JAGI Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 O rezolvai elegant daca puneai de l ainceput telescoape de 2008. Stock, suporta si 120kile fara probleme. La mine problema e ca e greu sa le fac mai moi, din constructie sint race, dure. Treci sa-ti dau Sikaflex.O sa ai de munca serios sa pui carboanele pe cadru. La mine a fost nevoie sa dau pina si cutia filtrului de aer jos, sa pot poza cum trebuie protectia de cadru. Fati rost de zip ties lungi, cit mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Daca Daca ma uitam cu atentie pe schema din manualul de service sau instruciunile de instalare de la kit-ul Ohlins vedeam ca-i lipseste surubul si comandam de la Traxxion. Furca de R6 07+ e pe acelasi principiu si scula se potriveste 100%. Anyway, intre timp am fabricat chestia asta. Flex + dremel + dat la pila si a iesit acceptabil. Partea proasta e ca tubul de la unul din internale a ramas in interior, iesind doar continutul internalei Chestia asta e frecventa la genul asta de furca, mai sunt si altii care injura Yamaha din acest motiv. Pe de alta parte mi se rupe, eu nu schimb internala ci inlocuiesc pistoanele, deci trebuie doar sa am grija cand bag pistonul inapoi, sa nu se piarda garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy80 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Salut tuturor, sunt un proaspat detinator de Yamaha R1 model 2002 si cum nu sunt un priceput in d-ale mecanicii m-am gandit ca poate aici gasesc un raspuns la o nedumerire si anume: la fiecare 5 Km parcursi la bordul motocicletei mele sunt inregistrati cam 5Km si 100m, stiu ca poate pare o intrebare cam tampita dar chiar sunt curios cam care ar fii cauza inregistrarii a mai multi Km decat realitatea? pinion, foaie sau ce altceva sa fie schimbat la ea si sa indice astfel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Va salut baieti! Cunoaste cineva motocicleta din poze?Motocicleta este de vanzare la o firma de leasing si ma gandeam ca aici as putea afla cateva informatii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Va salut baieti! Cunoaste cineva motocicleta din poze?Motocicleta este de vanzare la o firma de leasing si ma gandeam ca aici as putea afla cateva informatii. Multumesc. Sal Daca o dau cu 2000 euro face... altfel tre sa te uiti mai bine si extraordinar de atent. Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Am fost sa o vad, m-am linistit, mai kitchoasa decat in poze si multe bube pt 2500E + TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Am fost sa o vad, m-am linistit, mai kitchoasa decat in poze si multe bube pt 2500E + TVA. zi-le ca tot ce poti sa le oferi ai 1500 + TVA si de restu o faci bomboana Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Vand un R1 2003...poate e cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Caut un Y aftermarket, second, pt R1 2007 2008. Cine are da-ti un semn. Mesaj completat Am vindut full Akra, am montat sistemul OEM cu finalele OEM golite, cu site race. In afara ca se aude mai bine, la ture joase moto are cuplu sensibil mai mare. Eu personal am incercat de nenumarate ori sa merg turat la 10 000ture pe curbe dar nu sint in stare, deci, sistemul actual ma avantajeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 hehhe aici intervine valva exup care produce backpressure si iti da cuplu mai mare la ture mici si medi .Daca nu te dai la lap time nu are nici o importanta ramai pe cel stock ca e cel mai bun , tu vrei sa elimini catalizatorul sa inteleg . Mesaj completat Vreau sa stiu cei cu r1 04 - 06 cam ce probleme ati avut cu motoarele . Ambreaj , alternator . etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am reusit sa montez hidraulica Andreani si arcurile Ohlins. In sfarsit, furca e cu adevarat reglabila, nu se mai duce pana la jos la orice franare serioasa indiferent de preload si nu mai seamana cu o barca. Am facut inclusiv un stoppie (primul pe motocicleta asta) si nu e nicio problema. De un singur lucru imi pare rau si anume ca nu am dezactivat stopul hidraulic. Puteam sa o fac dar mi-a fost frica de arcuri pentru ca italienii au considerat ca 0.95 ajung iar eu credeam, in nestiinta mea, ca am nevoie de 1.00 ... Deh, mai invat Pistonasele din poza 2 sunt cele de compresie, stock si Andreani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 salut ! e cineva interesat de un schimb cu un cbr 1100 xx, pe un r1 .. din 04 ... cu diferenta din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) hehhe aici intervine valva exup care produce backpressure si iti da cuplu mai mare la ture mici si medi .Daca nu te dai la lap time nu are nici o importanta ramai pe cel stock ca e cel mai bun , tu vrei sa elimini catalizatorul sa inteleg .Mesaj completat Vreau sa stiu cei cu r1 04 - 06 cam ce probleme ati avut cu motoarele . Ambreaj , alternator . etc ambreiajul e consumabil dupa un nr de km pica ca la toate motocicletele. nu are nici o problema modelul, sunt super multumit. se aude oala de ambreiaj de la rulmentul de presiune dar asta nu e o noutate si nici un defect. plus ca nu se compara la putere ,manevrabilitate cu modelele anterioare. mentionez ca o am de 2 ani Editat August 12, 2010 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Defapt nu e doar rulmentul ce auzi tu acolo , ar mai fi oala in sine care are niste arcuri pe spate care in timp se imoaie si incep sa joace . Eu am incercat o chestie sa sudez niste distantiere acolo care sa tina arcurile presate . dar totusi