Adi Tatarascu Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Au fost incluse in pachet . par sa fie construite pentru bascula monobrat ( nu stiu daca exact pentru s4r ) pentru ca se potrivesc la fix. Din pacate o geanta nu o mai avea iar cea existenta este destul de subreda, prin urmare am ramas cu suportii si poate gasesc genti separat. O idee buna. Am sa fac un rezumat cu toti pasii dupa ce termin. » Post actualizat in 12 Oct 2016 11:16 Apreciez dar la andu vreau sa ajunga motorul te-ai uitat in PM? Ambele numere sunt ale lui Andu, tu unde crezi ca duc mobrettu' meu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Mi s-a părut mie că ți-am văzut motociclul pe acolo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BDSM Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Am avut anterior (acum 2-3 ani) un Ducati m 800 s ie. Acest motorul când l-am luat era statut de 3 ani. La prima tura am lăsat o dara de oringuri. Am făcut servisarea completa pentru numărul de km(+/-35000) aferenti la metrotehnica. Costul a fost unul mediu as zice pentru numărul de operațiuni făcute. Singura mea problema a fost ca după revopsirea "gentii" fata au uitat să îmi stânga șuruburile [constatat la un service moto în Ct după ce am făcut 250 km pe Autostradă la 160-180 km/h (era proaspăt servisat si vroiam sa vad "cat duce")]. Aveam un joc în furcă si nu știam de unde vine. Doar cele de pe stânga erau complet strânse. Asta e se poate întâmpla oricui si ma bucur ca nu am pățit ceva. La dafway am ajuns doar trecător în aceeași perioada. Si pe atunci eram interesat să îmi pun bascula monobrat pe el. Atitudinea per ansamblu nu mi-a plăcut mai ales când unul din mecanici a dat o tura cu el a început cu ambreiajul este varza si ca pica mâine etc. Motorul a fost vândut unei tipe de atunci si a făcut cu el muuulti km si merge încă bine. Prin urmare vreau să trec si pe la andu să fac un review complet ar serviciilor de Ducati din buc )). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 La fics. A început Andu să aibă experință cu modelul ăsta de motor (996) în ultimul timp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BDSM Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Ai PM cu numarul de la Dafway, al lui Andu nu-l am si nici nu-l cunosc ( "laughing", pt ca nu ma lasa astia sa pun emoticoane ) nu mi se intampla des sa nu simt ironia ) multam mult! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 acum nu mai am moto.... ))))) Auăleumămicădece? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi Tatarascu Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 Mi s-a părut mie că ți-am văzut motociclul pe acolo... A fost, a fost » Post actualizat in 13 Oct 2016 07:46 nu mi se intampla des sa nu simt ironia ) multam mult! Sa cresti mare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 Să dea dumnezeu și măicuța domnului! » Post actualizat in 13 Oct 2016 16:40Na: Multistrada 939. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 17, 2016 Share Posted October 17, 2016 Mă, eu dacă aș căuta ceva în acest segment (ceea ce nu se va întâmpla probabil niciodată), parcă mai repede m-ar atrage bășina decât alternativele... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 De Multi 939 vorbeam. Nu despre ea ziceai că e bășină? F700 și F800 au fix același motor (bicilindru paralel de 798cc), dar tunat diferit: pe F800 are ceva mai multă putere și cuplu (mai sus în ture), dar totul e făcut din software. Am zis de F700 pentru că este orientat pe uz stradal (F800 e mai de coclauri) - la fel ca și MTS 939. VStrom la fel: cred că se bate cu 650-ul, nu cu 1000-le, nu? Ducati trebuie să vândă. De-asta au primit bani de la boierii germani. Ceea ce contează este să continue să producă și modele specifice: un sbk, un ss... Chiar, SuperSport-ul nu îmi cam place Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zar Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 O basina.....ca de altfel tot ce a devenit ducati de vreo 2 3 ani.......adica o basina...cu mici exceptii e o mare basina... ))) ce limbaj de birjar. te-a stricat occidentu' si pe tine. huoooo )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 23, 2016 Share Posted October 23, 2016 Hai bre că nu-i urât, ești heităr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zar Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Bine bine....zic mai prieteneste....partz.... ))) @pzkpfw....pai au motoare la fel dar ....e vb de motocicleta nu de motoare....dasta am zis ca f 800 le ...mai degraba ....asa cu totul,motoru,dimensiuni,categoria de care face parte... Si exact asta nu imi place la ducati....ca tre sa vanda....si ca sa faca asta au schimbat f multe chestii.....multe din ele neavand legatura cu ducati....mai pe scurt......au porcit locul....si mai nou o dau in bara si cu designul....ma refer la noul SS... Bine bine....zic mai prieteneste....partz.... ))) @pzkpfw....pai au motoare la fel dar ....e vb de motocicleta nu de motoare....dasta am zis ca f 800 le ...mai degraba ....asa cu totul,motoru,dimensiuni,categoria de care face parte... Si exact asta nu imi place la ducati....ca tre