vervega_eusebio Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Tocmai la Dilly l-am gasit pe cel mai ieftin, de nou, cu 100£. Pana la urma am gasit SH la 200 lei. Merci oricum. Ca nu or fi costurile de productie 10€ si or fi 20€ tot dracu' ala e. 200€ e aberant pentru un releu, mai ales ca cele de japoneze sunt cu cel putin 50% mai ieftine. Motivul? Sunt mai cautate, atata tot. Doar ala de Ducati n-o avea placa integrata suflata cu aur. Asa am patit eu cu carburatorul mikuni. Pt. monster membranele din interior sunt 1050 ron, iar pt alta mobra care are acelasi carburator e 120 ron bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Tocmai la Dilly l-am gasit pe cel mai ieftin, de nou, cu 100£. Pana la urma am gasit SH la 200 lei. Merci oricum. Ca nu or fi costurile de productie 10€ si or fi 20€ tot dracu' ala e. 200€ e aberant pentru un releu, mai ales ca cele de japoneze sunt cu cel putin 50% mai ieftine. Motivul? Sunt mai cautate, atata tot. Doar ala de Ducati n-o avea placa integrata suflata cu aur. Bah..ai Ducati?!?! PLATESTE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salutare, stie careva de unde pot cumpara un stander pt monobascula (M796), si nu-mi spuneti de ducati performance (219USD) sau louis.de (164EUR), poate cineva doreste sa-l vanda, sau ar putea reproduce acest model la un strungar, multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Cei care va plangeti de costurile pieselor Ducati : 1. pacat ca ati achizitionat un astfel de motor, lasati pe altii care stiu ce cumpara 2. scoateti-le la vanzare, sunt altii care isi doresc asa ceva ( nu voi detalia de ce) 3. cum bine s-a observat, piesele la japoneze sunt mult mai ieftine - deci va rog, serviti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Cei care va plangeti de costurile pieselor Ducati :1. pacat ca ati achizitionat un astfel de motor, lasati pe altii care stiu ce cumpara 2. scoateti-le la vanzare, sunt altii care isi doresc asa ceva ( nu voi detalia de ce) 3. cum bine s-a observat, piesele la japoneze sunt mult mai ieftine - deci va rog, serviti Daca vorbeam exclusiv de motoare greu accesibile gen MV Agusta intelegeam, dar ce te faci cu cei care au dat 6-7000 pe un Ducati , nou ? Argumentele tale sunt snoabe , ieftine si 100% romanesti. N-are rost sa te certi cu nimeni , aici teoretic suntem toti prieteni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Pe releul meu de pe Hornet scrie...Ducati .Mai am un prieten cu hornet, tot ducati scrie si pe al lui. Poate zic o prostie, dar Ducati cu asta se ocupa dinainte de motorete: cu generatoare de curent. Si aproape fara nicio legatura: http://www.totalfirme.com/568977/DUCATI_ENERGIA_ROMANIA_SA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Cei care va plangeti de costurile pieselor Ducati :1. pacat ca ati achizitionat un astfel de motor, lasati pe altii care stiu ce cumpara 2. scoateti-le la vanzare, sunt altii care isi doresc asa ceva ( nu voi detalia de ce) 3. cum bine s-a observat, piesele la japoneze sunt mult mai ieftine - deci va rog, serviti Salut, ma faci sa ma simt cu musca pe cacila si nu-mi place, nu o lua in nume de rau , romanul prin nascare cauta totdeauna pretul cel mai ieftin , pasiunea stiu ca cere sacrificii(mai mult financiare)... si daca sunt alti care isi doresc asa ceva, exista reprezentanta moto, bani sa fie, sunt mandru de motorul meu si sunt absolut 100% convins ca voi cheltui multi bani de acum incolo pentru intretinerea ei, asa ca asfalt uscat tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) DucatiMeccanica - cred ca ai citit matale prost. Mai citeste odata. Nu cred ca s-a plans nimeni de costul pieselor Ducati aici - gen faptul ca o curea de distributie costa cat costa sau ca un capac de carter e mai scump decat media japonezelor. Ma refeream exclusiv la anumite piese care sunt facute "la gramada" si sunt practic comune cu cele de la alte motociclete dar pentru care se cere un pret exorbitant de catre niste vanzatori dornici de profit gros si care gandesc exact ca tine: "daca are Ducati inseamna ca da oricat". Mie mi se pare gresit si aiurea. Daca tie ti se pare ca la asta se rezuma faptul ca ai Ducati (la a da bani mai multi pe orice piesa), imi pare rau. Te las pe tine sa faci asta