zar Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Cu mult regret si durere in suflet trebuie sa va anunt ca azi nu mai ajung la intalnire. In cauza nu sunt eu, programul sau vremea ci.. motoreta. Aseara m-a lasat in drum cu o problema la incarcare. Deocamdata nu stiu exact unde e buba, dar cel mai probabil bobinele, releul sau un simplu scurt pe undeva sunt cauza. Pe scurt nu e nimic grav si cel mai probabil ne vedem miercurea viitoare, dar am vrut sa notez prima problema de ordin tehnic pe care am avut-o cu un Ducati. daca este o problema de incarcare, cel mai probabil este regulatorul. bobinele defecte dau probleme de obicei la pornire si in mers dupa ce motorul ajunge la o temperatura de peste 80 de grade insa nu au legatura cu incarcarea bateriei. bobinele se verifica usor cu un multimetru. la plusul si minusul bobinei tre sa ai o valoare intre 1,4 si 1.7 ohmi iar la minusul bobinei si capatul ei (unde intra bujia) intre 11.3 si 11.8kohmi. daca e releul si nu gasesti sa cumperi, da-mi de stire. Editat Martie 17, 2011 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 Salut toti 'monsteristii'. Intrebare din curiozitate. Am vazut ca monsterul are radiator mic. stiam ca astea cu radiator mai mic au racire pe ulei ? corect ? intrebarea e- aveti vreo problema cu racirea ? nu se incalzeste tare motorul in oras in special in trafic ? stiam ca racirea pe ulei(fata de cea pe apa) nu e extraordinar de eficienta. Ati avut probleme vreodata ? sunt curios daca e careva nemultumit de racirea pe ulei. motoarele ducati merg până la 180 de grade. atunci se aprinde un bec roÂşu Âşi îți zice s-o laÂşi mai moale. spre exemplu, eu nu am reuÂşit sa trec niciodată de 150 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 @Kindaru: Frumoasa motocicleta. S-o stapanesti sanatos! Multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 180 ? dar ce ulei aveti ?? temperatura care apare in bord e temperatura din baie. cum Dumnezeu sa fie 150 gr ? esti sigur ? ma indoiesc foarte mult. la temperatura asta nu se mai formeaza filmul de ulei pentru ca nu e de`ajuns de vascos si curge foarte usor. nu cred ca urca atat de sus temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 dacă vii la bucureÂşti îți "arătăm" noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 asta e un alt fel de a spune 'nu stiu' da..vin la bucuresti.dupa ce trecea vremea asta care ma face sa inebunesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 180 ? dar ce ulei aveti ?? temperatura care apare in bord e temperatura din baie. cum Dumnezeu sa fie 150 gr ? esti sigur ? ma indoiesc foarte mult. la temperatura asta nu se mai formeaza filmul de ulei pentru ca nu e de`ajuns de vascos si curge foarte usor. nu cred ca urca atat de sus temperatura. fierul se caleste la temperaturi ridicate d-aia ducati-urile merg sute de mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 fierul se caleste la temperaturi ridicate d-aia ducati-urile merg sute de mii si 180 de grade e temperatura inalta ? si motoarele de ducati sunt facute din fier ? ...........vezi...de aia nu mi`am luat ducati...... hahaha. asta a fost buna Mesaj completat de la ducati imi place foarte mult doar streetfighter si hypermotard. dar monster... mi se pare urat !!!! :-s dar ma rog.asta tine de gustul fiecaruia.. ce nu inteleg, de ce cei de la ducati scot motoarele astea cu o putere asa mica ? un monster are 60 cp ? stiu ca au cuplu mai mare dar nu inteleg totusi de ce sunt construite pentru o putere asa mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 bine ai făcut că nu ți-ai luat ducati, e proaste, urâte Âşi zăngăne ca niÂşte mori pe ciocănele. ps. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 bine ai făcut că nu ți-ai luat ducati, e proaste, urâte Âşi zăngăne ca niÂşte mori pe ciocănele. ps. .... nu stiu cum sa iau asta. si nu zangane,chiar au un zgomot deosebit. nu`si poate da omul cu parerea of of. indiferent.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 frățică, monsterul e ăl mai mobră din toate ducatiurile. dar dacă nu-ți place, nu stau eu acu să tocesc degeaba literele de pe tastatură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 frățică, monsterul e ăl mai mobră din toate ducatiurile. dar dacă nu-ți place, nu stau eu acu să tocesc degeaba literele de pe tastatură. ))) chiar am ras la moara. da da e tare.. dar a zis cineva ca trebuie sa faci din asta o disputa ? sa`mi dovedesti ceva ? nu am zis clar ca tine de gustul fiecaruia ? cum nu`ti place tie ciocolata cu gust de carbune uite asa nu`mi place ducati monster nu inseamna ca gresesc sau ducati monster e o motocicleta mai putin buna decat a mea sau alta. nu`mi place si atat. nu`mi cade pe gust. de asta e forum sa pierdem timp pe aici ca afara e frig de`ti ingheata cremvustiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 si 180 de grade e temperatura inalta ? si motoarele de ducati sunt facute din fier ? ...........vezi...de aia nu mi`am luat ducati...... hahaha. asta a fost buna Mesaj completat de la ducati imi place foarte mult doar streetfighter si hypermotard. dar monster... mi se pare urat !!!! :-s dar ma rog.asta tine de gustul fiecaruia.. ce nu inteleg, de ce cei de la ducati scot motoarele astea cu o putere asa mica ? un monster are 60 cp ? stiu ca au cuplu mai mare dar nu inteleg totusi de ce sunt construite pentru o putere asa mica. ducati face motoare fara vlaga(60cp disponibili toti si imediat), pentru noi astia mai incepatori, pentru drumurile publice si strazi cu curbe.pentru pistele de sare si liniute pe aeropoarte exista r1 si haiabusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 ducati face motoare fara vlaga(60cp disponibili toti si imediat), pentru noi astia mai incepatori, pentru drumurile publice si strazi cu curbe.pentru pistele de sare si liniute pe aeropoarte exista r1 si haiabusa. fara vlaga ) asta a sunat ca de la bunicu. stai putin cum fara vlaga ? au cuplu mai mare decat majoritate naked`urilor adica forta de tractiune mai mare si putere mai mica altfel spus nu ating aceleasi viteze ca altele de aceeasi capacitate. nu am mers niciodata pe un ducati dar stiu ca toata lumea zice ca au un cuplu extraordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 ok, hai să ne întoarcem pe partea ailaltă Âşi să aflăm ce găseÂşti tu aÂşa special la feze Âşasele ăla? cu ce te unge pe suflet? cum iese în evidență într-o gloată de motoare? aaaa, nu iese, e Âşi el acolo, are două roate Âşi... atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 ok, hai să ne întoarcem pe partea ailaltă Âşi să aflăm ce găseÂşti tu aÂşa special la feze Âşasele ăla? cu ce te unge pe suflet? cum iese în evidență într-o gloată de motoare? aaaa, nu iese, e Âşi el acolo, are două roate Âşi... atât. bai lasa`ma ca nu ai habar sa porti o discutie. pe bune. de ce o iei asa la inima ? daca tu spuneai ca ti se pare yamaha fz cea mai urata motocicleta posibila eu iti spuneam 'ok omule fiecare cu gustul lui'. nu o luam in nici un fel. dar de cand raspunzi la postul asta raspunzi sarcastic si cu zeflemea de parca ti`am spart balonul roz preferat. nu mi se pare nimic deosebit la motocicleta mea. de altfel vorba din popor 'fiecare cioara