addrianii Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Poti lua in calcul si varianta asta, desi nu este cea mai buna, dar poate este cea mai ieftina daca vorbim despre Termi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 @starcream.....mai repet...poti lua in calcul sa le construiesti daca vb. cu cine trebuie...sunt vreo 2 monstere in buc care le stiu eu cu tobe gen motocreation...zic si eu acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Auzi, dar de ce nu iti cauti tu o evacuare oarecare pe ebay, dupa care sa-ti construiesti tu galeriile? Eu mi-am luat cu 125eur (transport inclus) o evacuare Termi Race only, facuta pentru Kawasaki Z750, dar care e aproape identica cu cea construita special pentru SC1000 si care costa aprox 2000eur. Galeriile le am facute custom, cu diametrul marit, la niste meseriasi. Asta e cea de Kawasaki: Si asta e cea de Ducati: Si in final as vrea cam asa ceva: Eu zic sa te uiti si dupa evacuari de Ducati Streetfighter, adaptarile se pot face ulterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
il-ducatista Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Eu cred ca evacuarile de Duc StreetFighter sunt mai scumpe decat cele de Monster...si ar avea sanse mai mari sa gasesca de Monster decat de SF... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Mai sunt 3, respectiv 4 zile. Timp destul. Iar pandacii intervin in ultimele ore sau minute de licitatie. Se vor vinde bine peste 500€. Finalele de Monster mi se par deja prea scumpe la 450€ in stadiul asta al licitatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
il-ducatista Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Cere-i adminului aprobare sa poti vedea acest grup pe Facebook.Sunt tot timpul chestii interesante de vanzare, pentru tot ce inseamna Ducati, si din cand in cand mai apar si tobite https://www.facebook.com/groups/mercatinodeiducatisti/ Cam toate sunt rare. Ca fapt divers, daca intereseaza pe cineva pentru 848, 1098, sunt ieftine rau, dar sunt 41 care liciteaza pentru ele http://www.ebay.com/itm/DUCATI-848-1098-1198-TERMIGNONI-AUSPUFF-/231414739008?pt=DE_Motorradteile&hash=item35e164b040&vxp=mtr Apoi am mai gasit astea http://www.ebay.com/itm/MARMITTE-terminali-MARCA-TERMIGNONI-/181603529904?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item2a4869f4b0 Apropo, am comandat stopul ala dar mi-am dat seama ca nu am unde sa il pun, poate doar atasat de sa si cu ceva mufe pentru desprindere rapida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Hoooop, am gasit niste zard la 350 Sa ai in vedere ca cele Zard vin exact ca cele propuse de mine mai sus...e posibil sa`ti placa, ori ba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Va salut! Caut cadru cu acte pentru monster 620. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xutz Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Pentru cine este interesat de stop led fumuriu cu semnale incluse pentru Ducati Monster click /index.php?/topic/721061-vand-stopuri-cu-led-fumurii-cu-semnale-incluse-hondayamahakawasakiducati/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 (editat) Nu chiar. Pe site au doua modele Astea http://shop.officineitalianezard.it/it/products/index/n.-2-silenziatori-carbonio-sovrapposti-7115-62/ Si astea http://shop.officineitalianezard.it/it/products/index/n.-2-silenziatori-carbonio-dx-sx-7113-62/ Eu vorbeam despre ce ai gasit tu pe ebay/pagina de facebook, se vede dupa prinderi.... Editat Decembrie 14, 2014 de addrianii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Stie careva daca Parbrizul de Monster S4, e compatibil cu 620?am gasit astea: /index.php?/topic/721226-vand-capac-monopost-ducati-monster-600-si-carena-fata-ducati-s4/ si ma tentau cat de cat Monopostul stiu ca e compatibil. » Post actualizat in 16 Dec 2014 08:20 Parbrizul, la prinderi stiu ca se potriveste, nu stiu daca incurca in vreun fel forma diferita a ceasurilor de bord....