Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

find vorba despre un accesoriu pentru 'lant' postez aici.... unde pot gasi o presa buna pentru nituit lantul? nu vreau una la 30 de euro dar nici de 120 de euro.. astept sfaturi ca sambata schimb lantul(am luat un DID nou x-ring) si nu am presa pentru el ^_^ .

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

find vorba despre un accesoriu pentru 'lant' postez aici.... unde pot gasi o presa buna pentru nituit lantul? nu vreau una la 30 de euro dar nici de 120 de euro.. astept sfaturi ca sambata schimb lantul(am luat un DID nou x-ring) si nu am presa pentru el ^_^ .

 

1. Ciocan + dorn + nicovala

2. menghina + o biluta de rulment (de pe la coronitele de la biciclete)

3. ciocan + biluta de rulment + nicovala

4. bani + service

5. sau cum ai zis tu

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

2 ciocane, unul intre roata si lant, celalalt peste nituri direct. nu am avut niciodata vreo problema la nici o motocicleta (inclusiv a mele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Louis.

Presa 10003170 o am eu si face toti banii. Costa 50 euro.

multumesc Belbody, dar as dori una pentru toate tipurile de lant. de exemplu sambata schimb lantul DID al unui prieten, peste o luna vreau sa il schimb pe al meu(cumpar numai lanturi RK). astept in continuare sfaturi... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc Belbody, dar as dori una pentru toate tipurile de lant. de exemplu sambata schimb lantul DID al unui prieten, peste o luna vreau sa il schimb pe al meu(cumpar numai lanturi RK). astept in continuare sfaturi... :laugh:

Merge la toate, chestia cu "numai pt lanturi DID" e vrajeala ieftina marca LOUIS. Eu n-am lant DID, am EK si am folosit-o cu succes. Chiar voiam sa-ti zic cand postat mai devreme, dar am uitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut la cineva un ungator dinala de care ziceti voi.. :D avea tipu un fel de perfuzie din care picura ulei direct pe lant :laugh:....

 

eu cind am cumparat mobra am primit si un lant nou...dar inainte sa il montez am incalzit vazelina pina a devanit aproape fluida dupaia am bagat lantu in vaselina aia topita am lasat toata cutia aia cu tot cu lant inauntru sa se raceasca dupaia lam montat pe mobra deja am facut aprox 5000km si inca mai persista vaselina acolo lantu nu sa intins sta bine....metoda asta o stiu de la un nene care toata viata a lucrat pe combine de treierat..la inceput am ras de el dar se pare ca am ras degeaba....is multumit de metoda asta mai merg vreo 1000-1500km il dau jos il spal bine si repet operatiunea ;)

Editat de scutareasa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ECOOILER montat pe KAWASAKI ZR-7:

post-27918-1271887907_thumb.jpg post-27918-1271887939_thumb.jpg post-27918-1271887965_thumb.jpg post-27918-1271888005_thumb.jpg

Dupa 4 luni si 4000km de la montarea ECOOILER-ului pot afirma ca functioneaza ireprosabil.Chiar si dupa zile mai lungi in sa,in aceasta perioada, lantul nu a necesitat intretinere(curatare,intindere,ungere),nimic mai mult decat o inspectie vizuala.Este ca si cum ai avea motocicleta cu cardan fara sa platesti pretul aferent.

Aderenta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut la cineva un ungator dinala de care ziceti voi.. :D avea tipu un fel de perfuzie din care picura ulei direct pe lant ;)....

 

eu cind am cumparat mobra am primit si un lant nou...dar inainte sa il montez am incalzit vazelina pina a devanit aproape fluida dupaia am bagat lantu in vaselina aia topita am lasat toata cutia aia cu tot cu lant inauntru sa se raceasca dupaia lam montat pe mobra deja am facut aprox 5000km si inca mai persista vaselina acolo lantu nu sa intins sta bine....metoda asta o stiu de la un nene care toata viata a lucrat pe combine de treierat..la inceput am ras de el dar se pare ca am ras degeaba....is multumit de metoda asta mai merg vreo 1000-1500km il dau jos il spal bine si repet operatiunea :)

 

vaselina rules:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai descoperit America tu. in manualul motorului zice ca se scufunda lantul in parafina topita sau se unge cu ulei de transmisie. doar ca parca nu mi-as scoate lantul la 5000 km.

ca o paranteza, vreau sa va spun ceva. inainte am avut un lant Tsubaki care mi s-a rupt dupa nici 5000 km. intins ca la manual, uns, curatat, tot tacimul, fara dat pe-o roata, rar blana si accelerari nebunesti. acum am un DID din seria Professional. am facut cu el peste 5000 si am constatat ceva: nu necesita intindere atit de des ca Tsubaki-ul. cred ca as fi putut sa nu-l intind deloc in acesti 5000 km da' am zis ca hai, sa zic ca l-am intins odata sa dorm linistit. incep sa ma intreb daca mai mult decit intretinerea lantului nu conteaza cumva calitatea lui. si sincer sa fiu in ultima vreme nici nu-l mai ung/curat atit de des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreo 6000km am mers cu un DID fără să îl întind. Îl mai ungeam, dar rar. curatat doar când era foarte foarte murdar. Deobicei aÂşteptam o ploaie Âşi se curata singur. Apoi a trebuit să scot roata Âşi l-am întins.

