Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Pai prin oferta YEC Racing Parts sunt arcuri de ambreiaj :baldy:

Pentru 09, Graves are un kit care contine una bucata arc YEC, un distantier si o placa de frictiune originala, de la 07-08. Si toata povestea asta merge perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am reusit sa montez hidraulica Andreani si arcurile Ohlins. In sfarsit, furca e cu adevarat reglabila, nu se mai duce pana la jos la orice franare serioasa indiferent de preload si nu mai seamana cu o barca. Am facut inclusiv un stoppie (primul pe motocicleta asta) si nu e nicio problema. De un singur lucru imi pare rau si anume ca nu am dezactivat stopul hidraulic. Puteam sa o fac dar mi-a fost frica de arcuri pentru ca italienii au considerat ca 0.95 ajung iar eu credeam, in nestiinta mea, ca am nevoie de 1.00 ... Deh, mai invat ;)

 

Pistonasele din poza 2 sunt cele de compresie, stock si Andreani.

 

puteai sa elimini fara pb stopul hidraulic :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pt voi ^_^

se aude lantu de distributie cand plec de pe loc pana pe la 2000 de ture

nu ar trebui sa duca mai mult, e ceva normal ?

r1 2002 - 30k km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu o roata spate de yamaha r1 04 - 06 niste faruri si o carena fata care aveti de vanzare ?

Editat de OveR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal!

am un R1 din 2000 si imi lipsesc vreo 6 suruburi de pe carene. treaba naspa e ca sunt de tip quick release (clipsuri, ca in poza) si nu gasesc pe nicaieri. vreau sa cumpar un set intreg sau daca are cineva cateva bucati ...va rog dati-mi un sfat unde pot gasi. ms! numai bine tuturor!

post-45283-1283318354_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati pus careva cauciuc pe spate de 200? Afecteaza cu mult stabilitatea motocicletei?

 

Fii mai explicit, ce model de anvelopa? Fabricant, compozitie (multi nu constientizeaza ca rigiditatea carcasei anvelopei influentzeaza ciclistica).

Ce vrei sa spui prin afectarea stabilitatii? Cu ce cauciucuri ai mers cu ea pina acum? Ce presiune?

Cite clickuri la compresie si rebound?

Sint sanse mari de tot sa ai si hidraulica furcii fatza uzata, obosita, adica nu prea mai ai ce regla, mergi mai mult doar pe arcuri.

Mesaj completat

sal!

am un R1 din 2000 si imi lipsesc vreo 6 suruburi de pe carene. treaba naspa e ca sunt de tip quick release (clipsuri, ca in poza) si nu gasesc pe nicaieri. vreau sa cumpar un set intreg sau daca are cineva cateva bucati ...va rog dati-mi un sfat unde pot gasi. ms! numai bine tuturor!

Am citeva. Da un call. Multi deaici de pe forum pun intrebari dar nu dau ever telefon, eventual vor sa le aduci personal piesa si sa le-o dai cadou.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii mai explicit, ce model de anvelopa? Fabricant, compozitie (multi nu constientizeaza ca rigiditatea carcasei anvelopei influentzeaza ciclistica).

Ce vrei sa spui prin afectarea stabilitatii? Cu ce cauciucuri ai mers cu ea pina acum? Ce presiune?

Cite clickuri la compresie si rebound?

Sint sanse mari de tot sa ai si hidraulica furcii fatza uzata, obosita, adica nu prea mai ai ce regla, mergi mai mult doar pe arcuri.

Mesaj completat

 

Am citeva. Da un call. Multi deaici de pe forum pun intrebari dar nu dau ever telefon, eventual vor sa le aduci personal piesa si sa le-o dai cadou.

 

OK! Am luat nr de tel de pe profilul tau si o sa te contactez eu mai tz. Ms mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii mai explicit, ce model de anvelopa? Fabricant, compozitie (multi nu constientizeaza ca rigiditatea carcasei anvelopei influentzeaza ciclistica).

Ce vrei sa spui prin afectarea stabilitatii? Cu ce cauciucuri ai mers cu ea pina acum? Ce presiune?

Cite clickuri la compresie si rebound?

Sint sanse mari de tot sa ai si hidraulica furcii fatza uzata, obosita, adica nu prea mai ai ce regla, mergi mai mult doar pe arcuri.

