Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

bag mana in foc ca nimeni de aici nu stia asta. am aflat cu totii acum....

 

Hai sa facem un joc de imaginatie, sa presupunem ca intr-un an faci in jur de 10.000km..

In 4 ani ai in jur de 40.000 km, crezi ca este momentul sa faci o revizie completa a motorului tau dupa 40.000 km? Ducati recomanda la 20.000km, sau crezi ca atunci cand reglezi supapele, pui inapoi garniturile vechi?

In loc sa multumiti faceti pe glumetii. Cei ca voi au adus o imagine proasta acestui brand, numit Ducati, ignoranti, inganfati si cu airici in portofel.

Cum se face ca cei din alte tari nu au problemele pe care le au ducatistii din Romania, asa ca nu mai fiti glumeti, daca nu-ti permiti mai bine nu-ti cumperi, decat sa spui ca ASA-I DUCATI.

Candva cineva aici spunea, ca de ce nu dam informatii, ca vrem doar banii ca sa informam motociclistul despre cum trebuie sa-si exploateze mobra, uite asta-i motivul, nu stiti sa apreciati.

 

Eu pesonal am avut - Monster de 600, 620, 695, 900, 1000 ds

- 998 (2002)

-749,999, (2003)

-ss 900(2001), ss 1000ds(2004)

-1098 streetfighter (2010) si nu am avut asemenea probleme.

Sunt foarte multumit de aceasta marca! NU VOI SPUNE NICIODATA ASA-I DUCATI, ASA-I ROMANUL CARE ARE DUCATI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact asta sunt eu, zgarcit la portofel, bag banii in benzina, am cauciucuri cu carne pe ele DOT 2004, kit de lant nou schimbat de mine acasa pt ca am stander si pofta de lucrat la ea, mi-a luat 6 ore dar fiind prima oara am fost foarte atent, uleiul mi-l schimb tot eu si tot ce cred ca sunt capabil, ce nu ma pricep ma duc la service si decontez, imi place sa lucrez la ea, daca as avea rabdare as incerc sa invat tot despre ea sa nu fiu nevoit sa apelez la nimeni si asta nu numai din motive financiare. De schimbat, schimb uleiul + fitre la 5000km, schimb ce pot cand pot, la anul schimb cauciucuri, distributie, garnitura la motor, iarasi ulei + toate filtrele. Gluma e gluma.. gust-o, ducati suna a mobra stricata sau asa mi se pare mie sau asa suna a mea, dar imi place, are suflet, are personalitate si emite o vibratie ce nu am simtit pe nici o alta mobra. Imi permit sa glumesc spunand ca nu sunt fiabile, ca transpira ulei.. monster o sa am mereu desi pacatuiesc spunand ca-mi doresc un VFR800 :D

E doar parerea mea.. nu trebuie sa fi de acord cu ea, nimeni nu trebuie.

Editat de icsu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi acid in exprimare gagiu' de la Dafway, cam are dreptate, Ducati este o motoreta mai pretentioasa si mai pretioasa decat altele, stim cu totii asta.

ca majoritatea isi cumpara motoreta, o hamalesc 2-3 ani si pe urma o marita repede cumparand alta si reluand procesul, e alta discutie, valabil in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa facem un joc de imaginatie, sa presupunem ca intr-un an faci in jur de 10.000km..

In 4 ani ai in jur de 40.000 km, crezi ca este momentul sa faci o revizie completa a motorului tau dupa 40.000 km? Ducati recomanda la 20.000km, sau crezi ca atunci cand reglezi supapele, pui inapoi garniturile vechi?

In loc sa multumiti faceti pe glumetii. Cei ca voi au adus o imagine proasta acestui brand, numit Ducati, ignoranti, inganfati si cu airici in portofel.

Cum se face ca cei din alte tari nu au problemele pe care le au ducatistii din Romania, asa ca nu mai fiti glumeti, daca nu-ti permiti mai bine nu-ti cumperi, decat sa spui ca ASA-I DUCATI.

