vladvlad Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 un r1 din 2002 cam la ce bani e? 3000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 personal nu am vazut asa ceva si am cautat un timp pe net...inca nu mi-e foarte clar cum simte ECU treapta de viteza.... Mesaj completat daca deduce treapta de viteza din raportul rpm-viteza atunci teoretic trebuie ametit senzorul de viteza, dar probabil renunti la vitezometru cdi ul stie exact in ce treapta se afla. pe toate modelele japan de 1000 si le tine limitate pana in treapta a 4 a pentru a nu produce genocide... il caut eu si vi-l dau. parca si-l pusese cineva si eram curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...e=STRK:MEWAX:IT Cine are bani sa-l ia. Mesaj completat This is a breakthrough product and is not the same as the cheaper resistor type products which fool the bike into thinking it is in fifth gear at all times. The problem with these, is that the bike isn’t necessarily in fifth gear. Why? Well if the bike is revving at 12000RPM and it thinks it is in fifth it will adjust the fuelling to suit a 150MPH or so air charge coming into the air box. If it is actually in second then it’s not travelling at 150MPH and this adjustment will be incorrect, causing the bike to run rich and hence excessively rough! Additionally, most Suzuki’s have a separate default map for neutral. This is used both in Neutral or in gear when the clutch is pulled in. Why? Because it uses a lower rev limit to prevent over revving when there is no load on the engine! If the bike still thinks it is in fifth it will not default to the neutral map and will allow you to over rev the engine – potentially causing much mechanical damage. G-Pack is a far more sophisticated product and only affects the area’s of RPM required and leaves the other area’s untouched. They come pre-wired ready to fit straight into your wiring loom and with modern wiring looms using different shape connectors for every connection, it is practically impossible to get it wrong. It takes only minutes to install and needs no other adjustments or modifications. They are now sold extensively in Europe and the US and are fitted as standard to all bikes in the German GSXR cup and are used by the WORLD CHAMPION Zongshen world endurance team. This product is sold for race use only on closed race tracks and is not for road use. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 aham... inca un piggy box mi se par bani "aruncati"...pui PC,Ignition,G-pack si ajungi la pretul unui ECU resoftat care oricum le face pe toate si nu mufezi 15 module prin toate cotloanele motocicletei parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 daca ai YEC nu iti mai tre nica ah ..ba da ..mult puls drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 La mine s-a intimplat sa cumpar motorul cu tot cu PCommander, deci , nu am bagat nici un ban in plus. Logic ca daca motoreta e virgina la capitolul electronica iei un ECU resoftat, dar in marea majoritate a cazurilor cind baietii aud de 700$ un ECU resoftat prefera un simplu PC la 150euro second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) nu se mai satura sa ceara bani pe toate inventiile astea... Electonistii...nu dau bani la soareci!!! Sunt tare curios sa vad la dragracing una serie contra uneia resoftate. Oricum 700 mi se pare enorm daca o folosesc doar pe strada. Eu am dat banii astia pe halerii si nu regret nici un banutz dar... acum vreau gas...Tot la concluzia ca o carburatie mi-ar transforma cerintza in realitate la un pret si o putere corecta, dar cum vara a inceput... la iarna mai vad ce mai scot din buzunare. Editat Aprilie 28, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Nu mai am R1, dar mai am de dat un parbriz rosu, semnalizarile fata originale si scaritele pasagerului de la modelul 2001. Oferte pe privat. Le dau ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Pfai de capul meu nici nu sti, sa razi sau sa plangi... auzi sa dai drumul la antigel crezand ca e uleiul... Mai trebuia sa ii puna apa pe unde se baga ulei, ca sa aiba lichid in radiator si in instalatia de racire Cand ai R1, se presupune ca ai mai avut o motocicleta inainte, la alea nu a facut niciodata schimbul de ulei? Sau si-a luat R1 si habar n-are cum functioneaza un motor? Spune-i sa schimbe si cureaua de la alternator Acum serios, in bord nu s-a uitat