Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ms de raspunsuri.

1,83 ~ 95 kg acum :).

SS sau sbk as vrea de la inceput.

Diferenta de pret intre un ss si monster la sh pe piata este infima.

Doar ca monster e mai bun pentru oras / naveta.

SS poate pt circuit / inafara orasului.

De mentionat ca as vrea sa folosesc mobra cand vremea va permite pentru un zilnic militari-pipera retur, in ore de varf :) plus alte deviatii poate ;)

la 1,83 incapi pe oricare din ele. fie monster fie SS sau SBK

cand zici SS sau SBK nu e una si aceiasi. SS e o motocicleta turing SBK e vitezana dedicata circuitului. nimic nu e asemanator intre ele. doar numele si cateva componente.

diferente la pret intre SS si monster nu e mare. sunt cam pe acolo. diferenta de pret e la starea fiecareia. si intradevar monsterul e ideal pt oras si plimbari lejere

SS pe circuit e doar asa ca sa zici ca ai fost acolo si te-ai dat si tu pe pista. daca vrei sa faci ceva mai mult, te orientezi la SBK...iar in functie de buget poti sa alegi seria veche (748/916/996/998) pretul creste la fiecare, sau din seria 749/999 ori SBK mai noi 848/1098/1198 sau 1199 Panigale. asta tine de bugetul tau. in afara orasului te poti da cu oricare din ele. asta tine de tine pentru ce o vrei. daca vrei plimbari lungi, ai de ales din gama SS, vrei nebuneala de weekend si pista, ai SBK sau vrei naveta si mers in oras, ai gama monster. dar uitandu-ma la ce o vrei tu, Monsterul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dafway mi a spus ca doar inmatricularea in Romania a costat 400E, daca mai pui drumul si alte comisioane nu mai renteaza sa cumperi din Italia.

da, daca te duci tu cu scopul unic sa iti cumperi moto din it, de, etc, nu prea renteaza. Tocmai asta e chestia, sunt firme care le aduc cu tirul, platforme, si isi scot costurile si cu un mic adaos ti-o vand tie dupa. Si sunt unele care iti dau si garantie, deci eu zic ca e mai buna varianta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Scot la vanzare tobele de pe S4. Sunt Ducati Performance, carbon.

 

Dau tot kit-ul - tobe, filtru de aer sport, centrala ( nu a fost niciodata montata )

 

Le-am luat de pe ebay din Italia. Starea este foarte buna - fara nici o zgarietura.

 

Din cate stiu se potrivesc si pe ST4, Monster 1000

 

Pretul este de 650 euro ( eu le-am luat, cu tot cu transport , din cate tin minte aprox 780 euro )

 

In momentul de fata sunt montate pe S4, cine doreste sa le vada, sa ma sune.

 

Hai ca mai e un pic si iesim la plimbare.

 

Va salut,

 

Andrei

 

attachicon.gifIMG_2271.JPG

 

attachicon.gifIMG_2275.JPG

 

attachicon.gifIMG_2280.JPG

 

attachicon.gifImmagine 342.jpg

 

attachicon.gifImmagine 375.jpg

Si mai e treaba asta cu tobele :) Valabile sunt.

 

La cum se prezinta vremea , presimt o iesire in weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pont: pana diseara are Remus promo la uleiul Motul. Preturile sunt cam asa:

 

- 4L de 5100 la 110 ron

- 4L de 7100 la 170 ron

- 4L de 300V la 210 ron

 

In rest hai sa facem treaba aia cu bautul.

Ce ulei imi recomandati pentru monster din 2000?

Are vreo 20 0000km, cam pe zero cu nivelul de ulei...Inmatriculat de curand si abia astept sa ies cu el, dar vreau sa ii fac schimbul de ulei inainte sa îl aduc pentru revizie.

Editat de iulianserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calculeaza ca la ambele te va costa 400E inmatricularea.

Dafway mi a spus ca doar inmatricularea in Romania a costat 400E, daca mai pui drumul si alte comisioane nu mai renteaza sa cumperi din Italia.

 

Nu stiu ce comisioane si-a luat Dafway pe chestia asta si cum a procedat, dar pe mine m-a costat inmatricularea cu totul sub 150 Euro. Nu am vrut sa apelez transportatul motorului la RAR pe platforma si nici sa astept atata vreme ca sa obtin actele finale, asa ca am inmatriculat motorul provizoriu (RCA pe o luna + taxele pt. inmatriculare provizorie m-au costat sub 100 RON).

In octombrie, cand am facut inmatricularea permanenta, costurile au fost urmatoarele:

 

Taxa autentificare RAR + ITP - 342 RON

Taxa de inmatriculare - 52 RON

Taxa certificat inmatriuclare - 37 RON

Timbru fiscal - 2 RON

Traducere documente - 40 RON

Placa numar - 17 RON

Numar preferential - 45 RON

RCA (pe o luna) - 23 RON

 

Total - 558 RON

 

Pana la 400 de euro e cale lunga....