Candva cineva aici spunea, ca de ce nu dam informatii, ca vrem doar banii ca sa informam motociclistul despre cum trebuie sa-si exploateze mobra, uite asta-i motivul, nu stiti sa apreciati.

 

Eu pesonal am avut - Monster de 600, 620, 695, 900, 1000 ds

- 998 (2002)

-749,999, (2003)

-ss 900(2001), ss 1000ds(2004)

-1098 streetfighter (2010) si nu am avut asemenea probleme.

Sunt foarte multumit de aceasta marca! NU VOI SPUNE NICIODATA ASA-I DUCATI, ASA-I ROMANUL CARE ARE DUCATI!

ceea ce nu ai inteles tu, si sa iti explic, un mecanic care se respecta nu face afirmatiile pe care le faci tu si nu umbla cu presupuneri cum faci tu. foloseste termeni gen diagnostic, test, etc... dupa cum am mai spus cateva posturi in urma, nu contest profesionalismul, celor de la DAFWAY. nu am avut de-a face cu ei. ceea ce nu imi place este atitudinea ta personala. te grabesti in afirmatii si jigniri atunci cand cineva iti atrage atentia subtil ca o iei pe aratura. judecand dupa logica ta toate motoarele din 2002 ar trebui sa aibe 100.000km la bord si motorul desfacut de 3 ori... acum te intreb si eu: cum se face ca motoarele pe care le vindeti voi au 5-6000 de km?? ca doar nu sunt fabricatie februarie 2012... eu personal nu am aut atatea motoare cum ai avut tu, insa cel pe care il am are 45.000km si nu s-a umblat la motor. s-a sincronizat injectia de 3 ori si s-au schimbat consumabilele. anul asta la schimbul de curele s-a verificat jocul la supape la ducati. curios! sunt in parametrii.

 

desi acid in exprimare gagiu' de la Dafway, cam are dreptate, Ducati este o motoreta mai pretentioasa si mai pretioasa decat altele, stim cu totii asta.

ca majoritatea isi cumpara motoreta, o hamalesc 2-3 ani si pe urma o marita repede cumparand alta si reluand procesul, e alta discutie, valabil in general.

toate motocicletele sunt pretentioase si toate sunt "hamalite" mai mult sau mai putin ptr ca nu merge nimeni ca la parada cu mobra. asta insa nu este un criteriu de a diagnostica un motor. se fac teste de compresie, se pune mathesis-ul sau dds-ul sau gps-ul sau ce dracu testere se folosesc, jocul supapelor se masoara cu lera... nu merge cu presupuneri aici. afirma mai sus mr dafway despre cei care au adus o imagine proasta brandului numit ducati. sunt de acord cu el in mare parte cu completarea ca si "mecanicii dupa ureche" au contributia lor masiva. si ca sa citesc un clasic in viata, hai sa facem un joc de imaginatie. intra cineva pe monster lounge, un iubitor de ducati si vede ca un mecanic ducati afirma ca din 4 in 4 ani trebuie schimbata garnitura de chiulasa si garnitura de cilindru. intreb, isi mai ia omul ducati? nu, ca ducati sunt proaste si se strica si e scumpla intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce vreau sa spun este ca intretinerea unei motorete, si nu ma limitez la Ducati, presupune mult mai mult decat un schimb anual de ulei, ceva placute de frana cand ajunge fier pe fier, ceva lucrat pe la supape si curele si in rest benzina, cum fac 90% dintre proprietari si poate nici atat. de ce ? din cauza lipsei educatiei motociclistice si a banilor, nu neaparat in ordinea asta.

 

motoretele care circula in tara asta ar trebui sa fie de 2 ori mai servisate decat cele din Germania de exemplu. De ce ? pt ca o tara civilizata nu ofera roabe de praf si gropi la tot pasul.

