yo4hgx Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Sincer nu cred sa fie asta. Cit de tare trebuie sa bata vintul ca sa zboare atit ulei? Cam cat de "tare bate" vantul cand mergi cu 100+km/h?... nu e vorba de vantul in sine ci de curentul de aer si turbioanele ce se formeaza in jurul motorului. Cu cat viteza e mai mare, cu atat "vantul" e mai puternic. Ride Safe! Mesaj completat cu ce merge uns lantul beton: http://www.stableenergies.com/prodinfo.asp?number=CC-HHS2000 folosesc de curand Cam cat tine o ungere si unde ai gasit asa ceva in RO? (cat costa)? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 (editat) Cam cat de "tare bate" vantul cand mergi cu 100+km/h?... nu e vorba de vantul in sine ci de curentul de aer si turbioanele ce se formeaza in jurul motorului. Cu cat viteza e mai mare, cu atat "vantul" e mai puternic. Ride Safe! In fine, eu totusi cred ca e si un debit prea mare acolo. Am rezolvat cu aparatul foto. Mai multe poze incluzind instructiuni pentru construire aici: http://picasaweb.google.com/calindorohoi/DIYChainOiler# Comentariile sint in engleza pentru ca am postat "tutorialul" si pe un forum strain. Se poate observa in citeva poze si cit ulei ajunge pe roata. A se nota ca arata asa dupa cca. 100 de km de utilizare in regim de oras si cca. 10 km in afara (~120 km/h). Iar din acesti aproximativ 100 de km circa jumatate au fost cu ulei 10W40 care picura mult prea des. Editat August 2, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 In fine, eu totusi cred ca e si un debit prea mare acolo. Am rezolvat cu aparatul foto. Mai multe poze incluzind instructiuni pentru construire aici: http://picasaweb.google.com/calindorohoi/DIYChainOiler# Comentariile sint in engleza pentru ca am postat "tutorialul" si pe un forum strain. Se poate observa in citeva poze si cit ulei ajunge pe roata. A se nota ca arata asa dupa cca. 100 de km de utilizare in regim de oras si cca. 10 km in afara (~120 km/h). Iar din acesti aproximativ 100 de km circa jumatate au fost cu ulei 10W40 care picura mult prea des. Nu te contrazic, e foarte probabil sa fie vorba SI de debit prea mare. In pozele cu "gadgetul" DIY se vede clar ca benzile de plastic de ghidaj sunt in contact direct cu foaia rotii spate (foarte diferit de pozele anterioare). Repet, strict personal am considerat ca mizeria ce se acumuleaza in timp la folosirea uleiului pentru ungerea lantului e prea mare ca sa fie o solutie permanenta, indiferent ca se foloseste "sistem dedicat" sau ungere manuala. Lasand la o parte jeanta, bascula, aparatoarea lantului ... etc., dupa un timp, cand desfaci capacul pinionului de atac o sa gasesti depuneri de nu o sa'ti vina sa crezi. Probabil metoda este foarte practica insa din punctul meu de vedere mult prea "mizerabila" ca sa o fac permanenta. Mai demult am gasit undeva (intr'o revista) un proiect foarte interesant, un sistem similar celui in discutie, insa lubrifiantul era un amestec de ulei, vaselina, parafina, grafit... si nu mai stiu ce, care la temperatura ambianta era gel. Dupa pornirea motorului, micul rezervor in care se afla era incalzit cu o rezistenta electrica si devenea fluid, era pompat in instalatie si, dupa ce intra in contact cu lantul revenea (intr'o oarecare masura) la starea initiala. Din pacate au trecut multi ani de atunci si colectiile mele de reviste moto au fost folosite de fiica mea drept maculatura la scoala (nu vreti sa stiti ce s'a intamplat cu colectia "Playboy" ). Daca cineva ar reusi sa "resusciteze" proiectul, intr'o solutie practica... probabil ca voi fi primul sa cumpar "produsul". Pana atunci, spray'ul "dedicat" face regula (desi am mai folosit tot felul de ciudateniile de la antenele de la nava, nu am putut face din asta o regula pentru ca nu le'am gasit la magazinele din RO). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 In pozele cu "gadgetul" DIY se vede clar ca benzile de plastic de ghidaj sunt in contact direct cu foaia rotii spate (foarte diferit de pozele anterioare). Am spus clar de la inceput si nu stiu de cite ori si in ce fel sa mai repet ca noutatea si avantajul (dupa mine) Loobman-ului e ca panglicile ating pinionul, ceea ce duce la pierderi mai mici de ulei. Sincer ungator cu picurator nu mi-as pune niciodata din motivele discutate mai sus: sint convins ca vintul si curentii care se formeaza in mers ar zbura mare parte din ulei pe roata. Repet, strict personal am considerat ca mizeria ce se acumuleaza in timp la folosirea uleiului pentru ungerea lantului e prea mare ca sa fie o solutie permanenta, indiferent ca se foloseste "sistem dedicat" sau ungere manuala. Lasand la o parte jeanta, bascula, aparatoarea lantului ... etc., dupa un timp, cand desfaci capacul pinionului de atac o sa gasesti depuneri de nu o sa'ti vina sa crezi. Am demontat capacul pinionului de 2 ori pina acum, la cele doua schimbari de lant. Stiu ce se formeaza acolo si crede-ma, n-am folosit decit porcaria aia de Motul cit timp am avut Tsubaki (exceptind poate 1000 de km cu ulei). Era strat de cel putin 5 mm cu aspect si consistenta de vaselina groasa. Ti-ai pus vreodata problema unde se duce smecleul ala de pe lant? Pentru ca se duce undeva, de evaporat nu se evapora. Se duce pe jos si in capacul pinionului. Probabil metoda este foarte practica insa din punctul meu de vedere mult prea "mizerabila" ca sa o fac permanenta. Eu am cumparat Banditul (model 1996) cu manual de intretinere original. In acest manual scrie ca lantul se unge cu ulei 80W90, pe vremea aia cred ca inventia "revolutionara" cu teflon nu exista. Ma intreb cum reuseau sa mearga sarmanii oameni cu motorul pe vremea aia. Mai demult am gasit undeva (intr'o revista) un proiect foarte interesant, un sistem similar celui in discutie, insa lubrifiantul era un amestec de ulei, vaselina, parafina, grafit... si nu mai stiu ce, care la temperatura ambianta era gel. Dupa pornirea motorului, micul rezervor in care se afla era incalzit cu o rezistenta electrica si devenea fluid, era pompat in instalatie si, dupa ce intra in contact cu lantul revenea (intr'o oarecare masura) la starea initiala. Din pacate au trecut multi ani de atunci si colectiile mele de reviste moto au fost folosite de fiica mea drept maculatura la scoala (nu vreti sa stiti ce s'a intamplat cu colectia "Playboy" ). Ideea cu ungatorul cu rezistenta suna interesant dar mi se pare inutil de complicat si nu vad care e avantajul real. In afara de faptul ca problema pe care bogdan_harea o rezolva cu o valva vacuumatica si $cottoiler cu una electrica (si eu cu robinet manual) ei o rezolva cu amestecul ala minune, nu vad care-i diferenta. PS: poate o conving pe sor'mea sa vinda colectia ei Playboy. Ce pana mea poate gasi interesant un barbat in revista aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Eu am cumparat Banditul (model 1996) cu manual de intretinere original. In acest manual scrie ca lantul se unge cu ulei 80W90, pe vremea aia cred ca inventia "revolutionara" cu teflon nu exista. Ma intreb cum reuseau sa mearga sarmanii oameni cu motorul pe vremea aia. "Sarmanii oameni" de pe "vremea aia" nici macar nu aveau lanturi cu O,X,RW... etc.,- ringuri. Se mergea pe lant "clasic" si, in