Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o curiozitate. Nu vreau sa impun ceva, dar de ce nu vi se pare ca sistemul asta cu panglici e mai eficient? Nu l-am inventat eu, nu-i vreo treaba de orgoliu, dar mi se pare ca in felul asta mai mult ulei ajunge pe lant, nu se pierde. Cum ziceam, tocmai asta mi-a atras atentia la el si am decis sa construiesc unul.

:-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa arata capul de ungere pt V-Strom 650. Am folosit deseuri de profile de plasa de tantari, iar celelalte componente noi.

Pt curiosi nelamuriti! Gaura laterala, filetata la cap cu M8 (pt prindere), este data pe toata lungimea piesei fara a fi insa strapunsa si face lagatura intre gaura pe unde intra uleiul si celelalte doua, opuse acesteia, pe unde iese uleiul spre lant. Furtunul negru este de la piese auto (pt drenaj injectoare) 10 roni/ml, iar teava suptire transparenta este de pix. In aluminiu am dat gauri de 5,3mm astfel incat furtunul gros sa intre usor presat, iar cand infig furtunul subtire se intepenesc toate. Furtunul subtire este usor curbat si pe pozitie, prin rasucire, se face deplasarea capatului final pe unde iese uleiul spre lant, pt o pozitionare exacta (deasupra O-ringurilor). Atat m-a dus capul, pana acum. Am incercat mai multe variante cu sau fara stuturi si diverse forme de prindere. Asta mi s-a parut cea mai usor de realizat acasa, daca ai bucatica de aluminiu, numai cu bormasina si filiera pt filetul M8, care poate fi si M6. Tot ce faci la instalatie trebuie testat multe mii de km. Am avut si eu reveletii cu diverse solutii si in timp am renuntat la ele pt ca apareau mini probleme la care nici nu ma gandeam initial dar care faceau ca ceva sa nu functioneze. Exemple: pozitionarea furtunaselor pe foaie ,duce la infundarea lor cu praf, acum uleiul pica direct pe lant si nu se mai infunda. Furtunele de acvarii pe care le-am folosit initial, se golesc de ulei pt ca bula de aer are loc sa circule in sus, cele subtiri nu, etc.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt curiosi nelamuriti! Gaura laterala, filetata la cap cu M8 (pt prindere), este data pe toata lungimea piesei fara a fi insa strapunsa si face lagatura intre gaura pe unde intra uleiul si celelalte doua, opuse acesteia, pe unde iese uleiul spre lant. Furtunul negru este de la piese auto (pt drenaj injectoare) 10 roni/ml, iar teava suptire transparenta este de pix. In aluminiu am dat gauri de 5,3mm astfel incat furtunul gros sa intre usor presat, iar cand infig furtunul subtire se intepenesc toate. Furtunul subtire este usor curbat si pe pozitie, prin rasucire, se face deplasarea capatului final pe unde iese uleiul spre lant, pt o pozitionare exacta (deasupra O-ringurilor). Atat m-a dus capul, pana acum. Am incercat mai multe variante cu sau fara stuturi si diverse forme de prindere. Asta mi s-a parut cea mai usor de realizat acasa, daca ai bucatica de aluminiu, numai cu bormasina si filiera pt filetul M8, care poate fi si M6. Tot ce faci la instalatie trebuie testat multe mii de km. Am avut si eu reveletii cu diverse solutii si in timp am renuntat la ele pt ca apareau mini probleme la care nici nu ma gandeam initial dar care faceau ca ceva sa nu functioneze. Exemple: pozitionarea furtunaselor pe foaie ,duce la infundarea lor cu praf, acum uleiul pica direct pe lant si nu se mai infunda. Furtunele de acvarii pe care le-am folosit initial, se golesc de ulei pt ca bula de aer are loc sa circule in sus, cele subtiri nu, etc.

eu nu am avut probleme cu bula de aer decat cand s-a terminat uleiul(vina mea, ca instalatia e transparenta). La amorsare am scos mijlocul robinetului de acvarii, a venit ulei si gata, de la robinet la picurator mai sunt vreo 10 cm unde bulele nu au mai facut figuri deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-15936-1249483945_thumb.jpg post-15936-1249484138_thumb.jpg

