Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

problema e ca daca a ajuns un scuter sa faca un R1 atunci....nu prea avem ce sa discutam

Si tu esti rau,poate era tunat,poate "avea set de 80" :grinbandit:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

800 euro si iti dau eu toata electrica, injectia si CDi ul de pe Europeana mea. Eu oricum vreau sa o trec pe carburatie.

Daca e de state iti trebuie si instalatia electrica darimi dai mie la schimb ce ai tu ca sa imi mearga bordul pe noua oranduire.

 

800 euro si iti dau eu toata electrica, injectia si CDi ul de pe Europeana mea. Eu oricum vreau sa o trec pe carburatie.

Daca e de state iti trebuie si instalatia electrica darimi dai mie la schimb ce ai tu ca sa imi mearga bordul pe noua oranduire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800 euro si iti dau eu toata electrica, injectia si CDi ul de pe Europeana mea. Eu oricum vreau sa o trec pe carburatie.

Daca e de state iti trebuie si instalatia electrica darimi dai mie la schimb ce ai tu ca sa imi mearga bordul pe noua oranduire.

 

Nu consider ca e necesar sa imi schimb ECU-ul si instalatia electrica. Daca nu am acel 'bug', si totul merge bine, nu vad nici un avantaj. As schimba ECU-ul de USA cu unul ne-limitat ....

 

Si tu esti rau,poate era tunat,poate "avea set de 80"

 

Nu cred ca era un scuter tunat, numai ca eu mergeam cu a 2-a sau 3-a la 40~50 KM/h ... si oricare dintre voi (parerea mea) daca ar mege asa de subturat si va vine din spate unu cu scuterul in acceleratie maxima, nu stiu daca mai aveati ce face :grinbandit: . Si chiar daca se gaseste cineva care sa il depaseasca pe ala cu scuterul, asta nu schimba cu nimic faptul ca din cauza limitarii, R1 nu prea trage la viteze mici.:moto:

Editat de Killer_533
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bro!

 

Fara limitarile respective am vedea la stiri numai accidente cu R1!!! Nu sunt rele deloc.

 

Ia un R1 serie 2007 si pune-l la bataie cu un R1 98 fara limitari. Nici in prima si niciodata nu va fi mai slab 07 ul.

 

Este bine gandita sa nu te faca de ras dar sa te tina pe asfalt (sa nu rupa aderentza ca cretina) cum face 2004-2006 daca scoti limitarile de pe injectie (cu o surubelnitza) si se transforma intr-o fiara ca pana la sfarsitul a 400metri tot 2007 sa fie the best.

 

Nu-a facut-o nici un scuter pe R1 tau. Tu erai in lumea basmelor, alunecand pe val fara sa pornesti motoarele...

 

Vinde-o sau treci la scolarizare daca vrei sa ai R1!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti povestea celebra cu prima motocicleta =R1 2008 ?

 

Povestea eu nu o stiu, dar am vazut filmul :laugh:

 

Partea I

 

http://www.youtube.com/watch?v=YQR3lNy4buE

 

Partea a II-a (revenge of the Er unu)

 

http://www.youtube.com/watch?v=WBc4U3jajdQ&NR=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea eu nu o stiu, dar am vazut filmul :laugh:

 

Eu stiam alta poveste ... se zice ca cei care merg pe R1 si sunt incepatori, trebuie sa faca pauze mai dese, pentru ca din cauza pozitiei relativ incomode ii cam doare spatele la drum lung. :bigstar:

 

Numai ca cei care au Hayabusa si sunt incepatori trebuie sa aiba grija mare ... sa nu pateasca ca in filmul de mai sus.

 

 

Acum lasand gluma la o parte, stiu ca e prea puternica si sunt total varza si nu am ce cauta pe asa ceva. Dar imi place prea mult, ca sa ma mai las. Asa ca ramane optiunea de urma un fel de curs. Pe AMCKart se organizeaza ore de pilotaj cu motorul elevului, si nu as vrea sa ma dau pe jos cu asta de noua .. stie cineva daca se inchiriaza motoare la vreo scoala de pilotaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum lasand gluma la o parte, stiu ca e prea puternica si sunt total varza si nu am ce cauta pe asa ceva. Dar imi place prea mult, ca sa ma mai las. Asa ca ramane optiunea de urma un fel de curs. Pe AMCKart se organizeaza ore de pilotaj cu motorul elevului, si nu as vrea sa ma dau pe jos cu asta de noua .. stie cineva daca se inchiriaza motoare la vreo scoala de pilotaj?

