Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Se poate scade sau lasa la temp stoc. Temp mai mare inseamna viata mai scurta a motorului. La curse nu exista ventilatoare, insa se maresc radiatoarele.

 

In oras, toti motociclistii ar vrea temp de pornire a ventilatoarelor sa fie mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@JAGI:de ce se scade temperatura la care pornesc ventilatoarele la R1 pe circuit,din soft?

» Post actualizat in 02 Sep 2016 05:40

are legatura cu circuitul sau e doar pt oras ca sa se diminueze problema de overheating si sa se amelioreze problema deranjanta a aerului cald indreptat spre pilot?

George, eu nu cred ca am dat exemplu de ventilator pe circuit (ma refer la clasa mare), la clasa juniori, nu cred ca isi bat toti capul sa il scoata. Probabil ca in Baia mare si imprejurimi, traficul e mai decent si nu e musai nevoie. Eu iti dau exemplu cand am fost cu zx9r-ul in plin sezon la greci, pe drum era ok, in kavala in aglomeratie depasea constant 226 grade fahrenheit (vreo 107). Cu ventilatorul pornit, statea undeva la 210/213max. Si (subiectiv sau nu), mie mi s-au parut diferente.

 

In oras, toti motociclistii ar vrea temp de pornire a ventilatoarelor sa fie mai mica.

Imi cer scuze Jagi, era vorba de o discutie legata de avantajele racirii mai bune (strict in oras), pe alt topic si te-am citat pe tine acolo, ca mi-a fost mai la indemana decat sa caut pe net. Sper ca nu te-a deranjat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reply-ul meu era adresat lui @goodkat care mi-a pus intrebarea cu "ventilatoarele pe circuit".el vorbea din burta,nu tu. :)

 

nu cred ca se supara @JAGI ca il citam cand vine vorba de R1 :D

 

ai dreptate,BMsi imprejurimi e super lejer traficul in oras nu creste temperatura deranjant.oricum R1 2002-ul meu nu se prea incalzeste el in general prea tare,nici in Bucuresti sa stii ca nu am probleme.l-am traversat de cate ori la ore de varf si nu mi-a crescut temperatura mai mult de 106 pt perioade scurte de timp dar scadea repede sub 100 odata ce ma puneam in miscare mai serios..in schimb cand am avut 2004-le dracii ma luau tot pe la 106 statea si cand porneau ventilatoarele era mai horror,tot aerul cald mi-l arunca in mine.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si 2007 se incinge si mai tare. Daca ai 2009+, iti blestemi zilele cind traversezi Bucurestiul la 30grd.

 

Discutia a pornit de la stricarea antenei care citeste cheia "codata" si s-a ajuns la temperaturi ale antigelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope,discutia cu cheia era una,eu cu @banzay si @goodkat discutam pe alt topic problema legata de temperatura lichidului de racire si s-a adus in discutie pornirea ventilatoarelor si de aceea te-am citat si intrebat pe tine una alta.ca doar nu era sa ne bagam in discutie cu cheia cand noi nu avem acea problema.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.olx.ro/oferta/motocicleta-yamaha-r1-inmatriculata-ro-ID6WtJ8.html#06d3eee3be

stie cineva ceva de motoreta asta? il intereseaza pe un amic si sa nu batem drumu degeaba.

Nu o cunosc, dar daca te ajuta cu ceva, in limita timpului disponibil pot sa te ajut sa merg sa arunc o privire (am vaz ca anuntul este postat pe iasi)

 

Da-mi un PM/tel daca crezi ca ti-as putea fi de ajutor.

Editat de manu_vvu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Spuneti-mi si mie va rog, la R1 din 2003, deci pe injectie, daca pompa de benzina din rezervor nu opreste benzina, deci curge spre injectoare chiar daca motorul este oprit, este posibil sa se inece? Injectoarele nu opresc benzina? Este o poveste mai lunga si nu as vrea sa dau mai multe amanunte acum, sa nu va plictisiti citind.

Pe scurt, am umblat la pompa sa o curat si acum porneste foarte greu. Dupa pornire, trage foarte bine la orice turatie, nu se limiteaza. O opresc, porneste imediat. Daca o las ceva timp, nu mult, 30 de minute e suficient, iarasi porneste foarte greu, ca si cand ar fi inecata.Inainte sa desfac pompa, nu curgea daca scoteam furtunul de iesire din pompa. In seara asta am vazut ca, curge, chiar daca pompa nu functioneaza. Deci cred ca ceva nu este in regula, dar este seara, maine o s-o desfac iarasi.

Dar totusi, injectoarele nu opresc benzina sa patrunda in motor?

O sa verific maine si daca se scurge benzina din rezervor catre injectoare, cand motorul este oprit si daca benzina trece de injectoare, dar ma gandeam ca imi dati un sfat, sa nu pierd maine timpul cu incercari.

Inainte sa umblu la pompa, nu am avut niciodata probleme cu pornirea

Editat de dori_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand nu stii cum functioneaza sistemul de alimentare,si mai mult ca sigur ai gresit si la montarea pompei.

