Dan Cata Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 nu te baga aia in seama ca acolo esti numai Junior Member Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 nu te baga aia in seama ca acolo esti numai Junior Member da, cred ca ai dreptate... ma gandeam ca se trimit mailuri, dar vad ca e .... si are numai 750 de pagini doar sectiunea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 De unde pot cumpara o presa pentru lanturi moto, ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 De unde pot cumpara o presa pentru lanturi moto, ma poate ajuta cineva? http://www.louis.de/ Asta http://www.louis.de/_208800203933a6beda286...tnr_gr=10003170 Sau asta: http://www.louis.de/_208800203933a6beda286...tnr_gr=10003901 Recomand prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 io am tot vazut aici idea ca benzina ataca o-ringurile. ma fratilor, ati testat chestia asta? eu da. intr-adevar, daca lasi oringul cam 3 ore in benzina se mucifica, daca-l lasi peste noapte se deformeaza de tot. in schimb daca-l lasi cam jumatate de ora nu are nici pe dracu'. acum nah, cand curatati lantul doar nu il scufundati in benzina, nu? eu unul prefer benzina pt. ca nu lasa reziduuri uleioase in urma, curata mai repede decat motorina si se usuca si foarte repede. pot sa sterg imediat cu o carpa, las 10-15 minute, dau cu spray odata pe saptamana si la revedere! in timpul saptamanii, dimineata sau seara, cand am timp dau cu ulei de motor sau de transmisie cu o pensula. asta pt. ca-s eu maniac cu lantul si vreau sa ma tina mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 io am tot vazut aici idea ca benzina ataca o-ringurile. ma fratilor, ati testat chestia asta? eu da. intr-adevar, daca lasi oringul cam 3 ore in benzina se mucifica, daca-l lasi peste noapte se deformeaza de tot. in schimb daca-l lasi cam jumatate de ora nu are nici pe dracu'. acum nah, cand curatati lantul doar nu il scufundati in benzina, nu? eu unul prefer benzina pt. ca nu lasa reziduuri uleioase in urma, curata mai repede decat motorina si se usuca si foarte repede. pot sa sterg imediat cu o carpa, las 10-15 minute, dau cu spray odata pe saptamana si la revedere! in timpul saptamanii, dimineata sau seara, cand am timp dau cu ulei de motor sau de transmisie cu o pensula. asta pt. ca-s eu maniac cu lantul si vreau sa ma tina mult Daca in perioada de exploatare lantul ar trebui spalat doar de cateva ori poate ar fi buna si benzina. Dar aceasta operatie se repeta de zeci de ori in cei 2-3 ani si 20000-30000 km cat este viata normala a unui lant. O data nu se intampla aproape nimic, dar de mai multe ori sigur vei strica oringurile si apoi lantul. Daca te deranjaza motorina foloseste diluantul D 509 de la piese auto, costa cca 5-6 lei litrul si nu strica oringurile garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Fratilor. dati-le dracului de sprayuri si faceti-va ungere automata cu ulei de transmisie. Este net superior. Am facut astazi 620 km pana la Tulcea si inapoi, cu ungatorul meu homemade si a functionat ireprosabil. Nu au aparut zgomote suspecte la sfarsitul calatoriei si lantul a fost uns mereu, chiar daca am trecut putin si prin ploaie ( drum ud). Bascula si geanta spate s-au murdarit de ulei mult mai putin decat cand ungeam cu sprayul. Si se curata mult mai usor. Toata investitia, 45 roni si cateva ore de munca. Merita. Editat Martie 8, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 <br />Fratilor. dati-le dracului de sprayuri si faceti-va ungere automata cu ulei de transmisie. Este net superior. Am facut astazi 620 km pana la Tulcea si inapoi, cu ungatorul meu homemade si a functionat ireprosabil. Nu au aparut zgomote suspecte la sfarsitul calatoriei si lantul a fost uns mereu, chiar daca am trecut putin si prin ploaie ( drum ud). Bascula si geanta spate s-au murdarit de ulei mult mai putin decat cand ungeam cu sprayul. Si se curata mult mai usor. Toata investitia, 45 roni si cateva ore de munca. Merita.