 

Man, mai inteles gresit... Am vazut o poza in care un R1 avea pe spate o anvelopa de 200 mm latime. Nu mai stiu ce model era. Si faza e ca acuma tare ma bate gandul sa pun si eu. Dar prima data am vrut sa stiu daca ar fi ok sa fac manevra asta, daca nu afecteaza prea tare motocicleta. Am vazut ceva metzler sportec m3 200/50-17 si spre asta inclin. Nu ma refeream deloc la suspensii ci stric la partea de anvelope, stabilitate si control ce tine de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am schimbat si eu mobra de curand..si am achizitionat un R1 din 2000, numai ca in seara asta ma plimbam eu linistit si dintr-o data mi sa oprit si motoru si luminile, tot...cand i pun contactu nu se intampla nimic, nu se aprind becuri , nimic..am schimbat siguranta de 30 si tot degeaba.. Aveti idee ce ar putea sa aiba ( sper sa nu fie aprinderea) Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, mai inteles gresit... Am vazut o poza in care un R1 avea pe spate o anvelopa de 200 mm latime. Nu mai stiu ce model era. Si faza e ca acuma tare ma bate gandul sa pun si eu. Dar prima data am vrut sa stiu daca ar fi ok sa fac manevra asta, daca nu afecteaza prea tare motocicleta. Am vazut ceva metzler sportec m3 200/50-17 si spre asta inclin. Nu ma refeream deloc la suspensii ci stric la partea de anvelope, stabilitate si control ce tine de ele.

 

OK, stabilitate, control mai mic pe viraje. Un cauciuc 190/50 e mai instabil decit unul de 190/55, deci unul de 200/50 e cam la fel ca 190/50. E un singur avantaj, tine mai multi km.

 

Suspensiile conteaza in functie si de ce anvelopa pui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pt voi ;)

se aude lantu de distributie cand plec de pe loc pana pe la 2000 de ture

nu ar trebui sa duca mai mult, e ceva normal ?

r1 2002 - 30k km

 

anyone ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am schimbat si eu mobra de curand..si am achizitionat un R1 din 2000, numai ca in seara asta ma plimbam eu linistit si dintr-o data mi sa oprit si motoru si luminile, tot...cand i pun contactu nu se intampla nimic, nu se aprind becuri , nimic..am schimbat siguranta de 30 si tot degeaba.. Aveti idee ce ar putea sa aiba ( sper sa nu fie aprinderea) Stima
poate ai vreo borna slabita ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, 100%

 

poate a fost condusa la turatii mici prin oras. daca accelerazi subturat si simti smucituri, astea iti cam papa dintii la roti(la distributie). oricum alte explicatii nu mai sunt... nu (prea) are un motor de ce sa termine distributia repede in afara de rider input.

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate a fost condusa la turatii mici prin oras. daca accelerazi subturat si simti smucituri, astea iti cam papa dintii la roti(la distributie). oricum alte explicatii nu mai sunt... nu (prea) are un motor de ce sa termine distributia repede in afara de rider input.

 

asa e, a fost condus in ture mici in oras, mersi de raspuns

 

doar 2 pers s`au "deranjat" sa ofere o parere

restu, toti mari rider`i pe diferite ring`uri nu au fost

in stare sa dea un raspuns sau nu au fost curiosi...

mersi inca odata :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e, a fost condus in ture mici in oras, mersi de raspuns

 

doar 2 pers s`au "deranjat" sa ofere o parere

restu, toti mari rider`i pe diferite ring`uri nu au fost

in stare sa dea un raspuns sau nu au fost curiosi...

mersi inca odata :hurt:

 

Calm man, decit sa debitez o prostie mai bine tac. Asa gindesc si altii. Mare rider nu inseamna automat si bun mecanic. Mecanicii buni sint cei care nu prea au timp sa se dea deoarece trebuie sa munceasca ca sa se imbogatzeasca. Riderii buni au bani si timp liber, sint calare pe motor, nu au timp si chef de surubareala. Daca stai toata ziua sa aprofundezi mecanica nu ai timp sa te mai dai, deci esti un rider mai slab. Mai e un aspect, mai toate raspunsurile sint pe linga, mai mult te baga in ceatza. Nu te intrista, intrebarea ta a fost citita de toti, fii sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul fabricatiei nu este intotdeauna acelasi cu anul modelului. Fabricarea unui nou model incepe, cel mai adesea, prin septembrie anul precedent.

 

Acum, daca discutam de diferentele dintre modelul 2006 si modelul 2007-2008, sunt motociclete total diferite. http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa imi cumpar un R1 dar nu ma prea pricep. Motorul care mi-a placut foarte mult apare in anunt ca fabricat in 2006, inscris in 2007 dar parca seamana cu modelul 2004-2005 sau :moron:

Multam'

 

... si costa 6000 eur

post-33596-1284560022_thumb.jpg

Editat de Boriss_s
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa... acu depinde ce vrei sa faci cu ea...

 

spor la cautari... parerea mea sa mai astepti pana vine prima ninsoare... :moron:

 

sper sa vina in ianuarie si sa termine in februarie :D

 

 

hai cu vara inapoi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...