Deci:

1.Pe iesirea din pompa nu trebuie sa curga benzina daca ai demontat conducta.

2.Pe traseul pompa injectoare este presiune o data ce ai pus contactul.

3.Injectoarele nu se deschid de cat atunci cand au comanda de la ecu...deci nu are cum sa curga benzina din ele daca moto nu merge.

4.Tu ai alta problema acolo,si din nestiita ai mai creat si altele.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspuns! La pompa nu am umblat decat la acea sita, pe unde trage benzina din rezervor. In rest nu am umblat si ma gandesc ca daca nu as fi montat-o bine la loc, nu ar functiona bine nici in sarcina, la orice turatie... In fine, o sa caut un mecanic, desi in zona mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

.... pun rotile de cross si vin si eu la noroiala

Te-am vazut! :D

 

https://www.youtube.com/shared?ci=S8R2xLmYPP8

 

m-ai fript [...]

revin in forta la anu...sper

Fix'd! :lool:

 

 

 

Noroiosule, nu mai pune din astea pe aici, ca vad ca e grav de tot. Isi vind toti superbike-urile.

In urma cu doua saptamani, la insistentele sotiei (i-a fost dor sa se plimbe), am imprumutat de la un prieten un ZX-9R cu care am facut vreo 200 km.

 

post-28093-0-71736800-1475081136_thumb.jpg

 

Nu vreau sa par ipocrit, dar factorul fun a fost mult mai mare ziua urmatoare, cand am iesit in padure.

Sau, poate, nu m-am dat cu producatorul care trebuie. Daca eram pe Yamaha...

Lasand gluma deoparte, am fost usor paranoic, aveam impresia ca soferii nu ma vad, vor vira peste mine, etc. Sentiment amplificat, probabil, si de faptul ca n-am fost echipati complet (full piele, cizme, protectii coloana, piept, etc), cum obisnuiam sa ne dam. Sotiei i-a placut. O inconstienta, in continuare. :P

 

Si, ca sa fiu de tot offtopic:

https://www.youtube.com/shared?ci=DbD7OEECNU0

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si s-a mai incheiat un sezon pt mine si al meu Gremlin.un sezon sarac in iesiri si km datorita altor prioritati pt moment.dar revenim in forta la anul,cu forte proaspete.concluzia:R1 2002 intretinut e un motor bun,care ofera satisfactie in aproape orice situatie,rezistent ca o stanca si caruia ii place si sa fie "tras de urechi" si sa fie plimbat frumos cu sau fara pasager.am implinit 30k km impreuna si sigur vom implini si mai multi.si ca sa fiu ca la Oscar-uri,multumesc Gremlin pt inca un sezon frumos.distractie placuta tuturor posesorilor de R1 care mai au curaj sa continue sezonul. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai imbatranit Georgica ! (km putini, incheiere de sezon rapida, etc :))) )

Distractia abia acum incepe. Pune gumele de ploaie si da-i ''blana orbitoare" !!!

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, e cazuta de pe cric....... :crack:

las' Nicule ca sunt cu ochii pe tine cand il pui la vanzare :)

 

 

 

Kyp: apoi asa suntem noi aestia mai batrani.....

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kyp tata,eu si cand eram tanar inchideam sezonul la inceput de octombrie. :D cat despre gume de ploaie si blana orbitoare,asta e pt fricosi:hai sa punem slick-uri si blana orbitoare. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa aibe 16 ani vechime. Trebuie sa intervina CSI-ul sa-i gaseasca istoria.

 

Ma fa un efort, cauta un 2004. 2001-le, MACAR sa aibe un amortizor de directie, de calitate, montat. Membranele de la carburatoare sa fie schimbate, ca exista riscul sa traga aer fals.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JAGI:tinand cont ca omul vrea 2001 care deja e aproape moca,ma gandesc ca bugetul e problema.pt atat,puteai recomanda 2002,injectie,mai ok-ish fata de 2001 si suficient pt strada.daca va gasi unul bun in timp util,asta e alta poveste.ii recomanzi 2004,bun.dar ca alea-s si mai rupte-n gura decat alea vechi?in Romania gasesti poate 2 in stare ok,si acei oameni le vor vinde la niste preturi aberante pt niste motoare de 13 ani!!!imediat e 2017!

» Post actualizat in 06 Oct 2016 08:22

De parca la 2004 ii gasesti istoria mai usor...com'on.sunt doar niste epave supraevaluate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate 2 bune?! Sa fim seriosi

Cei bun nu se vinde. Ce se vinde si e bun, are si pret. Indiferent de model/marca

Ce se vinde la preț "bun" e ori cu bube, ori proprietar samsar.

Deci... avem motoare bune doar ca nu is de vânzare.

» Post actualizat in 06 Oct 2016 17:58

Pt 3prieteni tot vanez netul de vreo imediat o luna.si ori altceva gasesti ca in poze, ori cu bube ori niște preturi de 3000 pt un motor de 16ani.17imediat....

...dapoi nici chiar asa

Editat de lessy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...