Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intrebare intrebatoare....: la monsterul 696 se poate scoate ceva din tobe sa faca mai "urat"?

un prieten vrea sa le scoata de la monsterul lui si nu stie ce si cum. as fi tare recunoscator daca ne-ati ajuta sa nu ne batem capu prea tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stau taica ca am moto in germania si uite ca vremea face numai scheme si fortat tre sa stau sa mai astept vreo saptamana ...

 

Lasa ca ne-o veni si noua vremea. La urmatoarea iesire trebuie sa ne batem joc de cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am 160 pe spate, iar in manual presiunea standard pentru 696 este 2.1 pe fata si 2.2 pe spate. Dar conteaza doar dimensiunile cauciucului? Ma refer strict la caracteristicile motorului, fara sa luam in considerare greutatea extra de pe motor - rider / pasager / bagaje, starea drumului sau stilul de mers...

 

Gasiti manualele pe site-ul Ducati: http://ducati.com/services/maintenance/index.do

 

 

Ma luati si pe mine cu voi? :D

Hai ca am tot stat si m-am gandit... Tu de anul trecut ai mai mers? Stiu ca ai avut vreo 3 incidente, minore ce e drept ... ai mai facut ceva sa imbunatatesti reflexele, coordonarea etc.?

 

Stiu ca vroiai sa mergi sa faci cursurile la amckart ... Ai apucat sa le faci?

 

Daca raspunsul este negativ la cele de mai sus... te voi ruga sa ramai acasa si dupa ce mai capeti experienta sa te bagi la drumuri mai lungi.

 

Nu ma intelege gresit.

 

Andrei

 

Salutare. Care este traseul pentru sambata? :) daca e frumos afara ma bate si pe mine gandul sa ies la un mini-trip

 

Salut ,

 

Traseul este Bucuresti - Giurgiu - Veliko Tarnovo - aproximativ 180 km.

Se pleaca dimineata , mancam ceva pe la 2 in Veliko si apoi revenim in Bucuresti cu oprire la salonul Auto Moto din Constitutiei as vrea eu.

 

Viteza de deplasare se va stabili in functie de grupuri si experienta fiecaruia...

 

Sa-mi spui daca mai ai nevoie de alte info.

 

Si scuze de intrebare - ai mai iesit la ture lungi? ai fost anul trecut pe Transalpina cu noi? Scuze, dar nu mai retin.

 

Numai bine.

 

Andrei

 

Si postez aici anuntul unui prieten foarte bun - /index.php?/topic/684183-vand-ducati-696-din-2008-3250-km/

 

Motocicleta este impecabila - recomand cu incredere.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare....: la monsterul 696 se poate scoate ceva din tobe sa faca mai "urat"?

un prieten vrea sa le scoata de la monsterul lui si nu stie ce si cum. as fi tare recunoscator daca ne-ati ajuta sa nu ne batem capu prea tare...

salve,

daca ai tobele stok nu ai ce scoate din ele fara sa le distrugi. Daca motoreta are un set de tobe after-market, termignoni, akrapovic, orice, ar trebui sa gasesti un surub in capatul lor care iti elibereaza DBKiller-ele. Il desfaci si le èoti trage afara apoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Hai ma, lasa vorbele de complezenta. Cand iti iei si tu Ducati, ca omu'?

 

 

Nu-si mai ia martalogul mobra.. incearca sa-si adune muschii pe bicicleta, n-ai vazut ca acum si-a luat Volvo??? :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,

daca ai tobele stok nu ai ce scoate din ele fara sa le distrugi. Daca motoreta are un set de tobe after-market, termignoni, akrapovic, orice, ar trebui sa gasesti un surub in capatul lor care iti elibereaza DBKiller-ele. Il desfaci si le èoti trage afara apoi.

tobele sunt stoc deci nici o sansa... merci de informatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,

daca ai tobele stok nu ai ce scoate din ele fara sa le distrugi. Daca motoreta are un set de tobe after-market, termignoni, akrapovic, orice, ar trebui sa gasesti un surub in capatul lor care iti elibereaza DBKiller-ele. Il desfaci si le èoti trage afara apoi.