<br /><br /><br /><br /> pai ai postat anterior cum ai facut instalatia ? m-am gandit si eu sa fac una , m-am gandit in fel si chip si ..problema cea mai mare pe care o am este spatiul unde sa pun rezervorul de ulei de unde sa imi curga .plus alte probleme ......vreau sa stiu mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Tocmai rezervorul a fost motivul pt care mult timp am refuzat sa-mi montez ungerea automata pe motor. Folosirea unui bidon de 300-500 ml crea probleme cu amplasarea si daca este la vedere arata ca porcu. Asta pana am vazut pe net un dispozitiv de ungere, mai complex si cam scump, dar care in loc de bidon folosea o bucata de furtun de plastic transparent gros de cca 20mm. Atunci mi s-a aprins beculetul si am pornit sa experimentez si pana la urma sa le construiesc. Pana acum am facut trei. Al meu ( Suzuki V-Strom 650), al lui fratemiu (BMW f650) si al unui prieten care tine motorul la mine (Kawasaki ZR7). Pe toate trei le tin sub observatii si deocamdata merg nesperat de bine. Confectionarea ungatorului in sine este simpla, pe ceas nu dureaza mai mult de 30min, dar mai complicat este de facut piesa care distribui uleiul pe ambele fete ale pinionului spete si prinderea acestei piese de bascula. Montajul asta trebuie foarte bine gandit pt a pozitiona cele doua furtunase exact acolo unde trebuie si totul sa fiu solid, pt a rezista la socuri si vibratii generate de drum. Mai simplu este daca se renunta la ungerea dubla si se face ungere numai pe o parte a lantului, uleiul distribuindu-se in axele zalelor prin capilaritate. Cat despre rezervorul tubular, pana acum la cele trei pe care functioneaza, am gasit un traseu pe langa cadru in spatele carenelor, astfel incat din zona axului basculei sa ajung pana in coada motocicletei. La fiecare a intrat cca 1m de furtun (+/- 5 cm) in care intra 170-200 ml de ulei, suficienti pt 3500-4000 km. Daca santeti interesati am sa pun poze cu amlasarea pe cele trei moto pt a va face ideie si sa adaptati apoi pt situatia voastra concreta. La fiecate motor am facut altfel, folosindu-ma de gaurile existente in zona si de particularitatile constructive ale fiecarei motociclete. La chestia asta nu exista o solutie universala, fiecare moto este diferita. Si cine este interesat, sa mai lase lenea deoparte si sa scormoneasca rubrica, ca nici eu nu pot de fiecare data cand cineva intreaba sa-i spun din nou cum sa faca constructia. Pg 22 si urmatoarele. Editat Martie 9, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmonica Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Pt. curatat si uns folosesc produse S100 de la LOUIS. white spray S100 nu stropeste, are un aspect albicios Super produsele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Tocmai rezervorul a fost motivul pt care mult timp am refuzat sa-mi montez ungerea automata pe motor. Folosirea unui bidon de 300-500 ml crea probleme cu amplasarea si daca este la vedere arata ca porcu. Asta pana am vazut pe net un dispozitiv de ungere, mai complex si cam scump, dar care in loc de bidon folosea o bucata de furtun de plastic transparent gros de cca 20mm. Atunci mi s-a aprins beculetul si am pornit sa experimentez si pana la urma sa le construiesc. Pana acum am facut trei. Al meu ( Suzuki V-Strom 650), al lui fratemiu (BMW f650) si al unui prieten care tine motorul la mine (Kawasaki ZR7). Pe toate trei le tin sub observatii si deocamdata merg nesperat de bine. Confectionarea ungatorului in sine este simpla, pe ceas nu dureaza mai mult de 30min, dar mai complicat este de facut piesa care distribui uleiul pe ambele fete ale pinionului spete si prinderea acestei piese de bascula. Montajul asta trebuie foarte bine gandit pt a pozitiona cele doua furtunase exact acolo unde trebuie si totul sa fiu solid, pt a rezista la socuri si vibratii generate de drum. Mai simplu este daca se renunta la ungerea dubla si se face ungere numai pe o parte a lantului, uleiul distribuindu-se in axele zalelor prin capilaritate. Cat despre rezervorul tubular, pana acum la cele trei pe care functioneaza, am gasit un traseu pe langa cadru in spatele carenelor, astfel incat din zona axului basculei sa ajung pana in coada motocicletei. La fiecare a intrat cca 1m de furtun (+/- 5 cm) in care intra 170-200 ml de ulei, suficienti pt 3500-4000 km. Daca santeti interesati am sa pun poze cu amlasarea pe cele trei moto pt a va face ideie si sa adaptati apoi pt situatia