 

 

post-15936-1249484313_thumb.jpg post-15936-1249484957_thumb.jpg

 

 

În cele din urmă, pot să anunț terminarea dispozitivului „BranulaLube” :laugh:

În posturile anterioare am explicat că e o corcitură între Scottoil Âşi Loobman, folosind niÂşte branule medicale în loc de „coarne” pentru a aduce uleiul pe o-ring-uri. Branulele le-am fixat printr-o gaură dată cu flexul în aripa de la lanț. Le-am poziționat în aÂşa fel încât „acele” de cauciuc să ajungă pe o-ringuri.

Montajul e simplu in principiu, dar m-am complicat pe parcurs: doua branule conectate la un furtun de acvariu, printr-o serie de coturi Âşi robineti(to de acvariu). Furtunul l-am fixat prin coliere, iar pe post rezervor am folosit o seringa obiÂşnuită, având avantajul că - dacă vreau - pot să retrag uleiul din instalație, atunci când nu vreau să -mi picure.

 

Cost total: sub 10 lei

Montaj: o ora (depinde de mobra)

 

Prima impresie e una bună, lanțul pare destul de... uns. Furtunasele de cauciuc ating lantul (unul din ele chiar in zona o-ring-urilor, celalat e mai rebel) si picatura nu zboara. Din cate am vazut, uleiul nu pare sa zboare pe janta, dar nu-s sigur că janta era murdara de ulei de săptămâna trecută.

 

Din cauza pozitionarii furtunului, apar bule de aer.

 

Folosesc ulei 20w40 Âşi am mai observat că lanțul e mai curat decât când foloseam spray, si e mai „umed” .

 

Câțiva mililitri de ulei din seringa is suficienti pt ungerea lantului.

 

Mesaj completat

Asa arata capul de ungere pt V-Strom 650. Am folosit deseuri de profile de plasa de tantari, iar celelalte componente noi.

 

 

 

Buna treaba, Bogdane!

 

Chiar arata „profi”. Zici ca-i fabricat în serie, nu mai aduce a „improvizatie”.

post-15936-1249484393_thumb.jpg

post-15936-1249485790_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu inteleg eu este cum curge uleiul din siringa. Apesi pe pistonul siringii, ungi lantul pleci si mai repeti operatia dupa 100 km? Sau cum? Ai incercat sa umpli siringa jumatate cu ulei si jumatate cu aer? Comprimi aerul in siringa si apoi ai o presiune care pt un timp impinge uleiul in instalatie. Evident siringa ar trebui pozitionata vertical. Oricum imi place solutia, ca este foarte compacta. Cu alte resurse si o gandire mai aprofundata s-ar putea monta o instalatia de genul asta chiar in interiorul basculei unde este destul loc nefolosit. Acum, pt V-Strom, chiar am vrut sa fac serie, dar multumit 100% sant doar de capul dublu de ungere si rezervorul din furtun. Celelalte,... satisfactie partiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu inteleg eu este cum curge uleiul din siringa. Apesi pe pistonul siringii, ungi lantul pleci si mai repeti operatia dupa 100 km? Sau cum? Ai incercat sa umpli siringa jumatate cu ulei si jumatate cu aer? Comprimi aerul in siringa si apoi ai o presiune care pt un timp impinge uleiul in instalatie. Evident siringa ar trebui pozitionata vertical. Oricum imi place solutia, ca este foarte compacta. Cu alte resurse si o gandire mai aprofundata s-ar putea monta o instalatia de genul asta chiar in interiorul basculei unde este destul loc nefolosit. Acum, pt V-Strom, chiar am vrut sa fac serie, dar multumit 100% sant doar de capul dublu de ungere si rezervorul din furtun. Celelalte,... satisfactie partiala.

 

 

valva care o folosit in momentul de fata de unde si cat a costat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca prin valva intelegi robinetul cu inchidere vacuumatica, folosesc de la scutere pt benzina. Nu sant construite si pt ulei si nu inchid bine. Eu am modificat cateva prin micsorarea gaurii de inchidere si prin intarirea arcului care preseaza membrana. Partea proasta ca nu am reusit sa le fac sa functioneze, pe ulei, pe toate. Daca gaseam ceva special gandit pt ulei, era perfect. Ce am cumparat eu sant fabricate in Italia si cumparate cu 35-40 roni de la magazinul de piese scuter din Targ Vitan (langa Louis).