 

 

Eu in postarea anterioara ma refeream strict la taxele si comisioanele date inainte de inmatriculare, mai precis taxa de radiere in Italia, transportul pana in Romania (Bucuresti), comisionul firmei care se ocupa de cautare, negociere, achizitie si transport si alte cheltuieli aferente (carburant, telefoane la vanzatori etc.).

Editat de PetiteLutin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1,83 incapi pe oricare din ele. fie monster fie SS sau SBK

 

cand zici SS sau SBK nu e una si aceiasi.

SS e o motocicleta turing SBK e vitezana dedicata circuitului.

nimic nu e asemanator intre ele. doar numele si cateva componente.diferente la pret intre SS si monster nu e mare.

sunt cam pe acolo. diferenta de pret e la starea fiecareia.

si intradevar monsterul e ideal pt oras si plimbari lejere SS pe circuit e doar asa ca sa zici ca ai fost acolo si te-ai dat si tu pe pista.

daca vrei sa faci ceva mai mult, te orientezi la SBK...iar in functie de buget poti sa alegi seria veche (748/916/996/998) pretul creste la fiecare, sau din seria 749/999 ori SBK mai noi 848/1098/1198 sau 1199 Panigale. asta tine de bugetul tau. in afara orasului te poti da cu oricare din ele. asta tine de tine pentru ce o vrei. daca vrei plimbari lungi, ai de ales din gama SS, vrei nebuneala de weekend si pista, ai SBK sau vrei naveta si mers in oras, ai gama monster. dar uitandu-ma la ce o vrei tu, Monsterul e ok.

 

 

Da nu este aceiasi.

.

Dupa 2005 oricum ss-uri nu prea mai sunt, deci ramane doar varianta skb

As vrea sa treaca cateva sezoane ca sa pot sa imi dau seama cum este mai bine.

As vrea sa incep cu un ss pana la urma sezonul asta, si sezonul/sezoanele urmator sa imi iau pofta mare cu un 749 sau poate chiar direct 848.

Dar si in cazul acela, tot ar fi bun un monster pentru oras :D

Oricum o dai, e bun un monster la casa omului :)

 

Petite : Tradus acte pentru ? Ai predat placutele cu care a venit motorul de afara ? A fost adus pe platforma ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce comisioane si-a luat Dafway pe chestia asta si cum a procedat, dar pe mine m-a costat inmatricularea cu totul sub 150 Euro. Nu am vrut sa apelez transportatul motorului la RAR pe platforma si nici sa astept atata vreme ca sa obtin actele finale, asa ca am inmatriculat motorul provizoriu (RCA pe o luna + taxele pt. inmatriculare provizorie m-au costat sub 100 RON).

In octombrie, cand am facut inmatricularea permanenta, costurile au fost urmatoarele:

 

Taxa autentificare RAR + ITP - 342 RON

Taxa de inmatriculare - 52 RON

Taxa certificat inmatriuclare - 37 RON

Timbru fiscal - 2 RON

Traducere documente - 40 RON

Placa numar - 17 RON

Numar preferential - 45 RON

RCA (pe o luna) - 23 RON

 

Total - 558 RON

 

Pana la 400 de euro e cale lunga....

 

Dafway nu perceput niciun comision, el a cumparat o motocicleta din Italia pe care a inmatriculat-o. La intrebarea in privinta altei achizii din afara tarii el mi-a spus clar ca nu va mai face acest lucru. Suma de 400e a platit-o catre alte persoane care s-au ocupat de motoreta in speta, si din cate am inteles de la el, nu a vrut sa aiba vreun castig la aceasta afacere. Mai multe s-o spuna chiar el, daca el m-a mintit.. va mint si eu pe voi.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petite : Tradus acte pentru ? Ai predat placutele cu care a venit motorul de afara ? A fost adus pe platforma ?

 

Motorul a venit neinmatriculat (a fost radiat in Italia), deci fara placute. A fost adus in Romania cu TIR-ul.

Traducerile sunt pentru ANAF, de unde trebuie sa iei un certificat care sa ateste ca nu ai de platit TVA pentru motor. Actele care trebuiesc traduse sunt actul de vanzare-cumparare si talonul (din care rezulta prima inmatriculare, cea in Italia).

 

Dafway nu perceput niciun comision, el a cumparat o motocicleta din Italia pe care a inmatriculat-o. La intrebarea in privinta altei achizii din afara tarii el mi-a spus clar ca nu va mai face acest lucru. Suma de 400e a platit-o catre alte persoane care s-au ocupat de motoreta in speta, si din cate am inteles de la el, nu a vrut sa aiba vreun castig la aceasta afacere. Mai multe s-o spuna chiar el, daca el m-a mintit.. va mint si eu pe voi.