 

intamplator tocmai am ridicat motoreta de la ei si sunt multumit deocamdata, o sa observ in zilele urmatoarea nivelul de calitate al muncii lor.

ca nu arata ca un service profesional este adevarat si le-am spus asta in fata, fara suparare de nicio parte. dar oamenii chiar muncesc acolo si se vede. ca mai trebuie lucrat pe ici pe colo, in punctele esentiale, trebuie. dar asta se intampla cu orice afacere la inceput de drum. eu unul le urez succes.

 

de ce sa se sperie un iubitor de Ducati de schimbarea garniturii chiulasa odata la 4 ani mai ales cand e adevarat ? stiai ca furca se serviseaza odata la 3 ani ? eu nu stiam, dar am gasit asta in manualul de service.

asta e scopul monster lounge, sa atraga oameni spre Ducati ? nu cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa printre altele am si eu o intrebare ce ulei trebuie in carte am citit 10W40 dar "prieteni mei" de la metrotehnica au bagat 20w50? probabil acela a fost un prim pas la micuta nenorocire:)). oricum de unde as putea scoate o carte in romana sau cel putin in engleza a mea e in italiana si tare greu ma descurc cu termeni tehnici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce vreau sa spun este ca intretinerea unei motorete, si nu ma limitez la Ducati, presupune mult mai mult decat un schimb anual de ulei, ceva placute de frana cand ajunge fier pe fier, ceva lucrat pe la supape si curele si in rest benzina, cum fac 90% dintre proprietari si poate nici atat. de ce ? din cauza lipsei educatiei motociclistice si a banilor, nu neaparat in ordinea asta.

 

motoretele care circula in tara asta ar trebui sa fie de 2 ori mai servisate decat cele din Germania de exemplu. De ce ? pt ca o tara civilizata nu ofera roabe de praf si gropi la tot pasul.

 

intamplator tocmai am ridicat motoreta de la ei si sunt multumit deocamdata, o sa observ in zilele urmatoarea nivelul de calitate al muncii lor.

ca nu arata ca un service profesional este adevarat si le-am spus asta in fata, fara suparare de nicio parte. dar oamenii chiar muncesc acolo si se vede. ca mai trebuie lucrat pe ici pe colo, in punctele esentiale, trebuie. dar asta se intampla cu orice afacere la inceput de drum. eu unul le urez succes.

 

de ce sa se sperie un iubitor de Ducati de schimbarea garniturii chiulasa odata la 4 ani mai ales cand e adevarat ? stiai ca furca se serviseaza odata la 3 ani ? eu nu stiam, dar am gasit asta in manualul de service.

asta e scopul monster lounge, sa atraga oameni spre Ducati ? nu cred.

mai, postul tau este pertinent si de bun simt. sunt de acord cu ce spui. ca raspuns la intrebarea ta: nu stiu la toate ducati-urile cum se serviseaza furca. stiu insa la al meu. uleiul se schimba la 30000 sau la 2 ani(aici recunosc, nu l-am schimbat la 2 ani). cat despre schimbul de garnituri si atitudinea lui mr dafway (repet, atitudinea zeflemista si jignitoare a userului, nu profesionalismul mecanicilor lui)... raman la parerea mea. oricum, nu o sa mai intru in polemici cu el. nici nu stiu de ce am facut-o de fapt ptr ca nu imi sta in caracter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa printre altele am si eu o intrebare ce ulei trebuie in carte am citit 10W40 dar "prieteni mei" de la metrotehnica au bagat 20w50? probabil acela a fost un prim pas la micuta nenorocire:)). oricum de unde as putea scoate o carte in romana sau cel putin in engleza a mea e in italiana si tare greu ma descurc cu termeni tehnici.

nu are nimic uleiul 20w50 e ceva mai gros si rezistent la forja.