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na asa.

Update: am vorbit cu un prieten si o sa rezolv cu temporizatorul. Cica e destul de simplu.

Sistemul la care m-am gandit ar fi asa:

Rezervor (de care vreti si de care ii place la fiecare)

Valva electromagnetica - caut acum sa vad pe unde pot gasi in asa fel incat sa poate fi cumparate constant.

Temporizator care sa deschida valva (temporizatorul poate fi reglat cat timp sa tina valva deschisa si intrevalul intre deschideri)

 

Legatura se face pe firele de la cric (in asa fel incat daca moto sta pe cric cu motorul pornit sa nu faca balta de ulei). Ideea asta o am de la YUK. El mi-a spus ca valva electrica inchide perfect. Nu mai pica nici o picatura dupa ce ai oprit moto.

 

Cred ca asta ar rezolva problemele de repetitivitate a reglajului picaturilor. Nu mai e nevoie de robinet si alte kestii.

Valva va fi reglata sa stea deschisa cat sa pice o picatura. Pe urma reglajul picaturilor se face din intervalul intre deschideri.

 

Si la pompa aia cu T de acvarii inca ma mai gandesc...

Prima data sa fac sistemul asta. Si daca merge e foarte bine.

Reglaj la secunda, nr de picaturi pe deschidere, repetitivitate in reglaj (de poti sa iti faci scala la potentiometru).

 

Singura problema ramane vascozitatea uleiului la diferite temperaturi, de unde va veni si posibilitatea ca la o deschidere de valva sa nu mai pice picatura de ulei pentru ca e prea gros sau sa pice 2 picaturi ca e mai subtire. Problema asta se rezolva numai cu pompa.

 

Si daca temporizatorul poate fi facut si costurile sunt mici (asa mi-a spus prietenul meu electricianul) atunci rezolvarile pot fi multiple. De la sistemul asta pot fi facute o groaza de modificari si adaptari si sisteme si furtune. Si e universal. Nu e legat de vacuum (unele motociclete s-ar putea sa nu aiba furtun de vacuum). Nu o sa costa f mult. Se pare ca o valva electromagnetica second e cam la fel ca valva vacuumatica (pe la 50 RON).

O sa ma gandesc sa fac o cutie compacta care sa aiba inauntru valva si temporizatorul si din care sa iasa numai furtunele, alimentare si firele la potentiometru (care sa poate fi pus unde ii da la user prin cap).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na asa.

Update: am vorbit cu un prieten si o sa rezolv cu temporizatorul. Cica e destul de simplu.

Sistemul la care m-am gandit ar fi asa:

Rezervor (de care vreti si de care ii place la fiecare)

Valva electromagnetica - caut acum sa vad pe unde pot gasi in asa fel incat sa poate fi cumparate constant.

Temporizator care sa deschida valva (temporizatorul poate fi reglat cat timp sa tina valva deschisa si intrevalul intre deschideri)

 

Legatura se face pe firele de la cric (in asa fel incat daca moto sta pe cric cu motorul pornit sa nu faca balta de ulei). Ideea asta o am de la YUK. El mi-a spus ca valva electrica inchide perfect. Nu mai pica nici o picatura dupa ce ai oprit moto.

 

Cred ca asta ar rezolva problemele de repetitivitate a reglajului picaturilor. Nu mai e nevoie de robinet si alte kestii.

Valva va fi reglata sa stea deschisa cat sa pice o picatura. Pe urma reglajul picaturilor se face din intervalul intre deschideri.

 

Si la pompa aia cu T de acvarii inca ma mai gandesc...

Prima data sa fac sistemul asta. Si daca merge e foarte bine.

Reglaj la secunda, nr de picaturi pe deschidere, repetitivitate in reglaj (de poti sa iti faci scala la potentiometru).

