@llex Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Exact aceiasi problema ai si la cel de-al 2 lant,prietenul tau nu cred ca la dat jos degeaba.In unele portiuni sa intins neuniform din cauza uzurii. Eu zic ca problema nu se rezolva decat cu un kit de lant nou! Dar de.... ajungem tot la bani!!! imi era teama de asta Oare numai lantul fara pinioane se gaseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 (editat) imi era teama de asta Oare numai lantul fara pinioane se gaseste? ba da...dar e mai ok sa schimbi si pinioanele altfel ii posibil sa-l strici si pe asta repede Editat Noiembrie 26, 2011 de vld_bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 imi era teama de asta Oare numai lantul fara pinioane se gaseste? pinioanele uzate vor strica lantul nou , si vezi ca lanturile alea mai ieftine (indiferent de marca) au rezistenta mai mica ... mobre de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 (editat) pinioanele uzate vor strica lantul nou , si vezi ca lanturile alea mai ieftine (indiferent de marca) au rezistenta mai mica ... mobre de 125 Mai exact ce strica un pinion uzat la un lant nou? Ce si cum strica? Pinioane cu 3000 de km nu au uzura? Deci nu se pot pune pe un lant nou. Sau uzura este la peste 10000? Dar un lant uzat poate sa strice pinioane? Cred ca e o cofuzie care se propaga printre multi motociclisti. Pinioanele ascutite/dinti rupti se schimba, da. Un pinion are uzura chiar si daca s-a mers 5 km in regim touring sau parada. Asta nu inseamna ca trebuie schimbate obligatoriu lant + pinioane impreuna. Editat Decembrie 4, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Better safe than sorry. Plus ca tre sa manance si gura fabricantilor de pinioane ceva, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Better safe than sorry. Plus ca tre sa manance si gura fabricantilor de pinioane ceva, nu? Sunt de alta parere. Mai bine ramai tu cu mai multi bani in buzunar decat masonii care te conving prin diverse strategii ca s-a stricat ceea ce e, de fapt, in continuare bun si functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) Salutare, caut o electrovalva pt un ungator home made. La un centru de montare instalatii GPL mi-au cerut 95ron si mi s-a parut cam mult. Pt comparatie, pe pompa am dat 28 iar pt piesele de temporizator (bazat pe un CI555 cu 8pini, 3rez & 1cond) mai putin de 5. Daca are cineva sau ma poate indruma, astept sugestii - altfel voi lua un robinet manual... Merci! Pretul corect la importator este 25 roni, dar ei nu vand in general decat catre sevice-uri autorizate. Eu am cumparat de la 25 la 65. Daca gasesti o relatie la un service nu neaparat autorizat GPL s-o comanzi prin ei. Merci pt sfat. Cred ca voi apela in cele din urma la o electrovalva de vacuum pt ca-i mai mica si, teoretic, ar trebui sa faca acelasi lucru. Vreme buna tuturor plimbaretilor! Electrovalva, indiferent de unde provine, trebuie sa reziste la produse petroliere si sa fie normal inchisa. Mai exact ce strica un pinion uzat la un lant nou? Ce si cum strica? Pinioane cu 3000 de km nu au uzura? Deci nu se pot pune pe un lant nou. Sau uzura este la peste 10000? Dar un lant uzat poate sa strice pinioane? Cred ca e o cofuzie care se propaga printre multi motociclisti. Pinioanele ascutite/dinti rupti se schimba, da. Un pinion are uzura chiar si daca s-a mers 5 km in regim touring sau parada. Asta nu inseamna ca trebuie schimbate obligatoriu lant + pinioane impreuna. Problema pinioanelor uzate este ca nu mai au pasul identic cu cel al unui lant nou, dar nu cred ca in cateva mii de km s-au uzat prea mult, daca au fost initial intradevar noi. Editat Decembrie 5, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Problema pinioanelor uzate este ca nu mai au pasul identic cu cel al unui lant nou, dar nu cred ca in cateva mii de km s-au uzat prea