afara de curse, se folosea un fel de "ciorba" de seu de oaie, grafit, vaselina... in care lantul era "fiert" cam odata pe saptamana (inca am cicatricile unei arsuri de acest "tip" ... zici ca'i tatuaj - 2 zale de lantz, inclusiv boltul). Motoarele comuniste, "comerciale" (gen JAWA, IJ) aveau lantul protejat de niste trasee de cauciuc (foarte periculoase in cazul ruperii). Ideea cu ungatorul cu rezistenta suna interesant dar mi se pare inutil de complicat si nu vad care e avantajul real. In afara de faptul ca problema pe care bogdan_harea o rezolva cu o valva vacuumatica si $cottoiler cu una electrica (si eu cu robinet manual) ei o rezolva cu amestecul ala minune, nu vad care-i diferenta. Te pripesti, nu ai inteles ideea. Nu e vorba de "valva" sau activarea sistemului in sine ci ca "amestecul lubrifiant" (gel), ca sa devina lichid este incalzit. Dupa ce intra in contact cu lantul, la temperatura ambianta (oarecum), revine in starea initiala. Adica muuuuult mai gros decat orice ulei. Avantajul ar fi ca nu mai sare atat de repede de pe lant. Got it? Ce pana mea poate gasi interesant un barbat in revista aia (Playboy)? A fost odata cand nu erau alte variante... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 (editat) "Sarmanii oameni" de pe "vremea aia" nici macar nu aveau lanturi cu O,X,RW... etc.,- ringuri. Se mergea pe lant "clasic" si, in afara de curse, se folosea un fel de "ciorba" de seu de oaie, grafit, vaselina... in care lantul era "fiert" cam odata pe saptamana (inca am cicatricile unei arsuri de acest "tip" ... zici ca'i tatuaj - 2 zale de lantz, inclusiv boltul). Motoarele comuniste, "comerciale" (gen JAWA, IJ) aveau lantul protejat de niste trasee de cauciuc (foarte periculoase in cazul ruperii). Da, am auzit si de varianta cu seu, dar sincer nu inteleg ce fel de om normal si-ar scoate lantul o data pe saptamina. La ce fel de trasee de cauciuc de referi? Si Banditul meu are un ghidaj de cauciuc la capatul din fata al basculei pentru ca s-o protejeze. L-am examinat la schimbul lantului si arata foarte bine, nu e crapat, nu e ros. In plus, erau o-ring-uri si in 1996. Te pripesti, nu ai inteles ideea. Nu e vorba de "valva" sau activarea sistemului in sine ci ca "amestecul lubrifiant" (gel), ca sa devina lichid este incalzit. Dupa ce intra in contact cu lantul, la temperatura ambianta (oarecum), revine in starea initiala. Adica muuuuult mai gros decat orice ulei. Avantajul ar fi ca nu mai sare atat de repede de pe lant. Got it? Am inteles, dar nu cred ca acea vaselina sare mai putin decit sperma aia Motul. In final fiecare face cum vrea. E criza si nu vrem sa-i lasam pe managerii de la Motul sa trebuiasca sa-si mai vinda vreo masina sport din colectie Editat August 2, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 La ce fel de trasee de cauciuc de referi? Si Banditul meu are un ghidaj de cauciuc la capatul din fata al basculei pentru ca s-o protejeze. L-am examinat la schimbul lantului si arata foarte bine, nu e crapat, nu e ros. Lantul era complet "inchis"... (nu are nici o legatura cu "ghidajul" de cauciuc de la Banditul tau, sau orice alt motor "modern". In plus, erau o-ring-uri si in 1996. Erau O-ring'uri cu mult inainte de '96... doar ca erau cam greu de gasit in RO. Am inteles, dar nu cred ca acea vaselina sare mai putin decit sperma aia Motul. Esti baiat inteligent, nu cred ca nu intelegi avantajul unui sistem de lubrefiere a lantului (automat), al carui "ulei" sa fie suficient de lichid pentru a fi "pompat" in instalatie dar care, la contactul cu lantul (temperatura ambianta) sa'si modifice vascozitatea spre ... "unt"?! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Cam cat tine o ungere si unde ai gasit asa ceva in RO? (cat costa)? Ride Safe! O sa testez, abia l-am uns ieri si am mers abia vreo 100km. Mi l-a adus cineva care are service auto in Ro, nu stiu inca unde se gasseste si cat costa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Esti baiat inteligent, nu cred ca nu intelegi avantajul unui sistem de lubrefiere a lantului (automat), al carui "ulei" sa fie suficient de lichid pentru a fi "pompat" in instalatie dar care, la contactul cu lantul (temperatura ambianta) sa'si modifice vascozitatea spre ... "unt"?! Oricum trecerea de la lichid la foarte viscos nu cred sa fie instantanee. Anyway, am inteles ideea dar ramin la varianta mea din comoditate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Am facut si eu un sistem de ungere automat a la Scottoiler. Si din cauza ca am gasit niste solutii diferite de ce era aici (ma refer la piese) m-am gandit sa imi expun si eu munca public. Prima kestie: rezervorul este luat din pet shop si este un rezervor de apa pentru iepuri. Initial el are pe teava de iesire niste bile care se pot scoate. Eu l-am luat pe cel mai mare. Pe langa modelul folosit de mine sunt si unele mai mici si care au teava de scurgere intrun L aproximativ fata de rezervor (deci se pot face sisteme compacte pe care sa le pui direct pe bascula). L-am montat in locul de sub sa in spate de tot. Initial i-am pus un furtun prin care sa il incarc cu ulei dar am renuntat. Gaura aia care a ramas am pozitionat-o in sus. Sistemul de sustinere e din zapada artificiala acum dar va fi din polistiren extrudat si va fi facut mult mai artistic. Pentru montarea supapei de inchidere (care nu functioneaza 100% - ca inca mai pica ulei dupa ce opresc motorul) an confectionat o placa de metal pe care am prins-o de suruburile la scarite si de care am prins supapa. In placa asta am facut inca 2 gauri ca sa fixez cat de cat robinetul de reglaj (care e de acvariu dar care are probleme in reglarea fina a picaturilor - dar merge). @bogdan = ai scris odata ca ai folosit un robinet de gaz de la un primus de camping. cum mergea? era mai ok decat asta de acvariu? Problema mare a aparut la montarea picuratoarelor de pe foaie. Nu mi-a venit nici o idee. Si nici nu am gasit un Y care sa imi imparta furtunul care vine de la robinet in 2. Solutia cu varfurile de arici pe foaie mi se pare ok, dar e greu sa vezi cat de tare curge uleiul ca sa poti regla picaturile. O sa o incerc si pe aia. In final ... rezultatul este dezastruos din punct de vedere estetic. Practic... merge. Daca mai aveti si alte solutii? Ce o sa mai incerc o sa fie o supapa de inchidere electrica. Trebuie sa incerc si varianta asta. Poate gasesc ceva cat de cat fiabil pentru ca supapele de benzina nu inchid. Si cred ca stiu si de ce: arcul care apasa membrana are o anumita duritate, duritate care e suficienta sa inchida benzina, dar care pentru a invinge rezistenta peliculei de ulei nu este suficienta. Daca a incercat cineva cu supapa electrica sa imi dea si mie niste sfaturi. Si inca ceva: cautand pompe cu dozaj am gasit asta: http://www.xavitech.com/products.htm Cu o pompa din asta si cu un montaj facut de @atw se poate face un scottoiler electric. Dar nu am gasit cine aduce astfel de pompe si nici un pret la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) Vrajitorule, pt V-Strom am facut mai multe capete duble de ungere adaptate pt modelul asta. Ai unul fara probleme si complet. Trebuie doar racordat la regulator (robinetul care face reglarea