 

Nu ai precizat asta anterior (ca motorul a fost adus in Romania tot de Dafway). Ai spus, de 2 ori chiar, ca numai inmatricularea costa 400 E. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis imatricularea.PUNCT!! Si vezi ca mai era un tip la Botosani care si-a inmatriculat motoreta cumparata din Anglia, iar pretul a fost acelasi.

 

Nu te certa cu mine, uite numarul lui Alex Dafway : 0764/872.999, 0741/530.698 si vezi ce spune.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TVA la persoane fizice ? Sau ai inmatriculat-o pe firma ?

 

De la ANAF pt masini de ex, este taxa de poluare / inmatriculare / timbru mediu, pt moto stiam ca nu se plateste / solicita.

 

Nu, am inmatriculat-o pe persoana fizica. Asa e, pentru motor (SH) nu se plateste taxa de poluare, dar tot ai nevoie de certificatul ala de la ANAF care sa ateste asta. Multa birocratie, ce sa zic?!

 

Am zis imatricularea.PUNCT!! Si vezi ca mai era un tip la Botosani care si-a inmatriculat motoreta cumparata din Anglia, iar pretul a fost acelasi.

 

Nu te certa cu mine, uite numarul lui Alex Dafway : 0764/872.999, 0741/530.698 si vezi ce spune.

 

Eu nu ma cert cu tine, Zaire. :) Am tinut totusi sa nu induci lumea in eroare. Inmatricularea in Romania este una. Transportul si taxele in afara sunt altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Am tinut totusi sa nu induci lumea in eroare. Inmatricularea in Romania este una. Transportul si taxele in afara sunt altceva.

Esti prea incapatanata sa accepti ca poate intre timp s-au schimbat sumele platite catre asigurari sau taxele statului roman.

Addrianii, te astept cu interes sa mi spui cat ai platit inmatricularea motoretei ca sa nu induc lumea in eroare.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taxele catre statul roman nu s-au majorat atat de mult din octombrie si pana acum. Daca nu ma crezi, verifica! De exemplu, pe site-ul DRCPIV. Da, sunt incapatanata. Dar mai ales atunci cand stiu despre ce vorbesc, asa ca nu accept bullshit! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis imatricularea.PUNCT!! Si vezi ca mai era un tip la Botosani care si-a inmatriculat motoreta cumparata din Anglia, iar pretul a fost acelasi..

 

 

ai are ghidonul pe dreapta. trebuie omologata la noi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul ca ghidonul, dar farul? :D

Confirm si eu preturile spuse de Petite, cu motor inmatriculat in decembrie, dar neadus de afara, intr-adevar.

Despre taxa de poluare nu stiu ce sa zic; oricum anul trecut a fost suspendata cu totul deci nu stiu daca s-ar plati pentru motoreta sau nu, desi nu cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul ca ghidonul, dar farul? :D

 

Confirm si eu preturile spuse de Petite, cu motor inmatriculat in decembrie, dar neadus de afara, intr-adevar.

Despre taxa de poluare nu stiu ce sa zic; oricum anul trecut a fost suspendata cu totul deci nu stiu daca s-ar plati pentru motoreta sau nu, desi nu cred.

 

 

Copii, avem un S2R din cate vad eu care ar merita salvat. poate careva ii gaseste intrebuintare http://www.nbgleasing.ro/secondhand/ducati/monster/SH3113-3024.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Copii, avem un S2R din cate vad eu care ar merita salvat. poate careva ii gaseste intrebuintare http://www.nbgleasing.ro/secondhand/ducati/monster/SH3113-3024.html

 

Transmisie manuala: 5+1 :D

 

La multi ani copii! O primavara plina de iubire! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ...cand franez spatele,se comporta normal(franeaza normal) , dar dupa ceva timp se infraneaza roata, nu imediat ci dupa mai mult timp. mentionez ca etrierul este bun si pistonasele revin foarte usor la loc . treaba asta se intampla cand este foarte cald afara, si atunci cand se infraneaza roata pedala de frana se intareste maxim. am schimbat lichidul de frana, am facut aerisirea si cu pistol dintr-acela de vacuum si ma gandesc ca altceva nu are ce sa fie decat pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti prea incapatanata sa accepti ca poate intre timp s-au schimbat sumele platite catre asigurari sau taxele statului roman.

Addrianii, te astept cu interes sa mi spui cat ai platit inmatricularea motoretei ca sa nu induc lumea in eroare.

asta cred ca se va intampla pe la sfarsitul lunii martie.

 

dupa efectuarea procedurilor, voi posta aici toate detaliile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...