mult, daca au fost initial intradevar noi. Corect. Profilul dintilor se schimba. Eu cred ca e afectat doar randamentul transmisiei finale din cauza schimbarii formei miscarii relative a rolei pe profilul dintelui. La pinionul de atac, in sarcina, chiar daca este uzat, lantul nu loveste in flancul dintelui. La foaie acest lucru e posibil cand lantul e reglat prea larg. Mare atentie la pinioanele spate din dural, acolo reglajul e putin diferit, tocmai ca sa lantul sa nu rupa dintii. Lantul se uzeaza in continuare cam la fel, chiar daca pinioanele au dintii ascutiti. O exceptie ar fi la pinioane care au ramas fara dinti (am intalnit si cazuri dintr-astea) si lantul patineaza pe foaia spate. Uzura lantului vine in principal din lipsa lubrifierii + reglaj incorect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) Pretul corect la importator este 25 roni, dar ei nu vand in general decat catre sevice-uri autorizate. Eu am cumparat de la 25 la 65. Daca gasesti o relatie la un service nu neaparat autorizat GPL s-o comanzi prin ei. Electrovalva, indiferent de unde provine, trebuie sa reziste la produse petroliere si sa fie normal inchisa. ... Multumesc, am rezolvat problema. Acum trebuie sa-mi fac timp sa pun totul cap la cap. Salutari! Editat Decembrie 5, 2011 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Salut. Am un Sv 650s k4. Azi cand am scos motocicleta din depozit, am mers circa 3 km cu ea dupa care nu mai cupla. O baga in viteza si in momentul incare dau drumul la ambreaj incepe sa caraie si nu pleaca. Nu am incercat de multe ori de frica sa nu o stric . Sfaturi ceva? La Sv se foloseste pentru ungere acelas ulei atat la cutie cat si la motor? M-am uitat prin gemuletul unde arata nivelul uleiului si nu vad nimic. Se verifica la cald sau la rece sau nu conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Salut. Am un Sv 650s k4. Azi cand am scos motocicleta din depozit, am mers circa 3 km cu ea dupa care nu mai cupla. O baga in viteza si in momentul incare dau drumul la ambreaj incepe sa caraie si nu pleaca. Nu am incercat de multe ori de frica sa nu o stric . Sfaturi ceva? La Sv se foloseste pentru ungere acelas ulei atat la cutie cat si la motor? M-am uitat prin gemuletul unde arata nivelul uleiului si nu vad nimic. Se verifica la cald sau la rece sau nu conteaza? uleiul il verifici la cald dar nu imediat ce opresti motorul ci dupa vreo 5 minute. cutia are acelasi ulei cu motorul deci daca nu ai in motor nu ai nici in cutie. inclina putin mobra pe partea cu gemuletul si vezi daca iti apare ceva, daca nu e naspa. inseamna ca e putin de tot sau nimic. de cand l-ai schimbat ultima oara l-ai mai verificat? daca ai mers fara 3 km probabil ai fi calat insinte sa strici cutia. cunosc destul de bine motorul si stiu ca ceva ulei consuma mai ales daca nu e de calitate. chestia cu caraiala e ambigua: caraia ca atunci cand bagi in viteza fara ambreaj sau altfel de carait? PS: aici se discuta despre lanturi!!! Editat Decembrie 8, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) As vrea sa va intreb daca detine cineva dintre voi un ungator Tutoro,care se vinde la un pret incredibil de 15 GBP.Am citit destul de multe pareri ,care nu stiu daca erau subiective,si as vrea sa aflu de la cineva care a probat acest produs.Detinatori britanici lauda si spun ca e mai bun decat Scottoilerul http://www.tutorochainoiler.com/index.php/store/motorcycleoilers/singlefeedoilerkit Editat Decembrie 8, 2011 de etzmz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 http://www.chainoiler.co.uk/ eu am asta. daca te uiti in poze o sa vezi ca e cam la fel. inclusiv pretul e pe acolo. in functie de ce motor ai montatul dureaza cateva ore, si mai dureaza pana te inveti cat ulei sa dai drumul si cam cu ce viteze sa mergi pana unge lantul. mie imi place foarte