Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

"Sarmanii oameni" de pe "vremea aia" nici macar nu aveau lanturi cu O,X,RW... etc.,- ringuri. Se mergea pe lant "clasic" si, in afara de curse, se folosea un fel de "ciorba" de seu de oaie, grafit, vaselina... in care lantul era "fiert" cam odata pe saptamana (inca am cicatricile unei arsuri de acest "tip" :rolleyes: ... zici ca'i tatuaj - 2 zale de lantz, inclusiv boltul). Motoarele comuniste, "comerciale" (gen JAWA, IJ) aveau lantul protejat de niste trasee de cauciuc (foarte periculoase in cazul ruperii).

Da, am auzit si de varianta cu seu, dar sincer nu inteleg ce fel de om normal si-ar scoate lantul o data pe saptamina.

La ce fel de trasee de cauciuc de referi? Si Banditul meu are un ghidaj de cauciuc la capatul din fata al basculei pentru ca s-o protejeze. L-am examinat la schimbul lantului si arata foarte bine, nu e crapat, nu e ros.

In plus, erau o-ring-uri si in 1996.

 

Te pripesti, nu ai inteles ideea. Nu e vorba de "valva" sau activarea sistemului in sine ci ca "amestecul lubrifiant" (gel), ca sa devina lichid este incalzit. Dupa ce intra in contact cu lantul, la temperatura ambianta (oarecum), revine in starea initiala. Adica muuuuult mai gros decat orice ulei. Avantajul ar fi ca nu mai sare atat de repede de pe lant. Got it?

Am inteles, dar nu cred ca acea vaselina sare mai putin decit sperma aia Motul.

 

In final fiecare face cum vrea. E criza si nu vrem sa-i lasam pe managerii de la Motul sa trebuiasca sa-si mai vinda vreo masina sport din colectie :huh:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La ce fel de trasee de cauciuc de referi? Si Banditul meu are un ghidaj de cauciuc la capatul din fata al basculei pentru ca s-o protejeze. L-am examinat la schimbul lantului si arata foarte bine, nu e crapat, nu e ros.

 

post-11356-1249247661_thumb.jpg

Lantul era complet "inchis"... (nu are nici o legatura cu "ghidajul" de cauciuc de la Banditul tau, sau orice alt motor "modern".

 

In plus, erau o-ring-uri si in 1996.

Erau O-ring'uri cu mult inainte de '96... doar ca erau cam greu de gasit in RO.

 

Am inteles, dar nu cred ca acea vaselina sare mai putin decit sperma aia Motul.

 

Esti baiat inteligent, nu cred ca nu intelegi avantajul unui sistem de lubrefiere a lantului (automat), al carui "ulei" sa fie suficient de lichid pentru a fi "pompat" in instalatie dar care, la contactul cu lantul (temperatura ambianta) sa'si modifice vascozitatea spre ... "unt"?!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cat tine o ungere si unde ai gasit asa ceva in RO? (cat costa)?

 

Ride Safe!

O sa testez, abia l-am uns ieri si am mers abia vreo 100km. Mi l-a adus cineva care are service auto in Ro, nu stiu inca unde se gasseste si cat costa..

post-7046-1249269820_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti baiat inteligent, nu cred ca nu intelegi avantajul unui sistem de lubrefiere a lantului (automat), al carui "ulei" sa fie suficient de lichid pentru a fi "pompat" in instalatie dar care, la contactul cu lantul (temperatura ambianta) sa'si modifice vascozitatea spre ... "unt"?!

Oricum trecerea de la lichid la foarte viscos nu cred sa fie instantanee. Anyway, am inteles ideea dar ramin la varianta mea din comoditate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu un sistem de ungere automat a la Scottoiler.

Si din cauza ca am gasit niste solutii diferite de ce era aici (ma refer la piese) m-am gandit sa imi expun si eu munca public.

Prima kestie: rezervorul este luat din pet shop si este un rezervor de apa pentru iepuri. Initial el are pe teava de iesire niste bile care se pot scoate.

Eu l-am luat pe cel mai mare. Pe langa modelul folosit de mine sunt si unele mai mici si care au teava de scurgere intrun L aproximativ fata de rezervor (deci se pot face sisteme compacte pe care sa le pui direct pe bascula).