si el la temperatura motorului cand mergea pe ea? Nu s-a aprins niciun bec nimic? Dupa simptome, s-a calat motorul... Nu stiu exact ce i s-o fi stricat lui in motor, dar sunt sigur ca si daca va reusi sa il repare, nu va mai fi niciodata la fel Editat Aprilie 29, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ASta i-am zis si eu... EL zice ca nu i-a aparut niciun martor nimic pur si simplu nu i-a mai mers. S-a orpit motorul pe loc cand luat mana din gaz. In continuare temperatura era pe LOW nu a apucat sa se incinga ptr ca a mers 20-30km/h si apoi doar 700 metri i-a dat oleaca pe drum drept. Si-a luat R1 si de fiecare data s-a dus la service special de moto dar acum si-a bagat nasul sa scuteasca niste bani si a facut-o lata Eu zic dupa mine ca nu e chiar asa de rau cum zici u acolo si cum razi de problemele altora. Deaia suntem aici sa vorbim, sa il ajutam nu sa-l vb de rau sau sa radem. Este o problema prea delicata, daca m-as pune in locul lui as dormii de mila pe el dreaq. Si cu husa pe mine ) Hai sa-l ajutam, veniti cu Idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Pai stiu ca nimeni n-ar vrea sa fie in situatia lui, dar totusi a facut o gafa care din punctul meu de vedere... e cam de ras. Acum ca sa il ajut cu un sfat as zice asa: sa o duca la mecanic! Daca el n-a putut sa ii faca schimbul de ulei, ma gandesc ca nu se apuca sa desfaca el motorul ca sa il repare... Sa o duca tot la service de moto, ca n-are el ce sa ii faca. Motorul tot trebuie desfacut daca nici nu mai sta turata si nici nu merge in toti cilindrii. E logic ca ceva s-a intamplat inauntru in el in urma acestui eveniment. Sa nu mai incerce sa o porneasca, eventual la aia la service sa o faca, ca sa le arate despre ce e vorba. Editat Aprilie 29, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Multumesc de raspuns Asa o sa-i spun sa faca cu toate ca astea urma sa faca dar vrea sa stiu si el de la ce sa se astepte... Problema e ca sta turata, pronita, doar la 2000-3000 ture, cum i-a mana din gaz cum moare motorul... MS Mesaj completat PS: @SabinRace astept si parerea ta care sincer conteaza Te vad foarte experimentat in Motoare si in special R1 MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Ai stricat propulsorul. Cauta altul la dezmembrari. 7-800euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Intr-o astfel de gresala de surplus ulei, ajunge uleiul in filtrul de aier si se duce direct in camera de compresie. Normal ar fi fost in cazul asta sa ne spui ca da cu fum albastru la greu dar n-ai spus asta!!! Da sau nu da? la cele 3000rpm pe care le tine mai nou in relanti motorul se aude ok? Adica daca pui o carpa pe toba sa-i iei din sunet si sa asculti motorul ce auzi? Auzi sunete sau nu? Parereamea ca daca nu poti sa-l aduci pana la noi atunci in primul rand sa o duci unde poti la service si sa scoti bujiile sa imi fotografiezi capul lor si sa mi le trimiti pe mail sau aici ptr a vedea mai multe. Sincer nu cred ca ai distrus motorul daca intradevar n-ai sarit de 5-6000rpm si n-ai mers cu ea mai mult decat acel KM dar foarte curios ca nu ai spus nimic de fum. 0726 974 121 Sabin Zabarcencu intre orele 10 - 18:30. Insista ca daca sunt cu mainile in motor nu las nimic sa ma deranjeze. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Cand ai R1, se presupune ca ai mai avut o motocicleta inainte, la alea nu a facut niciodata schimbul de ulei? Sau si-a luat R1 si habar n-are cum functioneaza un motor? Wow,si eu sunt cu mecanica la stadiul de mecanica de dacie,dar chiar asa ?Pai in primul rand pe unde se da drumul la ulei si pe unde e surubul de la antigel?El nu stie care e baia de ulei.In al doilea rand hai sa zici ca prin absurd ii dai drumul la antigel,dar culoarea,textura,cam greu sa confunzi uleiul cu apa,si bunica-mea cred ca le deosebeste.Daca chiar nu esti sigur bagi degetul in el si dupa aia in gura,antigelul e dulce,uleiul e amar Nu judec pe nimeni,am mai zis,eu sunt la stadiul de mecanica de dacie si sunt aici baieti mult mai avansati care chiar stiu despre ce vrobesc,dar zi-i prietenului tau sa nu.Sa NU orice,sa nu ii mai faca nici o diagnoza,sa nu mai scoata bujiile sau etc (pai e de munca pana ajungi la bujii,e oricum mai complicat decat sa schimbi uleiul si cine stie ce-i mai face,eu zic ca oricum e problema prea mare ca sa nu trebuiasca remediata de un meserias) si sa o duca la un service DE