Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

La fiecare schimbare a categoriei de drum refac reglajul +/- in medie de 2 ori/ iesire... mai putin stresant decat un buton pe ghidon ... pt 60 lei credca este cel mai bun compromis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe contact nu exista riscul sa faci balti de ulei in parcare... trebuie totusi sa caut teava de cupru mai subtire ca se dezamorseaza ultimii 10 cm dupa robinet... voi cauta capilare frigorifice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu esti EXTREM de comod, exista si varianta Loobman, care e numai vreo 22 de euro si e grozav. Eu l-am montat la indemnul unuia mai priceput de aici de pe forum, fara a fi 100% convins.

Am plecat in vara asta pana in Finlanda, prin Rusia, pe drumuri rele, cu praf sau cu ploaie. Am facut peste 6000 km si nu a fost nevoie sa curat lantul odata.

Daca as schimba motorul, ar fi primul accesoriu pe care l-as cumpara.

Alternativa...la 90 sau 100 Ron...inca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternativa...la 90 sau 100 Ron...inca...

la banii aia ori face balta in parcare daca il uiti deschis (in Finlanda se uita aia urat la tine daca faci o gafa de aia), ori trebuie actionat in mers (stres)... al meu nu are aceste inconveniente .

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca oriunde in afara de Romania te paste o amenda usturatoare. N-ai cum sa-l uiti deschis. Apesi butonul, doar o cantitate mica de ulei pleaca spre DSD (capul de ungere).

Nu-l apesi, nu pleaca. Uleiul sta in rezervor. Apesi doar cand stii ca vei merge cel putin 2-3 minute, timp suficient pentru ca uleiul dozat prin apasarea butonului sa se scurga pe foaie si de acolo pe lant. Urmatoarea apasare dupa 100-150 Km, in functie de drum si de preferinte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paiul de la WD40 ;)

nu rezista , conducta de cupru are in interior un colier de plastic, colierul atinge foaia si uleiul se prelinge pe el ;) . Am incercat cu tub de la pix dar nu este fiabil .

Singurul lucru care mai este necesar sistemului este temporizatorul , adica varianta de serie costa ...euro :-L ... adica "neinteresant" pentru "audienta" mea

http://www.louis.de/_101683683b5fdb41829e20ad505b70d1ab/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004397

 

PS-am studiat temporizatorul de stergator (de Dacie), dar mi-a zis unu' ca : "este numai un implus" ... deci nu ajuta

 

Îmi spune și mie cineva după montarea lanțului nou cam la căti km se face prima poponeataățare și ungere, ca am înțeles ca e uns deja

prima 500 km , initial sub o/x/zring exista vaselina , ulterior 200 km , vorbesc de sosea fara ploaie ... offroad povestea se complica

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu rezista , conducta de cupru are in interior un colier de plastic, colierul atinge foaia si uleiul se prelinge pe el ;) . Am incercat cu tub de la pix dar nu este fiabil .

Singurul lucru care mai este necesar sistemului este temporizatorul , adica varianta de serie costa ...euro :-L ... adica "neinteresant" pentru "audienta" mea

http://www.louis.de/_101683683b5fdb41829e20ad505b70d1ab/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004397

 

PS-am studiat temporizatorul de stergator (de Dacie), dar mi-a zis unu' ca : "este numai un implus" ... deci nu ajuta

Tie iti trebuie diametru mic pe o lungime mai mare ca sa nu traga aer. Eu am pus la un loobman parca in loc de injectorul ala pe capat(il pierduse omu) un pai de WD40, are diametrul interior mai mic decat pasta de pix, a rezistat mult si bine la frecarea cu pinionul.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra ta nu este enduro ... padure, craci, buruieni, noroi, pietre, vaduri :)

Intre rezervor si robinet este amorsat

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra ta nu este enduro ... padure, craci, buruieni, noroi, pietre, vaduri :)

Intre rezervor si robinet este amorsat

Nu e pe mobra mea, era/e (nu mai stiu) pe un F650, in fine, ti-am dat un sfat, vrei sa il urmezi sau nu e alegerea ta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare ... as dori sa imi spuneti (cei care au folosit, nu cei care au auzit din zbor) ce pareri aveti despre spray`ul de uns lantul Repsol - tub portocaliu.

 

Mi-am achizitionat si eu un astfel de spray, ieri mi-am curatat lantul si pentru mine din prima impresie e ok, nu se mia aude, exista o pelicula de ulei pe lant ... nu a zburat tot cand am mers ieri (din parcare pana in garaj ... circa 600 m)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ... as dori sa imi spuneti (cei care au folosit, nu cei care au auzit din zbor) ce pareri aveti despre spray`ul de uns lantul Repsol - tub portocaliu.

 

Mi-am achizitionat si eu un astfel de spray, ieri mi-am curatat lantul si pentru mine din prima impresie e ok, nu se mia aude, exista o pelicula de ulei pe lant ... nu a zburat tot cand am mers ieri (din parcare pana in garaj ... circa 600 m)

 

Salut,

 

Acum folosesc acest spray, este oarecum decent, tine pana la 300-400 km, apoi iti recomand sa cureti lantul si sa il dai din nou cu spray.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un spray foarte bun pentru folositut normal de zi cu zi, nu se lipeste ca ala cu teflon (ceea ce este bine pentru un mers pe strada pentru ca nu aduna praf), nu se usuca repede ca cele sport deci isi face treaba cat timp sta acolo, e usor de curatat cand trebuie spalat. este un spray decent la un pret decent. eu l-am recomandat mereu pentru folosirea normala. nu este insa un spray pentru folosire sportiva: la folosire intensa se degradeaza rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha .. mersi amandurora pentru rapsunsuri ... Oricum in maxim 500 de km curat si ung lantul de fiecare data ...deci nu ar fi problema ... Nu ma dau pe pista sa fie solicitat in draci, ci doar pe strada ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am comandat azi un spray Castrol Chain Lube Racing de pe Louis.

Care ati mai folosit?

Pareri...

Salut am folosit eu acest spary dpmdv acesta alaturi de Motorex acela cu teflon sunt cele mai bune, nu stropesc , au aderenta buna pe lant si nu se lasa duse jos asa usor de o ploaie doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e. Ieri l-am testat si eu prima data.

E foarte ok. Nu mi-a stropit janta deloc, si lantul arata f bine dupa aprox 300 km

Editat de MirceaRM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cum cautam de ceva vreme un spray de curatat ieftin si o-ring friendly, fiind duminica, am luat toate benzinariile si supermarket-urile la cautat.

Am gasit la dedeman.

 

Se numeste Nigrin, este nemtesc (Scrie pe el ca este ok pentru O-ring's) si costa in jur de 16 lei tubul de 500ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare ...

 

@ snache ... Ai folosit acel spray? ... cum ti se pare? ... ai curatat mai intai cu motorina jegul gros apoi spray Nigrin apoi spray uns? ... cum se comporta?

 

Am gasit si eu la Dedeman si stau in dubii sa imi iau sau nu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nigrin sunt produse foarte bune!Am avut spray de uns lant nigrin..excelent....la fel de bun ca Motul,Motorex etc....excelent!e o marca germana profesionala...cat depre alalalt e ieftin si bun..putin mai fluid...cam la 200 de km trebuie reuns pentru ca sta mai putin pe lant....eu il reung cand ma duc sa rup motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...