L-am montat in locul de sub sa in spate de tot. Initial i-am pus un furtun prin care sa il incarc cu ulei dar am renuntat. Gaura aia care a ramas am pozitionat-o in sus. Sistemul de sustinere e din zapada artificiala acum dar va fi din polistiren extrudat si va fi facut mult mai artistic.

post-39728-1249290370_thumb.jpgpost-39728-1249290382_thumb.jpgpost-39728-1249291141_thumb.jpgpost-39728-1249291265_thumb.jpgpost-39728-1249291283_thumb.jpg

Pentru montarea supapei de inchidere (care nu functioneaza 100% - ca inca mai pica ulei dupa ce opresc motorul) an confectionat o placa de metal pe care am prins-o de suruburile la scarite si de care am prins supapa. In placa asta am facut inca 2 gauri ca sa fixez cat de cat robinetul de reglaj (care e de acvariu dar care are probleme in reglarea fina a picaturilor - dar merge).

@bogdan = ai scris odata ca ai folosit un robinet de gaz de la un primus de camping. cum mergea? era mai ok decat asta de acvariu?

post-39728-1249290544_thumb.jpgpost-39728-1249290559_thumb.jpgpost-39728-1249290880_thumb.jpgpost-39728-1249290934_thumb.jpgpost-39728-1249290920_thumb.jpg

Problema mare a aparut la montarea picuratoarelor de pe foaie. Nu mi-a venit nici o idee. Si nici nu am gasit un Y care sa imi imparta furtunul care vine de la robinet in 2. Solutia cu varfurile de arici pe foaie mi se pare ok, dar e greu sa vezi cat de tare curge uleiul ca sa poti regla picaturile. O sa o incerc si pe aia.

In final ... rezultatul este dezastruos din punct de vedere estetic. Practic... merge.

Daca mai aveti si alte solutii?

post-39728-1249291273_thumb.jpgpost-39728-1249291294_thumb.jpgpost-39728-1249291372_thumb.jpg

 

Ce o sa mai incerc o sa fie o supapa de inchidere electrica. Trebuie sa incerc si varianta asta. Poate gasesc ceva cat de cat fiabil pentru ca supapele de benzina nu inchid. Si cred ca stiu si de ce: arcul care apasa membrana are o anumita duritate, duritate care e suficienta sa inchida benzina, dar care pentru a invinge rezistenta peliculei de ulei nu este suficienta.

Daca a incercat cineva cu supapa electrica sa imi dea si mie niste sfaturi.

Si inca ceva: cautand pompe cu dozaj am gasit asta: http://www.xavitech.com/products.htm

Cu o pompa din asta si cu un montaj facut de @atw se poate face un scottoiler electric. Dar nu am gasit cine aduce astfel de pompe si nici un pret la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrajitorule, pt V-Strom am facut mai multe capete duble de ungere adaptate pt modelul asta. Ai unul fara probleme si complet. Trebuie doar racordat la regulator (robinetul care face reglarea picaturilor. Acum folosesc robinete de acvarii pt aer. Sant mici, rezista la ulei si se poate face reglarea destul de bine, dar nu perfect. Le-am preferat pt ca sant ieftine( 0,7roni/buc) si se gasesc la multe magazine de profil. Nu am mai insistat cu cele de aragaz din lipsa de timp si parca erau si cam mari ca gabarit. Le am oarecum pregatite, dar voi mai lucra la ele la iarna. Rezervorul eu l-am facut din furtun transparent de plastic care urmeaza cadrul din zona lantului pana sub sa in coada motocicletel. Trece prin spatele carenelor laterale si nu ocuca spatiu sub sa.

