Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

care este aportul tau in aceasta discutie? btw..acordeonu' tau este de boss adevarat? :crack:

in alta ordine de idei, on topic..eu nu inteleg de ce va complicati viata..spray de curatat lantul, unul de calitate, plus spray de uns (tot de calitate) simple as that...ce motorina,benzina, kerosen si alte treburi...

nu spun ca nu mi se pare si mie exgerata grija asta fata de lant, dar ca om care-a folosit produse Motul de uns si curatat, pot sa spun ca nu m-as intoarce. sprayul ala se termina extrem de repede pt. cit costa (nu mai stiu, da e ridicol pretul). metoda de curatare tata-lor e uns cu motorina, lasat la dizolvat o idee si indepartat mizeria+degresat cu spray special. e mult mai curat dupa si nu consumi sprayul in 3 utilizari.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care este aportul tau in aceasta discutie? btw..acordeonu' tau este de boss adevarat? :crack:

dar aportul tau care este? ma tragi pe mine de urechi , te crezi tovarasa invatatoare?

 

vezi-ti de oile tale , am facut o gluma, nu-ti place incearca dulcolax

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te trag de urechi..dar de aia a ajuns topicul asta la 113 pagini..dulcolax nu iau ca nu am nevoie :)

 

@gn77b..aceleasi produse de la Motul folosesc si eu..pot spune ca sunt foarte multumit..am incercat in trecut si de la alte firme dar nu au fost de nici o treaba..spray'ul de la motul cu teflon ramane alb, frumos si nu se duce de pe lant sa murdareasca totul in jur. Consider ca-si merita banii. ..

Acuma depinde si cat de murdar este lantul..la Suzuki este mai tot timpul curat, ca nou, dar la Ktm poti sa-ti imaginezi..acolo merge cu apa sub presiune si pe urma cu spray de uns, nu conteaza firma, ca oricum se repeta actiunea asta in fiecare saptamana...la bmw nu-mi fac probleme ca am cardan :)..schimb lichidul o data pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Glumele alea romanesti cu atribuit cardanului semnificatii falice cred ca au ceva substrat real...



:))) - shit, m-am gandit mai bine si imi dau seama ca si eu am cardan la masina. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

In sezonul ce s-a incheiat, am folosit pentru prima data Bel Ray Super Clean. Dupa ce se aplica cand pui mana pe lant, nici nu zici ca e lubrifiat, e mai mult uscat.

Abia in timpul mersului, incepe lubrefiantul sa lucreze(se dilata), nu sare deloc pe janta, mi se pare ok, nu atrage praful ca Motorex.

A mai folosit cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta doresc si eu sa aflu, cu ce se curata lantul si cu ce se lubrifiaza, care sunt produsele sa zic asa cele mai bune.

Unii spun ca e buna aia alti ca aialalta.....

 

De unde pot sa iau "specificatiile producatorului"ca eu nu am asa ceva, mobra e un Ducati am tot cautat dar nu gasesc anume pt.un model exp.Ducati ss 750.

Vreau sa vad ce spune si producatorul.

 

Sarbatori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ma duc sa dau saptej' de euro pe mizeria aia de scottoiler... mda... :))))))

 

Daca nu esti EXTREM de comod, exista si varianta Loobman, care e numai vreo 22 de euro si e grozav. Eu l-am montat la indemnul unuia mai priceput de aici de pe forum, fara a fi 100% convins.

Am plecat in vara asta pana in Finlanda, prin Rusia, pe drumuri rele, cu praf sau cu ploaie. Am facut peste 6000 km si nu a fost nevoie sa curat lantul odata.

Daca as schimba motorul, ar fi primul accesoriu pe care l-as cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta doresc si eu sa aflu, cu ce se curata lantul si cu ce se lubrifiaza, care sunt produsele sa zic asa cele mai bune.

Unii spun ca e buna aia alti ca aialalta.....

 

De unde pot sa iau "specificatiile producatorului"ca eu nu am asa ceva, mobra e un Ducati am tot cautat dar nu gasesc anume pt.un model exp.Ducati ss 750.

Vreau sa vad ce spune si producatorul.

 

Sarbatori fericite!

 

Cauta in manual ca vei gasi acolo ceea ce cauti.

La TDM scrie ca se curata cu gaz lampant si se unge cu ulei de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 113 pagini , stie cineva care e cel mai strong lant moto, care rezista la cele ai multe abuzuri? Este 100% clar ca sistemele care ung in permanenta cu ulei lantul sint ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sezonul ce s-a incheiat, am folosit pentru prima data Bel Ray Super Clean. Dupa ce se aplica cand pui mana pe lant, nici nu zici ca e lubrifiat, e mai mult uscat.

