Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Recommended Posts

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

cumpar capac monopost pt r1 2003 gri cu negru..

Mesaj completat

proaspat posesor de r1 2003

unde pot gasii un capac monopost pt hardughia mea ?:rose:(daca ma poate ajuta cineva cu vreun pont)

 

bafta

post-42998-1254263299_thumb.jpg

Edited by ar88rol
Link to comment
Share on other sites

Salutare

 

eu imi aduc saptamana viitoare un motor din Italia, vecinul celui care imi trimite motorul are un R1 de vanzare, asa ca daca este cineva interesat de acest motor sa imi trimita PM incerc sa pun cateva poze si detalii...motorul este in perfecta stare si ajunge aici la maxim 7000 euro...conteaza foarte mult cum prinde transportul.

 

 

YAMAHA R1 LAGUNA SECA

 

180 CV

 

CILINDRATA 1000

 

KM 10.800

 

AN 2006

 

CAUCIUCURI NOI

Edited by xvs650
Link to comment
Share on other sites

NIMENI INTERESAT??????

 

 

 

 

Salutare

 

eu imi aduc saptamana viitoare un motor din Italia, vecinul celui care imi trimite motorul are un R1 de vanzare, asa ca daca este cineva interesat de acest motor sa imi trimita PM incerc sa pun cateva poze si detalii...motorul este in perfecta stare si ajunge aici la maxim 7000 euro...conteaza foarte mult cum prinde transportul.

 

 

YAMAHA R1 LAGUNA SECA

 

180 CV

 

CILINDRATA 1000

 

KM 10.800

 

AN 2006

 

CAUCIUCURI NOI

Link to comment
Share on other sites

din pacate piata moto e aproape ZERO...cei care mai au ceva bani vor super oferte....motorul arata bine, parerea mea e ca daca iesea mai ieftin la bani poate mai era o sansa :laugh:

 

BAFTA oricum! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu o vand eu si nici nu am castig din asa ceva dar mie unul imi pare excelent "motorasul"...din calcule ar putea iesi si la 6800 iepuroi dar...repet...depinde ce varianta de transport gasesc...conteaza ff mult....

 

 

din pacate piata moto e aproape ZERO...cei care mai au ceva bani vor super oferte....motorul arata bine, parerea mea e ca daca iesea mai ieftin la bani poate mai era o sansa :laugh:

 

BAFTA oricum! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pacat ca ploua..... :D

 

 

frumos motorul sa il stapanesti cu placere...mai trebuie PC3 si o vizita la United

bafta sa vinzi blade-ul :)

Edited by christian
Link to comment
Share on other sites

frumos motorul sa il stapanesti cu placere...mai trebuie PC3 si o vizita la United

bafta sa vinzi blade-ul :)

 

 

Multumesc, PC3-ul "este" chiar dinaintea evacuarii, harta e conceptie proprie...cu harta stock de la dynojet mi se gatuia motorul exact cand trebuia sa traga mai tare...deci PC-ul nu e chiar ca-n filme dar mai ajuta la detalii daca stii ce sa-i dai sa faca si in plus va ajuta la quick shifter...

 

Blade-ul?!

Pai am avut 2 bucati si le-am dat pe amandoua :D)

 

apropo...mai am PC3 si manete sport pt rr-ul 2004-2005...ajutati un biet om sa-si ia manete rizoma....:)

post-36927-1256050301_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, PC3-ul "este" chiar dinaintea evacuarii, harta e conceptie proprie...cu harta stock de la dynojet mi se gatuia motorul exact cand trebuia sa traga mai tare...deci PC-ul nu e chiar ca-n filme dar mai ajuta la detalii daca stii ce sa-i dai sa faca si in plus va ajuta la quick shifter...

 

Blade-ul?!

