Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai la R1 astea spre deosebire de ceilalti nu se prea strica nimic,sunt frumoase de pica de la prima pana la ultima si merg de trazneste asa ca nu prea avem despre ce mai vorbi si intreba pe aici :laugh:

Glumeam,sper sa nu zic intr-un ceas rau :wacko:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la altii cum e dar la mine e horror dupa 200km/h cu 2 persoane ....o fi oricum dr numai odihnitor nu....iar dupa 250 risti sa pierzi maimutza (si nu e gluma)

 

 

 

da ...depinde de "maimuta"...aleam mai mici se agata mai bine:))

 

Mesaj completat

Eu personal am rupt bascula la 2004 din sudura de pe mijloc. Ulterior am ranfortzato si s-a schimbat total treaba.

Am avut 954 ptr 2 saptamani dupa care am vandut-o ca nu imi placea pozitia deloc. Prea lata in rezervor si prea infipta in bot. Nu ne-am inteles.

 

Evolutia r1 e cam asa:

 

1998-99 bomba totala fara limite si aliniamente, adrenalina totala cu care nu esti sigur ca te intorci acasa ci ca mai ai un pic si pana si dracii fug de tine.

 

2000-01 au redus puterea si cam atat... esec.

 

2002-03 Au schimbat cadrul si au trecut pe injectie. E un model de genul Honda...

 

2004-05 Modelul cel mai revotionar cu un cadru foarte ingust gen ducati cu un motor de mare putere si cu multe subansamble de putere ce puteau fi date jos ptr raspuns mai ferm. Cea mai buna ptr cei ce vor mai mult cu foarte mici cheltuieli. O aerodinamica ce de la 250 se aseaza pe asfalt extraordinar.

Yamamoto in 2002 a dat afara tot departamentul de Design si a luat Italieni, si a luat pe Vale sa ii citeasca gandurile.

2004 a fost anul in care R1 a explodat si a facut toata concurentza zob.

 

2006 are doar in partea de reglaj lant bascula mai lunga ptr ca oamenii normali nu stiau ca in gaz tre sa muti fundul in spate... Au mutat ei roata...

 

2007-08 au renuntzat la aberatia cu 5 supape pe cilindru si s-au ordonat realei performantze, au schimbat managementul injectiei si au trecut pe un sistem mult mai calculat care chiar daca nu te face sa simti ca pe modelele anterioare ea trece pe langa ele fara probleme si au facut in materie de Design cea mai frumoasa linie estetica R1.

 

2009-2011 au completat lipsurile de cuplu la turatii joase luand din graficul superior si obtinand astfel Motocicleta The One, The R One.

 

Dupa toata aceasta istorioara scrisa sincer mi-as dori sa am oricum cate una din fiecare.

 

Ba chiar 2 ua daca se poate...

 

The only ONE.

hmm din ce ai zis aici=> ca au plecat de la modelu din '99 si s au intors tot la el in 2011 :()

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , un parbriz double double pentru un r1 din 99 ?!

 

de unde se poate achizitiona , si un pret va rog :(

 

mersi

 

zero gravity 105 euro. transparent, fumuriu sau lentila foarte inchisa. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-99-Yamah...ccessories#shId

 

Este cel mai frumos si rezistent parbriz ever.

 

Kawamotors are ermax. www.kawamotors.ro

 

Si mai e puig care personal nu ma impresioneaza si se sparge relativ usor.

 

Comanda la Racetek se face cu 2 saptamani inaintea livrarii si se achita integral.

 

www.racetek.ro

 

toate astea au Zero:

 

http://www.racetek.ro/gallery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.louis.de/_406941502e4b125b7c7f2...amp;typ_id=RN01

 

...greu cu cautatul asta....

Mesaj completat

cu radiatorul auxiliar la 20 grade afara am cam 75 grade apa; la 14 grade afara am apa la 71 - mers pe afara 120-180

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat astazi o tura de vreo 150km cu cativa prieteni si desi nu a fost foarte cald,cand am intrat in oras,apa hopa sus.As vrea sa-mi pun un boton pt a porni coolerele manual(normal intra la 105 gr.) sa tin eu temp la 80-90.Am inteles ca nu e mare inginerie,poate sa-mi zica si mie cineva cum se face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.louis.de/_406941502e4b125b7c7f2...amp;typ_id=RN01

 

...greu cu cautatul asta....

Mesaj completat

cu radiatorul auxiliar la 20 grade afara am cam 75 grade apa; la 14 grade afara am apa la 71 - mers pe afara 120-180

 

Se poate pune o poza cu el montat? Sint curios cum s-a potrivit cu V-ul de plastic ce leaga carenele inferioare. Alimentarea lui e serie sau paralel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi .

 

ideea era daca a cumparat cineva de aici , din romania , nu de pe net , si sa astept 2 saptamani sau 3 , adica am banu vreau sa-l cumpar , unde ma duc :P

 

ati inteles ideea :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasati-l pasta, cu ideea e ca tu n-ai inteles!

 

Stie cineva de cipul ala ce-mi pacaleste 2007 le ca e in a 4 a???

 

Ceva preturi sau cineva care l-a pus si a simtit diferentze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal nu am vazut asa ceva si am cautat un timp pe net...

inca nu mi-e foarte clar cum simte ECU treapta de viteza....

Mesaj completat

daca deduce treapta de viteza din raportul rpm-viteza atunci teoretic trebuie ametit senzorul de viteza, dar probabil renunti la vitezometru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal nu am vazut asa ceva si am cautat un timp pe net...

inca nu mi-e foarte clar cum simte ECU treapta de viteza....

Mesaj completat

daca deduce treapta de viteza din raportul rpm-viteza atunci teoretic trebuie ametit senzorul de viteza, dar probabil renunti la vitezometru

 

cdi ul stie exact in ce treapta se afla. pe toate modelele japan de 1000 si le tine limitate pana in treapta a 4 a pentru a nu produce genocide...

 

il caut eu si vi-l dau. parca si-l pusese cineva si eram curios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...e=STRK:MEWAX:IT

 

Cine are bani sa-l ia.

Mesaj completat

This is a breakthrough product and is not the same as the cheaper resistor type products which fool the bike into thinking it is in fifth gear at all times. The problem with these, is that the bike isn’t necessarily in fifth gear. Why? Well if the bike is revving at 12000RPM and it thinks it is in fifth it will adjust the fuelling to suit a 150MPH or so air charge coming into the air box. If it is actually in second then it’s not travelling at 150MPH and this adjustment will be incorrect, causing the bike to run rich and hence excessively rough! Additionally, most Suzuki’s have a separate default map for neutral. This is used both in Neutral or in gear when the clutch is pulled in. Why? Because it uses a lower rev limit to prevent over revving when there is no load on the engine! If the bike still thinks it is in fifth it will not default to the neutral map and will allow you to over rev the engine – potentially causing much mechanical damage.

 

G-Pack is a far more sophisticated product and only affects the area’s of RPM required and leaves the other area’s untouched.

 

They come pre-wired ready to fit straight into your wiring loom and with modern wiring looms using different shape connectors for every connection, it is practically impossible to get it wrong. It takes only minutes to install and needs no other adjustments or modifications. They are now sold extensively in Europe and the US and are fitted as standard to all bikes in the German GSXR cup and are used by the WORLD CHAMPION Zongshen world endurance team.

 

This product is sold for race use only on closed race tracks and is not for road use.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham...

inca un piggy box

mi se par bani "aruncati"...pui PC,Ignition,G-pack si ajungi la pretul unui ECU resoftat care oricum le face pe toate si nu mufezi 15 module prin toate cotloanele motocicletei

 

 

parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine s-a intimplat sa cumpar motorul cu tot cu PCommander, deci , nu am bagat nici un ban in plus. Logic ca daca motoreta e virgina la capitolul electronica iei un ECU resoftat, dar in marea majoritate a cazurilor cind baietii aud de 700$ un ECU resoftat prefera un simplu PC la 150euro second.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se mai satura sa ceara bani pe toate inventiile astea... Electonistii...nu dau bani la soareci!!!

 

Sunt tare curios sa vad la dragracing una serie contra uneia resoftate. Oricum 700 mi se pare enorm daca o folosesc doar pe strada.

 

Eu am dat banii astia pe halerii si nu regret nici un banutz dar... acum vreau gas...Tot la concluzia ca o carburatie mi-ar transforma cerintza in realitate la un pret si o putere corecta, dar cum vara a inceput... la iarna mai vad ce mai scot din buzunare.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfai de capul meu :P nici nu sti, sa razi sau sa plangi... auzi sa dai drumul la antigel crezand ca e uleiul... Mai trebuia sa ii puna apa pe unde se baga ulei, ca sa aiba lichid in radiator si in instalatia de racire :blbl: Cand ai R1, se presupune ca ai mai avut o motocicleta inainte, la alea nu a facut niciodata schimbul de ulei? Sau si-a luat R1 si habar n-are cum functioneaza un motor? Spune-i sa schimbe si cureaua de la alternator :P

 

Acum serios, in bord nu s-a uitat si el la temperatura motorului cand mergea pe ea? Nu s-a aprins niciun bec nimic?

Dupa simptome, s-a calat motorul... Nu stiu exact ce i s-o fi stricat lui in motor, dar sunt sigur ca si daca va reusi sa il repare, nu va mai fi niciodata la fel :P

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...