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Pai daca se potriveste la prinderi nu ar trebui sa mai fie priblema....e destul de inghesuita treaba pe acolo...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Stie careva daca Parbrizul de Monster S4, e compatibil cu 620?am gasit astea: /index.php?/topic/721226-vand-capac-monopost-ducati-monster-600-si-carena-fata-ducati-s4/ si ma tentau cat de cat Monopostul stiu ca e compatibil. » Post actualizat in 16 Dec 2014 08:20 Parbrizul, la prinderi stiu ca se potriveste, nu stiu daca incurca in vreun fel forma diferita a ceasurilor de bord....... Se potriveste. Forma bordului la Monster e aceeasi pentru toate modelele (pre-2008) pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Se potriveste. Forma bordului la Monster e aceeasi pentru toate modelele (pre-2008) pe injectie. Are dreptate Angel, nush de ce rahat, cand am citit anuntul...m-am dus cu gandul ca vine de pe un M900 nu de pe S4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Bai oameni buni, dupa mai bine de doua sezoane petrecute in saua VTR-ului si un purcoi de bani bagati in el, ma cam mananca-n c.ur sa-mi iau un Monster. Evindet, durerile de spate dupa drumuri mai lungi de 300 km m-au facut sa imi doresc iar un naked. Si dupa cum nu prea as vrea sa renunt la V2, Monsterul ar fi cea mai ok alegere (SV-ul 650 2003+ ar mai fi si el o varianta). Asadar, ma uitam in gradina macaronarilor la M900 (vad ca un 2001 e pe la 1800E) si cam la asa ceva mi-a ramas gandul. Ar mai fi varianta sa pastrez VTR-ul (pentru golaneala si zilele in care iau salariul) si sa mai iau un M620 pe care sa-l alerg zi de zi. Ideea cu 620-ul pare ok la modul ca si muierea da de permis acum in primavara si ar fi ok si pentru ea. Problema la mine e ca m-am obisnuit cu VTR-ul si acceleratiile acestuia, de fapt astea-mi plac la V2-urile mari si nu stiu cum m-as simti pe un Monster mic. Va intreb pe voi: face fata unui ritm mai alert de mers? Cum se comporta la viteze de peste 130-140 km/h, mai are ceva vana-n el? Recunosc, nu am mers niciodata pe Monster (doar pe un ST4 care mi se pare identic cu VTR-ul). O singura data am avut in grup un M620, dar a mers in ritmul lui, mai catinel, asa... In oras era ok, dar cand am iesit, l-am cam pierdut in spate. La fel, si cand am avut Fazer si cand ma mai incingeam cu baietii pe la semafor, cu Monsterele mici nu prea aveam ce discuta (asta se intampla acum vreo 7 ani). Imi e frica sa nu imi iau un 620 si sa ma trezesc ca o sa trag de el ca de un caine mort... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Venind de pe un V2 de 1000, un M620 nu e pentru tine. O sa-i apreciezi ciclistica, greutatea redusa si manevrabilitatea prin oras si pe curbe (unde nu o sa te plictisesti), dar la drum intins o sa cam tragi de el. Trage bine pentru un 600 (un M600 carb. setat bine, merge peste 200), dar avand in vedere cu ce esti obisnuit, nu e treaba. Nu prea e nici de "golaneala". Daca iti cauti un Monster, uita-te de la M900 in sus. Ti-as sugera un S2R1000 sau un S4R: primul e golaneala pura, al doilea se indinde mai bine la drum (l-am dus pe al meu la 260, pentru ca sunt cocalar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Mda Angel are drepatate e cocalar...)))))),,,,, Acum serios vb are dreptate,....daca ai vtr ....nici sa nu te mai gandesti la monster sub 900 cmc...deci recomandarea ar fi...m 900, s2r1000,s4,s4r... In cazul in care intra si pretena/nevasta in ecuatie atunci 620 e algerea perfecta....dar tu nu ai ce sa faci cu el in afara orasului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Pai suntem DOC sau nu suntem? DesmoOnanistoCocalaro. Pac-pac.Cum just zice Buggy, am uitat de Monster S4. Si cu ala e treaba, are motor de 916 pe el. Si-l gasesti destul de