 

Singura problema ramane vascozitatea uleiului la diferite temperaturi, de unde va veni si posibilitatea ca la o deschidere de valva sa nu mai pice picatura de ulei pentru ca e prea gros sau sa pice 2 picaturi ca e mai subtire. Problema asta se rezolva numai cu pompa.

 

Si daca temporizatorul poate fi facut si costurile sunt mici (asa mi-a spus prietenul meu electricianul) atunci rezolvarile pot fi multiple. De la sistemul asta pot fi facute o groaza de modificari si adaptari si sisteme si furtune. Si e universal. Nu e legat de vacuum (unele motociclete s-ar putea sa nu aiba furtun de vacuum). Nu o sa costa f mult. Se pare ca o valva electromagnetica second e cam la fel ca valva vacuumatica (pe la 50 RON).

O sa ma gandesc sa fac o cutie compacta care sa aiba inauntru valva si temporizatorul si din care sa iasa numai furtunele, alimentare si firele la potentiometru (care sa poate fi pus unde ii da la user prin cap).

http://www.daciaclub.ro/Nova-DSN-electrovalva-reciclare-vapori-benzina-t125945.html

Mesaj completat

schema celui mai ieftin temporizator cu reglaj - eu nu am am putut sa-l montez :laugh: ... sper sa fie posibil si sa-l duca capul mai mult pe careva si sa ma lumineze si pe mine. Ideea e sa poti regla cadenta picaturilor din mers [/b dupa travervarea prin apa sau alternarea zonelo de praf cu sosea. Butonasul ala de dacie e 18 lei si ar arata chiar bine pe bord... costa numai 18 lei

Nu am putut atasa poza dar e pe topicul asta temporizator dacia 1300

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un temporizator in mod normal depinde de valoare unei rezistente. Iti iei un potentiometru pe care il montezi pe ghidon si il legi cu doo fire amarate la un montaj. Montajul alimenteaza pompa/valva din cand in cand. Montajul consta intr-un integrat cu cateva piese (condensatoare, rezistente) si e bine sa fie bagat intr-o cutie waterproof.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna ideia cu valva electromagnetica si temporizatorul. Cred ca s-ar simplifica mult reglajul si modul de utilizare. Din ce am constatat eu cu lantul uns complet inainte de plecare, poti circula 1/2 ora fara probleme, dupa care incepe usor sa zornaie, asta cand se foloseste ulei de motor. Concluzia, nu trebuie facuta ungerea perfect continuua ci se poate face si o data la 10-15 minute pt cateva zeci de secunde, timp in care cu un debit marit sa ajunga pe lant 20-40 picaturi care ar aduce lantul in starea initiala, adica uns. Cand debitul de curgere este mai mare (1pic/sec -1pic/5sec) atunci si reglajul este mai usor, constant si repetabil. Problemele de reglaj incep la debitele foarte mici necesare pt o functionare continuua (1pic/min sau 1pic/2min). Trebuie gasita valva, dar cat mai mica pt ca cele auto sant destul de voluminoase si evident incropit un montaj pt temporizator, care sa faca temporizarea pt timpul de ungere (10-30sec)si pt cel de pauza (5-15min).

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, dupa tine, un interval la stilul 1 picatura la 5-10 secunde ajunge pentru mers in conditii grele (enduro sau ploaie)? Este mult?

Mesaj completat

Bogdan, dupa tine, un interval la stilul 1 picatura la 5-10 secunde ajunge pentru mers in conditii grele (enduro sau ploaie), sau este prea mult?

 

S-ar putea face urmatorul sistem: ungator reglat manual la ~5 secunde intre picaturi, actionat de o electrovalva (nu merge oare o pompa de spalat parbrizul? sunt ieftine ca braga in targ...). Valva este deschisa timp de doua minute la fiecare X minute. X poate fi modificat folosind un simplu comutator fixat pe ghidon. Sa zicem ca iti montezi pe ghidon un comutator cu mai multe pozitii. O pozitie pentru full off, una pentru full on si inca vreo 2 intermediare pentru mers normal sau pentru mers in conditii grele (ploaie sau enduro). Toata treaba necesita 4-5 componente electronice si o carcasa de 2x2x2 cm, putin mai mare pentru usurinta asamblarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o picatura la 5 secunde iti arunca pe roata ulei (experienta)

e prea mult

 

si cand zic temporizare ma gandesc doar la 1 pic.

reglarea va fi pe ambele intervale:

1 - cat sa tina deschisa valva (verificat sa fie intervalul in care curge o picatura - in functie de vascozitatea uleiului)

2 - la cat timp sa deschida valva.