isi lauda puiul se pare ca e adevarata'. imi place pentru ca e a mea. am vrut sa imi iau f4i apoi 600rr apoi hornet si m`am ales cu un fz. ce inseamna asta ca fz e mama motocicletelor ? e o motocicleta si atat. ma leg de aspect nu de performante. am zis pe de alta parte ca stiu ca motocicletele ducati,monster implicit, au un cuplu superior celorlalte naked din aceeasi categorie. tratezi situatia asta de parca am intrat in coltul 'ducatistilor' sa blamez motociletele italiene. intr`o discutie civilizata,oamenii pot asculta alte pareri atat timp cat cei implicati in discutie nu sunt atat de categorici,tipic romanului de altfel. era o parere.dar am sa o las moarta fiindca nu vreau sa se degenereze intr`o cearta. nu stiu cati ani,dar cu siguranta nu te porti de multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 fara vlaga ) asta a sunat ca de la bunicu. stai putin cum fara vlaga ? au cuplu mai mare decat majoritate naked`urilor adica forta de tractiune mai mare si putere mai mica altfel spus nu ating aceleasi viteze ca altele de aceeasi capacitate. nu am mers niciodata pe un ducati dar stiu ca toata lumea zice ca au un cuplu extraordinar. ai dreptate in tot ceea ce ai spus pana acum si in ceea ce vei spune in continuare! eu ma bag la somn ceea ce iti recomand si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 măi dragă, tot nu mi-ai răspuns. ce are aÂşa special fezeul tău? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 ai dreptate in tot ceea ce ai spus pana acum si in ceea ce vei spune in continuare! eu ma bag la somn ceea ce iti recomand si tie! m`ai facut sa rad bine o bere si asfalt uscat. Mesaj completat măi dragă, tot nu mi-ai răspuns. ce are aÂşa special fezeul tău? eu zic sa mai citesti odata ultimul meu post. ca sa intelegi ce e atat de special la motorul meu. pot sa spun oricui ce imi place mie la el nu e ce atat de special la el dar nu asta era ideea. era o discutie,o parere aruncata prietenesc si tinzi sa uiti asta de la post la post si sa o tii personal. nu mai continui,e fara rost. o seara buna si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 m`ai facut sa rad bine o bere si asfalt uscat.Mesaj completat eu zic sa mai citesti odata ultimul meu post. ca sa intelegi ce e atat de special la motorul meu. pot sa spun oricui ce imi place mie la el nu e ce atat de special la el dar nu asta era ideea. era o discutie,o parere aruncata prietenesc si tinzi sa uiti asta de la post la post si sa o tii personal. nu mai continui,e fara rost. o seara buna si asfalt uscat. nu am glumit cand ti-am propus sa te duci la culcarica, asta ai inteles tu. aici pe canapea se poate discuta. ai nevoie de ajutor? il primesti, probabil monsteristul va fi primul care iti va sari in ajutor insa nu venii cu subiecte de gen ducati vs... pentru asta sunt alte sute de topicuri dedicate! nu te alarma de cum ai fost tratat pentru ca ai fost tratat mai mult decat foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 nu am glumit cand ti-am propus sa te duci la culcarica, asta ai inteles tu. aici pe canapea se poate discuta. ai nevoie de ajutor? il primesti, probabil monsteristul va fi primul care iti va sari in ajutor insa nu venii cu subiecte de gen ducati vs... pentru asta sunt alte sute de topicuri dedicate! nu te alarma de cum ai fost tratat pentru ca ai fost tratat mai mult decat foarte bine. am ras de faza cu 'ai dreptate...' a fost amuzant atat . ai fost atent la ce am scris ? am comparat ducati cu vreo alta motocicleta ? citesti din 2 in 2 cuvinte ? am zis ca vreo alta motocicleta e mai buna ? am fost sarcastic in vreun