intra in el 170ml ulei suficient pt cca 3000km. Acum, cheia intregii lucrari sant de fapt doua. Inchiderea curgerii sa se faca perfect dupa ce inchizi motorul si sa ai o reglare fina si repetabilaa picaturii, sa nu stai mereu sa le numeri. Pt furtunuri am folosit teava de pix luata printr-un prieten de la Flaro. Poate gasesti o relatie si iei si tu de acolo, fiind din oras. Teava subtire este identica cu cea de la Scohttoiler si o prefer celor mai groase pt ca nu se pot forma bule de aer in interior care deranjaza reglajele si care trebuie scoase din instalatie pt o buna functionare, aerisirea asta facandu-se cu mult ulei pierdut si mizerie. Am sa pun dupaamiaza poze cu roata mea dupa mai multe mii de km, pe care nu se vede nici o urma de ulei, ca ce am vazut mai sus m-a ingrozit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am vazut mai sus pare a fi rezultatul prelingerii uleiului pe cele doua panglici de 'soricel', coroborat cu curentii de aer, posibil vibratiile, si ulei subtire la temp ridicate. Nu cred ca ar face la fel cand in contact cu foaia ai un tubulet subtire si ulei 80w-90.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrajitorule, pt V-Strom am facut mai multe capete duble de ungere adaptate pt modelul asta. Ai unul fara probleme si complet.

ce vrei sa spui cu asta de mai sus?

ca imi trimiti si mie un cap de ungere?

la mine problema la capul de ungere a fost splitterul de furtun. Cum ai facut sa imparti furtunul in 2 furtune? Aici m-am impotmolit.

La mine si daca am dat sa pice mai des nu mi-a aruncat ulei pe roata. In schimb arunca pe numar si undeva sus pe coada motocicletei.

Ma gandeam sa imi fac o prelungire la protectia aia de plastic de la lant (care il acopera). In felul asta nu imi mai arunca ulei de pe lant, oricat de dese as face picaturile. si nu se poate sa arunce ulei pe roata... cum naiba... ca eu am uns odata lantul cu ulei si desi aproape ca turnam ulei pe el nu s-a dus nimic pe roata.

 

concluzii:

1. trebuie rezolvat cu capul de ungere.

2. trebuie sa testez si cu o supapa electrica.

3. deja imi sta in cap si o kestie electrica de pompat (cam cum e mai jos)

si acum vin ideile: daca pistonul ar sta normal in pozitia impins ar functiona si ca robinet de inchidere. Chestia asta combinat cu un timer facut de @ATW ar iesi ungatorul scott electronic la un pret mult mai mic.

post-39728-1249296146_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrajitorul@ nu-ti mai pierde vremea cu capul dublu de ungere. Il ai. Eu l-am facut pt V-Strom din deseuri de profile de aluminiu. Merge la mine de peste 18000km, din care ultimii 7000km fara nici o interventie. Incearca, dezvolta, celelalte idei, care par interesante. Ma refer la inchiderea electromagnetica si desigur la pompa de ulei care daca ar fi comandata electronic ar fi super. Totul trebuie insa sa fie compact si relativ ieftin, sa nu investim prea mult, ca daca nu obtinem profit, ramanem corijenti la limba romana :rolleyes:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva ungator de asta?

ungator de pe Mike 56 lei

Mesaj completat

concluzii:

1. trebuie rezolvat cu capul de ungere.

2. trebuie sa testez si cu o supapa electrica.

3. deja imi sta in cap si o kestie electrica de pompat (cam cum e mai jos)

si acum vin ideile: daca pistonul ar sta normal in pozitia impins ar functiona si ca robinet de inchidere. Chestia asta combinat cu un timer facut de @ATW ar iesi ungatorul scott electronic la un pret mult mai mic.

post-39728-1249296146_thumb.jpg

pai al meu,electric, a costat vreo 60 lei ... pretul corect... electrovalva, furtune, robinet, coturi, rezistenta.

Nu pompeaza nimic, foloseste gravitatia

Capul de ungere nu mi se pare mare smecherie... al meu e un teu de acvarii transformat in cot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva ungator de asta?

ungator de pe Mike 56 lei

Mesaj completat

 

pai al meu,electric, a costat vreo 60 lei ... pretul corect... electrovalva, furtune, robinet, coturi, rezistenta.

Nu pompeaza nimic, foloseste gravitatia

Capul de ungere nu mi se pare mare smecherie... al meu e un teu de acvarii transformat in cot

 

Stiu ca nu pompeaza. Da' io vreau sa fac unu care sa pompeze.

O sa ma duc pe la dezmembrari si prin targ. Imi venise o idee despre ce bobina pot sa folosesc. Si pentru corp de pompa o sa folosesc un T din ala de acvariu.