sa vanda....si ca sa faca asta au schimbat f multe chestii.....multe din ele neavand legatura cu ducati....mai pe scurt......au porcit locul....si mai nou o dau in bara si cu designul....ma refer la noul SS... flatulenta boss ca suntem persoane educate ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Au reîncălzit ciorba cu Monster-ul răcit pe aer/ulei. Același motor ca pe Scrambler, același față ca pe 696/796: Cam lăbuță față de chestia asta: ...Sau asta: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniM90 Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Salutare Ducatistii, Tocmai mi-am vandut Monsterul (620ie din 2004) si am inceput sa imi caut un alt motor. Ce parere aveti de un Monster 1100 de prin 2010-2011? Stie careva daca sunt cu probleme? Va multumesc, O zi buna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Stie careva daca sunt cu probleme? Da. Are o mare problemă: e urât. 1100 Evo eceva mai ok, dar tot urât. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexW Posted December 16, 2016 Share Posted December 16, 2016 Salut Ducatisti, Vreau sa imi iau un Monster 620, se merita ceva peste 30.000 km ? Am vazut si modele limitate la 25kw (unii zic ca doar in talon), se poate scoate limitarea ? Multumesc anticipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Heart Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Las si eu asta aici, poate intereseaza pe careva. De ieri, sambata 4 feb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 (edited) De ieri, sambata 4 feb. Un M695 care nu mai are răbdare câteva săptămâni Edited February 10, 2017 by PzKpfW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZYB Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 (edited) Salut Ducatisti, Vreau sa imi iau un Monster 620, se merita ceva peste 30.000 km ? Am vazut si modele limitate la 25kw (unii zic ca doar in talon), se poate scoate limitarea ? Multumesc anticipat. Sunt la al 3-lea Monster 620, toate sub 30.000 km pe bord, in realitate cred ca aveau peste 100.000km sau 200.000km tinand cont anii, orice sub 2010 nu are cum sa aiba 30.000 km nici daca a fost uitat in garaj. Verifici cadrul si motorul, daca sunt in mintile lor dai banu, km din bord sunt o gluma, iti setez cat vrei cu o surubelnita si ceva timp liber Edited February 16, 2017 by ZYB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianserban Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 Pentru ca încet încet se apropie vremea bună am zis sa ma iau de meșterit cate ceva pe la motor. În afara de cele clasice făcute la început de sezon, acum am zis sa scurg benzina din rezervor. Teoretic stiu cum se face, iar întrebarea mea este dacă sa las rezervorul la "aerisit" câteva zile sau sa bag alta benzina în el în aceeași zi. Este prima dată când fac asta, aștept sugestii, comm răutăcioase, completări etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silvik1313 Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 (edited) IF apă în rezervor THEN ridică rezervorul ușor și dă drumul la bușonul de scurgere. Ar trebui să îți curgă întâi apa apoi benzina. Închizi bușonul când curge numai benzină, nu e rost de risipă. ELSE nu văd motivul pentru care ar fi util să scurgi benzina din rezervor... Și nici de ce l-ai lăsa la "aerisit" în caz că o scurgi. Edited February 19, 2017 by silvik1313 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianserban Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Asa ziceam și eu, dar am fost "sfătuit" sa îl las la aer. O sa scurg benzina toată, ca nu e multă în el, cu el rabatat. Vroiam sa îl dau jos de pe cadru sa îmi fie mai ușor la scurs, dar dacă mă gândesc de doua ori mai bine inventez ceva la scurgerea aia. Schimb și filtrul cu ocazia asta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
addrianii Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Asa ziceam și eu, dar am fost "sfătuit" sa îl las la aer. O sa scurg benzina toată, ca nu e multă în el, cu el rabatat. Vroiam sa îl dau jos de pe cadru sa îmi fie mai ușor la scurs, dar dacă mă gândesc de doua ori mai bine inventez ceva la scurgerea aia. Schimb și filtrul cu ocazia asta. Daca tot te apuci de aceasta operatiune cu benzina din rezervor, eu iti recomand sa scoti si benzina din carburatoare, fiecare corp are cate un surubel imediat langa ceva furtunase. Mai jos este o poza pt. identificarea surubelelor cu pricina pt a nu risca sa bulibasesti ceva pe la amestec sau mai rau sa le desincronizezi. Acestea nu sunt marcate, dar le poti observa dupa capul sexagon al acestora in vecinatatea stuturilor si alt indiciu (se desfileteaza spre incheietura tipului). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianserban Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Am scurs rezervorul în weekend si mi-a trecut prin cap sa fac și asta după ce am văzut ca filtrul de benzina are ceva impurități în el. Am comandat unul și acum aștept sa vina. Mersi pt poza, am mai scurs de câteva ori carburatoarele...însă nu toată benzina care a mai rămas în ele. Cred ca este ok sa las sa curgă tot, nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.