fel ca prietenul tau de aici sau ca tine ? si apoi sa zici ca am fost tratat foarte bine ? incerc sa inteleg unde a fost partea unde am fost in vreun fel prea acid dar nu pot gasi pentru ca nu am fost. vorbiti pe langa de cand am postat prima data si nu ati raspuns la nimic din ce am intrebat sau spus,insa mereu ati avut atitudinea asta infatuata. oameni buni, domnule zar si domnule care vinde kilometri care nu ii stiu nickul, am fost civilizat,am vorbit prieteneste cum nu se obisnuieste prea mult pe forum si am aruncat si eu cu o parere personala. probabil ca singura mea greseala a fost ca am zis ca monster mi se pare o motocicleta urata (lucru de neacceptat se pare),iar ca voi cu siguranta nu mi`ati spus nimic decat faptul trebuie sa ma culc si sa arat cu ce e atat de speciala yamaha fz6. coborati de pe cal,va rog. daca eram interesat de ducati monster vs. alta motocicleta,google era o resursa mult mai bogata,mai inteligenta si mai politicoasa ca voi sunt sigur dar nu asta era ideea. cedez pentru ca e de prisos sa porti o discutie in felul asta. asfalt uscat,o seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) townbiscuit - vad ca initial ai intrat sa intrebi de temperatura motoarelor racite pe aer de la Ducati. Acum ca tu crezi sau nu e o alta treaba, dar motoarele racite pe aer urca in general mai sus in temperatura decat cele recite pe apa, nu e vorba doar de cele de la Ducati. Motoarele V2 racite pe aer, Desmodue (2 supape pe cilindru) pe care le gasesti pe Monster (inclusiv pe noile modele 696, 796, 1100 si Hypermotard) sunt motoare simple si fiabile care nu au nici o problema in a se incalzi puternic. Cele pana in 700cc se racesc exclusiv cu aer, iar de la 700cc in sus primesc un radiator de ulei. Apoi sunt V2-urile Desmoquattro (4 supape pe cilindru) racite pe apa care apar pe Monster S4, S4R, S4Rs. Motoarele Desmoquattro sunt luate de pe motocicletele de viteza (916, 996, respectiv 998), sunt putin mai complexe, se tureaza mai mult si au nevoie de o racire mai consecventa - nu suporta temperaturi de peste 120 de grade in lichidul de racire (150-160 de grade in ulei). Faptul ca estetic nu iti place Monster-ul e ceva normal si subiectiv. Faptul ca iti place Hypermotard-ul e iarasi normal, pentru ca a fost creat sa atraga clienti noi, nu ducatisti. Ma mir totusi ca iti place Streetfighter - despre care trebuie sa stii ca este un Monster cu alt far. In fine, sper ca ti-am satisfacut curiozitatea si ca te-am speriat indeajuns incat sa nu iti iei niciodata Ducati. zar916 - de cum aflu ce are si vad ce imi trebuie, iti spun (probabil ca releul). Multam fain anticipat Editat Martie 18, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 townbiscuit - vad ca initial ai intrat sa intrebi de temperatura motoarelor racite pe aer de la Ducati. Acum ca tu crezi sau nu e o alta treaba, dar motoarele racite pe aer urca in general mai sus in temperatura decat cele recite pe apa, nu e vorba doar de cele de la Ducati. Motoarele V2 racite pe aer, Desmodue (2 supape pe cilindru) pe care le gasesti pe Monster (inclusiv pe noile modele 696, 796, 1100 si Hypermotard) sunt motoare simple si fiabile care nu au nici o problema in a se incalzi puternic. Cele pana in 700cc se racesc exclusiv cu aer, iar de la 700cc in sus primesc un radiator de ulei. Apoi sunt V2-urile Desmoquattro (4 supape pe cilindru) racite pe apa care apar pe Monster S4, S4R, S4Rs. Motoarele Desmoquattro sunt luate de pe motocicletele de viteza (916, 996, respectiv 998), sunt putin mai complexe, se tureaza mai mult si au nevoie de o racire mai consecventa - nu