idealbike Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Cine este interesat, am o pereche de discuri racing majorate de 320 noi noute de la BRAKING. De obicei comanda dureaza pana la 90 zile, mi-au ramas pe stock perechea asta. Cine este interesat sa lase PM. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Salut.Vroiam sa va spun ca am negociat pt cele 2 R1.Cel negru,il da cu 3000 euro cu tot cu accesorii,rozoma,cauciucuri noi dunlop,amortizor ghidon,toba,si are 20000 km.Cel rosu il da cu 2700 euro si are totul original pe el si are 27000 km dar ii trebuie cauciuc pe spate.In rest motorul este ok.astept pareri si opinii de la voi sa imi spuneti care merita. iti dai seama ca de acum incolo depinde numai de tine cum stii sa le verifici si sa-ti dai seama care crezi ca e mai buna...pretul e mai bun pt aia neagra (din cauza accesoriilor) mai ales ca omu' a scazut 500 de euro din pret. Bani oricum o sa bagi in amandoua. Mergi cu ele, vb cu proprietarii face-to-face....iti poti face o idee despre moto doar vorbind cu ei...vezi ce gen de oameni sunt...daca sunt tipicari, daca se pricep la mecanica, daca au ceva de ascuns....poate au fost impachetate amandoua si reparate...sunt intrebari la care doar tu poti sa gasesti raspunsurile...de pe forum e greu sa-ti zica cineva alege-o p-aia...sa fim seriosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Dintre cele 2 ia-o pe cea intretinuta mai bine ! Oricum pe mine ma distreaza cand vad anunturi cu motoare vechi de 10 ani si cu 20.000km ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) @Mihant : parerea mea este ca nu esti inca pregatit pt R1...incearca R6! iar dintre cele doua, personal as alege pe cea originala, lasa after-marketurile de pe cealalta, ca iti iei motor si nu accesorii! @ar88rol : Asfalt uscat! Editat Februarie 24, 2010 de revolt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 @ar88rol : Asfalt uscat! la fel si tie ne cunoastem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 la fel si tie ne cunoastem ? poi...tie ti-am dat motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihant Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Multumesc de sfaturi .oricum si eu tot la cea neagra m-am gandit cu toate ca am gasit si un R6 la 2300 foarte bine intretinut.dar pana la urma eu nu imi iau motor ca sa merg la curse,vreau ceva pentru mine sa fie bun,intretinut si sa ma tina macar 2-3 ani ,adica fara reparatii la motor sau cutie.in rest consumabile schimba oricine.ok...pana la urma e decizia mea...vad eu ce aleg...si sper sa aleg bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Am terminat lucrarile de iarna.... hai cu caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 poi...tie ti-am dat motocicleta deci ne cunoastem prea bine ) nu stiam de unde sa te iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Am terminat lucrarile de iarna....hai cu caldura! recomand crash pad-uri de la R&G sau MOTRAX. R&G are SST, are service/magazin la podul Constanta. nu ma intelege gresit dar nu strica din experienta iti zic. bafta , e frumos tare motorul ne vedem la intrunirile R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 recomand crash pad-uri de la R&G sau MOTRAX. R&G are SST, are service/magazin la podul Constanta. nu ma intelege gresit dar nu strica din experienta iti zic. bafta , e frumos tare motorul ne vedem la intrunirile R1. Multumesc de aprecieri! Crash-pad-urile nu au fost o prioritate pentru mine...in urma accidentului cu onda cand au scapat carenele si motorul nu ), dar poate o sa cumpar si d-alea. Oricum ma gandeam la cele originale de R1, mi se par cele mai ok ca look. Mai am niste mici detalii de pus la punct....semnalele incastrate care sunt deja comandate de 3 luni...maneta de ambreiaj reglabila etc...alea alea....momentan mi-a dat gaura serioasa in buget Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salut, cunoaste cineva numarul de inmatriculare B 57 SUI la un R1 din 2004 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 recomand crash pad-uri de la R&G sau MOTRAX. R&G are SST, are service/magazin la podul Constanta. nu ma intelege gresit dar nu strica din experienta iti zic. bafta , e frumos tare motorul ne vedem la intrunirile R1. scrie undeva pe forum de intruniri R1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihant Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Din cate am citit eu pe aici ,am vazut ca intalnirile R1 au loc Vinerea la ora 20 in fata Academiei .Eu cred ca daca ar fii vreme frumoasa,am putea sa ne vedem in orice vineri....cu toate ca nu e vreme de motoare,putem veni cu masinile(cine are) si mai stam de vorba.Ce spuneti? Mesaj completat Acum am avzut....tu esti din Arad .poate ne vedem noi bucurestenii vinerea,ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Din cate am citit eu pe aici ,am vazut ca intalnirile R1 au loc Vinerea la ora 20 in fata Academiei .Eu cred ca daca ar fii vreme frumoasa,am putea sa ne vedem in orice vineri....cu toate ca nu e vreme de motoare,putem veni cu masinile(cine are) si mai stam de vorba.Ce spuneti? Mesaj completat Acum am avzut....tu esti din Arad .poate ne vedem noi bucurestenii vinerea,ce spuneti? mda si nu e la o aruncatura de batz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihant Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 mda si nu e la o aruncatura de batz Oricum,poate in vara se face vreo