brembo Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Pai e destul de normal. Ganditi-va cata experienta cu dyno are un tehnician din SUA/UK/DE si cat poate sa aiba unul din RO, in conditile in care majoritatea prefera sa puna harti de pe net Eu intentionez sa cumpar Bazzaz Z-Fi TC, impreuna cu modulul de auto-tune. Si reglez singur si mai tineti cont ca si aia de afara se plang de dyno-istii lor legat de bazzaz...si de PC-uri....sincer acum eu zic ca e mai mult treaba de moft....hai sa fim seriosi....chiar credeti ca scoti mai mult de un cal sau doi?! eu ziceam ca am revolutionat motorul asta....frectie...da...e un pic mai bine si se aprind beculetele frumos...dar adevarata performanta vine cu mult mai mult de 300 euro parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Z-FI TC = Z-FI Traction Control. Asta + modulul de autotune duc undeva pe la 1000 USD. Cinstit, nu ma intereseaza cei 2-3 cai in plus ci vreau ca motorul sa mearga. In momentul in care schimbi finalele, scoti catalizatorul si pui un filtru de aer aftermarket + smog blockoff plates, s-a cam terminat cu harta stock din ECU. Traction Control-ul de la Bazzaz nu este perfect dar si daca imi scapa fundul o singura data, merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 pt traction control...exista alternative mai ieftine bine...vb de 600 de euro...daca te tenteaza da-mi pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Am si eu o intrebare . La ce va ajuta traction control ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 te ajuta sa nu rupi aderenta pe deschiderea gazului. plus ajuta sa nu faci wheelspin. plus te ajuta sa nu faci wheelie. depinde de softul fiecarui traction control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 nuuu...el vroia sa intrebe defapt ce trebuie unora care nu merg pe pista adica unii care nu sunt "raceri" asa ceva....eehhh.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) nuuu...el vroia sa intrebe defapt ce trebuie unora care nu merg pe pista adica unii care nu sunt "raceri" asa ceva....eehhh.... Uite in sfarsit un baiat destept .. Editat Octombrie 24, 2009 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 pai daca esti racer si mergi pe circuit...si esti si bun...dc ai nevoie de TC?!, se presupune ca stii meserie....io credeam ca e pt pussy ca noi care mai dam si de noroi pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Ma faci sa rad si asta e bine .. pai tu crezi ca daca ai intrat inclinat pe noroi te mai scapa cineva ?? Nici mama lu' TC . Ai incredere in mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 eu zic ca TC e bun si in zilele ploioase sau cand asfaltul e mai alunecos. etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 eu zic ca TC e bun si in zilele ploioase sau cand asfaltul e mai alunecos.etc exact TC nu te salveaza daca intri pe curba cu viteza mai mare decat permis, sau daca intri pe curba si dai de nujtu ce apa sau ulei etc -TC te salveaza daca intri pe o curba si deschizi gazul puternic incat sa pierzi aderenta pe spate, taie imediat 2 injectoare sau 2 bobine pana cand simte ca roata spate se invarte la fel ca cea fata -TC te salveaza pe suprafetele umede, praf cand deschizi gazul si fuge spatele pentru cei care merg la curse e doar o siguranta in plus, ptr ca acolo esti des tentat sa deschizi gazul brutal, si high side'ul e la panda exista 2 variante bune in comert, adevarat TC cu senzor pe roti ..cea pe care o am eu (copie si evolutie dupa FG) si cea de la FG Gubellini care sare de 1000€ un tc daca nu are senzori pe roti, nu pea e TC pentru ca nu va sti niciodata ce se intampla cu adevarat cu rotile fata-spate pentru cei care au bani cu adevarat, exista produse mai profesionale precum MOTEC ..dar sa il vad pe ala care da 4-5mii pe asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Uite ma cum au unii TC in manuta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Uite ma cum au unii TC in manuta ) ce bulan ai avut name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Schuberth, discutia asta a mai fost si la slipper clutch. Ca, vezi doamne, e inutil pe strada. Nici un plus de siguranta nu strica atata timp cat nu ajungi neglijent sau sa te bazezi prea mult pe electronica ... mac, poti sa dai mai multe detalii despre ce ai tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 incepem pregatirile de sezon..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 un r1 09 care imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 da' n-ai gusturi rele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 chiar va place modelu 09-10 ?? mi se pare mie sau peste un an va arata ca o mobra de strada ?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Uite ma cum au unii TC in manuta ) am patit si eu asa.diferenta a fost ca eu eram pe strada .nu este tocmai placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 chiar va place modelu 09-10 ??mi se pare mie sau peste un an va arata ca o mobra de strada ?:| nu...e urat....da' cica stie bine sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 nu...e urat....da' cica stie bine sa mearga adevarat, nu neg.. dar, nu as da modelu 05 pe cel actual.. nu prea mai seamana cu un ss.. dar nah, sunt gusturi diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Nici eu nu as da 09 pe 05. Iar singurul R1 care imi mai place este 07 visiniu. E o vorba, fiecare scroafa isi iubeste purceii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 r1 2010 e echivalentul motorului cu care participa rossi la categoria 500 cc a declarat intr`un interviu asa ca sa va faceti o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Poate a zis si el la manevra, ca s-a cam certat cu cei de la Yamaha in ultimul timp. Se vede ca vrea la Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Pai in trecut compara R1 2009 cu M1 2007. Daca R1 2010 = 500cc-ul lui vechi iar R1 2009 = R1 2010 (singurele schimbari sunt culorile si aparitia unei aparatori pe partea stanga), rezulta ca M1 2007 = 500cc ... Neplacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.