Pai am avut 2 bucati si le-am dat pe amandoua :D)

 

apropo...mai am PC3 si manete sport pt rr-ul 2004-2005...ajutati un biet om sa-si ia manete rizoma....:)

 

 

pai stiu ca ai avut 1000rr'ul dauna totala... mi-ai cerut mie parerea inainte sa iti cumperi R1 :), si eu am pc3 ,full yoshimura + setare pe dyno cu una stock nu am mers. trage liniar si merge chiar frumos sunt foarte multumit. ma bucur ca ai vandut 929'ele :). ne vedem la primavara la intalnirea de R1 ca momentan sunt in reparatii am tras o tranta pe dreapta si am clavicula rupta. mobra are un capac spart si carenele. de asemenea am ceva bani de recuperat de la rca si ma gandesc la carene de curse, capace de carbon , crash-pad-uri de la SST (Podul Cta GO RACING) set complet bascula ,bloc motor, capac ambreiaj si furca, amortizor de ghidon aftermarket si poate scarite :P .

 

PS : hartile de pe net la PC sunt niste rahaturi... iti recomand sa te duci la UNITED MOTORS sa iti faca o harta pe dynorun e maxim 100EURO.

Edited by christian
Link to comment
Share on other sites

pai stiu ca ai avut 1000rr'ul dauna totala... mi-ai cerut mie parerea inainte sa iti cumperi R1 :), si eu am pc3 ,full yoshimura + setare pe dyno cu una stock nu am mers. trage liniar si merge chiar frumos sunt foarte multumit. ma bucur ca ai vandut 929'ele :D. ne vedem la primavara la intalnirea de R1 ca momentan sunt in reparatii am tras o tranta pe dreapta si am clavicula rupta. mobra are un capac spart si carenele. de asemenea am ceva bani de recuperat de la rca si ma gandesc la carene de curse, capace de carbon , crash-pad-uri de la SST (Podul Cta GO RACING) set complet bascula ,bloc motor, capac ambreiaj si furca, amortizor de ghidon aftermarket si poate scarite :) .

 

PS : hartile de pe net la PC sunt niste rahaturi... iti recomand sa te duci la UNITED MOTORS sa iti faca o harta pe dynorun e maxim 100EURO.

 

Ai sa fi surprins, insa motocicleta mi se pare ca se comporta mai bine, per total, cu hartile luate de pe net. Asta inseamna mai multa putere in ture joase (4-6000) si midrange (7 - 10000), adica mai utilizabila. Am incercat harta de pe sistul oficial (pentru orice sistem Akrapovic, necontand filtrul), cateva harti custom din state, si am si harta facuta la United. Consumul e acelasi, iar diferentele peste 12000 sunt mici pentru mine momentan. Diferenta sta se pare in faptul ca afara se tine airboxul sub presiune, curentul de aer intrand cu 400km/h si temperatura de 10 grade, valori recomandate insusi de producator.

Link to comment
Share on other sites

imi pare rau de accident....bloc motor?! eu am vandut moto cand am patit asa ceva....

 

 

nu are absolut nimic motorul doar m-a dezechilibrat si am cazut pe dreapta si s-a zgariat capacul de la ambreiaj pe care l-am comandat si platit deja (traiasca ebay :D) ... carenele zgariate nu sparte ( crash-pad-ul a fost sanatos marca MOTRAX )... nu e nimic grav! dar o coste ceva cosmetizarile ce urmeaza a fi facute si cu asigurarea ma chinui de ceva timp sunt niste jegosi! oricum sezonul e cam gata intram reparatii si bibileli :)

Mesaj completat

Ai sa fi surprins, insa motocicleta mi se pare ca se comporta mai bine, per total, cu hartile luate de pe net. Asta inseamna mai multa putere in ture joase (4-6000) si midrange (7 - 10000), adica mai utilizabila. Am incercat harta de pe sistul oficial (pentru orice sistem Akrapovic, necontand filtrul), cateva harti custom din state, si am si harta facuta la United. Consumul e acelasi, iar diferentele peste 12000 sunt mici pentru mine momentan. Diferenta sta se pare in faptul ca afara se tine airboxul sub presiune, curentul de aer intrand cu 400km/h si temperatura de 10 grade, valori recomandate insusi de producator.

