Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti! am citit ceva pagini din forumul acesta.. as vrea sa stiu si eu... in legaura cu un r1 din 2000-2001 undeva la anii astia imi permite bugetul.. in afara de problema de la cutie mai apar alte probleme des? Aceasta problema este grava? cum imi pot da seama daca cutia este in regula sau nu.... sare din viteza la turatii mari?

Mesaj completat

Chiar nimeni nici o idee? Astazi ma duc sa vad moto:| si plec fara nici o idee:D

 

 

Important e sa verifici daca reglajele la suspensia fata se mai poate face. De multe ori rasucesti reglajele de la rebound si nu se intimpla nimic, segmentii de la pompele din furca sint dusi. Bine, din ce am vazut la majoritatea utilizatorilor de supersportive nici nu le trece prin cap la ce servesc butoanele de reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersii tare mult nici prin gand nu imi trecea sa fac asta:D!!!

Esti tare

Mesaj completat

Salut sunt si eu un nou detinator de R1! din 1999... tehnic este ok (din ce mi am dat seama pana acum) estetic... este facut street fighter!

Sper sa ma bucur de el din plin cand va incepe sezonul post-39347-1264955889_thumb.jpgpost-39347-1264955781_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersii tare mult nici prin gand nu imi trecea sa fac asta:D!!!

Esti tare

Mesaj completat

Salut sunt si eu un nou detinator de R1! din 1999... tehnic este ok (din ce mi am dat seama pana acum) estetic... este facut street fighter!

Sper sa ma bucur de el din plin cand va incepe sezonul post-39347-1264955889_thumb.jpgpost-39347-1264955781_thumb.jpg

 

 

Sa fie intr-un ceas bun! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Pe data de 1 martie ma duc sa imi iau de la dealer noul R1 2009.Daca cumva aveti idee desre intretinere,costuri si eventuale probleme,as fi foarte bucuros sa le discut.Am citit o gramada de chestii pe net despre acest motor dar as fi curios de parerile detinatorilor nu de cele ale comerciantilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Pe data de 1 martie ma duc sa imi iau de la dealer noul R1 2009.Daca cumva aveti idee desre intretinere,costuri si eventuale probleme,as fi foarte bucuros sa le discut.Am citit o gramada de chestii pe net despre acest motor dar as fi curios de parerile detinatorilor nu de cele ale comerciantilor

 

sa zicem ca sufera mult fata de celelalte modele

putin agil in schimbarile de directie rapide ..tre sa folosesti mai multa forta decat la celalalte modele (vb din experienta proprie)

motor cu cuplu bun jos in ture, trage bine dar te limiteaza mult la ture inalte,se plafoneaza repede, sa zicem ca nici preparat nu ajunge la nivelul k7 1000, r1 08 sau cbr 1000rr

dar se mai reduc diferentele

ca motor in strada sa zicem ca e destul de ok incat nu tre sa stai mereu in ture inalte, si iarta o greseala a treptei de viteza ..avand cuplu bun

 

desi are aceleasi frane cu r1 08 are nevoie de o franare mai puternica ptr a obtine acelasi efect

 

intretinere ca orice motor jap, schimb ulei la 4500-5000 km maxim si mult gaz din maneta dreapta

atentie doar sa ii faci un rodaj asa cum trebuie :angry:

si sa te bucuri de ea :laugh:

 

detinatori la noi vei gasi putini

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa zicem ca sufera mult fata de celelalte modele

putin agil in schimbarile de directie rapide ..tre sa folosesti mai multa forta decat la celalalte modele (vb din experienta proprie)

motor cu cuplu bun jos in ture, trage bine dar te limiteaza mult la ture inalte,se plafoneaza repede, sa zicem ca nici preparat nu ajunge la nivelul k7 1000, r1 08 sau cbr 1000rr

dar se mai reduc diferentele

ca motor in strada sa zicem ca e destul de ok incat nu tre sa stai mereu in ture inalte, si iarta o greseala a treptei de viteza ..avand cuplu bun

