nchivu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 OK o sa am in vedere acest lucru alte probleme inteleg ca nu ar mai fii asa dese? Mersi mult de rasp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Salut baieti! am citit ceva pagini din forumul acesta.. as vrea sa stiu si eu... in legaura cu un r1 din 2000-2001 undeva la anii astia imi permite bugetul.. in afara de problema de la cutie mai apar alte probleme des? Aceasta problema este grava? cum imi pot da seama daca cutia este in regula sau nu.... sare din viteza la turatii mari?Mesaj completat Chiar nimeni nici o idee? Astazi ma duc sa vad moto:| si plec fara nici o idee:D Important e sa verifici daca reglajele la suspensia fata se mai poate face. De multe ori rasucesti reglajele de la rebound si nu se intimpla nimic, segmentii de la pompele din furca sint dusi. Bine, din ce am vazut la majoritatea utilizatorilor de supersportive nici nu le trece prin cap la ce servesc butoanele de reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Mersii tare mult nici prin gand nu imi trecea sa fac asta:D!!! Esti tare Mesaj completat Salut sunt si eu un nou detinator de R1! din 1999... tehnic este ok (din ce mi am dat seama pana acum) estetic... este facut street fighter! Sper sa ma bucur de el din plin cand va incepe sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shark_iulian_003@yahoo.com Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Felicitari. Ai grija ca se anunta soare cat de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 de vanzare ,din 2004 ,36k kilometri ,inmatriculat, stare f buna 4500 eur mai multe poze pm salut.te-ar interesa un schimb?/index.php?showtopic=431059 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Mersii tare mult nici prin gand nu imi trecea sa fac asta:D!!!Esti tare Mesaj completat Salut sunt si eu un nou detinator de R1! din 1999... tehnic este ok (din ce mi am dat seama pana acum) estetic... este facut street fighter! Sper sa ma bucur de el din plin cand va incepe sezonul Sa fie intr-un ceas bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 ms ms... urmeaza carenele.. farul si ... cam att:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 cineva interesat de asa ceva? pt R1 2004-2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Salut, Cineva interesat de asa ceva? (R1 2007-2008) da eu vreau cola cat ceri pe ea? hai cu vara!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 da eu vreau cola cat ceri pe ea? hai cu vara!!!! aia e moka pt tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 un suport de numar original r1 2004-2006 are careva ,am nevoie eu eventual dau baracuda la schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Salutare! Pe data de 1 martie ma duc sa imi iau de la dealer noul R1 2009.Daca cumva aveti idee desre intretinere,costuri si eventuale probleme,as fi foarte bucuros sa le discut.Am citit o gramada de chestii pe net despre acest motor dar as fi curios de parerile detinatorilor nu de cele ale comerciantilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 (editat) Salutare! Pe data de 1 martie ma duc sa imi iau de la dealer noul R1 2009.Daca cumva aveti idee desre intretinere,costuri si eventuale probleme,as fi foarte bucuros sa le discut.Am citit o gramada de chestii pe net despre acest motor dar as fi curios de parerile detinatorilor nu de cele ale comerciantilor sa zicem ca sufera mult fata de celelalte modele putin agil in schimbarile de directie rapide ..tre sa folosesti mai multa forta decat la celalalte modele (vb din experienta proprie) motor cu cuplu bun jos in ture, trage bine dar te limiteaza mult la ture inalte,se plafoneaza repede, sa zicem ca nici preparat nu ajunge la nivelul k7 1000, r1 08 sau cbr 1000rr dar se mai reduc diferentele ca motor in strada sa zicem ca e destul de ok incat nu tre sa stai mereu in ture inalte, si iarta o greseala a treptei de viteza ..avand cuplu bun desi are aceleasi frane cu r1 08 are nevoie de o franare mai puternica ptr a obtine acelasi efect intretinere ca orice motor jap, schimb ulei la 4500-5000 km maxim si mult gaz din maneta dreapta atentie doar sa ii faci un