in continuare. Nu o sa fac rabat de la piesele care conteaza si care sunt facute de Ducati pentru un scop (dau din nou exemplul curelelor de distributie), dar imi rezerv dreptul de a cumpara (de exeplu) bujii Champion sau NGK in cutia lor decat sa cumpar exact aceleasi bujii intr-o cutie pe care scrie "Ducati" si care se vinde cu pret dublu fata de cel normal. Kindaru - sub 100 E slabe sanse sa gasesti nou. Incearca totusi pe la Dilly, AICI. Daca nu, mai exista si varianta unui stand normal, cu o teava de diametru potrivit care sa treaca prin roata si sa stea pe suportii laterali ai stand-ului. Asta macar ca solutie temporara. mish - Ducati Energia nu mai are nimic de-a face cu Ducati Meccanica. Sunt firme separate de vreo 70 de ani, doar fondatorii (fratii Ducati) sunt baza comuna. Ducati Meccanica a trecut prin multe schimbari (inclusiv vreo 3 schimbari de proprietar) si azi nu mai fac nimic electric/electronic. Editat Martie 22, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Nu o sa fac rabat de la piesele care conteaza si care sunt facute de Ducati pentru un scop (dau din nou exemplul curelelor de distributie), dar imi rezerv dreptul de a cumpara (de exeplu) bujii Champion sau NGK in cutia lor decat sa cumpar exact aceleasi bujii intr-o cutie pe care scrie "Ducati" si care se vinde cu pret dublu fata de cel normal. Kindaru - sub 100 E slabe sanse sa gasesti nou. Incearca totusi pe la Dilly, AICI. Daca nu, mai exista si varianta unui stand normal, cu o teava de diametru potrivit care sa treaca prin roata si sa stea pe suportii laterali ai stand-ului. Asta macar ca solutie temporara. total de acord, avand in vedere ca motorul meu este in garantie voi efectua reviziile cu piesele recomandate de service, cat despre stander voi accesa ebay-ul, o zi buna Editat Martie 22, 2011 de Kindaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) ducatimeccanica esti un parvenit Editat Martie 22, 2011 de vervega_eusebio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Gixu : 6-7000 pe un ducati nou? Sunt care costa de 3 ori atat. Fiecare da cat/pe ce considera ca merita, nimeni nu le baga mainile in buzunare. Argumentele mele poate sunt putin rautacios formulate, in nici un caz cum le-ai descris tu. Cat despre certat, nu o fac pe forumuri, nu am facut-o nici la varsta la care se mai face asta ( pentru ca atunci nu erau forumuri moto). Varsta si meseria nu-mi permit in ziua de azi asa ceva. Si ai zis bine... aici TEORETIC suntem toti prieteni. De aceea imi permit sa mai adaug cate ceva din cand in cand si sunt sigur ca sunt inteles cum trebuie Kindaru : ai vorbit si pentru mine ( bag si eu un +1) PzKpfW : Am citit eu bine, si chiar si intre randuri. Sa clarific : nu dau bani mai multi pe piese Ducati ca imi place sau ca mi se pare o grozavie. Dau daca e necesar si nu se poate altfel. Si stiam in ce m-am bagat cand am luat un astfel de motor. Sunt de acord cu tine in ce priveste consumabilele. Ducati insa ofera o groaza de accesorii si piese de upgrade pe care chiar sunt dispus sa dau banii ca sunt ff multumit de ele (asta cred ca se justifica doar daca esti mare fan al marcii). Iti dau doar cateva exemple : sistemul de evacuare complet Termi ; casca Arai Rx 7 Ducati edition (in cazul castii pretul cred ca este identic cu cel al modelului normal, fara inscriptia Ducati).Nu vreau sa imbogatesc pe nimeni, putini stiu ce si cat am cheltuit cu adevarat pe motor, deci toate aceste investitii sunt pana la urma placerea mea personala. Vervega euseobio : cauta baiete si tu cuvantul "parvenit" pe net, poate inveti ceva nou cu ocazia asta. Cam atat pentru tine, si 1 rand e prea mult. Vremea buna se instaleaza de azi, va doresc asfalt uscat tuturor, sa va bucurati de cei 2 cilindri nabadaiosi PS: am date semioficiale despre noul superbike ducati din 2012, a scapat cate ceva la cativa dealeri din germania care au fost lasati 2 minute in prezenta unui astfel de model dar asta cred ca apartine topicului de motoare de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Buhaha, o tura wendul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Gixu : 6-7000 pe un ducati nou? Sunt care costa de 3 ori atat. Fiecare da cat/pe ce considera ca merita, nimeni nu le baga mainile in