ieftin acum pentru ca s-a produs in 2001-2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Un S4 sau S4R (ca S4RS e mai scump) cred ca s-ar preta cel mai bine la necesitati tale. Au motoare de 916 si 996 care nu au cum sa te lase la greu.Daca stai bine cu portofelul, uita-te dupa un 848 SF, si ai sa vezi atunci distractie. Una peste alta, care pune motoreta la bataie ca sa ne dam pe derdelus? Editat Decembrie 16, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiSV Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Salut!Am si eu nevoie de niste tobe stock pentru un monster 600.Imi trebuiesc doar pt cateva ore vineri sa trec RAR-ul.Ma poate ajuta cineva?Eventual niste silencere daca nu. Tobele mele arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) @angel....sunteti DOC eu tocmai daia m am retras din DOC...)))))... Andrei sv.....ai vrut tobe acum suporta consecintele...)))))).... Nah scormone si tu prin capitala aia sigur gasesti pe cineva...cauta la dafway... PS Dafway....sa dai o bere la baietii de la academie ca ti am facut reclama(pozitiva)..... Editat Decembrie 16, 2014 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Multumesc pentru raspunsuri, sau mai exact, ca mi-ati confirmat ceea ce banuiam. M620 imi place, e o motocicleta ok, numai cuvinte de lauda despre ea - ciclistica, pozitie, frane. Nu sunt genul care sa dea in motor ca surdu-n clopot, dar cum majoritatea amicilor cu care merg au motociclete care trec usor de 200, imi e cam greu sa tin pasul la drumuri mai lungi unde se merge cum se merge, mai ales daca e si pasager in spate. Pe de alta parte, eu merg cam 75% in oras, deci avantaj M620 - fasneata, mica, usoara. Sa zicem ca la drumurile lungi n-ar fi o problema. Daca resusesc in primavara sa fac un efort, pastrez VTR-ul si iau si un din asta. Daca nu, incerc sa o vand si sa iau un M900 sau un S4 (vad ca si astea incep de la sub 2000E). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Plus ca-ti scade consumul ala de porc de la VTR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Multumesc pentru raspunsuri, sau mai exact, ca mi-ati confirmat ceea ce banuiam. M620 imi place, e o motocicleta ok, numai cuvinte de lauda despre ea - ciclistica, pozitie, frane. Nu sunt genul care sa dea in motor ca surdu-n clopot, dar cum majoritatea amicilor cu care merg au motociclete care trec usor de 200, imi e cam greu sa tin pasul la drumuri mai lungi unde se merge cum se merge, mai ales daca e si pasager in spate. Pe de alta parte, eu merg cam 75% in oras, deci avantaj M620 - fasneata, mica, usoara. Sa zicem ca la drumurile lungi n-ar fi o problema. Daca resusesc in primavara sa fac un efort, pastrez VTR-ul si iau si un din asta. Daca nu, incerc sa o vand si sa iau un M900 sau un S4 (vad ca si astea incep de la sub 2000E). Gandeste-te si la faptul ca Monster-ul nu e deloc orientat spre touring indiferent de model, de la M620 la S4Rs. E distractiv pe curbe si destul de comfortabil in oras, dar la drum lung te doare spatele de la saua mediocra si te oboseste teribil din cauza vantului (protectie 0). In acelasi timp, personal nu te-as sfatui sa iti iei un S4 la sub 2000€. Oricum, daca te hotarasti pe unul dintre modelele de Monster, poti sa vii sa ceri cu incredere sfaturi concrete aici. Plus ca-ti scade consumul ala de porc de la VTR Nu stiu cat consuma VTR-ul, dar monstrul meu ia peste 10 in oras daca ma dau la el Editat Decembrie 16, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Indiferent de stitlul de mers, in oras nu-mi scade sub 10. Afara imi ia de obicei 8, dar am reusit sa scot si sub 7 la un mers temperat. Tocmai, ca lipsa unei carene nu ma deranjeaza, la un mers omenesc e ok si fara. Multumesc pentru sfaturi si ponturi si sa speram ca se aranjeaza planetele intr-un fel Editat Decembrie 17, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.