 

eu nu stiu ce ulei sa pun sezonu viitor.pana acum am avut Motul 300v 15w50. un ulei foarte bun,dar numai in primii 3500km. dupa aia simt cutia rigida,schimb greu,troncane la schimbat.

multi vorbesc de gama Bel-Ray ca ar fi ulei bun... unii zic ca nu vor sa mai auda.....

nici nu stiu ce sa ii pun.

 

app. lucas uitate pe ebay ca gasesti manuale in engleza. unde ai tot despre motor.

eu mi-am luat la a mea si e foarte utile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atitudinea lui mr dafway (repet, atitudinea zeflemista si jignitoare a userului, nu profesionalismul mecanicilor lui)... raman la parerea mea.

 

:laugh:

 

nu are nimic uleiul 20w50 e ceva mai gros si rezistent la forja.

 

eu nu stiu ce ulei sa pun sezonu viitor.pana acum am avut Motul 300v 15w50. un ulei foarte bun,dar numai in primii 3500km. dupa aia simt cutia rigida,schimb greu,troncane la schimbat.

multi vorbesc de gama Bel-Ray ca ar fi ulei bun... unii zic ca nu vor sa mai auda.....

 

 

Eu nu as folosi Motul 300V, ala e racing, de circuit si se schimba dupa fiecare sesiune de curse. Sunt cateva exemple de motoare futate cu uleiul asta. De Bel Ray, cu toate ca nu am folosit, din review-uri pare bun, dar sunt multi de alta parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

Eu nu as folosi Motul 300V, ala e racing, de circuit si se schimba dupa fiecare sesiune de curse. Sunt cateva exemple de motoare futate cu uleiul asta. De Bel Ray, cu toate ca nu am folosit, din review-uri pare bun, dar sunt multi de alta parere.

 

De când am S4R-ul bag doar 300v, la recomandarea lui Andu. Nu spun că-i cel mai bun, dar nu am avut nici o problemă cu el până acum. Menționez că-l schimb la 5.000 km.

 

În același timp, un motor răcit cu aer nu e la fel cu unul răcit cu lichid...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nimic uleiul 20w50 e ceva mai gros si rezistent la forja.

 

eu nu stiu ce ulei sa pun sezonu viitor.pana acum am avut Motul 300v 15w50. un ulei foarte bun,dar numai in primii 3500km. dupa aia simt cutia rigida,schimb greu,troncane la schimbat.

multi vorbesc de gama Bel-Ray ca ar fi ulei bun... unii zic ca nu vor sa mai auda.....

nici nu stiu ce sa ii pun.

 

app. lucas uitate pe ebay ca gasesti manuale in engleza. unde ai tot despre motor.

eu mi-am luat la a mea si e foarte utile.

 

Foloseste Shell advance 10w40, este uleiul recomandat de Ducati si ai sa ramai surprins cat de bine se comporta motorul si cutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt interesat sa cumpar un Ducati Monster 900 i.e. (chiar si S-ul ca vine cu acele bunatati la suspensie etc)

Din 2000 sau 2001 (doar anii acestia ca 2002 are rezervor mai mic, turometru nou, imobilizator etc- stiti voi, fiecare cu piticii lui)

 

Am gasit 2 pe moto.it un m900 si un S.

 

Normalul

 

http://mobile.moto.it/moto-usate/index.html?cbMarca=22&all=0&cbMacroModello=100519&c=20&f=1&t=20&nf=1&cbRegione=&cbProvincia=&txtCAP=&iCAPDist=5&cbSegmento=0&txtCcda=&txtCca=&txtEuroda=&txtEuroa=&cbAnnoda=1980&cbAnnoa=2012&rbVenditore=0&cbGiorni=90&txtChiave=&txtIdannuncio=&btnSearch=CERCA&msg=3984938

 

 

 

S-ul

 

http://www.moto.it/moto-usate/ducati/monster-900-s/monster-900-special-ie--1999-02/index.html?msg=4006136

 

 

 

Din poze ambele arata super iar ca pret la fel zic eu super.

 

Ce ma sfatuiti sa fac?

