klaus_gas Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 salut am si eu o problema cu o yamaha r1 ,am un program de diagnoza cu mufe si tot*(idc3 texa) si imi da cablu de diagnoza 3151-1p01 problema e ka imi nu se potriveste mufa asta cu cea de la r1 si imi mai trebe un mufaj intermediar,am cautat si nu am gasit nicaieri destule informatii despre mufa intermediara de la cablul meu la mufa de pe motoreta,are idee careva?,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Esti tu sigur ca jucaria ta stie de R1 ? Nu de alta dar, afaik, Yamaha-urile nu au diagnosticare externa, totul facandu-se pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 ce weekend frumos.... revine vara? Hai cu vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Cald a fost dar nu la nivelul asfaltului. Am simtit roata spate plecand la plimbare de doua ori ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 de o plimbare light pana pe la 130kmh a mers bine hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Nici eu nu cred ca are diagnoza externa. Totul putand fi facut direct pe bordul moto R1. De cand mama lui Yamamoto i-a dat free pe strase, atunci cand il doare ceva iti apare pe bord un numar. Numarul respectiv iti indica eroarea. Dar te poti conecta la alte moto cu scanerul tau doar ca R1 e 5 strazi mai la deal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATHALIN Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Imi pare rau dc postez gresit ,dar va rog spuneti-mi si mie de ce la motorul meu r1 din 99,nu mai intra in nici o viteza in afara de a2a ,indiferent dc e pornit/oprit de pe loc sau in mers.A inceput asa deodata,fara semne,inainte schimba foarte bine tata plaja de viteze,acum intra foarte greu si a 1 ,iar de la a3in sus nu intra.Merge doar a 2 a si atat.De pe loc intra doar a2a ,iar din mers mai merge sa ii dau a1a,in rest nu intra niciuna.Ajutor. P.S.Cablul de la abreiaj e reglat cum trebuie,etc...,si in ea am ulei schimbat de max 800km 300v factory line 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 buey da ci linisti... Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Imi pare rau dc postez gresit ,dar va rog spuneti-mi si mie de ce la motorul meu r1 din 99,nu mai intra in nici o viteza in afara de a2a ,indiferent dc e pornit/oprit de pe loc sau in mers.A inceput asa deodata,fara semne,inainte schimba foarte bine tata plaja de viteze,acum intra foarte greu si a 1 ,iar de la a3in sus nu intra.Merge doar a 2 a si atat.De pe loc intra doar a2a ,iar din mers mai merge sa ii dau a1a,in rest nu intra niciuna.Ajutor.P.S.Cablul de la abreiaj e reglat cum trebuie,etc...,si in ea am ulei schimbat de max 800km 300v factory line 10w40. S-a rupt parghia de la selector. Problema pe 98-2002. Daca o dai tu dintr-a doua usor in jos dupaia nu urca in a 3 a? Ai nr de service R1 mai jos si raspund de obicei eu... Nu- asa grava problema si se intampla dacafortezi rau sau daca a fost fortata dealungul timpului. Se poate schimba sau repara respectiva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Vand set carene de circuit complete (aripa fata prize de aer etc.)yamaha r1 07-08 pret 340 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 o intrebare... acum o saptamana am desfacut un R1 din 2000.... din rezervor ieseau doua furtune mai lungi ,aproximativ 1 metru fiecare si am vazut k nu erau intrate nicaieri... ma gandesc ,cumva sa fi iesit cand am ridicat rezervoru?? sau nu sunt bagate nicaieri.... ms anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 am remarcat ca nu exista un topic pe tema asta, sau de fapt eu nu l-am gasit.Eu sunt proaspatul detinator al unui R1 din 2003, si as fi curios sa discut cu lumea diverse probleme legate de tipul asta de motoreta. nu sunt legate niciunde(la celalalt capat),sunt pentru scurgere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 nu sunt legate niciunde(la celalalt capat),sunt pentru scurgere Asa este dar trebuiesc conectate la rezervor. Sunt conductele de scurgere a benzinei si a apei in cazul in care supapa de la capacul rezervorului nu mai este in parametri si rasufla combustibil sau daca ploua pe moto sa nu curga apa pe electromotor si alte cuplaje electrice ce pot duce la o transmisie eronata de date catre computer. Deci reconecteaza le si asigura te ca duc jos sub moto. Sufla pe ele sa nu fie infundate!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 multumesc.... de conectat la rezervor , le'am conectat.... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberem@yahoo.com Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 ia uite cum e!asteapta pe mos craciun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 ce ulei folositi pentru telescoape, si la cat timp il schimbati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 olinz, la fiecare inceput de sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 (editat) Buna intrebare. Majoritatea nu schimba uleiul in furci cu zecile de mii de km. La Yamaha in special e o problema la furci, uleiul se inegreste repede si daca nu e schimbat rapid roade supapele de la compresie rebound. Problema am intilnit-o la toate modelele 98 2006. Multi pun ulei mai gros crezind ca rezolva problema, reparatia se face schimbind supapele. Cind megeti sa cumparati un R1 verificati furcile, invirtiti butonul de reglaj al reboundului in sensul acelor de ceasoric, cele din capatul superior al furcilor. Daca furca continua se revina repede supapele sint duse.E suficient sa mergi 5 000km cu ulei contaminat cu pilitura si supapele la revedere. Editat Decembrie 12, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Buna intrebare. Majoritatea nu schimba uleiul in furci cu zecile de mii de km. La Yamaha in special e o problema la furci, uleiul se inegreste repede si daca nu e schimbat rapid roade supapele de la compresie rebound. Problema am intilnit-o la toate modelele 98 2006. Multi pun ulei mai gros crezind ca rezolva problema, reparatia se face schimbind supapele. Cind megeti sa cumparati un R1 verificati furcile, invirtiti butonul de reglaj al reboundului in sensul acelor de ceasoric, cele din capatul superior al furcilor. Daca furca continua se revina repede supapele sint duse.E suficient sa mergi 5 000km cu ulei contaminat cu pilitura si supapele la revedere. deci ar trebui sa schimb si supapele are 15 000 km, si nu am schimbat uleiul la furca. Ideea este ca in manualul ei, nu scrie nimic de furca de ulei de.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 De vanzare un power commander de r1 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 (editat) Am un amic care la 17 000km supapele lucreaza la mai putin de jumate, practic sint duse. R1/2004. In rest motocicleta lui e printre cele mai lipsite de evenimente, e aproape perfecta. Totusi, va trebuie sa schimbe supapele sau, ..., furcile cu totul. La 5000km am schimbat uleiul din furci la moto meu, R1 2007. Surpriza mare, uleiul era ca nou, necontaminat deloc. Cind string compresia si reboundul la maxim practic suspensia e intzepenita , adica hidraulica e cu 2 clase peste modelul 2004 2006. La R1 2000 am schimbat uleiul din furci la 1000km, deja era contaminat. Si la CBR 954 se inegrea destul de repede uleiul dar culmea, la 34 000km furcile lucrau perfect. Totusi, erau Showa, Yamaha vine echipata cu Kayaba. La primavara desfac din nou furcile, va anuntz cum se prezinta uleiul la 2000km de la schimbare. Editat Decembrie 15, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 ce parere aveti despre uleiul Motul factory line pt furci? si ce densitate trebuie sa aiba uleiul ?Light 2.5W-5W / Medium 10W-15W / Heavy 20W-30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 ce parere aveti despre uleiul Motul factory line pt furci? si ce densitate trebuie sa aiba uleiul ?Light 2.5W-5W / Medium 10W-15W / Heavy 20W-30. ulei de suspensii: wp, ohlins, fg, silkolene ..adevarate uleiuri de suspensii daca nu iti permiti un ohlins ..cu silkolene cu siguranta nu gresesti restul ..demne de aruncat pe foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 (editat) ulei de suspensii: wp, ohlins, fg, silkolene ..adevarate uleiuri de suspensiidaca nu iti permiti un ohlins ..cu silkolene cu siguranta nu gresesti restul ..demne de aruncat pe foc aha thx, si ce densitate? sau in functie de ce, este densitatea ? Editat Decembrie 16, 2010 de pinnutz_789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 1.Cat costa power commander-ul pt. r1 2007? 2.Am vazut ca sunt multi cunoscatori ai motocicletelor pe parte tehnica.Am o intrebare la cei care se pricep, am citit de ram air-uri, respectiv ca un r1 2007 are stock vreo 180 cp si cu ram air are cp mai multi. Eu credeam ca ram-air-urile sunt fantele alea de sub faruri, dar mi-am dat seama ca trebuie sa fie altceva care nu este in dotarea standard a motocicletei. Inteleg ca aceste ram-air cresc puterea, intrebarea este daca stie cineva unde se gasesc de cumparat, daca se pot monta pe motocicleta fara modificari si in primul rand daca se merita investitia, eventual si alte lamuriri.Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.