buzunare. Argumentele mele poate sunt putin rautacios formulate, in nici un caz cum le-ai descris tu. Cat despre certat, nu o fac pe forumuri, nu am facut-o nici la varsta la care se mai face asta ( pentru ca atunci nu erau forumuri moto). Varsta si meseria nu-mi permit in ziua de azi asa ceva. Si ai zis bine... aici TEORETIC suntem toti prieteni. De aceea imi permit sa mai adaug cate ceva din cand in cand si sunt sigur ca sunt inteles cum trebuie Kindaru : ai vorbit si pentru mine ( bag si eu un +1) PzKpfW : Am citit eu bine, si chiar si intre randuri. Sa clarific : nu dau bani mai multi pe piese Ducati ca imi place sau ca mi se pare o grozavie. Dau daca e necesar si nu se poate altfel. Si stiam in ce m-am bagat cand am luat un astfel de motor. Sunt de acord cu tine in ce priveste consumabilele. Ducati insa ofera o groaza de accesorii si piese de upgrade pe care chiar sunt dispus sa dau banii ca sunt ff multumit de ele (asta cred ca se justifica doar daca esti mare fan al marcii). Iti dau doar cateva exemple : sistemul de evacuare complet Termi ; casca Arai Rx 7 Ducati edition (in cazul castii pretul cred ca este identic cu cel al modelului normal, fara inscriptia Ducati).Nu vreau sa imbogatesc pe nimeni, putini stiu ce si cat am cheltuit cu adevarat pe motor, deci toate aceste investitii sunt pana la urma placerea mea personala. Vervega euseobio : cauta baiete si tu cuvantul "parvenit" pe net, poate inveti ceva nou cu ocazia asta. Cam atat pentru tine, si 1 rand e prea mult. Vremea buna se instaleaza de azi, va doresc asfalt uscat tuturor, sa va bucurati de cei 2 cilindri nabadaiosi PS: am date semioficiale despre noul superbike ducati din 2012, a scapat cate ceva la cativa dealeri din germania care au fost lasati 2 minute in prezenta unui astfel de model dar asta cred ca apartine topicului de motoare de viteza In momentul cand nu iti pasa cati bani dai pe o piesa anume (desi exact aceiasi piesa o poti gasi mai ieftin in alta parte, doar ca e facuta pt alt brand de motocicleta) si in momentul cand nu muncesti pt banii tai, din care iti cumperi DUCATI, esti definit prin adjectivul de mai jos: PARVENĂT, -Ă adj., s.m. și f. (Om) îmbogățit, ajuns, înălțat la o treaptă superioară fără a avea merite deosebite și adesea pe căi necinstite. [Pl. -iți, -ite. / cf. fr. parvenu]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Gixu : 6-7000 pe un ducati nou? Sunt care costa de 3 ori atat. Fiecare da cat/pe ce considera ca merita, nimeni nu le baga mainile in buzunare. Argumentele mele poate sunt putin rautacios formulate, in nici un caz cum le-ai descris tu. Cat despre certat, nu o fac pe forumuri, nu am facut-o nici la varsta la care se mai face asta ( pentru ca atunci nu erau forumuri moto). Varsta si meseria nu-mi permit in ziua de azi asa ceva. Si ai zis bine... aici TEORETIC suntem toti prieteni. De aceea imi permit sa mai adaug cate ceva din cand in cand si sunt sigur ca sunt inteles cum trebuie \ Cat crezi ca au costat monster-ul si SS-ul acum ceva timp? Ducati face si mobre pt cei cu salariu de bugetar si e normal ca atunci cand pun pretul la piese sa aiba asta in considerare. Am avut, imi place si poate o sa mai am Ducati dar asta nu inseamna ca am 3 qoaie si trebuie sa platesc in consecinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Buhaha, o tura wendul asta ? Cu multa placere, insa duminica. Sambata sunt la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) m-am interesat de regulator. nou original costa 80E+transport aproximativ 90E totul. ajunge la mine intr-o saptamana iar la tine in doua. am gasit uzat la 40E acum tu hotarasti. eu te sfatuiesc nou. Editat Martie 22, 2011 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 m-am interesat de regulator. nou original costa 80E+transport aproximativ 90E totul. ajunge la mine intr-o saptamana iar la tine in doua. am gasit uzat la 40E acum tu hotarasti. eu te sfatuiesc nou. Merci mult, Eugen. Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 maine, careva...pe la 19:00, intalnirea de la academie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 22, 2011 Autor Share Postat Martie 22, 2011 mă primiți Âşi pe mine dacă vin cu bemveu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 mă primiți Âşi pe mine dacă vin cu bemveu'? Oricand Liviule, chiar si cu bemveu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 la ora 7 ??? Voi consumati gris cu lapte seara ??? Puneti si voi un 8, o ora mai decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Salutare, a mai avut cineva aceleasi simptome la un monster ? Anume la 3000 - 3500 rpm parca se ineaca, sau parca nu ar mai avea curent cat trebuie. Am mai avut o problema asemanatoare dar la o motocicleta total opusa monsterului - anume honda xr 650r .. care pe la 3-4000 murea -- asta pentru ca intelectul meu m-a impins sa pun curent pe un tahometer de la butonul de on of .Problema asta pe ducati monster 750 - 1996 ma depaseste , am pus bujii noi . etc si tot asa. consumul este undeva pe la 10/11. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tetea Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) Salutare, a mai avut cineva aceleasi simptome la un monster ? Anume la 3000 - 3500 rpm parca se ineaca, sau parca nu ar mai avea curent cat trebuie. Am mai avut o problema asemanatoare dar la o motocicleta total opusa monsterului - anume honda xr 650r .. care pe la 3-4000 murea -- asta pentru ca intelectul meu m-a impins sa pun curent pe un tahometer de la butonul de on of .Problema asta pe ducati monster 750 - 1996 ma depaseste , am pus bujii noi . etc si tot asa. consumul este undeva pe la 10/11. merci Salut! Eu am avut problema asta pe un Monster 600 din 97 si s-a rezolvat prin curatarea totala a carburatoarelor. Oricum senzatia mea este ca nu era nevoie sa desfac total carburatoarele pentru ca eu cred ca erau infundate la intrare si cred ca era suficient doar sa curat partile de la intrarea in carburator (e o situtza intr-un T, daca ai un manual de service o vezi). Asta te scuteste de desfacut total carburatorele ceea ce inseamna ca reduci riscul sa strici ceva. Daca nu merge asa atunci tre' curatate total. Ideea cu innecatul cred e din cauza ca motorul are nevoie de mai multa benzina decat poate carburatorul trage din cauza ca este infundat la intrare. Dupa umilele mele imaginatii cred ca aceasta problema nu apare de la faptul ca carburatoarele de pe Ducati sunt "varza frate si ia-ti o japoneza" ci pentru ca ori benzina e varza la Romania ori filtrele de benzina sunt varza ori vhechi si nu mai filtreaza bine ori ambele. Off-topic 1: am intalnit colegi de sosea cu honda si yamaha care aveau aceeasi problema da' care mi-au spus ca pentru 20% putere (dreacu, nu le mergeau deloc motoarele) in plus prefera sa nu umble, si sa repare chestia mai tarziu ca nu este nici o problema, nu-i deranjeaza. Asta spune multe despre diferenta intre Ducati si restul Off-topic 2: am sunat un mare maestru in carburatoare si l-am rugat sa ma ajute si pe mine cu curatatul ca eu sunt varza si mi-a zis ca poate. La sfarsit m-a intrebat ce motor am si i-am zis ca monster la care el "nu fac carburatoare de italiene, pacat ca nu ai japoneza". I-am spus ca e Mikuni si ca e japonez carburatorul si ca i-l aduc eu desfacut si ca nu are treaba cu motocicleta numa' sa mi-l curete, a stat un pic pe ganduri si totusi mi-a confirmat ca nu repara Ducati. Am apreciat totusi!!! Editat Martie 23, 2011 de tetea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 multumesc, am gasit asa ceva pe http://www.ducatisuite.com/jetkit.html. in weekend ma pun la desfacut carb. acum caut pe net si cartea service 96-2002 monster 750.Daca gasesc o postez aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramada04 Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Salutare, a mai avut cineva aceleasi simptome la un monster ? Anume la 3000 - 3500 rpm parca se ineaca, sau parca nu ar mai avea curent cat trebuie. Am mai avut o problema asemanatoare dar la o motocicleta total opusa monsterului - anume honda xr 650r .. care pe la 3-4000 murea -- asta pentru ca intelectul meu m-a impins sa pun curent pe un tahometer de la butonul de on of .Problema asta pe ducati monster 750 - 1996 ma depaseste , am pus bujii noi . etc si tot asa. consumul este undeva pe la 10/11. merci Salut, am si eu aceeasi problema la Monster dar este pe injectie. Nu am o rezolutie deocamdata, dar dupa ce imi rezolva Andu problema o sa te anunt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.