 

Tocmai de aceea ti-am recomandat, si iti mai recomand, sa lasi ECU Racing si chestii de genul asta, pentru alta data. Deocamdata baga kilometri cu motocicleta asa cum e, si invata-te sa mergi cu ea. O sa te inveti mai greu, asta e dezavantajul de a incepe pe o motocicleta foarte puternica. Chiar daca reusesti sa faci scuterele pana la urma in linie dreapta :D , tot te vor face pe curbe. Asa ca degeaba ii pui Ohlins, Termignoni, Ecu, etc. tot nu va merge mai repede si nici nu va lua virajele singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezmembrez r1 rn 09 2002 , cadru cu acte ,motor ,telescoape roti ,scarite ..... ceva carene interesatii rog pm

mai am janta spate complecta , scarita pilot stanga ,scarita pasager dreapta , pompele de frana , bascula , cricul , instalatia electrica si cdi-ul , aripioara spate de pe bascula releul de incarcare ,toate piesele sunt in stare perfecta

Editat de hannspree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Va rog sa imi spuneti si mie daca este normal ca la un R1 -2001 temperatura la apa la mers afara cu viteze intre 100-140 sa stea la 68-72 de grade?In oras temperatura creste si pana la 107 dar scade cand pornesc ventilatoarele.Este posibil sa fi ramas termostatul blocat pe pozitia deschis?

 

 

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Va rog sa imi spuneti si mie daca este normal ca la un R1 -2001 temperatura la apa la mers afara cu viteze intre 100-140 sa stea la 68-72 de grade?In oras temperatura creste si pana la 107 dar scade cand pornesc ventilatoarele.Este posibil sa fi ramas termostatul blocat pe pozitia deschis?

 

 

 

Multumesc,

da...este foarte normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam despre ce problema ar fi vorba la YEC?

de la o vreme tot imi intrerupea in mers am verifikt kiar tot ce se putea verifica,am intrat in diagnoza,la 62 am afisat 1,am dat pana imi arata 0,dar mia oprit kilometrajul(odo meter)nu cu cat merg la ora k asta nu arata.....ce sa fie?eroare in ecu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la o vreme tot imi intrerupea in mers am verifikt kiar tot ce se putea verifica,am intrat in diagnoza,la 62 am afisat 1,am dat pana imi arata 0,dar mia oprit kilometrajul(odo meter)nu cu cat merg la ora k asta nu arata.....ce sa fie?eroare in ecu?

 

 

in mod normal ai resetat istoria de erori cu diag62 (aveai o eroare). daca intrai pe diag 61 ar fi trebuit sa-ti dea codul de eroare.

 

legat de odo, aia e functie de bord nu de ECU.

legat de intreruperi in mers, ce accesorii mai ei pe moto? De ex. ai quick shifter? daca ai accesorii de genul asta verifica si functionarea lor. Daca nu eu as miza pe contacte proaste si aici ma refer pana si la pini de la ECU care sunt f sensibili (ai grija sa fie impinsi pana la capat in mufa de la ECU). In caz contrar poti miza si pe ECU failure...dar e cam greu. Mai ai exup-ul pe ea? Ca si ala mai da erori.

 

nu pot sa zic ca sunt tatic pe modelul tau (2002), dar ce am zis mai sus sunt mai mult chestii generale.

 

 

PS: Cu tine am vb la telefon legat de ECU Race?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal ai resetat istoria de erori cu diag62 (aveai o eroare). daca intrai pe diag 61 ar fi trebuit sa-ti dea codul de eroare.

 

legat de odo, aia e functie de bord nu de ECU.

legat de intreruperi in mers, ce accesorii mai ei pe moto? De ex. ai quick shifter? daca ai accesorii de genul asta verifica si functionarea lor. Daca nu eu as miza pe contacte proaste si aici ma refer pana si la pini de la ECU care sunt f sensibili (ai grija sa fie impinsi pana la capat in mufa de la ECU). In caz contrar poti miza si pe ECU failure...dar e cam greu. Mai ai exup-ul pe ea? Ca si ala mai da erori.

 

nu pot sa zic ca sunt tatic pe modelul tau (2002), dar ce am zis mai sus sunt mai mult chestii generale.

 

 

PS: Cu tine am vb la telefon legat de ECU Race?

pai am quichshifter am akra cap coada ,in 61 era 0,am sters o eroare,nu scria pt ce era,dar mai mult k sigur era pt cric,pt k akum nu mai pleaca cu cricu pus cum pleca inainte si dak las 0 in 62 nu imi merge odo,dak las unu merge si imi arata grade in loc de cu cat merg,iar dak in 62 las 2 imi arata grade farenheit ....

Editat de bugpity
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.scribd.com/doc/15752691/Yamaha-R1-Service-Manual-2007

capitolul 8, pg 41

 

poate nu corespund codurile de diagnoza....

ciudat ca-ti merge cricul, la mine functia e dezactivata de YEC...

poate nu face contact cum trebuie? si d-aia sa intrerupa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...