Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Nu ai nicio limitare, asta e ce poate mobra cu caii din fabrica. Singurul lucru ce-i poti face ca viteza maxima sa creasca e sa-i pui pe spate o foaie pe spate de 40, dar va fi ceva mai lenesa

 

Fals. M600/2001 - cu evacuare Leo Vince si filtru aer sport, ajungea la 183-185km/h, pe plat, 190 km/h , la vale.

 

Un monster 800ie (nu s2r, n-am bani) sau 620, in stare buna, are careva la vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fratilor nu gasesc in toata tara asta un rezervor sh de monster s2 ???? daca stiti cumva ceva sau ati auzit spuneti-mi si mie ca singuru loc unde am gasit a fost la ducati la reprezentanta 1300euro asa ca :))) AJUTORRR !!!!


» Post actualizat in 06 Aug 2014 08:28

aa si referitor la viteza eu am prins 220 cel mai mult cu ducati al meu deci se poate sa fi spart mitul 190 km/h pe plat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un monster 800ie (nu s2r, n-am bani) sau 620, in stare buna, are careva la vanzare ?

 

Nicule, intoarcerea la vatra?

 

fratilor nu gasesc in toata tara asta un rezervor sh de monster s2 ???? daca stiti cumva ceva sau ati auzit spuneti-mi si mie ca singuru loc unde am gasit a fost la ducati la reprezentanta 1300euro asa ca :))) AJUTORRR !!!!

 

De ce vrei rezervor de S2? Cred ca gasesti mult mai usor (pe ebay) rezervoare de M620

 

aa si referitor la viteza eu am prins 220 cel mai mult cu ducati al meu deci se poate sa fi spart mitul 190 km/h pe plat :D

 

Daca nu ai pus NOS pea ea, iti citeste senzorul de viteza aiurea. M620 are viteza maxima constructiva pe la 190km/h (viteza reala). Mai poti sa castigi vreo 10, hai 15km/h jucandu-te cu anumiti parametrii (vezi mai jos), dar 30 e deja basm.

 

Daca tot vb de monstere mai mici... eu cu al meu M600 din 2000 am prins maxim 160 pe autostrada....

Un filtru sport ar mari cat de cat viteza maxima?sau i-ar da un "zvac" in plus?

 

Pe M600/M620 conteaza in primul rand greutatea celui care sta la ghidon si daca merge cu pasager sau nu. Schimbarea raportului de dinti pinion atac/pinion spate te poate ajuta sa mai castigi cativa km/h (desi vei pierde ceva acceleratie), iar cu o admisie degajata (priza de aer marita si filtru sport) si evacuare pe masura (teava cat mai goala, catalizatoare eliminate) + carburatoare bine puse la punct, mai castigi cativa ponei si implicit ceva viteza de varf. In sfarsit, un parbriz dupa care te ascunzi ajuta si el la top speed prin reducerea coeficientului aerodinamic, care pe un naked nu este chiar scazut.

 

Ca idee: cu 65kg pe un M600 2001 fara parbriz si evacuare aftermarket, mobra s-a dus "pe plat" pana la 197-198km/h - viteza afisata pe bord (deci pana la 185-190km/h viteza reala). Oricum Monster-ul (si un naked in general) nu se simte bine la 160km+, asa ca tot ce e peste viteza asta e mai mult fita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, 160 pe monster nu poti "duce" mult timp, 130, 140 maxim pentru mine este limita de comfort. Ma gandeam la un alt pinion, parbriz si filtru sport, dar m-am convins.

Mersi de raspuns!

 

App, peste o sapt o sa fac transalpina si transfagarasan pentru prima data. Cine a fost cu monster mai micut si vechi, se comporta ok, ce probleme ar putea sa apara, sau ce sa ii verific, reglez, presiune cauciuc etc. ( are revizie, merge impecabil )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iulian.....pai de obicei nu verifici presiunea in cauciuc?....

 

M600 e una la top speed si m620 e alta ....evident 620 are ceva in plus....eu stiu un ex clar m620 200/h....cu pilot de 65kg.....oricum discutie tampita....:)))))))...