picaturilor. Acum folosesc robinete de acvarii pt aer. Sant mici, rezista la ulei si se poate face reglarea destul de bine, dar nu perfect. Le-am preferat pt ca sant ieftine( 0,7roni/buc) si se gasesc la multe magazine de profil. Nu am mai insistat cu cele de aragaz din lipsa de timp si parca erau si cam mari ca gabarit. Le am oarecum pregatite, dar voi mai lucra la ele la iarna. Rezervorul eu l-am facut din furtun transparent de plastic care urmeaza cadrul din zona lantului pana sub sa in coada motocicletel. Trece prin spatele carenelor laterale si nu ocuca spatiu sub sa. intra in el 170ml ulei suficient pt cca 3000km. Acum, cheia intregii lucrari sant de fapt doua. Inchiderea curgerii sa se faca perfect dupa ce inchizi motorul si sa ai o reglare fina si repetabilaa picaturii, sa nu stai mereu sa le numeri. Pt furtunuri am folosit teava de pix luata printr-un prieten de la Flaro. Poate gasesti o relatie si iei si tu de acolo, fiind din oras. Teava subtire este identica cu cea de la Scohttoiler si o prefer celor mai groase pt ca nu se pot forma bule de aer in interior care deranjaza reglajele si care trebuie scoase din instalatie pt o buna functionare, aerisirea asta facandu-se cu mult ulei pierdut si mizerie. Am sa pun dupaamiaza poze cu roata mea dupa mai multe mii de km, pe care nu se vede nici o urma de ulei, ca ce am vazut mai sus m-a ingrozit. Editat August 3, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Ce am vazut mai sus pare a fi rezultatul prelingerii uleiului pe cele doua panglici de 'soricel', coroborat cu curentii de aer, posibil vibratiile, si ulei subtire la temp ridicate. Nu cred ca ar face la fel cand in contact cu foaia ai un tubulet subtire si ulei 80w-90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Vrajitorule, pt V-Strom am facut mai multe capete duble de ungere adaptate pt modelul asta. Ai unul fara probleme si complet. ce vrei sa spui cu asta de mai sus? ca imi trimiti si mie un cap de ungere? la mine problema la capul de ungere a fost splitterul de furtun. Cum ai facut sa imparti furtunul in 2 furtune? Aici m-am impotmolit. La mine si daca am dat sa pice mai des nu mi-a aruncat ulei pe roata. In schimb arunca pe numar si undeva sus pe coada motocicletei. Ma gandeam sa imi fac o prelungire la protectia aia de plastic de la lant (care il acopera). In felul asta nu imi mai arunca ulei de pe lant, oricat de dese as face picaturile. si nu se poate sa arunce ulei pe roata... cum naiba... ca eu am uns odata lantul cu ulei si desi aproape ca turnam ulei pe el nu s-a dus nimic pe roata. concluzii: 1. trebuie rezolvat cu capul de ungere. 2. trebuie sa testez si cu o supapa electrica. 3. deja imi sta in cap si o kestie electrica de pompat (cam cum e mai jos) si acum vin ideile: daca pistonul ar sta normal in pozitia impins ar functiona si ca robinet de inchidere. Chestia asta combinat cu un timer facut de @ATW ar iesi ungatorul scott electronic la un pret mult mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) Vrajitorul@ nu-ti mai pierde vremea cu capul dublu de ungere. Il ai. Eu l-am facut pt V-Strom din deseuri de profile de aluminiu. Merge la mine de peste 18000km, din care ultimii 7000km fara nici o interventie. Incearca, dezvolta, celelalte idei, care par interesante. Ma refer la inchiderea electromagnetica si desigur la pompa de ulei care daca ar fi comandata electronic ar fi super. Totul trebuie insa sa fie compact si relativ ieftin, sa nu investim prea mult, ca daca nu obtinem profit, ramanem corijenti la limba romana Editat August 3, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 are cineva ungator de asta? ungator de pe Mike 56 lei Mesaj completat concluzii: 1. trebuie rezolvat cu capul de ungere. 