Merita luate din afara?

 

Ma poate ajuta cineva sa o aduc din afara?

Cam care ar fi pretul?

 

Sau....

 

Evident daca are cineva de vanzare de pe forum as lua-o din tara.

Ma intereseaza sa fie cat mai stock (de ex daca are alte tobe sa fie pe lateral- ca din fabrica).

 

Multumesc.

Editat de warhammer23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as lua varianta S.

 

+

unic proprietar;

evacuare termi care face toti banii;

aparatoare roata spate si codita netaiata. daca prinzi soseaua jilava cu un monster cu codita taiata trebuie sa-ti cureti geaca si casca;

parbriz+capac monopost;

chestii de carbon pe ea;

suspensia spate Ohlins;

sub numarul de inmatriculare de la S este un stop "ochi de pisica" care zboara in secunda 2 in mod normal pt ca este urat, mie asta imi spune ca motocicleta a fost intretinuta foarte bine, cealalta fiind mai "tunata" putin daca ma uit la suportul de numar, codita, capacul de ambreiaj, semnalizatoare(la S sunt cele originale); ambele au oglinzile schimbate dar cele de S par mai calitative;

galeria din cilindru pana la finala la S arata ca noua, la cealalta este ruginita. este normal sa rugineasca deci inseamna ca a fost data jos si polishata. din nou, semn de intretinere ca la carte;

 

-

pretul dar ieftin si bun nu prea exista.

 

Concluzie finala: S-ul pare mult mai bine intretinut chestie care impreuna cu optionalele mai bune niveleaza diferenta de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt interesat sa cumpar un Ducati Monster 900 i.e. (chiar si S-ul ca vine cu acele bunatati la suspensie etc)

Din 2000 sau 2001 (doar anii acestia ca 2002 are rezervor mai mic, turometru nou, imobilizator etc- stiti voi, fiecare cu piticii lui)

 

Am gasit 2 pe moto.it un m900 si un S.

 

Normalul

 

http://mobile.moto.i...RCA&msg=3984938

 

 

 

S-ul

 

http://www.moto.it/m...tml?msg=4006136

 

 

 

Din poze ambele arata super iar ca pret la fel zic eu super.

 

Ce ma sfatuiti sa fac?

Merita luate din afara?

 

Ma poate ajuta cineva sa o aduc din afara?

Cam care ar fi pretul?

 

Sau....

 

Evident daca are cineva de vanzare de pe forum as lua-o din tara.

Ma intereseaza sa fie cat mai stock (de ex daca are alte tobe sa fie pe lateral- ca din fabrica).

 

Multumesc.

 

Sa mai adaugi la pretul de achizitie, transportul care poate sa varieze intre 400 si 1200 euro, 400 euro actele pe Romania(plus multa, foarte multa alergatura), 150 euro revizia, Fa o socoteala si vezi daca merita efortul. Mai bine cauti unu in tara.

Plus ca acolo te poti trezi ca mobra este o panarama.

Editat de DAFWAY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mai adaugi la pretul de achizitie, transportul care poate sa varieze intre 400 si 1200 euro, 400 euro actele pe Romania(plus multa, foarte multa alergatura), 150 euro revizia, Fa o socoteala si vezi daca merita efortul. Mai bine cauti unu in tara.

Plus ca acolo te poti trezi ca mobra este o panarama.

 

Nu cred ca poate sa te coste atat de mult transportul pana in tara. Pe mine m-a costat in februarie anul acesta aprox 200 euro transportul din Prato in Bucuresti. Si din nou mi se pare exagerat costul actelor. Eu am platit undeva pe la 100 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai hai sa dezvoltam

.

Sa presupunem ca sunt 3500 km Bucuresti -Italia (un orasel din nordul Italeie)-Bucuresti, plecam cu o masina care are remorca, 3 persoane in ea consun mediu de 8,5l/100 km

daca sti sa-ti faci consumul vei vedea ca te costa numai combustibilul 1963,5 ron.