Un pistonas poate fi confectionat destul de usor ( nu se poate sa nu gasesc ceva de cauciuc sau silicon care sa intre in T)

Si imi mai trebuie o bobina care sa traga pistonul si un arc care sa il impinga inapoi.

Si o sa sun si la aia cu pompele.

 

Si inca ceva: ieri a plouat in draci. Azi mi se pare ca lantul face galagie mare. I-am dat drumul mai tare la ulei. Sa vad ce se mai intampla.

 

Mesaj completat

Am sunat la aia de la Xavitech ... nu au retailer in Romania.. si cea mai mica pompa a lor costa 195 EUR.... ceea ce ma duce la gandul ca ... E PREA SCUMP.

Cu banii aia iei in prooiler electronic cu toate tiganiile in el.

Deci ... inapoi la plansa de proiectare :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu pompeaza. Da' io vreau sa fac unu care sa pompeze.

O sa ma duc pe la dezmembrari si prin targ. Imi venise o idee despre ce bobina pot sa folosesc. Si pentru corp de pompa o sa folosesc un T din ala de acvariu.

Un pistonas poate fi confectionat destul de usor ( nu se poate sa nu gasesc ceva de cauciuc sau silicon care sa intre in T)

Si imi mai trebuie o bobina care sa traga pistonul si un arc care sa il impinga inapoi.

Si o sa sun si la aia cu pompele.

 

Si inca ceva: ieri a plouat in draci. Azi mi se pare ca lantul face galagie mare. I-am dat drumul mai tare la ulei. Sa vad ce se mai intampla.

 

Mesaj completat

Am sunat la aia de la Xavitech ... nu au retailer in Romania.. si cea mai mica pompa a lor costa 195 EUR.... ceea ce ma duce la gandul ca ... E PREA SCUMP.

Cu banii aia iei in prooiler electronic cu toate tiganiile in el.

Deci ... inapoi la plansa de proiectare :lol:

Am avut o "drujba" talieneasca care avea in rezervorul de ulei un furtun ce facea legatura cu carterul (presiune/depresune) iat in rezervor avea o supapa de sens care baga presiune un rezervor, apoi... robinet... reglaj ... bla,bla... s-a stricat si a gripat lantul si sina

In mod uzual drujbele au pompa mecanica rotativa , un ax cu un canal in spirala... bla, bla... cauta la Sthil, princpiul, ca pompa e incorporata in corpul ferastraului :huh: Cred ca e cea mai ieftina pompa si deci cea mai rentabila atat timp cat nu gresezi ... elicea unui elicopter :rolleyes: Se folosesc astfel de pompe deoarece gravitatia este inutila avand in vedere ca ferastraul este intors in toate pozitiile :huh:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati putea incerca sa folositi o pompa mecanica de benzina care functioneaza pe vacuum. unele mobre au asa ceva

sau presiunea gazelor de carter, pt a crea presiune in rezervorul de ulei

sau chiar gazele de carter, vaporii de ulei care se duc in cutia filtrului de aer, ii canalizati printr-un furtun catre lant... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sunat la motmike (sau romimoto) si asta : http://www.motomike.eu/lini/category/29806...18?show=gallery

e DOAR UN AFIS DE PREZENTARE!!!!!!

si eram la un pas de a finaliza comanda.

si ii frec in bot de cretini.

puteau sa scrie acolo AFIS SCOTTOILER DISPLAY nu numai SCOTTOILER DISPLAY.

ca sa vedeti ce ti-e si cu tepele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sunat la motmike (sau romimoto) si asta : http://www.motomike.eu/lini/category/29806...18?show=gallery

e DOAR UN AFIS DE PREZENTARE!!!!!!

si eram la un pas de a finaliza comanda.

si ii frec in bot de cretini.

puteau sa scrie acolo AFIS SCOTTOILER DISPLAY nu numai SCOTTOILER DISPLAY.

ca sa vedeti ce ti-e si cu tepele astea.

Eu am rezolvat asta cu un mail acu trei zile. Era evident ca nu e sistemul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata capul de ungere pt V-Strom 650. Am folosit deseuri de profile de plasa de tantari, iar celelalte componente noi.

arata brici.

mie imi e greu sa inteleg cum ai facut sa ajungi de la o gaura de intrare la 2 gauri la iesire. Aici e buba mea.

dar nu e bai. Deci ne redirectam. Duminica ma duc in targ sa vad ce bobine gasesc. Mai vorbesc cu prieteni electricieni sa vedem din ce se poate face.