2. trebuie sa testez si cu o supapa electrica. 3. deja imi sta in cap si o kestie electrica de pompat (cam cum e mai jos) si acum vin ideile: daca pistonul ar sta normal in pozitia impins ar functiona si ca robinet de inchidere. Chestia asta combinat cu un timer facut de @ATW ar iesi ungatorul scott electronic la un pret mult mai mic. pai al meu,electric, a costat vreo 60 lei ... pretul corect... electrovalva, furtune, robinet, coturi, rezistenta. Nu pompeaza nimic, foloseste gravitatia Capul de ungere nu mi se pare mare smecherie... al meu e un teu de acvarii transformat in cot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 are cineva ungator de asta?ungator de pe Mike 56 lei Mesaj completat pai al meu,electric, a costat vreo 60 lei ... pretul corect... electrovalva, furtune, robinet, coturi, rezistenta. Nu pompeaza nimic, foloseste gravitatia Capul de ungere nu mi se pare mare smecherie... al meu e un teu de acvarii transformat in cot Stiu ca nu pompeaza. Da' io vreau sa fac unu care sa pompeze. O sa ma duc pe la dezmembrari si prin targ. Imi venise o idee despre ce bobina pot sa folosesc. Si pentru corp de pompa o sa folosesc un T din ala de acvariu. Un pistonas poate fi confectionat destul de usor ( nu se poate sa nu gasesc ceva de cauciuc sau silicon care sa intre in T) Si imi mai trebuie o bobina care sa traga pistonul si un arc care sa il impinga inapoi. Si o sa sun si la aia cu pompele. Si inca ceva: ieri a plouat in draci. Azi mi se pare ca lantul face galagie mare. I-am dat drumul mai tare la ulei. Sa vad ce se mai intampla. Mesaj completat Am sunat la aia de la Xavitech ... nu au retailer in Romania.. si cea mai mica pompa a lor costa 195 EUR.... ceea ce ma duce la gandul ca ... E PREA SCUMP. Cu banii aia iei in prooiler electronic cu toate tiganiile in el. Deci ... inapoi la plansa de proiectare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Stiu ca nu pompeaza. Da' io vreau sa fac unu care sa pompeze.O sa ma duc pe la dezmembrari si prin targ. Imi venise o idee despre ce bobina pot sa folosesc. Si pentru corp de pompa o sa folosesc un T din ala de acvariu. Un pistonas poate fi confectionat destul de usor ( nu se poate sa nu gasesc ceva de cauciuc sau silicon care sa intre in T) Si imi mai trebuie o bobina care sa traga pistonul si un arc care sa il impinga inapoi. Si o sa sun si la aia cu pompele. Si inca ceva: ieri a plouat in draci. Azi mi se pare ca lantul face galagie mare. I-am dat drumul mai tare la ulei. Sa vad ce se mai intampla. Mesaj completat Am sunat la aia de la Xavitech ... nu au retailer in Romania.. si cea mai mica pompa a lor costa 195 EUR.... ceea ce ma duce la gandul ca ... E PREA SCUMP. Cu banii aia iei in prooiler electronic cu toate tiganiile in el. Deci ... inapoi la plansa de proiectare Am avut o "drujba" talieneasca care avea in rezervorul de ulei un furtun ce facea legatura cu carterul (presiune/depresune) iat in rezervor avea o supapa de sens care baga presiune un rezervor, apoi... robinet... reglaj ... bla,bla... s-a stricat si a gripat lantul si sina In mod uzual drujbele au pompa mecanica rotativa , un ax cu un canal in spirala... bla, bla... cauta la Sthil, princpiul, ca pompa e incorporata in corpul ferastraului Cred ca e cea mai ieftina pompa si deci cea mai rentabila atat timp cat nu gresezi ... elicea unui elicopter Se folosesc astfel de pompe deoarece gravitatia este inutila avand in vedere ca ferastraul este intors in toate