Asa daca iti cumperi toata benzina din tara, la Italieni deja litrul este 1,5 euro. Stai tot drumul in post si rugaciune, cand iti este somn te lepezi de Satana si ajungi smerit in Romania.

Nu mai continui cu cheltuilile ca nu are rost s-a depasit cu mult 400 euro numai din combustibil.

 

Costuri acte.

 

1.Autenticitate, ITP, facut Carte, aproximativ 500 lei

2.Inscris la circa financiara platit ipozit plus xerox 100 lei

3. Asigurare intre 150 lei si 250 depinde pentru ce optezi

4. Tradus acte 150

5. Pregatit acte pentru toate institutile pe la care trebuie sa umbli 100 lei

6. Taxa de nr si talon 100 sau 200 lei,

 

Pretuile pot fi mai mari sau mai mici, nu mai stiu exact, am chitantele la garaj, am imatriculat de curand o mobra adusa din Italia.

 

La toate costurile astea mai adaugi, motorina pentru alergatura 150 lei cel putin (presupun ca ai masina, cazul meu), nervi nu-ti mai zic, mananci cel putin de 150 lei (la terase, cantine, restaorante) pentru ca totul dureaza 3-4 zile.

Numai scuri si apa o sa-ti cumperi de 50 lei (presupun ca nu esti un fomist care isi cara o sticla cu apa de acasa.)

 

Tu cu suta ta de euro cret ca ai visat ca ti-ai inscris maobra si 200 euro tot vis a fost, ca ai adus-o din Italia,

Pe mine un drum pana la constanta ma costa 70 euro, poate ai trimis-o singura pe drum, s-au ai aruncat o intr-un tir,

Daca esti nevoit sa o inpachetezi te costa 50 euro pachetul (paletul, hattia, protectia, cinstitul baietilor care te ajuta, etc.)

 

Sa faci toate aste prin telefon si sa o pui la tinr, poti avea surprize la prima intalnire, iti poate da teapa!

 

Te rog sa ma corectezi daca am aberat undeva, astea au fost costurile mele in urma cu 2 luni cand am adus o mobra din Italia si m am casatorit cu ea, pentru ca m-a costat mai mult decat am dat pe ea.

Am incetat sa cred ca este vreo afacere cumparatul lor din Italia.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai hai sa dezvoltam

.

Sa presupunem ca sunt 3500 km Bucuresti -Italia (un orasel din nordul Italeie)-Bucuresti, plecam cu o masina care are remorca, 3 persoane in ea consun mediu de 8,5l/100 km

daca sti sa-ti faci consumul vei vedea ca te costa numai combustibilul 1963,5 ron.

Asa daca iti cumperi toata benzina din tara, la Italieni deja litrul este 1,5 euro. Stai tot drumul in post si rugaciune, cand iti este somn te lepezi de Satana si ajungi smerit in Romania.

Nu mai continui cu cheltuilile ca nu are rost s-a depasit cu mult 400 euro numai din combustibil.

 

Costuri acte.

 

1.Autenticitate, ITP, facut Carte, aproximativ 500 lei

2.Inscris la circa financiara platit ipozit plus xerox 100 lei

3. Asigurare intre 150 lei si 250 depinde pentru ce optezi

4. Tradus acte 150

5. Pregatit acte pentru toate institutile pe la care trebuie sa umbli 100 lei

6. Taxa de nr si talon 100 sau 200 lei,

 

Pretuile pot fi mai mari sau mai mici, nu mai stiu exact, am chitantele la garaj, am imatriculat de curand o mobra adusa din Italia.

 

La toate costurile astea mai adaugi, motorina pentru alergatura 150 lei cel putin (presupun ca ai masina, cazul meu), nervi nu-ti mai zic, mananci cel putin de 150 lei (la terase, cantine, restaorante) pentru ca totul dureaza 3-4 zile.