voastra concreta. La fiecate motor am facut altfel, folosindu-ma de gaurile existente in zona si de particularitatile constructive ale fiecarei motociclete. La chestia asta nu exista o solutie universala, fiecare moto este diferita. Si cine este interesat, sa mai lase lenea deoparte si sa scormoneasca rubrica, ca nici eu nu pot de fiecare data cand cineva intreaba sa-i spun din nou cum sa faca constructia. Pg 22 si urmatoarele. chiar te rog sa pui niste foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Sper sa se inteleaga pt ca pozele sant cu telefonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Sper sa se inteleaga pt ca pozele sant cu telefonul. in furtunul rezervor nu se creaza depresiune care sa poreasca curgerea/picurarea ? Care-i smecheria cu robinetul vacumatic? face legatura cu presiunea atmosferica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 In dopul de la capatul furtunului se da o gaura de cca 1,5 mm tocmai pt a nu se creea depresiune in rezervor. Robinetul vacuumatic nu face dacat sa inchida sau sa deschida curgerea gravitationala a uleiului folosindu-se de vacuumul creat in galeria de admisie. Face deci acelasi lucru ca un robinet clasic, nimic mai mult. La inceput am incercat sa folosesc si eu un robinet vacumatic ,de benzina, de la scutere, dar desi m-am chinuit destul de mult, chiar modificandul, nu am reusit sa-l fac sa nu mai curga cand opream motorul. Practic se acumuleaza ulei in spatele membranei si cand opresti motorul, scuipa pe asfalt, cca 10-15 picaturi, pana se inchide complet. Plus ca la motorul meu ,ca sa gasesc priza de vacum, trebuia sa demontez toata motocicleta si din cauzele aste am mers pe robinete clasice, tot de benzina de la scuter sau ATW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) In dopul de la capatul furtunului se da o gaura de cca 1,5 mm tocmai pt a nu se creea depresiune in rezervor. Robinetul vacuumatic nu face dacat sa inchida sau sa deschida curgerea gravitationala a uleiului folosindu-se de vacuumul creat in galeria de admisie. Face deci acelasi lucru ca un robinet clasic, nimic mai mult. La inceput am incercat sa folosesc si eu un robinet vacumatic ,de benzina, de la scutere, dar desi m-am chinuit destul de mult, chiar modificandul, nu am reusit sa-l fac sa nu mai curga cand opream motorul. Practic se acumuleaza ulei in spatele membranei si cand opresti motorul, scuipa pe asfalt, cca 10-15 picaturi, pana se inchide complet. Plus ca la motorul meu ,ca sa gasesc priza de vacum, trebuia sa demontez toata motocicleta si din cauzele aste am mers pe robinete clasice, tot de benzina de la scuter sau ATW. deasemenea vacumul necesar robinetului ar slabi vacumul pompei de benzina(cel putin la mine) + ca robinetul simplu e mai ieftin si mai fiabil. Poate ar merge montata o electrovalva ca si electrovalva ce opreste motorina la diesel legata la contactul cu cheie. Acelea sunt costisitoare si voluminoase Am avut la o drujba noname o supapa de sens care sufla (vacuumatic) in borcanul cu ulei pentru ungere a lantului.Tocmai sistemul asta s-a defectat si am fost nevoit sa cumpar Stihl care au pompa mecanica, rotativa parca Editat Martie 10, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Se poate construi si mai complicat cu vacum, electrovalve, etc, dar eu am vrut ceva simplu, ieftin, fiabil si care sa unga lantul. Chiar sant curios ce variante functionale mai apar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) Se poate construi si mai complicat cu vacum, electrovalve, etc, dar eu am vrut ceva simplu, ieftin, fiabil si care sa unga lantul. Chiar sant curios ce variante functionale mai apar. De o singura imbunatatire are nevoie, daca uiti (ceea ce e omeneste) sa opresti robinetul sa nu curga ulei. Unii ar fi tentati sa-i spuna sistem antiprost adica sa nu poluezi mediul ca prostu mai mult decat e necesar pentru lant Editat Martie 10, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Ai deptate si in scurta perioada de cand il folosesc am uitat o data sa-l inchid si am facut in garaj o pata. Acum sant mai atent, dar se poate intampla. Daca crezi ca poti gasi solutia la un robinet care sa se inchida singur experimenteaza verifica functionarea si