Si am facut reglajul super simplu.

O sa vad ce potentiometre se pot gasi.

 

@bogdan: stii o metoda eleganta de a prinde o cutiuta cu potentiometru de ghidon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro nu am facut, dar pe drum de tara cu foarte mult praf, reglajul 1pic/30sec era OK, in sensul ca se spala lantul cu ulei, ramanea curat si evident uns. Pe ploaie am mers in vara asta cat nu am mers de cand am A-ul si am doua nivele pe udatura. Primul ,sosea uda dar ploaie slaba (cateva picaturi)sau deloc, necesita 1pic/30-40sec, si ploaie torentiala unde am ajuns la 1pic/20-25sec. Cred ca am mai spus ca intr-o zi cu 500km pe ploaie zdravana mi s-a consumat rezervorul de ulei care altfel ar fi trebuit sa ajunga pt 300km. Culmea este ca motorul nu era exagerat de murdar cu ulei, fiind spalat continuu de ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu inteleg eu este cum curge uleiul din siringa. Apesi pe pistonul siringii, ungi lantul pleci si mai repeti operatia dupa 100 km? Sau cum? Ai incercat sa umpli siringa jumatate cu ulei si jumatate cu aer? Comprimi aerul in siringa si apoi ai o presiune care pt un timp impinge uleiul in instalatie. Evident siringa ar trebui pozitionata vertical. Oricum imi place solutia, ca este foarte compacta. Cu alte resurse si o gandire mai aprofundata s-ar putea monta o instalatia de genul asta chiar in interiorul basculei unde este destul loc nefolosit. Acum, pt V-Strom, chiar am vrut sa fac serie, dar multumit 100% sant doar de capul dublu de ungere si rezervorul din furtun. Celelalte,... satisfactie partiala.

 

Păi cam asta e principiul si la Lubeman - „squeeze&go”. Apesi pe pistonul seringii inainte sa pleci la drum si-ti picura ulei un anumit timp... Acu nush sa-ti zic cat, insa in mod clar nu curge pana se goleste seringa. Cand apesi se creeaza o presiune in furtune, insa pt ca uleiul e destul de gros, nu țâÂşneÂşte, ci picura. Spre deosebire de o seringă cu apa -spre exmplu, curgerea nu inceteaza cand inceteaza si presiunea... Lubeman are un rezervor care se „strange” cu mana. Acu nu mai stiu clar, dar din experimentele lor era suficienta o singura apasare la inceputul drumului... Le cam dau dreptate, ca era suficient - lantu e uns in intregime.

 

Tot din observatii personale, un lant uns cu 20W40 m-a tinut 5 zile de mers in oras, in medie 30 de km pe zi. Cred că de aia s-au rezumat si cei de la Lubeman la un sistem atat de simplist, ca pan la urma nu le-ar fi fost greu sa puna o electrovalva si un temporizator, si sa tripleze scoru la dispozitiv.

 

Montajul meu a fost facut in graba... Se poate pozitiona mai bine, cu seringa la verticala, undeva mai accesibil, futunul asezat in asa fel incat sa nu mai existe goluri de aer, vopsit, etc.

 

Sistemul comandat de valva Âşi temporizator e mai comod Âşi mai profi. Cu siguranță că se merita sa mesteresti la el daca faci enduro sau touring serios. Daca mi pica-n mana o valva eftina, ma bag si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o picatura la 5 secunde iti arunca pe roata ulei (experienta)

e prea mult

 

si cand zic temporizare ma gandesc doar la 1 pic.

reglarea va fi pe ambele intervale:

1 - cat sa tina deschisa valva (verificat sa fie intervalul in care curge o picatura - in functie de vascozitatea uleiului)

2 - la cat timp sa deschida valva.

Si am facut reglajul super simplu.