mult, isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Si cum e Loobmanul,e automat sau tu trebuie sa-l opresti cand nu mai rulezi? Editat Decembrie 9, 2011 de etzmz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 are un buton, il apesi (eu pot sa-l apas si in mers datorita pozitiei rezervorului), umple o mica camaruta de sub recipientul de uelei, iar ce e in camaruta aia, o ia usor la vale (in instructiuni iti spune cam ce panta sa-i dai, in funtie de distanta vasului de uelei fata de finionul spate)....si atat. ala e tot uleiul care curge. cand vrei sa curga, il apesi 1-2 sec. eu apas pe el odata la 3-400km si lantul e uns in permanenta, iar pe janta sunt cativa stropi de ulei....nu mai mult decat faceam cu sprayul. da stiu, e manual, nu am electrovalve, dau cu degetul, dar am dat 15 euro in loc de 150 sau 180 cat e un scotoiler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 uleiul il verifici la cald dar nu imediat ce opresti motorul ci dupa vreo 5 minute. cutia are acelasi ulei cu motorul deci daca nu ai in motor nu ai nici in cutie. inclina putin mobra pe partea cu gemuletul si vezi daca iti apare ceva, daca nu e naspa. inseamna ca e putin de tot sau nimic. de cand l-ai schimbat ultima oara l-ai mai verificat? daca ai mers fara 3 km probabil ai fi calat insinte sa strici cutia. cunosc destul de bine motorul si stiu ca ceva ulei consuma mai ales daca nu e de calitate. chestia cu caraiala e ambigua: caraia ca atunci cand bagi in viteza fara ambreaj sau altfel de carait? PS: aici se discuta despre lanturi!!! Am rezolvat cu Goodkat - imi cazuse pinionul . S-a slabit atat de mult piulita in cat a cazut din lacasul lui. Multumesc pentru sfaturi, si multumesc in special lui Goodkat pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 esti bun frate, cum sa-ti cada pinionu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Am rezolvat cu Goodkat - imi cazuse pinionul . S-a slabit atat de mult piulita in cat a cazut din lacasul lui. Multumesc pentru sfaturi, si multumesc in special lui Goodkat pentru ajutor. Ma tu glumesti ? :lol: :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Ma tu glumesti ? Din pacate nu. Am descoperit ca am si trusa de scule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 sensul de rotatie al pinionului cu sensul de insurubare al......surubului, cam fac imposibila treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 frate...esti baftos rau...daca se intampla in mers, eventual la viteza, puutea lantul sa blocheze roata si iti rupeai gatul. repet, ai avut mare noroc. nu e ceva normal sa se intamle ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 ...imi cazuse pinionul . S-a slabit atat de mult piulita in cat a cazut din lacasul lui. Trebuia poza si deschis caz la Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 acolo ar fi trebuit sa fie si o saiba de siguranta, care , indoita, sa nu permita desurubarea piulitei. am mai gasit piulite slabite dar erau ramase pe pozitie tocmai datorita saibei. probabil la schimbarea kit-ului de lant nu a fost indoita peste piulita??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 are cineva asa ceva ?? http://motorai.ro/soutii-lant/scottoiler-dual-injector--product--10003162 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 are cineva asa ceva ?? http://motorai.ro/soutii-lant/scottoiler-dual-injector--product--10003162 Ai deja ungatorul montat? Cap dublu pot sa-ti dau eu. Mai am cateva din dural si teava de mina de pix. Cel original din plastic nu este prea grozav. Este compus din doua parti din plastic lipite intre ele . La un amic dupa cateva luni de folosire s-au dezlipit. A incercat sa le lipeasca la loc dar a intrat adeziv pe canale si s-ainfundat, ajungand la gunoi. Daca ai drum prin Buc ti-l dau si-ti arat si cum poti sa-l montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.