MOTOARE,uite de ex la Sabin.Nu la service de masini,probabil majoritatea celor dintr-un service de cartier o sa-ti zica ca se pricep si la motociclete (in capul lor motocicleta e mult mai simpla decat masina),crede-ma,nu se pricep. Sa ne pui si noua un update dupa ce rezolvati problema.Toate cele bune Editat Aprilie 30, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 @SabinRace, Dupa toate intamplarile eu am zis lafel ca si tine cand am ajuns la fata locului, cum ca s-ar putea sa urce uleiul fiind in exces, la carburatoare si scuipand in filtru de aer, ba chiar am crezut ca a ajuns si la bujii. Iata ca nu e nici urma de ulei acolo, eu i-am facut schimbul de ulei apoi corespunzator, i-am bagat apa apoi in radiator, si am inceput usor usor sa ii dau rezervorul jos, filtru de aer apoi era ok, am ajuns si la bujii si totul era intact foarte OK I-am zis nu sunt mecanic, m-am uitat sa nu fie ce era mai rau, pana mea... Am scos 5 litrii de ulei din ea fratilor amestecat ce-a facut el. Ce am vazut eu a fost ca prea mult de ulei era prelins pe langa capacul de la baia de ulei. EU cred ca s-a dus garnitura aia nush... El a mers 1 km cu 20-30 km/h si 1 km cu 130 km.h max 6000 ture... NU avea cand sa se incalzeasca motorul chiar daca l-a tinut inainte mergand vreo 10 minute nu s-a incins cum trebuia, temperatura era pe low... AM sa te sun Sabin dar mai tarziu ptr explicatii mai concrete. Multumesc ptr ajutor Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 NU avea cand sa se incalzeasca motorul chiar daca l-a tinut inainte mergand vreo 10 minute nu s-a incins cum trebuia, temperatura era pe low... Hai sa gandim putin logic: Ce sa indice sonda de temperatura a lichidului de racire daca nu exista lichid in instalatie??? In 10 minute tot ce ar fi trebuit sa fie in mod normal in contact cu lichidul de racire (camera de ardere adica camasi, pistoane, segmenti, chiuloasa) s-a dus pe apa sambatei. Probabil nu mai e destula compresie in cilindri ca arderea sa fie sustenabila la turatia de relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Da cu FUM sau nu? I deschis capacul filtrului de aier sa vezi in interior ce-i? Ai scos bujiile afara, sa le vezi? Nu am de unde sa stiu adevarul dar cum spui tu nu sunt sanse. Daca a staty 10 min pe loc si dupaia 2km de 6000rpm poate poate dar daca i-a mai dat si un sector de 3 secunde in 12000rpm atunci e praf )) Man. Daca i-a placut motocicleta si o vrea ceas inapoi, daca tu ai putea privii in cele enumerate mai sus cu scule speciale, sau daca o trimiteti la mine cu cele 5 companii transport Romanesti, ai avea posibilitatea de a-l ajuta. P.S. An 2004, R1 2004 Luna Ianoarie, am fost de fata (argo cycles) la testul urmator: Scos apa si ulei din motor si pornit la rece, cu gazul la maxim, a rezistat 1min58sec. Au iesit bielele prin carterul inferior. Teste ale motoarelor de ultima ora ptr ai vedea fiabilitatea. Tragic dar foarte util. P.S.S. Eu am cumparat acea motocicleta si am facut-o printetza:)))))) P.SSSSSS La tine in test a tinut mai mult:)))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 trezirea baietii pentru cei interesati http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...pic&t=22072 Hai cu vara 40+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 salutare,am o problema la etrierii fata,imi curge lichid de frana pe langa aerisitori,asta dupa ce am skimbat placutele,care poate fi motivu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 (editat) Pai ai facut aerisirea si i-ai strans cum trebuie cu cheia ? Editat Mai 6, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 salutare,am o problema la etrierii fata,imi curge lichid de frana pe langa aerisitori,asta dupa ce am skimbat placutele,care poate fi motivu? exista niste simering-uri si niste o-ring-uri...poate pistonasele de la etrieri sunt gripate ... uzate... etc. trebuiau curatate si verificate, acum tre sa dai totu jos si sa verifici daca aia e proble trebuiesc schimbate oringurile... curatate pistonale de la etrier sau schimbati etrierii. Bafta Hai cu varaa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 ne-ai sokat,sokatule )....Omul a spus ca ii curge lichid de frana pe langa aerisitori.Ce treaba are sula cu prefectura??Eventual incearca sa scoti aerisitorii din nou si sa ii fixezi bine sau schimba-i(sunt ieftini).Bafta si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.