pozitiile Editat August 4, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 ati putea incerca sa folositi o pompa mecanica de benzina care functioneaza pe vacuum. unele mobre au asa ceva sau presiunea gazelor de carter, pt a crea presiune in rezervorul de ulei sau chiar gazele de carter, vaporii de ulei care se duc in cutia filtrului de aer, ii canalizati printr-un furtun catre lant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 am sunat la motmike (sau romimoto) si asta : http://www.motomike.eu/lini/category/29806...18?show=gallery e DOAR UN AFIS DE PREZENTARE!!!!!! si eram la un pas de a finaliza comanda. si ii frec in bot de cretini. puteau sa scrie acolo AFIS SCOTTOILER DISPLAY nu numai SCOTTOILER DISPLAY. ca sa vedeti ce ti-e si cu tepele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 am sunat la motmike (sau romimoto) si asta : http://www.motomike.eu/lini/category/29806...18?show=gallerye DOAR UN AFIS DE PREZENTARE!!!!!! si eram la un pas de a finaliza comanda. si ii frec in bot de cretini. puteau sa scrie acolo AFIS SCOTTOILER DISPLAY nu numai SCOTTOILER DISPLAY. ca sa vedeti ce ti-e si cu tepele astea. Eu am rezolvat asta cu un mail acu trei zile. Era evident ca nu e sistemul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Adica Scottoiler la reducere cu 50 RON, sau ce credeati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Asa arata capul de ungere pt V-Strom 650. Am folosit deseuri de profile de plasa de tantari, iar celelalte componente noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Asa arata capul de ungere pt V-Strom 650. Am folosit deseuri de profile de plasa de tantari, iar celelalte componente noi. arata brici. mie imi e greu sa inteleg cum ai facut sa ajungi de la o gaura de intrare la 2 gauri la iesire. Aici e buba mea. dar nu e bai. Deci ne redirectam. Duminica ma duc in targ sa vad ce bobine gasesc. Mai vorbesc cu prieteni electricieni sa vedem din ce se poate face. Mesaj completat Eu am rezolvat asta cu un mail acu trei zile. Era evident ca nu e sistemul... acum mi-a venit intrebarea: si de nu ai zis aici? ca sa stie toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Acuma m-am uitat si eu de curiozitet sa vad de unde a pornit threadul asta. Si am aflat ca pe linga curatare si ungere mai exista o operatie de care nu stiam: poponeataățarea. Voi pe asta cum o realizati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 arata brici.mie imi e greu sa inteleg cum ai facut sa ajungi de la o gaura de intrare la 2 gauri la iesire. Aici e buba mea. dar nu e bai. Deci ne redirectam. Duminica ma duc in targ sa vad ce bobine gasesc. Mai vorbesc cu prieteni electricieni sa vedem din ce se poate face. Mesaj completat acum mi-a venit intrebarea: si de nu ai zis aici? ca sa stie toata lumea. faci rost de o bucata de aluminiu asemanatoare , pe care o polizezi si o aduci la forma dorita apoi iei un burghiu mic si subtire si dai gaurile in bucata de aluminiu astfel incat canalele create sa se intalneasca la mijloc am pus o poza ca sa explic ideea mea, mai complicat de realizat dar cred ca e foarte bun rezultatul iei bucata de aluminiu. dai gaurile in ea dupa liniile galbene, eventual inainte tesesti cu o pila ca in zona incercutia cu rosu ca sa poti da gaura la unghiul dorit. in poza 2 mi s-a trezit o noua idee, in care mai dai un set de gauri cu verde si gaura initiala o poxipolezi (zona verde) astfel incat obtii si un unghi de cadere a picuratorului pe foaie. domnul bogdan, ce valva folositi de unde ati achizitionat-o si cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.