Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cifra octanica se refera la rezistenta la detonare. Un motor cu compresie mare are nevoie de o cifra octanica mai mare. De aia mobrele de curse cu motoare modificate care au compresie mare, folosesc benzina de 102, 104 samd.

Un motor obisnuit nu merge mai bine cu benzina de 100, comparativ cu una de 95. In manual ai sa vezi ca 91-95 e recomandata.

In manual am 95-98.Benzina sa fie nu conteaza de care si asfalt uscat :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă vrei originale, fă comandă de la reprezentanță/importator/dealer oficial: Metrotehnica.

Dacă nu, caută pe afară via internet (inclusiv ebay), probabil găsești mai ieftine. Să ai grijă doar la tip/model (chiar dacă arată la fel, pot fi diferite) și la vechime.


PS: Weselowski, bre, ți-am făcut reclamă mă, vezi? Să-ți stea-n gât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@...dynoviorel..........daca vrei sa faci o treaba parerea mea este sa le scoti si sa le duci undeva unde se ocupa cu curatarea injectoarelor cu ultrasunete....eu am facut asta de 2 orimsi a fost ok..

Parerea mea este ca aditivi aia sunt niste mizerii pline de marketing.....bafta...

deocamdata nu am nici o problema ca injectoarele. Intrebam de aditivi ca fiind ceva preventiv. Editat de dynoviorel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga benzina de la pompe cu renume din orase, nu din sate si nu vei avea probleme. Omv, rompetrol, petrom si cam atat din pt meu de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă vrei originale, fă comandă de la reprezentanță/importator/dealer oficial: Metrotehnica.

 

Dacă nu, caută pe afară via internet (inclusiv ebay), probabil găsești mai ieftine. Să ai grijă doar la tip/model (chiar dacă arată la fel, pot fi diferite) și la vechime.

 

 

PS: Weselowski, bre, ți-am făcut reclamă mă, vezi? Să-ți stea-n gât.

:troll:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă vrei originale, fă comandă de la reprezentanță/importator/dealer oficial: Metrotehnica.

Dacă nu, caută pe afară via internet (inclusiv ebay), probabil găsești mai ieftine. Să ai grijă doar la tip/model (chiar dacă arată la fel, pot fi diferite) și la vechime.

PS: Weselowski, bre, ți-am făcut reclamă mă, vezi? Să-ți stea-n gât.

 

Cel mai bun post din ultimii 3 4 ani.:)))))),,,,,

» Post actualizat in 16 Feb 2015 21:39

Dacă vrei originale, fă comandă de la reprezentanță/importator/dealer oficial: Metrotehnica.

Dacă nu, caută pe afară via internet (inclusiv ebay), probabil găsești mai ieftine. Să ai grijă doar la tip/model (chiar dacă arată la fel, pot fi diferite) și la vechime.

PS: Weselowski, bre, ți-am făcut reclamă mă, vezi? Să-ți stea-n gât.

 

Cel mai bun post din ultimii 3 4 ani.:)))))),,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există doar 3 formate oficiale:

  • A (auto, mare): 52x11cm
  • B (auto, mic): 34x20cm
  • C (moto): 24X13cm

Cel de moto © este deja cel mai mic, deci de la Poliție n-ai să vezi altceva. Acum, având în vedere că dimensiunile numărului de înmatriculare nu sunt specificate în codul rutier (a.k.a. "lege"), teoretic poți să faci o cerere la Poliție pentru a-ți face un număr personalizat, atât ca dimensiuni cât și ca font. Numărul trebuie bineînțeles să respecte prevederile legale (fundalul să fie reflectorizant, etc.), dar aprobarea finală e la latitudinea polițiștilor. Pe scurt, e vorba de bani și timp iar rezultatul nu e garantat.

Ce drac îți veni cu număr mai mic acum? Nu-ți mai place ăl' normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici, poate reusesti sa gasesti ceva pe plac!

http://www.numerepersonalizate.ro/placi-americane/1/#.VOTo5OasWo1

Am vazut pe multe auto/moto numere facute aici si e foarte greu sa le deosebesti de cele omologate...asa ca poti incerca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici, poate reusesti sa gasesti ceva pe plac!

http://www.numerepersonalizate.ro/placi-americane/1/#.VOTo5OasWo1

Am vazut pe multe auto/moto numere facute aici si e foarte greu sa le deosebesti de cele omologate...asa ca poti incerca!

Da, am auzit si eu de baietii astia, par a fi in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici, poate reusesti sa gasesti ceva pe plac!

http://www.numerepersonalizate.ro/placi-americane/1/#.VOTo5OasWo1

Am vazut pe multe auto/moto numere facute aici si e foarte greu sa le deosebesti de cele omologate...asa ca poti incerca!

Da, am auzit si eu de baietii astia, par a fi in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce drac îți veni cu număr mai mic acum? Nu-ți mai place ăl' normal?

urmeaza o modificare de pozitie si nu incape intre tobe asta normal, doar daca il tai si nu stiu cat de legal e lucru asta, mai ales in afara tarii.

 

Uite aici, poate reusesti sa gasesti ceva pe plac!

http://www.numerepersonalizate.ro/placi-americane/1/#.VOTo5OasWo1

Am vazut pe multe auto/moto numere facute aici si e foarte greu sa le deosebesti de cele omologate...asa ca poti incerca!

am vazut si varianta asta, doar ca nu vreau sa am probleme daca ies din tara cu asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Milițienii din afară nu au la ei șabloane cu care să-ți măsoare ție numărul. Dacă e la vedere și e curat, nu prea au ce să-ți zică, nu e treaba lor. S-ar putea eventual uita după banda albastră de UE, dar nici aia nu e specificată în legislație așa că nu-i mare bai.

În schimb, cu ăștia de la noi ai să ai de furcă dacă-ți faci ceva personalizat care nu este validat de Poliție în mod direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema la motor,dupa o hibernare de 3 luni am prins putina vreme calduta asa ca am iesit cu ea vreo 10km si am observat ca pe undeva in zona rolei pe care sta cureaua de distributie la cilindrul vertical rola de sus curge ulei nu curge tare dar ma gandesc ca la un drum mai lung va curge mai mult + ca daca va ajunge si pe curea ulei e nasoala treaba,rola e prinsa pe un ax ce e in motor,cred,stie cineva daca intre ax si motor exista un semering sau ceva si e uzat,sau care ar fi problema la ce sa ma uit sa verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema la motor,dupa o hibernare de 3 luni am prins putina vreme calduta asa ca am iesit cu ea vreo 10km si am observat ca pe undeva in zona rolei pe care sta cureaua de distributie la cilindrul vertical rola de sus curge ulei nu curge tare dar ma gandesc ca la un drum mai lung va curge mai mult + ca daca va ajunge si pe curea ulei e nasoala treaba,rola e prinsa pe un ax ce e in motor,cred,stie cineva daca intre ax si motor exista un semering sau ceva si e uzat,sau care ar fi problema la ce sa ma uit sa verific?

C u r ăță bine cu un spray degresant+cârpă și mai dă o tură. Eu am schimbat la service la un moment dat o-ringurile de la axele din capete. După 2 săptămâni a început să curgă și pe la cel din centru așa că îți recomand ca, dacă tot umbli la distribuție, să îl schimbi și pe ăla. Nu știu ce presupune dpdv mecanic că nu am făcut eu operațiile.

 

OFF topic: cenzură și pentru poponeataățenie...?

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...