B.B. Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Am folosit si inca folosesc cu succes de vreo 5-6000km.. Valvoline White Synthetic Chainlube. http://www.valvoline.com.ro/default.asp?opt=prd&idp=65 - L-am luat dintr-un magazin de uleiuri (uleiuri de tot neamul, importator de uleiuri), a costat f putin, sunt multumit de el. Il am de aproape un an si inca mai are ceva pe fund.. recomand. La spalare folosesc numai motorina sau spray WD40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) find vorba despre un accesoriu pentru 'lant' postez aici.... unde pot gasi o presa buna pentru nituit lantul? nu vreau una la 30 de euro dar nici de 120 de euro.. astept sfaturi ca sambata schimb lantul(am luat un DID nou x-ring) si nu am presa pentru el . Editat August 25, 2010 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) find vorba despre un accesoriu pentru 'lant' postez aici.... unde pot gasi o presa buna pentru nituit lantul? nu vreau una la 30 de euro dar nici de 120 de euro.. astept sfaturi ca sambata schimb lantul(am luat un DID nou x-ring) si nu am presa pentru el . 1. Ciocan + dorn + nicovala 2. menghina + o biluta de rulment (de pe la coronitele de la biciclete) 3. ciocan + biluta de rulment + nicovala 4. bani + service 5. sau cum ai zis tu Editat August 25, 2010 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 De la Louis. Presa 10003170 o am eu si face toti banii. Costa 50 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 2 ciocane, unul intre roata si lant, celalalt peste nituri direct. nu am avut niciodata vreo problema la nici o motocicleta (inclusiv a mele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Eu am gasit presa de DID pe la 25 lire...deci...merge cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 De la Louis. Presa 10003170 o am eu si face toti banii. Costa 50 euro. multumesc Belbody, dar as dori una pentru toate tipurile de lant. de exemplu sambata schimb lantul DID al unui prieten, peste o luna vreau sa il schimb pe al meu(cumpar numai lanturi RK). astept in continuare sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 multumesc Belbody, dar as dori una pentru toate tipurile de lant. de exemplu sambata schimb lantul DID al unui prieten, peste o luna vreau sa il schimb pe al meu(cumpar numai lanturi RK). astept in continuare sfaturi... Merge la toate, chestia cu "numai pt lanturi DID" e vrajeala ieftina marca LOUIS. Eu n-am lant DID, am EK si am folosit-o cu succes. Chiar voiam sa-ti zic cand postat mai devreme, dar am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) am vazut la cineva un ungator dinala de care ziceti voi.. avea tipu un fel de perfuzie din care picura ulei direct pe lant .... eu cind am cumparat mobra am primit si un lant nou...dar inainte sa il montez am incalzit vazelina pina a devanit aproape fluida dupaia am bagat lantu in vaselina aia topita am lasat toata cutia aia cu tot cu lant inauntru sa se raceasca dupaia lam montat pe mobra deja am facut aprox 5000km si inca mai persista vaselina acolo lantu nu sa intins sta bine....metoda asta o stiu de la un nene care toata viata a lucrat pe combine de treierat..la inceput am ras de el dar se pare ca am ras degeaba....is multumit de metoda asta mai merg vreo 1000-1500km il dau jos il spal bine si repet operatiunea Editat August 25, 2010 de scutareasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 ECOOILER montat pe KAWASAKI ZR-7: Dupa 4 luni si 4000km de la montarea ECOOILER-ului pot afirma ca functioneaza ireprosabil.Chiar si dupa zile mai lungi in sa,in aceasta perioada, lantul nu a necesitat intretinere(curatare,intindere,ungere),nimic mai mult decat o inspectie vizuala.Este ca si cum ai avea motocicleta cu cardan fara sa platesti pretul aferent. Aderenta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 am vazut la cineva un ungator dinala de care ziceti voi.. avea tipu un fel de perfuzie din care picura ulei direct pe lant .... eu cind am cumparat mobra am primit si un lant nou...dar inainte sa il montez am incalzit vazelina pina a devanit aproape fluida dupaia am bagat lantu in vaselina aia topita am lasat toata cutia aia cu tot cu lant inauntru sa se raceasca dupaia lam montat pe mobra deja am facut aprox 5000km si inca mai persista vaselina acolo lantu nu sa intins sta bine....metoda asta o stiu de la un nene care toata viata a lucrat pe combine de treierat..la inceput am ras de el dar se pare ca am ras degeaba....is multumit de metoda asta mai merg vreo 1000-1500km il dau jos il spal bine si repet operatiunea vaselina rules:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 n-ai descoperit America tu. in manualul motorului zice ca se scufunda lantul in parafina topita sau se unge cu ulei de transmisie. doar ca parca nu mi-as scoate lantul la 5000 km. ca o paranteza, vreau