 

desi are aceleasi frane cu r1 08 are nevoie de o franare mai puternica ptr a obtine acelasi efect

 

intretinere ca orice motor jap, schimb ulei la 4500-5000 km maxim si mult gaz din maneta dreapta

atentie doar sa ii faci un rodaj asa cum trebuie :angry:

si sa te bucuri de ea :laugh:

 

detinatori la noi vei gasi putini

 

 

nu vreau sa ma contrazic cu tine ,pt ca nu am mers cu r1 2009 dar toate testele din reviste (moto univers samd) sau de pe youtube(mcn) au scos-o motocicleta anului la sbk. desi o idee mai puternica k9 1000(teoretic), la acc 0-100 0-200 etc scoate un timp mai bun R1 09. suzuki are autonomie mult mai mare si top speed cu 10km/h mai mult. in rest yamaha e pe primul loc la toate probele ( 1000rr 09 / 1198 / gsx r 1000 / zx10r SURSA MOTO UNIVERS). daca mint aia mint si eu, dar mi-e greu sa cred ca atatea surse vb aiurea si ca nivelul de analiza al pilotilor romani poate infirma spusele altor piloti straini de renume. nu te simtii ofensat mac eu doar spun ce am citit / vazut si mi-am facut o parere personala bazata pe ce spun altii deci e SF totul pt mine. oricum sunt multumit de ce am eu ,R1 RN12 si nu am de gand sa il schimb nici in urmatorii 2 ani decat daca nu am ce face cu banii.

PS : r1 / r6 toate trageau ca niste nebune sus in ture mari si toata lumea stia asta, acum cand motorul asta de la yamaha r1 4L are un "miros" de motor V e posibil ca rezultatul sa nu fie tocmai bun. anyway ma repet la teste de acc r1 are cu cateva miimi mai putin fata de restu.

multa bafta si te rog sa-mi demonstrez ca gresesc si sa ma aduci pe calea cea buna :hurt:

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre sa incetezi sa crezi ce citesti prin reviste..ar fi un prim pas important, alea nu's bune nici ca hartie igienica din pacate ...

ramane valabil ce ti'am spus

am mers pe ea in pista la mugello si am vb cu piloti care fac trofeul CIV (camp italian de viteza) high level, nu rosbk sau stiu eu ..de acolo sar direct in SBK sau BSB ..

dupa eforturi f costisitoare de preparare la limita regulamentului STK ..au reusit sa SE APROPIE de restul lumii, dar nu sa ii ajunga sau sa depaseasca

 

inca nu stii faza cu revistele? cine plateste castiga :angry: open your eyes :laugh:

 

R1 09 e primul model care nu'si surclaseaza modelele precedente lui

 

asa ca cine are un r1 07 08 sa si'l tina strans pana apare un model care sa merite skimbarea

 

cine are 09 sa nu se simta ofensat ..e un motor ok, dar un mic pas inapoi

 

nu e sectiunea potrivita ..dar ..vreti sa vbim de BMW? 10 cai in plus la roata fata de restul plutonului ..Traction control avansat si ABS la pretul unui R1 09 :hurt:

 