Numai scuri si apa o sa-ti cumperi de 50 lei (presupun ca nu esti un fomist care isi cara o sticla cu apa de acasa.)

 

Tu cu suta ta de euro cret ca ai visat ca ti-ai inscris maobra si 200 euro tot vis a fost, ca ai adus-o din Italia,

Pe mine un drum pana la constanta ma costa 70 euro, poate ai trimis-o singura pe drum, s-au ai aruncat o intr-un tir,

Daca esti nevoit sa o inpachetezi te costa 50 euro pachetul (paletul, hattia, protectia, cinstitul baietilor care te ajuta, etc.)

 

Sa faci toate aste prin telefon si sa o pui la tinr, poti avea surprize la prima intalnire, iti poate da teapa!

 

Te rog sa ma corectezi daca am aberat undeva, astea au fost costurile mele in urma cu 2 luni cand am adus o mobra din Italia si m am casatorit cu ea, pentru ca m-a costat mai mult decat am dat pe ea.

Am incetat sa cred ca este vreo afacere cumparatul lor din Italia.

 

 

 

 

 

 

Tot ce spui mai sus este de bun-simt, insa in cazul meu astea au fost costurile, am apelat la un transportator care asta face, aduce chestii din Italia, inclusiv motociclete. Pentru pretul precizat deja.

Cat despre partea de inscriere, nu s-a pus problema de asemenea costuri, cu tot cu motorina de la masina. Corect, mai adaug 50 euro pt deplasarea la Bacau, doar eu si acte, pentru inmatriculare, insa tot nu ajung la cifrele tale.

Iar acum ca o intrebare personala, de ce simti nevoia sa iesi cu furca in sat?!?! de visat nu visez preturile astea, chiar astea mi-au fost costurile. nu vad de ce te-ai aprinde asa...

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt interesat sa cumpar un Ducati Monster 900 i.e. (chiar si S-ul ca vine cu acele bunatati la suspensie etc)

Din 2000 sau 2001 (doar anii acestia ca 2002 are rezervor mai mic, turometru nou, imobilizator etc- stiti voi, fiecare cu piticii lui)

 

Am gasit 2 pe moto.it un m900 si un S.

 

Normalul

 

http://mobile.moto.i...RCA&msg=3984938

 

 

 

S-ul

 

http://www.moto.it/m...tml?msg=4006136

 

 

 

Din poze ambele arata super iar ca pret la fel zic eu super.

 

Ce ma sfatuiti sa fac?

Merita luate din afara?

 

Ma poate ajuta cineva sa o aduc din afara?

Cam care ar fi pretul?

 

Sau....

 

Evident daca are cineva de vanzare de pe forum as lua-o din tara.

Ma intereseaza sa fie cat mai stock (de ex daca are alte tobe sa fie pe lateral- ca din fabrica).

 

Multumesc.

 

In afara de www.moto.it, poti sa mai cauti si pe www.subito.it si pe www.ebay.it, la sectiunea Annunci.

 

Eu tocmai ce mi-am luat un Monster 696 din Italia. Mi-au fost recomandati niste oameni foarte de treaba. Mi-am cautat motorul, le-am dat linkuri cu anunturile care ma interesau si ei au sunat la proprietari, s-au dus si au vazut motoarele, mi-au trimis poze detaliate si m-au informat despre problemele / starea motoarelor vazute. Ei au doar o zona in care cauta (Lombardia si regiunile invecinate), pentru ca sunt motoare mai bine intretinute. Sunt ceva mai scumpe ca in zonele de sud, dar ai mai multa siguranta.

Ma costa 500 de euro transportul din Italia in Oradea + comision + radiere acolo. Ma mai costa 50 de euro transportul din Oradea in Bucuresti.