arcurile alea sunt pentru frana de motor din cate stiu eu atunci actioneaza ele nu imi dau seama ce implica ce am facut eu acolo , O alta chestie ce am observat ar fi ca arcurile de yamaha sunt foarte moi si se strica destul de repede . Ca urmare se ajunge la patinarea ambreajului , Eu am schimbat arcurile cu altele mai dure si nu mai am nici o problema . Daca voi ati mai sesizat ceva va rog sa impartasiti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Pai prin oferta YEC Racing Parts sunt arcuri de ambreiaj Pentru 09, Graves are un kit care contine una bucata arc YEC, un distantier si o placa de frictiune originala, de la 07-08. Si toata povestea asta merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Am reusit sa montez hidraulica Andreani si arcurile Ohlins. In sfarsit, furca e cu adevarat reglabila, nu se mai duce pana la jos la orice franare serioasa indiferent de preload si nu mai seamana cu o barca. Am facut inclusiv un stoppie (primul pe motocicleta asta) si nu e nicio problema. De un singur lucru imi pare rau si anume ca nu am dezactivat stopul hidraulic. Puteam sa o fac dar mi-a fost frica de arcuri pentru ca italienii au considerat ca 0.95 ajung iar eu credeam, in nestiinta mea, ca am nevoie de 1.00 ... Deh, mai invat Pistonasele din poza 2 sunt cele de compresie, stock si Andreani. puteai sa elimini fara pb stopul hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 am si eu o intrebare pt voi se aude lantu de distributie cand plec de pe loc pana pe la 2000 de ture nu ar trebui sa duca mai mult, e ceva normal ? r1 2002 - 30k km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) Caut si eu o roata spate de yamaha r1 04 - 06 niste faruri si o carena fata care aveti de vanzare ? Editat August 27, 2010 de OveR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Caut si eu o roata spate de yamaha r1 04 - 06 niste faruri si o carena fata care aveti de vanzare ? Da-mi un call. Tre sa gasim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Ati pus careva cauciuc pe spate de 200? Afecteaza cu mult stabilitatea motocicletei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guduno Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 sal! am un R1 din 2000 si imi lipsesc vreo 6 suruburi de pe carene. treaba naspa e ca sunt de tip quick release (clipsuri, ca in poza) si nu gasesc pe nicaieri. vreau sa cumpar un set intreg sau daca are cineva cateva bucati ...va rog dati-mi un sfat unde pot gasi. ms! numai bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) Ati pus careva cauciuc pe spate de 200? Afecteaza cu mult stabilitatea motocicletei? Fii mai explicit, ce model de anvelopa? Fabricant, compozitie (multi nu constientizeaza ca rigiditatea carcasei anvelopei influentzeaza ciclistica). Ce vrei sa spui prin afectarea stabilitatii? Cu ce cauciucuri ai mers cu ea pina acum? Ce presiune? Cite clickuri la compresie si rebound? Sint sanse mari de tot sa ai si hidraulica furcii fatza uzata, obosita, adica nu prea mai ai ce regla, mergi mai mult doar pe arcuri. Mesaj completat sal! am un R1 din 2000 si imi lipsesc vreo 6 suruburi de pe carene. treaba naspa e ca sunt de tip quick release (clipsuri, ca in poza) si nu gasesc pe nicaieri. vreau sa cumpar un set intreg sau daca are cineva cateva bucati ...va rog dati-mi un sfat unde pot gasi. ms! numai bine tuturor! Am citeva. Da un call. Multi deaici de pe forum pun intrebari dar nu dau ever telefon, eventual vor sa le aduci personal piesa si sa le-o dai cadou. Editat Septembrie 1, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Ati pus careva cauciuc pe spate de 200? Afecteaza cu mult stabilitatea motocicletei? Stabilitatea o afecteaza o afecteaza in bine, dar o lasi mai greu pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guduno Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Fii mai explicit, ce model de anvelopa? Fabricant, compozitie (multi nu constientizeaza ca rigiditatea carcasei anvelopei influentzeaza ciclistica). Ce vrei sa spui prin afectarea stabilitatii? Cu ce cauciucuri ai mers cu ea pina acum? Ce presiune? Cite clickuri la compresie si rebound? Sint sanse mari de tot sa ai si hidraulica furcii fatza uzata, obosita, adica nu prea mai ai ce regla, mergi mai mult doar pe arcuri. Mesaj completat Am citeva. Da un call. Multi deaici de pe forum pun intrebari dar nu dau ever telefon, eventual vor sa le aduci personal piesa si sa le-o dai cadou. OK! Am luat nr de tel de pe profilul tau si o sa te contactez eu mai tz. Ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Fii mai explicit, ce model de anvelopa? Fabricant, compozitie (multi nu constientizeaza ca rigiditatea carcasei anvelopei influentzeaza ciclistica). Ce vrei sa spui prin afectarea stabilitatii? Cu ce cauciucuri ai mers cu ea pina acum? Ce presiune? Cite clickuri la compresie si rebound? Sint sanse mari de tot sa ai si hidraulica furcii fatza uzata, obosita, adica nu prea mai ai ce regla, mergi mai mult doar pe arcuri. Man, mai inteles gresit... Am vazut o poza in care un R1 avea pe spate o anvelopa de 200 mm latime. Nu mai stiu ce model era. Si faza e ca acuma tare ma bate gandul sa pun si eu. Dar prima data am vrut sa stiu daca ar fi ok sa fac manevra asta, daca nu afecteaza prea tare motocicleta. Am vazut ceva metzler sportec m3 200/50-17 si spre asta inclin. Nu ma refeream deloc la suspensii ci stric la partea de anvelope, stabilitate si control ce tine de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.