Editat de Belbody
nu mai scrie curatat cu diacritice - filtrul il considera prostie si pune poponeata in loc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Un calcul simplu se face placand de la valoarea de 15 picaturi necesare si suficiente pt a unge perfect un lant uscat. Daca dai o data mai mult de 15 pic sigur surplusul va ajunge pe jeanta. Acum, pe vreme frumoasa cu lantul deja uns, poti merge 30 min fara sa-l mai ungi, deci pe ora de functionare trebuie sa ajunga pe lant max 30 pic de ulei. Pe ploaie torentiala necesarul de ulei este cam de 4 ori mai mare, deci cca 120 picaturi, dar niciodata mai mult de 15 odata. Si intradevar verificarea se face privind lantul de cate ori opresti la benzinarie. Este uscat suplimentezi, prea multa mizerie reduci. Daca te obisnuiesti cu sistemul de ungere, ajungi ca mizeria de pe janta si bascula sa fie nesemnificativa. La mine, in concediu dupa 5500 km in toate conditiile meteo, caldura, ploaie la greu si chiar lapovita, motocicleta arata incredibil de curata, evident pt ca ploaie torentiala spala mizeria.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cele 3 motoare pe care ca un prost le detin - am apalat la Bogdan Harea petnru montare sistemlui de ungere- dupa 3000 km in Ukraina pe diverse drumuri ( de la asfalt pana la noroi si praf ) am un lant care arata de parca l am cumparat ieri.

 

in plus, surplusul de ulei de pe geanta se spala f oarte usor cu wap=-ul si cu sampon , nu ca sprayu lde lant clasic ( eu am folosit motul ) .

 

pe ansamblu , cum am mai spus, am cardan :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumpărat alt motor. Kitul de lanț pare în regulă. Pinioanele cu uzură undeva sub 5% dar totuÂşi lanțul se lasă într-o veselie. Nu-i ruginit Âşi nu pare a fi uzat. E DID 525 vx dacă îmi amintesc bine.

L-am uns l-am întins Âşi se lasă la fiecare ieÂşire. Forja nu primeÂşte cine Âştie ce.

 

Care ar putea fi problema ?

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit ultimele 3-4 pagini si n-am gasit ceva problema similara cu a mea; daca s-a mai discutat imi cer scuze, dar n-am timp sa caut... As vrea sa curat un lant ruginit destul de tare.. in afara aspectului de jaf lantul si pinioanele par in regula. Cu ce mi-ati recomanda sa-l curat? Am ceva idei, dar niste pareri suplimentare nu strica ;)

Am incercat sa incarc o poza dar site-ul da rateuri.. poate data viit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, nu are rost.

Unge-l bine, pune-l pe motor si mergi cu el. Se curata de la sine in mers.

 

@Chivu - pai poate il intinzi prea tare si el se lasa cat ar trebui sa-i fie burta normala.

Nu faci exces de zel pe-acolo cu intinsul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incerca sa-l faci ca nou ca nu reusesti si nu are rost. Poate fi putin ruginit pe exterior daca la interior este uns, este destul.

 

;)

 

post-13595-1286135306_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, nu are rost.

Unge-l bine, pune-l pe motor si mergi cu el. Se curata de la sine in mers.

 

@Chivu - pai poate il intinzi prea tare si el se lasa cat ar trebui sa-i fie burta normala.

Nu faci exces de zel pe-acolo cu intinsul?

Da, se pare că mi-a dat cu eroare ;) ObiÂşnuit fiind cu jocul de la nsr ~2cm l-am întins Âşi pe ăsta lafel de tare. Recomandat pentru Hornet e 3.5cm, mai ales că țin amortizorul pe prima poziție (cât mai moale).

 

AÂşa arată kitul de lanț de pe Hornet. Eu zic că e destul de nou, cel puțin pinionul de atac după 5000km la nsr arăta mai uzat decât ăsta.

post-29418-1286192491_thumb.jpg

post-29418-1286192504_thumb.jpg

post-29418-1286192535_thumb.jpg

post-29418-1286192550_thumb.jpg

post-29418-1286192563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...