 

 

Niculae mama vrei sa aduci bisisica 'napoi.....:)))))

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de rezervorul de s2 specific ca am inteles ca nu merge pompa de benzina sa o schimb din rezervorul vechi daca iau de 600 normal si nu gasesc oricum ar fi un rezervor si nici nu cunosc pe nimeni care m-ar putea ajuta .....de aceea caut rezervor !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de rezervorul de s2 specific ca am inteles ca nu merge pompa de benzina sa o schimb din rezervorul vechi daca iau de 600 normal si nu gasesc oricum ar fi un rezervor si nici nu cunosc pe nimeni care m-ar putea ajuta .....de aceea caut rezervor !!!

 

Adica nu se poate schimba pompa separat de rezervor, sau cum? De unde ai aflat? Sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de rezervorul de s2 specific ca am inteles ca nu merge pompa de benzina sa o schimb din rezervorul vechi daca iau de 600 normal si nu gasesc oricum ar fi un rezervor si nici nu cunosc pe nimeni care m-ar putea ajuta .....de aceea caut rezervor !!!

cand spui s2 banuiesc ca te referi la s2r.

eu am unul prin garaj de la vechea mobra, trebuie vopsit ca s-a tot zgariat printre toate sculele din garaj plus ca am tavalit putin s2r-ul, a si nu mai gasesc unul din tampoanele pentru cadru (tamponul negru din poza) dar banuiesc ca le ai tu. din punct de vedere functional e ok, nu curge, nu e infundat sau fisurat, culoare e cea din fabrica acid yellow ... oricum verifica seria lui pentru a fi sigur ca merge cu 620-ul. am vazut un rezervor de plastic de s2r pus pe un 620 si se vedea o diferenta la imbinarea cu saua.

 

eu vroiam sa il vopsesc tricolore si sa-l pun pe perete, dar daca imi faci o oferta corecta e al tau.

 

post-22678-0-59131200-1407451134_thumb.jpg

post-22678-0-54329000-1407451142_thumb.jpg

post-22678-0-03759700-1407451159_thumb.jpg

post-22678-0-96517200-1407451168_thumb.jpg

post-22678-0-76276900-1407451177_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut un rezervor de plastic de s2r pus pe un 620 si se vedea o diferenta la imbinarea cu saua.

 

Nu cumva te referi la primul Monster al lui Cumpat? Daca da, ala era un 600 carb, si a facut o gherlanie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc mult blondu_mm dar chiar astazi am rezolvat problema cu rezervorul am gasit unu l-am cumparat si deja montat si merge ok! Iti multumesc pt ajutor dar daca veneai putin mai repede :D oricum iti multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita 1500 de euro? Ce zici? Zice ca are 60000 km.

ce mai sunt 1500E in ziua de azi??!..... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sunseeker....eu stiu ce sa zic.....daca in rest motoreta e ok da s ar merita ....sa nu aibe vicii ascunse:)))))).....

 

 

@ireal......atat de ireal pare postul tau.....:))))).....monsterele sunt diferite ca si motociclete .....mai multe modele...mai baga detalii si poate o sa ai niste raspunsuri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sunseeker....eu stiu ce sa zic.....daca in rest motoreta e ok da s ar merita ....sa nu aibe vicii ascunse:)))))).....

 

 

@ireal......atat de ireal pare postul tau..... :))))).....monsterele sunt diferite ca si motociclete .....mai multe modele...mai baga detalii si poate o sa ai niste raspunsuri....

 

Am atasat o poza sa ma fac inteles mai bine.Am desenat cu verde distanta in care lucreaza furca...e normal sa se lase doar atat? Inainte de servisare nu simteam gropile asa dur :)

post-22683-0-58373700-1407963780_thumb.jpg

Editat de iReal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12l la 100km e enorm pentru un M620. Nu ar trebui sa-ti sara de 6-7 in oras. Afara, la mers constant, trebuie sa ai pe la 5 sau mai putin.

Daca esti sigur ca i-ai facut bine consumul, du-te cu ea la un service. Cauzele sunt multiple: de la rezervor spart la TPS sau injectie prost reglata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...