intrunire moto sa ne strangem si cei cu R1 sa ne cunoastem face to face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Salut cu o intrebare vin si eu! Este vre o diferenta intre carenele de R1 din 98 fata de 99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Da dupa 3 luni de asteptari insfarsit am adus-o acasa . In 3 zile am facut 250 de km atat in oras cat si pe autostrada si mi-am cam facut o parere despre ea (nu am exagerat din niciun punct de vedere,tinand cont ca e in rodaj nu am mers peste 7500 RPM). Incep prin a spune ca nu e deloc o motocicleta buna de oras cum sustin unii,intadevar duce bine la turatii mici dar pur si simplu parca nui in elementul ei (daca se merge sub 20 km/h trebuie tinuta din ambeaj ceea ce nu e deloc placut),cand se pleaca de pe loc motorul trepideaza tare ceea ce iti da o senzatie tare ciudata cel putin pe care eu nu am mai intalnito,e foarte manevrabila la viteze mici (de viteze mari peste 150 km/h nu pot spune nimic),frana de motor mi s-a parut incredibila,despre frane insa inca e prea devreme sa-mi spun parerea cu toate ca nu cred ca o sa fiu dezamagit.Cand am iesit din oras pe autostrada imediat am realizat ca nu sunt foarte protejat de vant( in conditii de craziera 110km/h),in concluzie am decis sa-mi cumpar parbrizul dublu pt ca cel standard nu e bun decat la design.Cauciucurile Dunlop de pe ea sunt de tot rahatu,am tras cateva sperieturi bune pt ca derapa foarte usor si repede,sunt curios cum or sa fie dupa ce se mai uzeaza umpic ca daca o tin tot asa le dau foc.Pozitia mea pe motor e ok nu e una care sa ma chinuie,bordul mi sa parut ok ba chiar ma lasat placut surprins cu toate detaliile pe care le ofera pilotului: comsum mediu/instantaneu,iti arata km parcursi din momentul in care se aprinde becul la benzina (apropo de consum in conditiile in care am mers eu comsumul e 8,4 L%),ceas,cronometru,temperatura aerului si alte chestii chiar utile,culoarea bordului pe timp de noapte este de un alb placut nederanjant si intensitatea luminii din bord se poate regla.Mai multe pareri o sa le postez curand,dupa ce-i termin rodajul si dupa ce o scot si pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Da dupa 3 luni de asteptari insfarsit am adus-o acasa . In 3 zile am facut 250 de km atat in oras cat si pe autostrada si mi-am cam facut o parere despre ea (nu am exagerat din niciun punct de vedere,tinand cont ca e in rodaj nu am mers peste 7500 RPM). Incep prin a spune ca nu e deloc o motocicleta buna de oras cum sustin unii,intadevar duce bine la turatii mici dar pur si simplu parca nui in elementul ei (daca se merge sub 20 km/h trebuie tinuta din ambeaj ceea ce nu e deloc placut),cand se pleaca de pe loc motorul trepideaza tare ceea ce iti da o senzatie tare ciudata cel putin pe care eu nu am mai intalnito,e foarte manevrabila la viteze mici (de viteze mari peste 150 km/h nu pot spune nimic),frana de motor mi s-a parut incredibila,despre frane insa inca e prea devreme sa-mi spun parerea cu toate ca nu cred ca o sa fiu dezamagit.Cand am iesit din oras pe autostrada imediat am realizat ca nu sunt foarte protejat de vant( in conditii de craziera 110km/h),in concluzie am decis sa-mi cumpar parbrizul dublu pt ca cel standard nu e bun decat la design.Cauciucurile Dunlop de pe ea sunt de tot rahatu,am tras cateva sperieturi bune pt ca derapa foarte usor si repede,sunt curios cum or sa fie dupa ce se mai uzeaza umpic ca daca o tin tot asa le dau foc.Pozitia mea pe motor e ok nu e una care sa ma chinuie,bordul mi sa parut ok ba chiar ma lasat placut surprins cu toate detaliile pe care le ofera pilotului: comsum mediu/instantaneu,iti arata km parcursi din momentul in care se aprinde becul la benzina (apropo de consum in conditiile in care am mers eu comsumul e 8,4 L%),ceas,cronometru,temperatura aerului si alte chestii chiar utile,culoarea bordului pe timp de noapte este de un alb placut nederanjant si intensitatea luminii din bord se poate regla.Mai multe pareri o sa le postez curand,dupa ce-i termin rodajul si dupa ce o scot si pe circuit si costurile totale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 si costurile totale ? la sfarsitul leassing-ului o sa fie £ 12500 plus accesoriile dar dupa parerea mea merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shark_iulian_003@yahoo.com Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 merita toti banii Sa inteleg ca in Londra vremea este mai placuta decat in Bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 merita toti banii Sa inteleg ca in Londra vremea este mai placuta decat in Bucuresti ? aici putine sunt zilele din an cand nu vezi motociclete pe drum,de vreo 2 ani incoace au fost ceva ninsori dar nu se compara cu iernile din Romania,ce nu-mi place in schimb e ca aici ploua foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Nu stie nimeni daca difera modelul de carene din 98 fata de cel din 99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shark_iulian_003@yahoo.com Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 in R speram sa dispara stratul de zapada. A nins atatea zile, de nu am mai vazut de mult un asemenea lucru. Oricum pot spune ca astazi a fost prima zi cu soare. 8 grade, dar soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 nici aici nu e mai cald dar nu se face asa frig ca in Ro,oricum primavara bate la usa acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.