Abia in timpul mersului, incepe lubrefiantul sa lucreze(se dilata), nu sare deloc pe janta, mi se pare ok, nu atrage praful ca Motorex.

A mai folosit cineva?

Si eu tot de la Bel Ray folosesc si sunt super multumit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

De unde pot sa iau "specificatiile producatorului"ca eu nu am asa ceva, mobra e un Ducati am tot cautat dar nu gasesc anume pt.un model exp.Ducati ss 750.

Vreau sa vad ce spune si producatorul.

 

ducati nu fabrica lanturi de transmisie etanse ... iti va transmite exact ce i-a spus producatotul de lanturi. Faptul ca unele uleiuri fac mizerie minima, nu inseamna ca uzura este minima
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 113 pagini , stie cineva care e cel mai strong lant moto, care rezista la cele ai multe abuzuri? Este 100% clar ca sistemele care ung in permanenta cu ulei lantul sint ceea ce trebuie.

 

Producatorul spune despre fiecare lant in parte la ce forta rezista (tensile strength) si rezistenta la uzura (wear resistance). Cu cat valorile astea sunt mai mari cu atat e mai rezistent la abuz.

 

De exemplu la D.I.D. am gasit tabelul asta:

usaSpecs2013.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol interesant si chiar daca nu este prezentata culmea tehnologiei, poate fi instructiv pt incepatori.

http://www.mcnews.com/mcn/technical/2012DecChain.pdf

Ce buna era o asa presa de lant acum vreo 15 ani cand gadilam lantul la Mobra de 2-3 ori pe luna.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gms245, am citit si eu, ca si altii, tabelele tuturor producatorilor. Tin sa te anuntz ca ceea ce spune tabelul, nu e intodeauna real 100%. Iei 3 lanturi concurente, cu exact aceeasi parametri, si la teste, cu aceeasi motocicleta si pilot, nu vor avea aceeasi viatza.Din experienta proprie, DID cam minte.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gms245, am citit si eu, ca si altii, tabelele tuturor producatorilor. Tin sa te anuntz ca ceea ce spune tabelul, nu e intodeauna real 100%. Iei 3 lanturi concurente, cu exact aceeasi parametri, si la teste, cu aceeasi motocicleta si pilot, nu vor avea aceeasi viatza.Din experienta proprie, DID cam minte.

Peste tot dam de marketing nesimtit si nici nu mai stim ce sa credem. Nu ne ramane decat sa probam tot (daca putem) si sa alegem varianta cea mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste tot dam de marketing nesimtit si nici nu mai stim ce sa credem. Nu ne ramane decat sa probam tot (daca putem) si sa alegem varianta cea mai buna.

 

da, marketing de 10 lei si produse de 2 bani, cam asta e economia mondiala de ceva timp

 

Tensile strenght nu e totul la un lant ,degeaba ai un lant care nu se lungeste daca ti se crapa semeringurile sau se rup rolele, asa daca pui un 530 pe un 600cc de 70~ cp nu-l vei lungi niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Dupa 113 pagini , stie cineva care e cel mai strong lant moto, care rezista la cele ai multe abuzuri? Este 100% clar ca sistemele care ung in permanenta cu ulei lantul sint ceea ce trebuie.

 

daca vrei ceva suprem, arunca un ochi aici, la baietii astia:

 

http://sidewindersprockets.com/

 

De ex un kit pt RSV (cum am eu) e 1530 ron (cu tot cu shipping in RO,cu tot)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu i-ai intrebat pe toti. De retinut adresa. O mobra adevarata, pe lant, poate merita asa dotara !

Ai dreptate. Cu 400 eur kitul si 270 eur un ungator automat profi parca poti sa nu duci dorul cardanului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la ceva mai pamintean dpdv al pretului. Mai nimeni nu face atitia km cu o singura motocicleta, dupa 2-3-4 ani se plictiseste de ea.

ori vrei sa faci naveta la munca iarna cu Ferrari, ori nu ...

 

Cand gasesti ceva ieftin si bun sa-mi zici si mie ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ma refeream la ceva mai pamintean dpdv al pretului. Mai nimeni nu face atitia km cu o singura motocicleta, dupa 2-3-4 ani se plictiseste de ea.

 

JAGI , pt 2-3 mii km pe an, logic ca nu merita...

 

da pt baietii care baga touring ca spartii, eu zic ca merita fiecare banut....

 

si nu e vorba de cat rezista in timp,ci si cat rezista la uzura inegala & other sh*t....

 

bun si ieftin nu exista niciodata, la nici un capitol:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...