Vorbesti prostii, eu am "chiuretat" tobele la ST si se auzeau fantastic. Pot sa spun ca se auzeau mai bine decat multe tobe aftermarket.

 

Partea proasta era ca nu mai puteau fi remontate DB-urile, ele fiind taiate cu aparatul de sudura. Baietii stiu cum se auzeau, aveau un bass si un ton...awwww. Mi-as cumpara ST-ul inapoi doar pentru sunet :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plimbarea este deschisa toturor membrilor clubului DesmoRiders Romania. Posibil sa mai apara si alti "prieteni" cu alte tipuri de motociclete, dar ei sunt din categoria "parteneri"

 

Cu mare drag te asteptam... atat doar sa stim ca ai mai iesit din oras... si ai ceva kilometri la activ.

 

Vom forma grupuri astfel incat sa ne deplasam cursiv si safe in functie de experienta fiecaruia.

 

Eu personal voi sta in grupul care va merge mai incet deoarece va veni si logodnica mea cu scuterul lui Feli..

 

So, you can ride with us :)

 

Ne auzim spre sf saptamanii cu cateva reguli de baza de deplasare.

 

Andrei

 

Nu stiu daca fac parte din club inca. :laugh:

Am un pic peste 800 de km la activ, din care 2 ture in afara orasului anul trecut (una pana la Giurgiu cu Zair si cealalta pana la Doftana in grup de 5 motoare). Nu se aproba? :P

 

Este senzorul magnetic care citeste turatia motorului. Pe baza informatiilor citite de el se face timing-ul scanteilor la bujii.

Eu asta am inteles dupa 5 min de google

 

Daca eroarea a disparut dupa prima pornire eu nu cred ca e cazul sa te agiti dar mai bine il intrebi pe Andu

 

Merci! Eroarea nu a mai aparut la urmatoarea pornire. Nu ma agit, insa eram si eu curioasa sa aflu ce inseamna si ce a provocat-o...

 

da, ulterior am aflat si eu. confundam cu cel de la cric. totusi de ce nu suni tu pe Andu, Cristi sau Dafway.

 

L-am sunat pe Andu, dar era cam ocupat si nu mi-a dat un raspuns detaliat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-as cumpara ST-ul inapoi doar pentru sunet :D

Bravo mah.. doar pentru sunet :D

 

BTW.. propietarul doreste sa vanda mobra de care vorbesti, da-i un semn de viata ca prea frumos vorbesti de dansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai vb cu Uzunu de 3 ani...Dupa ce a plecat de la mine , mobra a suferit niste "transformari" nu tocmai fericite. Se stie ca italiencele sunt pretentioase :))

 

Acum serios,baga niste detalii pe privat, m-ai facut curios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am tot stat si m-am gandit... Tu de anul trecut ai mai mers? Stiu ca ai avut vreo 3 incidente, minore ce e drept ... ai mai facut ceva sa imbunatatesti reflexele, coordonarea etc.?

 

Stiu ca vroiai sa mergi sa faci cursurile la amckart ... Ai apucat sa le faci?

 

Daca raspunsul este negativ la cele de mai sus... te voi ruga sa ramai acasa si dupa ce mai capeti experienta sa te bagi la drumuri mai lungi.

 

Nu ma intelege gresit.

 

Andrei

 

Nu am apucat sa fac cursurile de pe Amckart, astept sa se faca vremea un pic mai frumoasa. Si trebuie sa fac si revizia la monstru (si as vrea sa ii pun si niste protectii suplimentare).

Abia duminica am scos monstrul din casa, asa ca nu am apucat sa merg decat la o plimbare pana in Biker's.

