Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

De obicei pe hublou apar doar ultimii 100-200ml de ulei. S-ar putea deci să fie ulei în motor, dar nu destul. Oricum, nu o porni așa. Bagă-i ulei - de preferat aceeași marcă și tip cu cel precedent (dacă-și mai amintește proprietarul). Indicativul SAE nu este atât de important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Pentru cei care aveti Monster 620 IE, cam care este turatia la relanti, la mine cand e rece scade putin sub 1000 ( cam 900 ) si cand se incalzeste la peste 60 grade sta pe undeva la 1400-1500. Exista vreun reglaj pe undeva manual sau se face din injectia electronica, sa nu merg cu socul tras ?

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost lasata cu ulei in motor, in buna stare de functionare.

M-am uitat pe hublou cu motocicleta pusa pe cricul central. Statea perfect dreapta.

Apoi am tras de ea, am clatinat-o cu putere in speranta ca se va vedea ceva pe hublou.

Desfaci ,, bușonul,, vezi daca curge și rezolvi enigma . Nu de alta , dar ne-ai făcut și pe noi curioși. Editat de popicadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreun Monsterist de pe aici, negru, astazi 4 iunie, pe centura Romanului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc frumos. Mai incerc o data cum spuneam in mesaj dar inca sunt deschis la sugestii. :D

Din pacate din experienta mea de pana acum, ai nevoie de 3-4 mecanici pentru a obtine un progres de 30-50% in rezolvarea unei probleme. Asta fara mentionarea celor vor sa-ti schimbe ghidonul, comenzile si furca pentru un cablu de aceleratie prea strans. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strica bujiile. NGK iridium, doua drumuri pornit - oprit, 5 10 km si a doua zi gata. De cele standard nu mai spun. E un fenomen, am schimbat si carburatoarele si nu am rezolvat nimic cu exceptia faptului ca am constatat ca nu acolo era problema. :glare:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Tot manualul...reglaje motor , distributia , reglaj rulmenti , ambreaj , cupluri de strangere. O sa ma apuc sa readuc la viata un m600 care zace de vreo 2 ani...si in viata de zi cu zi lucrez numai dupa manual. Nu si atunci cand schimbi un bec ( sa nu exageram ) Am reusit sa gasesc manualul operatorului foarte interesant.

» Post actualizat in 30 Jun 2017 18:46

Despre el este vb. Sa fie primit !

» Post actualizat in 02 Jul 2017 05:56

Sa inteleg ca nu are nimeni manualul ?

post-59456-0-75572500-1498848383_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca nu are nimeni manualul ?

 

Am eu. Dă-mi o locație unde să ți-l urc, e prea mare să-l pun aici.

 

Salutare ducatisti :)

 

Va dau buna ziua, va doresc toate cele bune, si va anunt ca o vand:

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=634695#foto

 

O fi mult, o fi putin...nush, dar pt mine atat face. Sa fiti iubiti!

 

Heh... fosta motoretă a lui Titi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica am facut un drum pana la munca si am spalat fierul , si efectuat constatare:

- furtun aer crapat cel care pleaca din filtru catre spate

- furtune benzina

- lipsa clema de prindere a filtrului de benzina si in felul acesta se gatuie furtunul de benzina si in timp se taie

- montat oglinzi

- plastic lateral stanga rupt inexistent

- urechi prindere airpa fata dreapta rupte ( stranse prea tari suruburile si au pleznit alea..)

- ulei ambreaj este

- ulei frana fata este

- lichid frana spate in borcanel sub minim

- baterie decedata 2V tinuto 3 zile pe redresor si tot 2 scade masurat electrolit sub 1

- am ramas impresionat cat de comoda este fiind prima oara cand ma sui pe o motocicleta in viata mea.

- anvelopa spate noua doar ca e dot 2014...

- anvelopa fata in balarii veche si tocita

 

 

 

 

post-59456-0-66864300-1499276953_thumb.jpg

post-59456-0-94281300-1499276961_thumb.jpg

post-59456-0-10293600-1499276971_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunul ce pleacă din airbox este crăpat și la mine, nu cred ca e belea, mecanicul zice ca nu e;

dacă lichidul este sub minim verifica plăcuțele înainte sa te apuci sa completezi;

clema pentru filtru cred ca o poți confectiona ușor din ceva tabla;

Sa o stăpânești sănătos și fără incidente!

Sa pui anvelope noi sa vezi diferență!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- furtun aer crapat cel care pleaca din filtru catre spate

 

Este de scurgere ulei/apă. Nu-i bai.

 

- ulei ambreaj este

- ulei frana fata este

 

...cât? N-ar strica o înlocuire. Lichidul de frână este ieftin.

 

- baterie decedata 2V tinuto 3 zile pe redresor si tot 2 scade masurat electrolit sub 1

 

E moartă. Cu vreo 200 lei iei o baterie nouă.

 

- am ramas impresionat cat de comoda este fiind prima oara cand ma sui pe o motocicleta in viata mea.

 

Zici bine că e prima motoretă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destul de tipicar de fel si nu imi sta in caracter sa stiu ca nu e totul cum trebuie. E imbatranit, uzat ,deteriorat se schimba. Primordial eate sa finalizez procesul de inmatriculare , inscriere la scoala moto si obtinerea permisuluisl ( sunt constient ca anul acesta nu o sa ma plimb deci nu ma grabesc), punerea mobrei la punct din toate punctele astfel incat la vara sa ma pot bucura . PZKF ai un pm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva curele dayco pe monster 600?


» Post actualizat in 10 Jul 2017 10:52

Vad ca se gasesc foarte foarte greu piese de monster 600... ciudat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...