Mesaj completat

Eu am rezolvat asta cu un mail acu trei zile. Era evident ca nu e sistemul...

acum mi-a venit intrebarea: si de nu ai zis aici? ca sa stie toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma m-am uitat si eu de curiozitet sa vad de unde a pornit threadul asta. Si am aflat ca pe linga curatare si ungere mai exista o operatie de care nu stiam: poponeataățarea. Voi pe asta cum o realizati? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata brici.

mie imi e greu sa inteleg cum ai facut sa ajungi de la o gaura de intrare la 2 gauri la iesire. Aici e buba mea.

dar nu e bai. Deci ne redirectam. Duminica ma duc in targ sa vad ce bobine gasesc. Mai vorbesc cu prieteni electricieni sa vedem din ce se poate face.

Mesaj completat

 

acum mi-a venit intrebarea: si de nu ai zis aici? ca sa stie toata lumea.

 

 

faci rost de o bucata de aluminiu asemanatoare , pe care o polizezi si o aduci la forma dorita apoi iei un burghiu mic si subtire si dai gaurile in bucata de aluminiu astfel incat canalele create sa se intalneasca la mijloc

 

am pus o poza ca sa explic ideea mea, mai complicat de realizat dar cred ca e foarte bun rezultatul

 

iei bucata de aluminiu. dai gaurile in ea dupa liniile galbene, eventual inainte tesesti cu o pila ca in zona incercutia cu rosu ca sa poti da gaura la unghiul dorit.

 

in poza 2 mi s-a trezit o noua idee, in care mai dai un set de gauri cu verde si gaura initiala o poxipolezi (zona verde)

 

astfel incat obtii si un unghi de cadere a picuratorului pe foaie.

 

domnul bogdan, ce valva folositi de unde ati achizitionat-o si cat a costat?

post-21191-1249414313_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o curiozitate. Nu vreau sa impun ceva, dar de ce nu vi se pare ca sistemul asta cu panglici e mai eficient? Nu l-am inventat eu, nu-i vreo treaba de orgoliu, dar mi se pare ca in felul asta mai mult ulei ajunge pe lant, nu se pierde. Cum ziceam, tocmai asta mi-a atras atentia la el si am decis sa construiesc unul.

:-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata capul de ungere pt V-Strom 650. Am folosit deseuri de profile de plasa de tantari, iar celelalte componente noi.