Drumul pana la Giurgiu mi s-a parut usor, e drept. :P Mai incolo de Giurgiu, pana la Veliko, nu mai tin minte. Am fost acum 2 ani, dar ca pasagera. Din cate imi amintesc, nu e nici ala greu. Am intrebat daca ma primiti ca sa stiu daca se merge in grup sau majoritatea mergeti tare si eu raman in urma... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v2 la 90 de grade. Same thing :D

Mai nasol este daca V"-ul vine si cu sunetul de distributie defecta :))

 

@Petite...Nu prea o sa-ti faci prieteni cu incapatanarea de care dai dovada. Ti s-a spus in mai multe randuri ca Ducati nu face tancuri. Nu strica frumusete de motor cu o sumedenie de tzevi, doar pentru ca tu vrevi sa te simti sigura. Motorul ofera placere, libertate si o doza de pericol. Pentru siguranta sporita iti recomand cu incredere masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Petite...Nu prea o sa-ti faci prieteni cu incapatanarea de care dai dovada. Ti s-a spus in mai multe randuri ca Ducati nu face tancuri. Nu strica frumusete de motor cu o sumedenie de tzevi, doar pentru ca tu vrevi sa te simti sigura. Motorul ofera placere, libertate si o doza de pericol. Pentru siguranta sporita iti recomand cu incredere masina.

 

Cand am spus "protectii suplimentare", ma refeream la crash pad-uri pentru furca, bascula si capete de ghidon. Si scarite fixe, daca mai am bani.

 

Nu te pripi sa tragi concluzii! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am spus "protectii suplimentare", ma refeream la crash pad-uri pentru furca, bascula si capete de ghidon. Si scarite fixe, daca mai am bani.

 

Nu te pripi sa tragi concluzii! :peace:

ma bucur ca ti-a venit mintea la cap (oarecum) restu e can can.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa cumpar de pe ebay o placa de presiune pt monster mai exact asta (http://www.ebay.de/itm/Ducati-Monster-Kupplung-Druckplatte-C2-Racing-Clutch-pressure-plate-spingidisco-/321082100096?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac1fc0980) totusi daca stiti un model care arata mai bine si la pret decent va rog spuneti-mi, Rizoma arata bine dar sunt nesimtite.

Nelamurirea mea este urmatoarea: bineninteles ca as lasa neacoperit ambreiaju' sa se vada magia dar este intelept??? Sa-mi cumpar un capac cu sticla (http://www.ebay.de/itm/Ducati-Monster-1100-MPL-Kupplungsdeckel-Window-Typ-II-clutch-cover-coperchio-/221191360067?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3380084e43) dupa mine acopera prea mult dar daca este necesar...apropo daca stie cineva un capac mai naked care totusi este capac va rog aratati-mi-l. MERSII

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placa nu e misto. Sunt alea decupate in stea. Avea una Eugen (zar916) ca am vrut-o eu, dar a uitat sa o ia. E mult mai estetică. Capacul de sticlă am inteles ca se face negru. Cauta unul decupat. Dat nu-ti recomand din carbon, am avut si cand mi-a căzut motoru, mi-a rupt ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa cumpar de pe ebay o placa de presiune pt monster mai exact asta (http://www.ebay.de/itm/Ducati-Monster-Kupplung-Druckplatte-C2-Racing-Clutch-pressure-plate-spingidisco-/321082100096?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac1fc0980) totusi daca stiti un model care arata mai bine si la pret decent va rog spuneti-mi, Rizoma arata bine dar sunt nesimtite.

Nelamurirea mea este urmatoarea: bineninteles ca as lasa neacoperit ambreiaju' sa se vada magia dar este intelept??? Sa-mi cumpar un capac cu sticla (http://www.ebay.de/itm/Ducati-Monster-1100-MPL-Kupplungsdeckel-Window-Typ-II-clutch-cover-coperchio-/221191360067?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3380084e43) dupa mine acopera prea mult dar daca este necesar...apropo daca stie cineva un capac mai naked care totusi este capac va rog aratati-mi-l. MERSII

Cine ti-a spus ca aceste piese se potrivesc pe modelul tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...