Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Pai e destul de normal. Ganditi-va cata experienta cu dyno are un tehnician din SUA/UK/DE si cat poate sa aiba unul din RO, in conditile in care majoritatea prefera sa puna harti de pe net :D

Eu intentionez sa cumpar Bazzaz Z-Fi TC, impreuna cu modulul de auto-tune. Si reglez singur :)

 

 

si mai tineti cont ca si aia de afara se plang de dyno-istii lor :)

legat de bazzaz...si de PC-uri....sincer acum eu zic ca e mai mult treaba de moft....hai sa fim seriosi....chiar credeti ca scoti mai mult de un cal sau doi?!

eu ziceam ca am revolutionat motorul asta....frectie...da...e un pic mai bine si se aprind beculetele frumos...dar adevarata performanta vine cu mult mai mult de 300 euro

 

 

parerea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Z-FI TC = Z-FI Traction Control. Asta + modulul de autotune duc undeva pe la 1000 USD. Cinstit, nu ma intereseaza cei 2-3 cai in plus ci vreau ca motorul sa mearga. In momentul in care schimbi finalele, scoti catalizatorul si pui un filtru de aer aftermarket + smog blockoff plates, s-a cam terminat cu harta stock din ECU. Traction Control-ul de la Bazzaz nu este perfect dar si daca imi scapa fundul o singura data, merita :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te ajuta sa nu rupi aderenta pe deschiderea gazului.

plus ajuta sa nu faci wheelspin.

plus te ajuta sa nu faci wheelie.

depinde de softul fiecarui traction control.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nuuu...el vroia sa intrebe defapt ce trebuie unora care nu merg pe pista adica unii care nu sunt "raceri" asa ceva....eehhh....

Uite in sfarsit un baiat destept .. :rolleyes:

Editat de Schuberth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

pai daca esti racer si mergi pe circuit...si esti si bun...dc ai nevoie de TC?!, se presupune ca stii meserie....io credeam ca e pt pussy ca noi care mai dam si de noroi pe asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca TC e bun si in zilele ploioase sau cand asfaltul e mai alunecos.

etc

 

exact

TC nu te salveaza daca intri pe curba cu viteza mai mare decat permis, sau daca intri pe curba si dai de nujtu ce apa sau ulei etc

 

-TC te salveaza daca intri pe o curba si deschizi gazul puternic incat sa pierzi aderenta pe spate, taie imediat 2 injectoare sau 2 bobine pana cand simte ca roata spate se invarte la fel ca cea fata

 

-TC te salveaza pe suprafetele umede, praf cand deschizi gazul si fuge spatele

pentru cei care merg la curse e doar o siguranta in plus, ptr ca acolo esti des tentat sa deschizi gazul brutal, si high side'ul e la panda

 

exista 2 variante bune in comert, adevarat TC cu senzor pe roti ..cea pe care o am eu (copie si evolutie dupa FG) si cea de la FG Gubellini care sare de 1000€

un tc daca nu are senzori pe roti, nu pea e TC pentru ca nu va sti niciodata ce se intampla cu adevarat cu rotile fata-spate

 

pentru cei care au bani cu adevarat, exista produse mai profesionale precum MOTEC ..dar sa il vad pe ala care da 4-5mii pe asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ma cum au unii TC in manuta :rolleyes:)

 

 

ce bulan ai avut

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schuberth, discutia asta a mai fost si la slipper clutch. Ca, vezi doamne, e inutil pe strada. Nici un plus de siguranta nu strica atata timp cat nu ajungi neglijent sau sa te bazezi prea mult pe electronica ...

mac, poti sa dai mai multe detalii despre ce ai tu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu...e urat....da' cica stie bine sa mearga

 

adevarat, nu neg..

dar, nu as da modelu 05 pe cel actual..

nu prea mai seamana cu un ss..

dar nah, sunt gusturi diferite B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in trecut compara R1 2009 cu M1 2007. Daca R1 2010 = 500cc-ul lui vechi iar R1 2009 = R1 2010 (singurele schimbari sunt culorile si aparitia unei aparatori pe partea stanga), rezulta ca M1 2007 = 500cc ... Neplacut :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...