Pt curiosi nelamuriti! Gaura laterala, filetata la cap cu M8 (pt prindere), este data pe toata lungimea piesei fara a fi insa strapunsa si face lagatura intre gaura pe unde intra uleiul si celelalte doua, opuse acesteia, pe unde iese uleiul spre lant. Furtunul negru este de la piese auto (pt drenaj injectoare) 10 roni/ml, iar teava suptire transparenta este de pix. In aluminiu am dat gauri de 5,3mm astfel incat furtunul gros sa intre usor presat, iar cand infig furtunul subtire se intepenesc toate. Furtunul subtire este usor curbat si pe pozitie, prin rasucire, se face deplasarea capatului final pe unde iese uleiul spre lant, pt o pozitionare exacta (deasupra O-ringurilor). Atat m-a dus capul, pana acum. Am incercat mai multe variante cu sau fara stuturi si diverse forme de prindere. Asta mi s-a parut cea mai usor de realizat acasa, daca ai bucatica de aluminiu, numai cu bormasina si filiera pt filetul M8, care poate fi si M6. Tot ce faci la instalatie trebuie testat multe mii de km. Am avut si eu reveletii cu diverse solutii si in timp am renuntat la ele pt ca apareau mini probleme la care nici nu ma gandeam initial dar care faceau ca ceva sa nu functioneze. Exemple: pozitionarea furtunaselor pe foaie ,duce la infundarea lor cu praf, acum uleiul pica direct pe lant si nu se mai infunda. Furtunele de acvarii pe care le-am folosit initial, se golesc de ulei pt ca bula de aer are loc sa circule in sus, cele subtiri nu, etc.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt curiosi nelamuriti! Gaura laterala, filetata la cap cu M8 (pt prindere), este data pe toata lungimea piesei fara a fi insa strapunsa si face lagatura intre gaura pe unde intra uleiul si celelalte doua, opuse acesteia, pe unde iese uleiul spre lant. Furtunul negru este de la piese auto (pt drenaj injectoare) 10 roni/ml, iar teava suptire transparenta este de pix. In aluminiu am dat gauri de 5,3mm astfel incat furtunul gros sa intre usor presat, iar cand infig furtunul subtire se intepenesc toate. Furtunul subtire este usor curbat si pe pozitie, prin rasucire, se face deplasarea capatului final pe unde iese uleiul spre lant, pt o pozitionare exacta (deasupra O-ringurilor). Atat m-a dus capul, pana acum. Am incercat mai multe variante cu sau fara stuturi si diverse forme de prindere. Asta mi s-a parut cea mai usor de realizat acasa, daca ai bucatica de aluminiu, numai cu bormasina si filiera pt filetul M8, care poate fi si M6. Tot ce faci la instalatie trebuie testat multe mii de km. Am avut si eu reveletii cu diverse solutii si in timp am renuntat la ele pt ca apareau mini probleme la care nici nu ma gandeam initial dar care faceau ca ceva sa nu functioneze. Exemple: pozitionarea furtunaselor pe foaie ,duce la infundarea lor cu praf, acum uleiul pica direct pe lant si nu se mai infunda. Furtunele de acvarii pe care le-am folosit initial, se golesc de ulei pt ca bula de aer are loc sa circule in sus, cele subtiri nu, etc.

eu nu am avut probleme cu bula de aer decat cand s-a terminat uleiul(vina mea, ca instalatia e transparenta). La amorsare am scos mijlocul robinetului de acvarii, a venit ulei si gata, de la robinet la picurator mai sunt vreo 10 cm unde bulele nu au mai facut figuri deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-15936-1249483945_thumb.jpg post-15936-1249484138_thumb.jpg

 

 

post-15936-1249484313_thumb.jpg post-15936-1249484957_thumb.jpg

 

 

În cele din urmă, pot să anunț terminarea dispozitivului „BranulaLube” :laugh:

În posturile anterioare am explicat că e o corcitură între Scottoil Âşi Loobman, folosind niÂşte branule medicale în loc de „coarne” pentru a aduce uleiul pe o-ring-uri. Branulele le-am fixat printr-o gaură dată cu flexul în aripa de la lanț. Le-am poziționat în aÂşa fel încât „acele” de cauciuc să ajungă pe o-ringuri.

Montajul e simplu in principiu, dar m-am complicat pe parcurs: doua branule conectate la un furtun de acvariu, printr-o serie de coturi Âşi robineti(to de acvariu). Furtunul l-am fixat prin coliere, iar pe post rezervor am folosit o seringa obiÂşnuită, având avantajul că - dacă vreau - pot să retrag uleiul din instalație, atunci când nu vreau să -mi picure.

 

Cost total: sub 10 lei

Montaj: o ora (depinde de mobra)

 

Prima impresie e una bună, lanțul pare destul de... uns. Furtunasele de cauciuc ating lantul (unul din ele chiar in zona o-ring-urilor, celalat e mai rebel) si picatura nu zboara. Din cate am vazut, uleiul nu pare sa zboare pe janta, dar nu-s sigur că janta era murdara de ulei de săptămâna trecută.

 

Din cauza pozitionarii furtunului, apar bule de aer.

 

Folosesc ulei 20w40 Âşi am mai observat că lanțul e mai curat decât când foloseam spray, si e mai „umed” .

 

Câțiva mililitri de ulei din seringa is suficienti pt ungerea lantului.

 

Mesaj completat

Asa arata capul de ungere pt V-Strom 650. Am folosit deseuri de profile de plasa de tantari, iar celelalte componente noi.

 

 

 

Buna treaba, Bogdane!

 

Chiar arata „profi”. Zici ca-i fabricat în serie, nu mai aduce a „improvizatie”.

post-15936-1249484393_thumb.jpg

post-15936-1249485790_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...