O sa vad ce potentiometre se pot gasi.

 

@bogdan: stii o metoda eleganta de a prinde o cutiuta cu potentiometru de ghidon?

Ideia este ca intr-o ora sa ajunga pe lant un anumit numar de picaturi de ulei. Picaturile pot veni continuu cu un anumit interval de timp intre ele, sau grupat 10-20 picaturi una dupa alta dupa care 10-15 minute de pauza. In felul asta lantul este uns bine, dar nu se supra solicita valva care in prima varianta ar fi solicitata mereu, iar in adoua numai de cateva ori/ora. Prinderea unei cutiute pe ghidon este cea mai simpla problema dintre toate.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina ieri am mers cu ungatorul meu oprit. Ieri a plouat oleaca si dupa aia am iesit cu motorul, timp in care am mers si pe un drum de tara, drept pentru care m-am gindit sa-l mai las sa mearga oleaca (vreo 30 de minute). Nu s-a infundat pina acum, uleiul curge bine pe ambele panglici, ansamblul nu s-a miscat, nu s-a deformat, nu a fost agatat. Pe roata a ajuns foarte putin ulei dupa cele 30 de minute (va amintesc, cam o picatura de 80W90 la 20 de secunde). Urmele lasate de prima incercare cu 10W40 si "dozator" cu orificiu mai mare s-au sters si se poate vedea usor cit e de la ultima varianta cu dozaj mai mic si 80W90: pe cauciuc nu a ajuns ulei deloc. Pina acum n-am ce sa-i reprosez. In weekendul urmator merg la intrunirea de la Radauti, deci o sa vad cum se comporta la viteze extraurbane si drum mai lung.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eventual niste poze, domnu' Calin! Nu de alta, dar panglicile duble sunt cel mai usor de confectionat cap de ungere...

Pai am pus poze mai inainte, vezi si-n semnatura: http://picasaweb.google.com/calindorohoi/D...449838700400306

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro nu am facut, dar pe drum de tara cu foarte mult praf, reglajul 1pic/30sec era OK, in sensul ca se spala lantul cu ulei, ramanea curat si evident uns. Pe ploaie am mers in vara asta cat nu am mers de cand am A-ul si am doua nivele pe udatura. Primul ,sosea uda dar ploaie slaba (cateva picaturi)sau deloc, necesita 1pic/30-40sec, si ploaie torentiala unde am ajuns la 1pic/20-25sec. Cred ca am mai spus ca intr-o zi cu 500km pe ploaie zdravana mi s-a consumat rezervorul de ulei care altfel ar fi trebuit sa ajunga pt 300km. Culmea este ca motorul nu era exagerat de murdar cu ulei, fiind spalat continuu de ploaie.

Pe sosea eu folosesc 1picatura/ 50secunde (mai putin nu poate robinetul meu- s-ar opri)

Pe praf (Oasa-Sugag) am folosit 1picatura/ 10-15 sec pentru un aspect umed. Pe praf debitul ar trebui sa fie cam de 5 ori mai mare

 

PS - electrovalvele au cam 5cm lungime si vreo 3 diametru, iar Âştuțurile pot fi orientate la 180grade (majoritatea WVAudi 1,8-2,0) sau 90 grade (ca al meu de Audi 100/A6 2,8) . Daca folositi, sa stiti, ca eu am pus o rezistenta pe firul minus(parca 5ohm/5amperi), dupa care valva nu s-a mai incalzit tare si are suficienta putere sa inchida pt ca uleiul nu vine cu presiune :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze sa vada si ochiu meu cum arata bascula, roata si lantul dupa un drum lung cu ungatorul ala pe panglici. Logic, nu? :laugh:

 

Hehe, da vreau sa vad si eu.

 

Acel ulei este lichid, nu este ca sprayu cu teflon care se depune - si acela poate sari de pe lant la viteza...dar daca ungi lantu si lasi vreo 2-3 ore sa vezi ca nu-ti mai arunca neam pe lant. Acea ungere este pentru cei care intr-adevar fac km - de la 2000 in sus, nu stai de fiecare data sa ungi, face in mers...dar uzul nostru de motociclete este destul de infim pentru asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...