sa va spun ceva. inainte am avut un lant Tsubaki care mi s-a rupt dupa nici 5000 km. intins ca la manual, uns, curatat, tot tacimul, fara dat pe-o roata, rar blana si accelerari nebunesti. acum am un DID din seria Professional. am facut cu el peste 5000 si am constatat ceva: nu necesita intindere atit de des ca Tsubaki-ul. cred ca as fi putut sa nu-l intind deloc in acesti 5000 km da' am zis ca hai, sa zic ca l-am intins odata sa dorm linistit. incep sa ma intreb daca mai mult decit intretinerea lantului nu conteaza cumva calitatea lui. si sincer sa fiu in ultima vreme nici nu-l mai ung/curat atit de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) vreo 6000km am mers cu un DID fără să îl întind. Îl mai ungeam, dar rar. curatat doar când era foarte foarte murdar. Deobicei aÂşteptam o ploaie Âşi se curata singur. Apoi a trebuit să scot roata Âşi l-am întins. Editat Septembrie 24, 2010 de Belbody nu mai scrie curatat cu diacritice - filtrul il considera prostie si pune poponeata in loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 pana la urma a vazut careva care este numarul optim de picaturi pe minut pentru viteza mare/ ploaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Nu exista asa ceva. Te uiti la el si daca e prea uscat, dai mai mult ulei, daca au sarit stropi pe janta, dai mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) Un calcul simplu se face placand de la valoarea de 15 picaturi necesare si suficiente pt a unge perfect un lant uscat. Daca dai o data mai mult de 15 pic sigur surplusul va ajunge pe jeanta. Acum, pe vreme frumoasa cu lantul deja uns, poti merge 30 min fara sa-l mai ungi, deci pe ora de functionare trebuie sa ajunga pe lant max 30 pic de ulei. Pe ploaie torentiala necesarul de ulei este cam de 4 ori mai mare, deci cca 120 picaturi, dar niciodata mai mult de 15 odata. Si intradevar verificarea se face privind lantul de cate ori opresti la benzinarie. Este uscat suplimentezi, prea multa mizerie reduci. Daca te obisnuiesti cu sistemul de ungere, ajungi ca mizeria de pe janta si bascula sa fie nesemnificativa. La mine, in concediu dupa 5500 km in toate conditiile meteo, caldura, ploaie la greu si chiar lapovita, motocicleta arata incredibil de curata, evident pt ca ploaie torentiala spala mizeria. Editat Septembrie 27, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 din cele 3 motoare pe care ca un prost le detin - am apalat la Bogdan Harea petnru montare sistemlui de ungere- dupa 3000 km in Ukraina pe diverse drumuri ( de la asfalt pana la noroi si praf ) am un lant care arata de parca l am cumparat ieri. in plus, surplusul de ulei de pe geanta se spala f oarte usor cu wap=-ul si cu sampon , nu ca sprayu lde lant clasic ( eu am folosit motul ) . pe ansamblu , cum am mai spus, am cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zudiac Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 de unde cumpar lant la metru pt suzuki gn 250?? care stie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 (editat) Mi-am cumpărat alt motor. Kitul de lanț pare în regulă. Pinioanele cu uzură undeva sub 5% dar totuÂşi lanțul se lasă într-o veselie. Nu-i ruginit Âşi nu pare a fi uzat. E DID 525 vx dacă îmi amintesc bine. L-am uns l-am întins Âşi se lasă la fiecare ieÂşire. Forja nu primeÂşte cine Âştie ce. Care ar putea fi problema ? Editat Octombrie 3, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Am citit ultimele 3-4 pagini si n-am gasit ceva problema similara cu a mea; daca s-a mai discutat imi cer scuze, dar n-am timp sa caut... As vrea sa curat un lant ruginit destul de tare.. in afara aspectului de jaf lantul si pinioanele par in regula. Cu ce mi-ati recomanda sa-l curat? Am ceva idei, dar niste pareri suplimentare nu strica Am incercat sa incarc o poza dar site-ul da rateuri.. poate data viit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Nu incerca sa-l faci ca nou ca nu reusesti si nu are rost. Poate fi putin ruginit pe exterior daca la interior este uns, este destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Exact, nu are rost. Unge-l bine, pune-l pe motor si mergi cu el. Se curata de la sine in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Exact, nu are rost. Unge-l bine, pune-l pe motor si mergi cu el. Se curata de la sine in mers. @Chivu - pai poate il intinzi prea tare si el se lasa cat ar trebui sa-i fie burta normala. Nu faci exces de zel pe-acolo cu intinsul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Nu incerca sa-l faci ca nou ca nu reusesti si nu are rost. Poate fi putin ruginit pe exterior daca la interior este uns, este destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Oloi pe el si mers. Unica solutie. In max 50km o sa arate ca nou. Exteriorul zalelor chiar nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.