Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Am si eu o mica problema la motor,dupa o hibernare de 3 luni am prins putina vreme calduta asa ca am iesit cu ea vreo 10km si am observat ca pe undeva in zona rolei pe care sta cureaua de distributie la cilindrul vertical rola de sus curge ulei nu curge tare dar ma gandesc ca la un drum mai lung va curge mai mult + ca daca va ajunge si pe curea ulei e nasoala treaba,rola e prinsa pe un ax ce e in motor,cred,stie cineva daca intre ax si motor exista un semering sau ceva si e uzat,sau care ar fi problema la ce sa ma uit sa verific?

C u r ăță bine cu un spray degresant+cârpă și mai dă o tură. Eu am schimbat la service la un moment dat o-ringurile de la axele din capete. După 2 săptămâni a început să curgă și pe la cel din centru așa că îți recomand ca, dacă tot umbli la distribuție, să îl schimbi și pe ăla. Nu știu ce presupune dpdv mecanic că nu am făcut eu operațiile.

 

OFF topic: cenzură și pentru poponeataățenie...?

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

C u r ăță bine cu un spray degresant+cârpă și mai dă o tură. Eu am schimbat la service la un moment dat o-ringurile de la axele din capete. După 2 săptămâni a început să curgă și pe la cel din centru așa că îți recomand ca, dacă tot umbli la distribuție, să îl schimbi și pe ăla. Nu știu ce presupune dpdv mecanic că nu am făcut eu operațiile.

 

OFF topic: cenzură și pentru poponeataățenie...?

 

 

Deci sunt o-ringuri nu semeringuri,mersi.

Curelele le-am schimbat anul trecut,eu,problema este ca imi e cam frica sa ma bag la o-ringurile alea nu stiu de unde sa incep,oricum am sa caut pe net rezolvarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu s cum e la monster dar la st 4 sunt si semeringuri....creca la fel e si la monsterr nu s zic si eu l..treaba pe acolo e mai complexa nu numai un ax si un cauciuc...bafta

» Post actualizat in 27 Feb 2015 17:41

Cauta si tu un manual de reparatie si vezi mai exact...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu s cum e la monster dar la st 4 sunt si semeringuri....creca la fel e si la monsterr nu s zic si eu l..treaba pe acolo e mai complexa nu numai un ax si un cauciuc...bafta

» Post actualizat in 27 Feb 2015 17:41

Cauta si tu un manual de reparatie si vezi mai exact...

Semeringuri erau, mea culpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit,cred ca e la pagina 33 piesele cu nr.4 si/sau 24 sau 7..hmmm.Cred ca nu difera mtorul ca si constructie al meu e din 2000 iar linkul de mai jos e 2001.

 

http://issuu.com/desmoworks/docs/2001-ss750?e=1887458/6794804

Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fi gasit problema,e cu semnul intrebarii totusi.

Piesa cu numarul 5 misca de statea sa cada,piesa cu nr.26 era desfacuta dar in acel desen este doar un surub la mine sunt 2 ambele erau slabite,la cilindrul orizontal erau ok si nici nu curge ulei pe acolo.

Fac o tura cu ea sa vad daca mai curge,am degresat zona cu probleme.


» Post actualizat in 03 Mar 2015 07:59
Problema a fost de la acele 2 surube slabite,am iesit cu ea duminica vreo 100km si nu a curs deloc. Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema: Biela de 620 i.e. (an 2004)este identica cu biela 750 (2001/2) ?!?

Nu stiu italiana si ce am gasit nu ma lamureste.

nu prea as crede ca sunt identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand un monopost luat de la userul Robyb, nu l-am montat inca, este neslefuit, nevopsit si nu are prinderi. L-am luat acum cateva luni si am renuntat la ideea de a pune monopost. Poze gasiti in topicul lui, sau pot sa pun si eu diseara cand ajung acasa daca se doreste. As vrea pe el 100 r.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut salut,

Va citesc threadul asta de ani de zile, cam de cand visez eu la un monster :D. Si in sfarsit se intampla: s2r 1000. Ma gandeam sa ii pun o pereche de arrow's pe ea si nu stiam daca sa investec din prima pe un sistem complet sau sa imi iau doar tobele. Pentru ca daca iau catalizatoru jos trebuie sa il duc la cineva sa imi faca ECU-u sa mearga calumea. Ma gandesc ca persoana care face chestii de genu e Andu? Eu sunt din Cluj da pot sa o aduc la Bucuresti din cand in cand pentru service ma gandesc. Si poate va intalnesc si pe voi, ar fi misto. Mersi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut salut,