suporta temperaturi de peste 120 de grade in lichidul de racire (150-160 de grade in ulei). Faptul ca estetic nu iti place Monster-ul e ceva normal si subiectiv. Faptul ca iti place Hypermotard-ul e iarasi normal, pentru ca a fost creat sa atraga clienti noi, nu ducatisti. Ma mir totusi ca iti place Streetfighter - despre care trebuie sa stii ca este un Monster cu alt far. In fine, sper ca ti-am satisfacut curiozitatea si ca te-am speriat indeajuns incat sa nu iti iei niciodata Ducati. Ok mersi de raspuns. Nu am inteles partea cu 'daca ai sa crezi sau nu' atat:) de ce sa nu cred? Intrebarea mea era printrw altele, cum se infierbanta atat de tare? Daca se infierbanta asa tare cum Se face ungerea ptr ca uleiul se subtiaza. La partea cu monsterul stiu ca e subiectiv. Nu poate fi decat ubiectiv fiindca am Vb in dreptul meu dar era doar o parere. Daca unui om Nu ii place muzica clasica nu inseamna ca muzica clasica e urata. Sa ma sperii sa nu imi iau ducati? Mi'as lua hypermotard sau streetfigter.. dar sunt scumpe. Repet, nu am zis nicaieri ca nu sunt motociclete bune. Erau intrebari legate de ungere,racire si afirmatia mea de monater atat. Nu inteleg de ce nu poate exista topic unde lumea nu incepe sase agite ptr niste banalitati. Multumesc de raspuns inca o data. Asfalt uscat zar916 - de cum aflu ce are si vad ce imi trebuie, iti spun (probabil ca releul). Multam fain anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 apel umanitar. AM nevoie sa pozez un DUCATI GALBEN, 749 sau 999. pana MAINE pentru ca duminica plec in cehia. daca nu reusesc nu pot sa imi iau motorul din service. 0766283528. save me. multzam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tetea Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) vad ca initial ai intrat sa intrebi de temperatura motoarelor racite pe aer de la Ducati. Acum ca tu crezi sau nu e o alta treaba, dar motoarele racite pe aer urca in general mai sus in temperatura decat cele recite pe apa, nu e vorba doar de cele de la Ducati. Bai, am si eu o curiozitate monstru (sau monstră, sau moanstră), adica sa luam urmatoarea situatie absolut absurda si care nu se va intalni niciodata in traficul de zi cu zi: ma misc cu o motocicleta de la universitate pana in romana, vara, si 85% din traseu sunt nevoit sa-l parcurg cu 5 la ora printre masini. Prin ce lege fizica se va incalzi mai putin un motor racit cu radiator cu apa plus radiator cu ulei (plus mii de alte radiatoare puse pe el) fata de unul racit pe aer. Aceste radiatoare nu sunt ineficiente la viteze mici? Ca chiar daca pornesc ventilatoarele cu sunetul lor minunat, cand sunt peste 40 de grade afara cu siguranta fac fata. Nu de alta da' anu' trecut aproape nu am putut iesi din oras cu un hornet pe aglomeratie ca ardea de ma cacam pe mine. Nu mai zic ca de fiecare data cand ma dadeam jos de pe el atingeam cu gleznele de capacele de ambreiaj de m-am (cuvant urat) pe mine. Mie monsterul ala de 600 mi s-a parut de departe cel mai subtil la acest capitol in oras din toate motocicletele cu care am mers. In afara nici nu mai discut ca de la 50 la ora la orice temperatura nu mai exista nici o problema, luai aer conditionat direct de la motor. Salut toti 'monsteristii'. ... sunt curios daca e careva nemultumit de racirea pe ulei. Bai, si omul a salutat mai nu mai fiti rai. Eu spre exemplu sunt nemultumit de racirea pe ulei ca este singura chestie pe care nu as putea sa o dau jos de pe un s2r 1000, daca as avea un s2r 1000. In rest in general sunt multumit! Editat Martie 18, 2011 de tetea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.