Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

shobo ,pune si tu un filmulet cum lucreaza qs`ul de@racegadgets pe gsxr

Din pacate nu am acces la calculatorul personal(acolo sunt cateva filmulete) dar pot spune ca merge foarte bine odata ce ai reglat sensibilitatea si timpii de taiere. Nici nu se cunoaste cand schimbi. Singurul lucru enervant este ca de pe la 4000 de ture de fiecare data cand schimbi pocneste, face o bubuitura, am incercat sa umblu la timpii de taiere, dar face asa oricat i-as pune. Si cu cat stai mai mult intr-o treapta si schimbi mai sus cu acceleratia mai mult trasa bubuie mai tare, in oras cand se incalzeste face urat de tot, in rest numai cuvinte de lauda am despre acest gadget, de la orice firma ar fi. Cand le-am dat motoreta la 2 preteni, imediat si-au comandat si ei, unu pe un cbr1000rr si altu pe R1 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma eu unu daca ar fi sa-ti zic, as zice ala SP SYNCROtech, arata mai profi...si nu are sensibilitate reglabila, care poate fi destul de enervanta. Eu l-am luat pe asta ca am avut un pont de la un preten din UK si mi-a zis ca o gramada de acolo se dau cu asta la cluburi,si n-au avut nici o problema, garantie ai 2 ani fara scheme. Acum tu faci cum vrei eu unu am fost multumit de el, cu ajutorul lui TNG am gasit unde trebuia sa il conectez si in 2 ore era gata pus. E bine ca e push pull asta. Alea Dynojet Bazzaz etc sunt de 3 ori mai scumpe si fac acelas lucru(trebuie si alte module pe langa senzoul de QS propiu-zis, pentru k5-k6). Iar pentru mine care doar vreau ceva un pic mai sportiv asta e de ajuns. Ce mai poti sa faci e sa stai cu ochii pe forumurile din strainatate si prinzi unu care dezmembreaza o motoreta, si cumperi de toate acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta fac de ceva timp,pe ebay stau,pe forum nu prea pun astia ,am vb cu George si o sa mai astept putin poate reusesc astia sa scrie softul de qs direct pe ecu si pt k5-k6

daca nu ...in primavara o sa cumpar unul

mersi pt info !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul lucru enervant este ca de pe la 4000 de ture de fiecare data cand schimbi pocneste, face o bubuitura, am incercat sa umblu la timpii de taiere, dar face asa oricat i-as pune. Si cu cat stai mai mult intr-o treapta si schimbi mai sus cu acceleratia mai mult trasa bubuie mai tare, in oras cand se incalzeste f

Nu timpii de taiere sau qs este problema ta!

Elimina pair valve,si verifica sa nu ai nici o pierdere de etansare pe evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu timpii de taiere sau qs este problema ta!

Elimina pair valve,si verifica sa nu ai nici o pierdere de etansare pe evacuare.

Acolo nu am umblat...si daca vand motoreta in primavara nici nu umblu, poate viitorul proprietar daca vrea, daca nu o vand poate imi bag nasul pe acolo. Chestia e ca in functie de timpii de taiere mai mare mai mic, variaza si aceasta pocnitura pe evacuare. Daca pun timpul de taiere la 100ms este mult mai violenta, daca il pun la 55ms e mai scurta(mai ca o petarda asa), nu stiu cum sa explic exact, probabil poti sa iti dai seama. Am cautat pe net si baietii au patit asta cand au umblat injectie, ignition etc. Am cautat pe net la unii face la altii nu(e K5-K6), la S1000RR am vazut ca toate fac asa odata ce ii pui evacuare, deci nu prea m-am panicat. Foarte enervant nu e, dar atrage atentia asupra ta imediat si deja e cam galagioasa plus alte chestii stai sa te certi cu toti politistii si nu vreau asta. De pornit porneste bine,trage liniar, consuma putin, nu da semne ca ar fi ceva la injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca de acolo este problema :peace:

Pune te rog pentru o proba un dop la acest furtun.si mai vorbim! :hug:

 

Cer scuze posesorilor de Yamaha ca am poluat topicul cu Suzuki! :rolleyes:

post-15340-0-06157700-1386337859_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubuie pt ca QS-erul respective lucreaza prin taierea scinteilor la bobine, injectoarele pompind benzina in continuare, nearzind, se duce pe evacuare si bubuie. Alte modele de QS lucreaza prin taierea injectiei, sau simultan prin taierea injectiei si a scinteii. Powercommander, Rapid Bike lucreaza prin taierea injectiei.

AIS valve la care face referire TNG, e un sistem care baga aer proaspat in chiulasa motorului, pe porturile de evacuare, pt a arde gazele nearse complet. Prin astuparea acelui furtun, nu mai intra oxygen, si bubuielile se reduc drastic. Nu creste, nu scade puterea, e o chestie de gust, cui ii place ca toba sa scoata flacari. Sistemul AIS e obligatoriu ca sa treaca normele de poluare. Eu , ca si multi altii, l-am anulat demult.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi cumpar un irc traction control si am dat de asta :P



ma documentez inainte,studiez problema,pun 1000 de intrebari... verific tot .com`ul :) e o treaba si asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CMD, tu faci foarte bine ca te informezi temeinic, problema e ca in ritmul asta te prinde pensionarea, si sa te apuci e curse la 40de ani, e un total fiasco, nu-ti mai arde.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e Bogdane,dar usor usor sper ca pana in martie sa am toata "baza" si sa ma apuc ,ce sa fac ...

nu revolutionez eu motociclismul,ma duc 4fun si sa ma distrez intr-un mediu sigur ,atat

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Deci da.Smechera motoreta,frumoasa lectura.

Bine,la ei e alta situatie decat la noi : alti bani,alta distractie.

Si circuite destule,tackdays,si bani bagati gramada in motor,alta miscare.

Vorba colegilor,numa jantele alea valoreaza cat o motoreta de-a mea.Ce sa mai zici...

Cred ca,cu tot ce a pus pe ea,a mai bagat inca odata pretul de achizitie.

Nu inteleg dc a schimbat bascula spate totusi,chiar asa de neperformanta era bascula originala?Hai ca suspensia inteleg,dar bascula?

Imi place ideea cu rezervorul insa,cred ca constructorii in general ar trebui sa regandeasca pozitionarea rezervorului si sa incerce sa-l traga undeva mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

honda a reusit incepand cu modelul 1000rr`08 sa ofere o pozitie mai racing datorita rezervorului ,bravo lor

 

si o ungere mai buna...la motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...