claudiulro Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Imi poate recomanda cineva un kit de lant pentru mobra mea?? ( gsf 600N 1997 ) ma gandeam ca as pune un pinion mai mare pe spate sa nu simt nevoia sa ii dau a 7`a ... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei? Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Rapoartele ca rapoartele, da' lanțu merge uns cu antifon ? Băiatu` de aici așa zice. /index.php?/topic/693457-ce-ai-facut-motocicletei-tale-astazi/?p=3404760 Știam că antifonul se foloseste pentru protejarea mașinilor pe dedesubt. Lubrefiază au ba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei? Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui... Eu nu am problema asta. Folosesc un cap dublu de ungere facut de mine, iar tuburile de ungere sunt mine de pix ( exterior de 3mm ). Ai incercat sa pui un ulei putin mai gros sau sa inlocuiesti tuburile de la capul de ungere cu unele cu gaura mai mica ? P.S. Ai putea inclina capul de ungere mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Folosesc ulei de drujbă.... deci e vâscos. Capetele de ungere sunt din branule de 15... deci iarăși e mică găurica. La ce m-ar ajuta să înclin mai mult capul de ungere? Nu găsesc din punct de vedere fizic la ce ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei? Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui... Cel mai simplu ignori problema pt ca este o falsa problema. Capul de ungere trebuie sa fie mereu gol. Se umple partial de cate ori vine uleiul in el, comandat manual sau automat. Daca este manual, cu timpi de pauza normali mai lungi, singura grija, sa nu-l actionezi decat inainte de un drum de cateva zeci de km pt a avea timp sa se scurga uleiul pe lant in mers si nu direct pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Rapoartele ca rapoartele, da' lanțu merge uns cu antifon ? Băiatu` de aici așa zice. /index.php?/topic/693457-ce-ai-facut-motocicletei-tale-astazi/?p=3404760 Știam că antifonul se foloseste pentru protejarea mașinilor pe dedesubt. Lubrefiază au ba ? Da' cu antifonu cum e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 dai cu ala si nu mai auzi lantul! ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) M-am ferit sa raspund pana acum, dar : antifonul se intareste ca piatra dupa cateva ore. Este pana la urma o vopsea cu rezistenta mecanica mai mare. Editat Aprilie 22, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Cel mai simplu ignori problema pt ca este o falsa problema. Capul de ungere trebuie sa fie mereu gol. Se umple partial de cate ori vine uleiul in el, comandat manual sau automat. Daca este manual, cu timpi de pauza normali mai lungi, singura grija, sa nu-l actionezi decat inainte de un drum de cateva zeci de km pt a avea timp sa se scurga uleiul pe lant in mers si nu direct pe asfalt. Nu prea e corect cum zici. 1.E ungător automat comandat electronic cu un impuls de 1s la 6 min. 2. Se dezamorsează. 3. în felul în care am descris mai sus într-o secundă nu ajunge prea mult ulei în capu de ungere dublu (având în vedere că e cam lung traseul de unde începe capul dublu) 4. ignorând cum zici tu mai sus o să ia aer doar pe un braț și e ca și cum aș avea cap simplu de ungere. În felul ăsta dacă îl las cu cap sinplu de ungere nu mai am probleme cu cursu uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Oricum uleiul se duce pe unde vrea muschiu lui. Doar asezata mobra in poloboc, cu tevustile la super nivel, poate va curge pe amandoua. Nu te stresa, in mers virajele sunt si pe stanga si pe dreapta. Distributia stanga dreapta va fi aleatoare si in final lantul va fi uns relativ uniform. Faptul ca traseul este lung nu face decat sa ajunga picatura mai tarziu, dar tot pe lant sfarseste. De curiozitate ce sistem ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Sistem făcut de mine cu pompă+electrovalvă. treaba e că după 3 ani i-am refăcut capu de ungere și pățesc chestia asta. Cu capul vechi nu curgea picătură de ulei când era parcată și interesant este că nu am adus modificări ci am folosit doar alte materiale. Eh... i-oi da eu de cap pentru că știu că se poate că așa a mers mulți ani. Mulțam fain, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 are ceva daca curat lantul cu motorina dar nu il dau apoi cu spray vreo 200km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Nu e bine ... sa iti faci un obicei ... din asta. Motorina unge ... dar ungel cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 as avea si eu o intrebare legat de acest topic. Am curatat lantul dimineata cu motorina, dupa care am plecat la drum (fara sa mai dau cu spray). Este posibil sa fi pus pea multa motorina pe lant ? Pentru ca simteam ca mergem ca si cum se ineaca la un moment-dat, dar se si auzea ceva la lant si ma gandesc ca poate aluneca de pe dinti. Am folosit cam 3 capare ce Nestea de motorina, unsa cu pensula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 stai calm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 mai bine nu mai scriai fraza asta Sau na, verifica pinionul de atac ........ Pentru ca simteam ca mergem ca si cum se ineaca la un moment-dat, dar se si auzea ceva la lant si ma gandesc ca poate aluneca de pe dinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 stai calm! sa inteleg ca se mai intampla si o sa-si revina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 innecatul n-are absolut nici o treaba cu lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 as avea si eu o intrebare legat de acest topic. Am curatat lantul dimineata cu motorina, dupa care am plecat la drum (fara sa mai dau cu spray). Este posibil sa fi pus pea multa motorina pe lant ? Pentru ca simteam ca mergem ca si cum se ineaca la un moment-dat, dar se si auzea ceva la lant si ma gandesc ca poate aluneca de pe dinti. Am folosit cam 3 capare ce Nestea de motorina, unsala cu pensula. Zornaitul lantului poate avea mai multe cauze:nu e bine intins,e uzat inegal,poate avea zale blocate care nu mai gliseaza bine pe pinionul de atac etc.Simptomele de inecare,motorul parca nu mai trage,iar pot fi din mai multe cauze:benzina proasta,bujia dusa,filtru de aer imbacsit,carburburatie daca e cazul,mizerabila,robinetul de la rezervor cu probleme,si cum am patit si eu odata,colierele de prindere ale airboxului slabe si trage aer fals.Nu mai stiu sigur daca la bmw e recomandata strangerea lantului din stand pe cricul central sau cu roata pe pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 A incercat cineva spray-ul de lant de la Bel Ray (Super Clean sau Blue tec)? Vi se pare mai bun decat Motul(cu teflon)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Buna, azi m-am uitat mai atent la lant si am observat ca pe toata lungimea lui lipsesc de-o parte si de alta vreo 7 o-ringuri. Intrebarea e daca mai pot circula cu el sau trebuie neaparat schimbat?Mentionez ca nu bate , nu trebuie intins(3cm joc intre pinioane), doar ca motorul a stat vreo 5 ani si poate de aia! lantul e did 520vl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 A incercat cineva spray-ul de lant de la Bel Ray (Super Clean sau Blue tec)? Vi se pare mai bun decat Motul(cu teflon)? Am eu Bel-Ray Blue Tac si nu-mi place. E scump, tare lipicios si aduna toata mizeria. Dupa ce-l dai pe lant si inainte sa te speli cu apa calda si sapun, trebuie sa indepartezi "uleiul" de pe maini cu benzina, pt ca e la fel de lipicios ca prelandezul. Partea pozitiva e data de faptul ca nu-l arunca de pe lant, iar daca ploua sau treci prin lacuri uleiul tot acolo e. A! Era sa uit! Daca treci printr-o padure de plopi, tot puful ala e pe lant, arata de parca e imblanit. Cu lubrefierea n-am simtit vreo problema, dar, repet, e tare lipicios si se indeparteaza foarte greu. Daca-ti cumperi din asta, dupa ce ungi lantul astepti cateva minute si abia apoi pleci. Nu poti folosi carpa la final pt a indeparta surplusul de ulei, pt ca nu aluneca pe lant din pricina "uleiului" lipicios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Buna, azi m-am uitat mai atent la lant si am observat ca pe toata lungimea lui lipsesc de-o parte si de alta vreo 7 o-ringuri. Intrebarea e daca mai pot circula cu el sau trebuie neaparat schimbat?Mentionez ca nu bate , nu trebuie intins(3cm joc intre pinioane), doar ca motorul a stat vreo 5 ani si poate de aia! lantul e did 520vl E mai bine sa-l schimbi. Fara o-ring-uri nu o mai duce mult si sa nu se intample ceva mai nasol cand va ceda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Buna, azi m-am uitat mai atent la lant si am observat ca pe toata lungimea lui lipsesc de-o parte si de alta vreo 7 o-ringuri. Intrebarea e daca mai pot circula cu el sau trebuie neaparat schimbat?Mentionez ca nu bate , nu trebuie intins(3cm joc intre pinioane), doar ca motorul a stat vreo 5 ani si poate de aia! lantul e did 520vl pui sublerul intre rola 1 si rola 11 ... daca ai mai mult de 150 mm e uzat peste limita ... de 520 vorbesc . Masori mai multe intervale sa vezi daca e intins egal ... daca ai subler atat de mare bineinteles, daca nu vi la mine ca am unu' de 300mm Imi poate recomanda cineva un kit de lant pentru mobra mea?? ( gsf 600N 1997 ) ma gandeam ca as pune un pinion mai mare pe spate sa nu simt nevoia sa ii dau a 7`a ... ) sau invers ... Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei? Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui... incearca sa faci ramificatia undeva mai sus, adica mai departe de capat. ps-ce rost are capatul dublu? daca uleiul intra sub oring nu ajunge si in partea cealalta? cel putin janta se murdareste mai putin daca foaia are ungere numai pe exterior Editat Mai 14, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.