rodaj asa cum trebuie si sa te bucuri de ea detinatori la noi vei gasi putini Editat Februarie 10, 2010 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 (editat) sa zicem ca sufera mult fata de celelalte modele putin agil in schimbarile de directie rapide ..tre sa folosesti mai multa forta decat la celalalte modele (vb din experienta proprie) motor cu cuplu bun jos in ture, trage bine dar te limiteaza mult la ture inalte,se plafoneaza repede, sa zicem ca nici preparat nu ajunge la nivelul k7 1000, r1 08 sau cbr 1000rr dar se mai reduc diferentele ca motor in strada sa zicem ca e destul de ok incat nu tre sa stai mereu in ture inalte, si iarta o greseala a treptei de viteza ..avand cuplu bun desi are aceleasi frane cu r1 08 are nevoie de o franare mai puternica ptr a obtine acelasi efect intretinere ca orice motor jap, schimb ulei la 4500-5000 km maxim si mult gaz din maneta dreapta atentie doar sa ii faci un rodaj asa cum trebuie si sa te bucuri de ea detinatori la noi vei gasi putini nu vreau sa ma contrazic cu tine ,pt ca nu am mers cu r1 2009 dar toate testele din reviste (moto univers samd) sau de pe youtube(mcn) au scos-o motocicleta anului la sbk. desi o idee mai puternica k9 1000(teoretic), la acc 0-100 0-200 etc scoate un timp mai bun R1 09. suzuki are autonomie mult mai mare si top speed cu 10km/h mai mult. in rest yamaha e pe primul loc la toate probele ( 1000rr 09 / 1198 / gsx r 1000 / zx10r SURSA MOTO UNIVERS). daca mint aia mint si eu, dar mi-e greu sa cred ca atatea surse vb aiurea si ca nivelul de analiza al pilotilor romani poate infirma spusele altor piloti straini de renume. nu te simtii ofensat mac eu doar spun ce am citit / vazut si mi-am facut o parere personala bazata pe ce spun altii deci e SF totul pt mine. oricum sunt multumit de ce am eu ,R1 RN12 si nu am de gand sa il schimb nici in urmatorii 2 ani decat daca nu am ce face cu banii. PS : r1 / r6 toate trageau ca niste nebune sus in ture mari si toata lumea stia asta, acum cand motorul asta de la yamaha r1 4L are un "miros" de motor V e posibil ca rezultatul sa nu fie tocmai bun. anyway ma repet la teste de acc r1 are cu cateva miimi mai putin fata de restu. multa bafta si te rog sa-mi demonstrez ca gresesc si sa ma aduci pe calea cea buna Editat Februarie 10, 2010 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 tre sa incetezi sa crezi ce citesti prin reviste..ar fi un prim pas important, alea nu's bune nici ca hartie igienica din pacate ... ramane valabil ce ti'am spus am mers pe ea in pista la mugello si am vb cu piloti care fac trofeul CIV (camp italian de viteza) high level, nu rosbk sau stiu eu ..de acolo sar direct in SBK sau BSB .. dupa eforturi f costisitoare de preparare la limita regulamentului STK ..au reusit sa SE APROPIE de restul lumii, dar nu sa ii ajunga sau sa depaseasca inca nu stii faza cu revistele? cine plateste castiga open your eyes R1 09 e primul model care nu'si surclaseaza modelele precedente lui asa ca cine are un r1 07 08 sa si'l tina strans pana apare un model care sa merite skimbarea cine are 09 sa nu se simta ofensat ..e un motor ok, dar un mic pas inapoi nu e sectiunea potrivita ..dar ..vreti sa vbim de BMW? 10 cai in plus la roata fata de restul plutonului ..Traction control avansat si ABS la pretul unui R1 09 vbim de aprilia rsv4 care cu cei mai putini cai reuseste sa domine concurenta prin pista ..?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 un suport de numar original r1 2004-2006 are careva ,am nevoie eu eventual dau baracuda la schimb nimeni nimik? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Intotdeauna sunt pareri pro si contra cand un produs nou e scos pe piata,eu nu sunt un profesionist care sa folosesc motorul asta la limita lui,l-am cumparat pt ca imi doream ceva mai nou decat vechiul meu ninja din 96,deci pt mine e un salt urias in materie de tehnologie cand vine vorba de cele doua (ZX7RR model 1996,R1 model 2009).Eram si sunt interesat de cat de fiabil e acest R1 si cam ce costuri de intretinere implica,de exemplu ninja imi manca cauciucurile cam la fiecare 4000 de km si daca eram hotarat pe acceleratie nu ma ierta fara 16l%,in rest am o parere destul de buna despre el si nu m-am confruntat cu nici un fel de probleme,cam asta m-ar interesa si despre R1 pt ca deja m-iam facut planurile de concediu si la vara am in plan sa fac impreuna cu sotia turul Europei si nu as vrea sa ma confrunt cu probleme care as putea sa le evit daca as sti de ele.Mersi de pareri si astept in continuare sfaturile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Intotdeauna sunt pareri pro si contra cand un produs nou e scos pe piata,eu nu sunt un profesionist care sa folosesc motorul asta la limita lui,l-am cumparat pt ca imi doream ceva mai nou decat vechiul meu ninja din 96,deci pt mine e un salt urias in materie de tehnologie cand vine vorba de cele doua (ZX7RR model 1996,R1 model 2009).Eram si sunt interesat de cat de fiabil e acest R1 si cam ce costuri de intretinere implica,de exemplu ninja imi manca cauciucurile cam la fiecare 4000 de km si daca eram hotarat pe acceleratie nu ma ierta fara 16l%,in rest am o parere destul de buna despre el si nu m-am confruntat cu nici un fel de probleme,cam asta m-ar interesa si despre R1 pt ca deja m-iam facut planurile de concediu si la vara am in plan sa fac impreuna cu sotia turul Europei si nu as vrea sa ma confrunt cu probleme care as putea sa le evit daca as sti de ele.Mersi de pareri si astept in continuare sfaturile voastre o sa fie extrem de greu sa faci Europa pe R1 cu sotia pe spate... pozitia in sa e criminala dupa 2 ore de mers ca pasager indiferent de stilul de mers al pilotului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 nu e sectiunea potrivita ..dar ..vreti sa vbim de BMW? 10 cai in plus la roata fata de restul plutonului ..Traction control avansat si ABS la pretul unui R1 09 Da' tu ai vreun discount VIP la BMW de poti sa-l scoti la pret de R1 ?! Vrei sa ne casatorim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 16500€ pretul la BMW ...15mii la R1 ..cel putin in italia cu r1 turul europei il vad si eu destul de greu ti'ar fi trebuit un varadero mai degraba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Ideea e sa nu mergem mai mult de 300 de km pe zi si poate nici aia,pana la urma suntem in concediu nu la o cursa de anduranta.Sunt convins ca nu o sa fie floare la ureche nici pt ea nici pt mine dar sper sa fie ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Pentru o motocicleta sport, R1 2009 este foarte comoda pe strada, dar doar pentru pilot. Pasagerul este pus in una din cele mai tampite pozitii posibile, mai rau de atat fiind doar pe Aprilia RSV4. Ce spune mac este destul de corect dar, din punctul meu de vedere, irelevant. Nici unul din noi nu merge competitiv pe circuit, nu la nivelul la care vorbeste el. De altfel, o mai da si el in bara. BMW-ul de 15000 euro este gol, nu are nici TC si nici ABS. Intradevar, e un motor puternic si probabil va merita. In 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 un suport de numar original r1 2004-2006 are careva ,am nevoie eu eventual dau baracuda la schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Alegerea motocicletei dupa parerea mea tine de gusturi, nu neaparat de performante cronometrate pe pista. Ca exemplu este SMAEB-ul, toti mergem acolo sa vedem noile aparitii, exista modele care la prima vedere i-ti intra la suflet, visezi la ele, si altele pe care nu ai dori sa le calaresti nici macar pt o poza. Eu am avut acum 5 ani un R1 din 2001, l-am vandut in 2007, mi-am luat un cruiser tot Yamaha bineinteles de 1300cm3 - 4 in V, si pe acesta l-am vandut si am revenit la prima dragoste R1 model 2007. De ce oare? pentru ca dintre toate japonezele mi se pare cel mai misto. O alta motocicleta care-mi place mult este noua S1000RR de la BMW, pe care sper sa o vad si live. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Ideea e sa nu mergem mai mult de 300 de km pe zi si poate nici aia,pana la urma suntem in concediu nu la o cursa de anduranta.Sunt convins ca nu o sa fie floare la ureche nici pt ea nici pt mine dar sper sa fie ok . ehh lasa ca ne spui tu cum se comporta pe circuit dupa iesirea la rockingham Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.