Va citesc threadul asta de ani de zile, cam de cand visez eu la un monster :D. Si in sfarsit se intampla: s2r 1000. Ma gandeam sa ii pun o pereche de arrow's pe ea si nu stiam daca sa investec din prima pe un sistem complet sau sa imi iau doar tobele. Pentru ca daca iau catalizatoru jos trebuie sa il duc la cineva sa imi faca ECU-u sa mearga calumea. Ma gandesc ca persoana care face chestii de genu e Andu? Eu sunt din Cluj da pot sa o aduc la Bucuresti din cand in cand pentru service ma gandesc. Si poate va intalnesc si pe voi, ar fi misto. Mersi :)

Mda acum tu stii cat ai vrea sa investesti....ptr o evacuare completa te poate ajuta fratele lui Andu, Cristi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut salut,

Va citesc threadul asta de ani de zile, cam de cand visez eu la un monster :D. Si in sfarsit se intampla: s2r 1000. Ma gandeam sa ii pun o pereche de arrow's pe ea si nu stiam daca sa investec din prima pe un sistem complet sau sa imi iau doar tobele. Pentru ca daca iau catalizatoru jos trebuie sa il duc la cineva sa imi faca ECU-u sa mearga calumea. Ma gandesc ca persoana care face chestii de genu e Andu? Eu sunt din Cluj da pot sa o aduc la Bucuresti din cand in cand pentru service ma gandesc. Si poate va intalnesc si pe voi, ar fi misto. Mersi :)

 

După părerea mea câștigi prea puțin dacă schimbi doar finalele: sunet, și eventual ceva greutate și look. Dacă vrei să faci treaba cum trebuie, schimbă totul de la admisie până la evacuare: capac de airbox cu deschidere mai mare, filtru de aer sport, ECU schimbat/remapat, galerii (anulare catalizator) și finale. Se schimbă motocicleta. Costă destul de mult, dar poți să găsești totul SH: în total ajungi pe la 700€ - sau vreo 1000€ pentru Termignoni. Dacă nu ai bani acum, ia-ți-le pe rând.

 

Din nou, părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

După părerea mea câștigi prea puțin dacă schimbi doar finalele: sunet, și eventual ceva greutate și look. Dacă vrei să faci treaba cum trebuie, schimbă totul de la admisie până la evacuare: capac de airbox cu deschidere mai mare, filtru de aer sport, ECU schimbat/remapat, galerii (anulare catalizator) și finale. Se schimbă motocicleta. Costă destul de mult, dar poți să găsești totul SH: în total ajungi pe la 700€ - sau vreo 1000€ pentru Termignoni. Dacă nu ai bani acum, ia-ți-le pe rând.

 

Din nou, părerea mea.

Sunt complet de acord si asta vreau sa fac, DAR, de ce mi frica e ca daca iau un set complet de arrow sau termi (ca intre astea doua ma orientez) e deja 1000€. Si nu vroiam dupa ce le montez sa ma trezesc ca merge nasol si sa trebuiasca sa iau un ECU de inca 1000€. De asta mi frica sincer. Ca pot sa iau un sistem complet, tocmai am gasit un set cu admisie evacuare si finale pe ebay de la termi cu 400. Atat ca nu au db killer tobele. Ziceti ce credeti. Daca e ok si iau un set complet si pot sa imi remapez ECU la andu sau cristi e ok. Dar sincer nu stiu daca vreau sa dau 1000 pe unu ECU nou.

Si ziceti-mi cum e politia cu tobele de genu asta? as putea sa umblu fara db killer? si imi dau amezni daca nu is omologate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt complet de acord si asta vreau sa fac, DAR, de ce mi frica e ca daca iau un set complet de arrow sau termi (ca intre astea doua ma orientez) e deja 1000€. Si nu vroiam dupa ce le montez sa ma trezesc ca merge nasol si sa trebuiasca sa iau un ECU de inca 1000€. De asta mi frica sincer. Ca pot sa iau un sistem complet, tocmai am gasit un set cu admisie evacuare si finale pe ebay de la termi cu 400. Atat ca nu au db killer tobele. Ziceti ce credeti. Daca e ok si iau un set complet si pot sa imi remapez ECU la andu sau cristi e ok. Dar sincer nu stiu daca vreau sa dau 1000 pe unu ECU nou.

Si ziceti-mi cum e politia cu tobele de genu asta? as putea sa umblu fara db killer? si imi dau amezni daca nu is omologate?

 

Nu stiu de unde ai panica asta fata de Ecu ca nu are legatura o setare cu piesa in sine...poti vb inainte cu Andu sa ceri niste informatii mai concrete...

Acum ce ai gasit tu pe e bay e un pret f bun mare atentie la ce cumperi...si teoretic daca tobele sunt omologate de strada ar trebui sa primesti un carton cum ca este omologat ptr modelul tau...asta te va ajuta cu politia in romania dar in special in afara tarii unde ai sanse mai mari de un control ,control la vama etc...da si in romania politia si rar sunt chititi pe tobe aftermarket doar ca nah e ro te descurci si altfel...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...