Contractul de vanzare-cumparare se face de obicei pe numele tau, iar banii ii dai in momentul cand primesti motorul in Romania. Teoretic, din momentul achizitionarii motorului si pana cand ajunge in Romania, dureaza maxim 10 zile. Practic, nu pot spune. Abia ce l-am cumparat vineri seara. Mi s-a zis ca va ajunge pe miercuri-joi. :D

 

Daca doresti mai multe informatii, da-mi PM. :)

Editat de PetiteLutin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce spui mai sus este de bun-simt, insa in cazul meu astea au fost costurile, am apelat la un transportator care asta face, aduce chestii din Italia, inclusiv motociclete. Pentru pretul precizat deja.

Cat despre partea de inscriere, nu s-a pus problema de asemenea costuri, cu tot cu motorina de la masina. Corect, mai adaug 50 euro pt deplasarea la Bacau, doar eu si acte, pentru inmatriculare, insa tot nu ajung la cifrele tale.

Iar acum ca o intrebare personala, de ce simti nevoia sa iesi cu furca in sat?!?! de visat nu visez preturile astea, chiar astea mi-au fost costurile. nu vad de ce te-ai aprinde asa...

 

 

 

 

Nu-s genul de iese cu furca in sat, doar ca imi place sa folosesc un limbaj mai mistocar. laugh.gifbeer.gif

Poate la voi la Bacau euro este 1,5 lei si gramul de aur este 5 lei, RARUL are acelasi pret in toata tara, numai ala te a costa 500 lei, inmatriculatul 150 lei, tradusul poate ceva mai putin, etc

 

 

O sa ma mut la Bacau in conditile astea friday.gif

Editat de DAFWAY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

identificarea la rar e până în 100 de lei, de unde ai scos-o pe asta cu 500?

Identificare RAR + ITP + Facut carte + transpor + Ciubuc = 500 lei

 

Crede-ma am imatriculat si am adus un monster 695 acum 2 luni, nu te mint cu nimic. Aste sunt preturile!

Editat de DAFWAY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu rand mulumesc tuturor de informatii.

 

 

Imi dau seama ca e de alergat daca il iau din afara dar daca merita si e viabila treaba (gen e super intretinut, totul ok etc) de ce nu.

 

 

Eu ma intorc in tara in 2-3 saptamani si pana atunci mai caut anunturi poate nu o vinde pe aceasta , S-ul curent.

Acest S este din Parma. Parca e tot zona de nord.

 

Sau daca stiti pe cineva care vinde in tara.

 

@PetiteLutin - multumesc frumos. Daca ma poti ajuta ar fi super.

 

Orice alte informatii, nu ezitati sa postati.

 

Eu vad bine?

S4 la acesti bani

http://www.moto.it/moto-usate/ducati/monster-s4/monster-s4--2003/index.html?msg=3984143

 

Cu legendarul motor 916...

 

A avut cineva asa ceva?

Cum este?

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Identificare RAR + ITP + Facut carte + transpor + Ciubuc = 500 lei

 

Transport insemnand cel din Romania, adica atunci cand iei motorul pe platforma / duba ca sa il duci la RAR, daca e neinmatriculat?

 

Eu vreau sa imi scot numere rosii, ca sa ma pot da cu el pana termin cu toata hartogaraia. Pentru asta e nevoie de "copii ale documentelor care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra vehiculului" (adica eu inteleg contractul de vanzare-cumparare, actele de radiere, cartea de identitate si talonul). Stie cineva daca pe langa DRPCIV exista vreun birou care sa faca traduceri legalizate din italiana? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu rand mulumesc tuturor de informatii.

Orice alte informatii, nu ezitati sa postati.

 

Eu vad bine?

S4 la acesti bani

http://www.moto.it/moto-usate/ducati/monster-s4/monster-s4--2003/index.html?msg=3984143

 

Cu legendarul motor 916...

 

A avut cineva asa ceva?

Cum este?

S4 are Mada (mada_yky) si Eugen (Zar 916) si mai sunt cativa.

despre ele nu stiu prea multe,dar stiu ca is super,si da,gratie acelui motor de 916

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...