spune-ne si noua ce si cum. Eu deocamdata atat am putut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) Ai deptate si in scurta perioada de cand il folosesc am uitat o data sa-l inchid si am facut in garaj o pata. Acum sant mai atent, dar se poate intampla. Daca crezi ca poti gasi solutia la un robinet care sa se inchida singur experimenteaza verifica functionarea si spune-ne si noua ce si cum. Eu deocamdata atat am putut. Visit My Website cam asaceva, dar nu gasesc detalii. Mai sap.... Daca e vre-un electronist prin zona sa ne zica daca functioneste Este normal inchisa, probabil un arc opreste fluxul, dupa ce pui contactul sa deschide si lasa ulei sa curga. Treaba-i cum poti intra in posesia ei sau in ce domeniu este folosita Editat Martie 10, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 (editat) Daca gasesti o valva din aia care sa mearga la 12/24Vcc, e perfecta. Functionarea normala e ceva la stilul: cand ii pui tensiune, sta deschisa iar cand nu mai are tensiune, se inchide. Am cautat asa ceva, insa nu am gasit la preturi decente. O alternativa ar fi un LED care ramane aprins daca iei contactul si lasi robinetul inchis, sau daca ai contactul pus si nu ai deschis robinetu magic. Aci apar doua probleme: una ar fi construirea unui robinet care sa inchida simultan si un circuit electric si uleiu lu peste, iar a doua problema ar fi un consum permanent de curent electric (consum minor, ce-i drept). Editat Martie 12, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Âşi eu vreau să-mi construiesc aÂşa ceva.... Âşi caut să fie automat... ceea ce am văzut că e mai greu sau.... robinetu să-l pot închide/deschide de pe ghidon. ÂŞi exact în acest moment mi-a venit o idee: să folosex un schimbător de viteze de bicicletă montat pe ghidon ...cu cablu ca să acționeze robinetu. Încă mă mai gândesc la treburile astea. Eu nu am găsit dozatoru ăla pentru picurător. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Âşi eu vreau să-mi construiesc aÂşa ceva.... Âşi caut să fie automat... ceea ce am văzut că e mai greu sau.... robinetu să-l pot închide/deschide de pe ghidon. ÂŞi exact în acest moment mi-a venit o idee: să folosex un schimbător de viteze de bicicletă montat pe ghidon ...cu cablu ca să acționeze robinetu. Încă mă mai gândesc la treburile astea. Eu nu am găsit dozatoru ăla pentru picurător. Dozatorul se gaseste la unele magazine de acvarii. Cel alb din plastic si costa 1 leu. Sant si alte modele, dar numai asta este bun.Insista si gasesti sigur. Eu am luat mai multe ( de rezerva) si daca mai gasesc le iau pe toate si eventual facem troc la Arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 eu nu inteleg cum de va curg voua robinetele cu depresiune? eu il am de un an si dupa ce opresc motorul maxim maxim maxim mai curge o picatura doua. o sa ma duc la cimitir(de masini ) sa mai i-au vreo doua si in aprilie cand vin o sa le incercam impreuna(bogdane lasa loc de robinet pe moto nu mai pune alte inventii de ale tale ) sa vedem din care cauza curge in continuare. eu cred ca robinetele nu au fost foarte bune. erau chinezesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Daca gasesti o valva din aia care sa mearga la 12/24Vcc, e perfecta. Functionarea normala e ceva la stilul: cand ii pui tensiune, sta deschisa iar cand nu mai are tensiune, se inchide. Am cautat asa ceva, insa nu am gasit la preturi decente. electric si uleiu lu peste, iar a doua problema ar fi un consum permanent de curent electric (consum minor, ce-i drept). nu e o problema de consum de baretie ca valvele sunt de 2 feluri :normal inchis sau normal deschis. Aici e nevoie de normal inchisa (de un arc) si cand pui contactul de deschide electric. Sunt la dezmembrari auto dar nu stiu la ce instalatie pe auto electrovalva auto dezmembrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 nu e o problema de consum de baretie ca valvele sunt de 2 feluri :normal inchis sau normal deschis. Aici e nevoie de normal inchisa (de un arc) si cand pui contactul de deschide electric. Sunt la dezmembrari auto dar nu stiu la ce instalatie pe auto electrovalva auto dezmembrari electrovalva dacia nova Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.