 

 

asa o fi Radule insa cand faci anumite schimbari cum ar fi o evacuare aftermarket + filtru cred ca merita sa ii faci o setare de dynorun ca nu costa o avere :)

Edited by christian
Link to comment
Share on other sites

asa o fi Radule insa cand faci anumite schimbari cum ar fi o evacuare aftermarket + filtru cred ca merita sa ii faci o setare de dynorun ca nu costa o avere :D

 

Pai mi-am facut-o. A costat 250, insa nu sunt atat de surpins de comportament prin harta facuta de ei, fata de celalate pe care le-am testat. Raman la parerea mea ca inca le mai lipsesc cateva instrumente pentru testerul ala, ca sa-ti scoata tot ce se poate.

Link to comment
Share on other sites

Pai mi-am facut-o. A costat 250, insa nu sunt atat de surpins de comportament prin harta facuta de ei, fata de celalate pe care le-am testat. Raman la parerea mea ca inca le mai lipsesc cateva instrumente pentru testerul ala, ca sa-ti scoata tot ce se poate.

 

 

...subscriu....nu vreau sa dau cu cacao in nimeni, dar sunt de parere ca service-urile de la noi mai au de invatat si mai ales mai au de educat oamenii

Link to comment
Share on other sites

Pai e destul de normal. Ganditi-va cata experienta cu dyno are un tehnician din SUA/UK/DE si cat poate sa aiba unul din RO, in conditile in care majoritatea prefera sa puna harti de pe net :D

Eu intentionez sa cumpar Bazzaz Z-Fi TC, impreuna cu modulul de auto-tune. Si reglez singur :)

Edited by Zircon
Link to comment
Share on other sites

a mea e mapata in Ungaria si nu am mers cu una stock sa pot face diferenta intre ele dar pot sa zic ca trage mai bine de la 4000 de ture si trage liniar :D

Mesaj completat

a mea e mapata in Ungaria si nu am mers cu una stock sa pot face diferenta intre ele dar pot sa zic ca trage mai bine de la 4000 de ture si trage liniar :)

 

 

ca tot e topicul asta gol atasez poze cu capacul distrus si carena zgariata. am pus poze si cum arata la interior capacul nou. mai am de cumparat si inlocuit farul dreapta care e zgariat, maneta de frana, capatul de ghidon. o voi revopsi toata in rosu perlat (culoarea masinii de mai jos) .

 

am luat si noi stickere pt rezervor care urmeaza sa imi vina sunt rosii imi raman 4... daca e cineva interesat sa imi de-a pm. Bafta si "Hai cu primavara!"

post-13642-1256229427_thumb.jpg

post-13642-1256229436_thumb.jpg

post-13642-1256229456_thumb.jpg

post-13642-1256229465_thumb.jpg

post-13642-1256229477_thumb.jpg

post-13642-1256229589_thumb.jpg

post-13642-1256229728_thumb.jpg

Edited by christian
Link to comment
Share on other sites

Pai e destul de normal. Ganditi-va cata experienta cu dyno are un tehnician din SUA/UK/DE si cat poate sa aiba unul din RO, in conditile in care majoritatea prefera sa puna harti de pe net :D

Eu intentionez sa cumpar Bazzaz Z-Fi TC, impreuna cu modulul de auto-tune. Si reglez singur :)

 

 

si mai tineti cont ca si aia de afara se plang de dyno-istii lor :)

legat de bazzaz...si de PC-uri....sincer acum eu zic ca e mai mult treaba de moft....hai sa fim seriosi....chiar credeti ca scoti mai mult de un cal sau doi?!

eu ziceam ca am revolutionat motorul asta....frectie...da...e un pic mai bine si se aprind beculetele frumos...dar adevarata performanta vine cu mult mai mult de 300 euro

 

 

parerea mea :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...