vbim de aprilia rsv4 care cu cei mai putini cai reuseste sa domine concurenta prin pista ..??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna sunt pareri pro si contra cand un produs nou e scos pe piata,eu nu sunt un profesionist care sa folosesc motorul asta la limita lui,l-am cumparat pt ca imi doream ceva mai nou decat vechiul meu ninja din 96,deci pt mine e un salt urias in materie de tehnologie cand vine vorba de cele doua (ZX7RR model 1996,R1 model 2009).Eram si sunt interesat de cat de fiabil e acest R1 si cam ce costuri de intretinere implica,de exemplu ninja imi manca cauciucurile cam la fiecare 4000 de km si daca eram hotarat pe acceleratie nu ma ierta fara 16l%,in rest am o parere destul de buna despre el si nu m-am confruntat cu nici un fel de probleme,cam asta m-ar interesa si despre R1 pt ca deja m-iam facut planurile de concediu si la vara am in plan sa fac impreuna cu sotia turul Europei si nu as vrea sa ma confrunt cu probleme care as putea sa le evit daca as sti de ele.Mersi de pareri si astept in continuare sfaturile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna sunt pareri pro si contra cand un produs nou e scos pe piata,eu nu sunt un profesionist care sa folosesc motorul asta la limita lui,l-am cumparat pt ca imi doream ceva mai nou decat vechiul meu ninja din 96,deci pt mine e un salt urias in materie de tehnologie cand vine vorba de cele doua (ZX7RR model 1996,R1 model 2009).Eram si sunt interesat de cat de fiabil e acest R1 si cam ce costuri de intretinere implica,de exemplu ninja imi manca cauciucurile cam la fiecare 4000 de km si daca eram hotarat pe acceleratie nu ma ierta fara 16l%,in rest am o parere destul de buna despre el si nu m-am confruntat cu nici un fel de probleme,cam asta m-ar interesa si despre R1 pt ca deja m-iam facut planurile de concediu si la vara am in plan sa fac impreuna cu sotia turul Europei si nu as vrea sa ma confrunt cu probleme care as putea sa le evit daca as sti de ele.Mersi de pareri si astept in continuare sfaturile voastre

 

 

o sa fie extrem de greu sa faci Europa pe R1 cu sotia pe spate... pozitia in sa e criminala dupa 2 ore de mers ca pasager indiferent de stilul de mers al pilotului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e sectiunea potrivita ..dar ..vreti sa vbim de BMW? 10 cai in plus la roata fata de restul plutonului ..Traction control avansat si ABS la pretul unui R1 09 :angry:

 

Da' tu ai vreun discount VIP la BMW de poti sa-l scoti la pret de R1 ?!

Vrei sa ne casatorim? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16500€ pretul la BMW ...15mii la R1 ..cel putin in italia

 

cu r1 turul europei il vad si eu destul de greu

ti'ar fi trebuit un varadero mai degraba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa nu mergem mai mult de 300 de km pe zi si poate nici aia,pana la urma suntem in concediu nu la o cursa de anduranta.Sunt convins ca nu o sa fie floare la ureche nici pt ea nici pt mine dar sper sa fie ok .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o motocicleta sport, R1 2009 este foarte comoda pe strada, dar doar pentru pilot. Pasagerul este pus in una din cele mai tampite pozitii posibile, mai rau de atat fiind doar pe Aprilia RSV4.

Ce spune mac este destul de corect dar, din punctul meu de vedere, irelevant. Nici unul din noi nu merge competitiv pe circuit, nu la nivelul la care vorbeste el. De altfel, o mai da si el in bara. BMW-ul de 15000 euro este gol, nu are nici TC si nici ABS. Intradevar, e un motor puternic si probabil va merita. In 2011 :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alegerea motocicletei dupa parerea mea tine de gusturi, nu neaparat de performante cronometrate pe pista. Ca exemplu este SMAEB-ul, toti mergem acolo sa vedem noile aparitii, exista modele care la prima vedere i-ti intra la suflet, visezi la ele, si altele pe care nu ai dori sa le calaresti nici macar pt o poza. Eu am avut acum 5 ani un R1 din 2001, l-am vandut in 2007, mi-am luat un cruiser tot Yamaha bineinteles de 1300cm3 - 4 in V, si pe acesta l-am vandut si am revenit la prima dragoste R1 model 2007. De ce oare? pentru ca dintre toate japonezele mi se pare cel mai misto. O alta motocicleta care-mi place mult este noua S1000RR de la BMW, pe care sper sa o vad si live.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa nu mergem mai mult de 300 de km pe zi si poate nici aia,pana la urma suntem in concediu nu la o cursa de anduranta.Sunt convins ca nu o sa fie floare la ureche nici pt ea nici pt mine dar sper sa fie ok .

 

 

ehh lasa ca ne spui tu cum se comporta pe circuit dupa iesirea la rockingham ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...