Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Fratilor , ajutor !!! Nu porneste mobra de nici un fel .

 

Model : M904 , 2000 , injectie

 

Se comporta astfel : Pun contactul, se aprind becurile de la neutral si ulei , apas butonul de pe ghidon si nu pleaca pompa de benzina.

 

Am facut urmatoarele : Am pus pompa de benzina pe direct si funcioneaza, am verificat daca trece curent prin sigurante (nu doar daca nu sunt arse) , am verificat daca trece curent de cric (si cu multimetrul si am pus si firele pe direct) am verificat daca trece curent de butonul de pe ghidon, am curatat toate mufele , am schimbat releul de sub rezervor, am verificat toate masele si am incercat cu a 2-a cheie.

 

De stiut : au curent semnalizarile, farul, claxonul si stopurile. De altfel intr-o discutie telefonica Andu mi-a spus ca nu poate fi centralina.

 

Daca nu vreo idee, poate stiti pe cineva care ar fi dispus sa sa deplaseze pana la Ploiesti si care sa arunce un ochi .

 

Merci .

 

 

 

 

Daca intereseaza pe cineva...Problema s-a rezolvat . Am demontat motocicleta pana in momentul in care am avut efectiv instalatia electrica in mana si s-au constatat urmatoarele :

Botunonul de pe ghidon pentru oprit motocicleta si starterul au minusul comnun. Acesta se mai tinea intr-o singura lita a unui fir. La masuratorile cu multimetrul continuitatea exista dar in momentul cand intra in sarcina lita nu mai facea fata.

 

Manualul de reparatie si schema electrica au ajutat foarte mult. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca intereseaza pe cineva...Problema s-a rezolvat . Am demontat motocicleta pana in momentul in care am avut efectiv instalatia electrica in mana si s-au constatat urmatoarele :

Botunonul de pe ghidon pentru oprit motocicleta si starterul au minusul comnun. Acesta se mai tinea intr-o singura lita a unui fir. La masuratorile cu multimetrul continuitatea exista dar in momentul cand intra in sarcina lita nu mai facea fata.

 

Manualul de reparatie si schema electrica au ajutat foarte mult. :)

 

:cheers: Observ ca ti a luat mai mult pana te-ai urnit, decat reparatia in sine.

 

Imi e frica sa nu fiu nevoit sa fac acelasi lucru. La mine simtomul pe care tre sa-l caut, este ca dupa ce o pornesc bordul se stinge de cateva ori dupa care functioneaza normal.

 

Are cineva vreo idee inainte sa desfac partea frontala? (cred ca-n iarna imi trece lenea)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In dimineata asta s-a tavalit mariusik85 (Monster 620 Dark, nr. inmat. : B 148 HDY) - membru necunoscut al comunitatii noastre in fata la Inter. Se pare ca s-a intamplat din cauza unui conservar care a trecut pe rosu.

 

Daca are cineva detalii despre starea lui, spuneti aici, sau pe topicul de accidente.

 

Ii uram sanatate !

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are prin casa garaj un releu de incarcare de 620.i.e.ars de Monster,Multistrada,SS, dupa 2003?

Repet, ARS.

 

 

Buna.....mie mi-a trimis Dealer acum o luna cred...un releu pt S4 al meu...dar intre timp la mine s-a rezolvat cu o schimbare de siguranta, asa ca nu l-am mai folosit. A ramas aici, in Bucuresti, dar problema este in felul urmator, iti spun ce ne-a spus si noua...nu stie cat e de bun...se pare ca are o "crapatura"( eu atunci i-am spus sa mi-l trimita oricum). Dealer a zis ca....daca merge vrea 100 Ron pe el, daca nu ii trimitem releul inapoi. Acum tu decizi cum vrei sa faci....doar ca daca il vrei sa-mi spui sa te ajut......k duminica plec din Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sconxule...iti dau eu un releu ars...repet ARS.

salut doctore! vezi ca te vizitez pe mieruri sa spal motorul si sa bem niste beri! de data asta nu o sa fie mult de munca la el nu o sa mai fie asa plin de muste:)) prt ca vin pe drumul scurt, o iau pe grecia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

stie cineva de unde cumpar si eu cablurile de acceleratie pt un monster de 600 din '98

e pe carburatoare si tocmai s-a rupt unul dintre cabluri

ah da,si eventual ce trebuie sa fac sa il schimb,de genul ce trebuie sa desfac ca sa ajung sa il schimb

m-ar ajuta enorm orice sfat

multumesc in avans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

stie cineva de unde cumpar si eu cablurile de acceleratie pt un monster de 600 din '98

e pe carburatoare si tocmai s-a rupt unul dintre cabluri

ah da,si eventual ce trebuie sa fac sa il schimb,de genul ce trebuie sa desfac ca sa ajung sa il schimb

m-ar ajuta enorm orice sfat

multumesc in avans

 

Cabluri probabil ca are dealer. Nu trebuie sa desfaci mult ca sa ajungi la capete:

 

- Pe de-o parte ai actionatorul de clapeta; poti sa ajungi la el fara se desfaci nimic (nu-i usor, dar cu rabdare si o surubelnita, o sa reusesti).

- Pe cealalta parte ai melcul din maneta de acceleratie. Acolo trebuie sa desfaci, n-ai cum altfel. Dar nu e asa greu. Vezi doar sa fii atent sa pui cablul in melc cum trebuie si sa-l gresezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde pot sa fac un ITP la moto in zona drumul taberei ?

 

salut,

incerca pe calea Grivitei la RAR,

parca acolo au facut ITP-ul si la mobrele noi cei de la Ducati-Metrotehnica,

bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In dimineata asta s-a tavalit mariusik85 (Monster 620 Dark, nr. inmat. : B 148 HDY) - membru necunoscut al comunitatii noastre in fata la Inter. Se pare ca s-a intamplat din cauza unui conservar care a trecut pe rosu.

 

Daca are cineva detalii despre starea lui, spuneti aici, sau pe topicul de accidente.

 

Ii uram sanatate !

 

multumesc multumesc :D. mi-am facut botezul se pare.

mada....acum ma bucur ca mi-ai pozat motoru atunci sa-mi aduc si eu aminte cum era sa pot sa-l refac :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc multumesc :D. mi-am facut botezul se pare.

mada....acum ma bucur ca mi-ai pozat motoru atunci sa-mi aduc si eu aminte cum era sa pot sa-l refac :bounce:

 

marius....sincer imi pare nespus de rau de incident, dar ma bucur din suflet ca esti TU bine...asta e tot ce conteaza! in ultimele 2 zile am auzit numai lucruri triste.....mi-as dori sa vina ziua in care pe topicul cu accidente sa nu mai fie nici un post....si sa nu mai fim nevoiti sa spunem RIP pt cei dragi ce-i pierdem :(:(

Aveti grija de voi! :hug:

 

Aveti idee unde pot sa fac un ITP la moto in zona drumul taberei ?

 

 

Acum ca ti-ai facut ITP-ul si fix in zona dorita de tine.....ar trebui sa-mi oferi un autograf...nu crezi "The one"???:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cabluri probabil ca are dealer. Nu trebuie sa desfaci mult ca sa ajungi la capete:

 

- Pe de-o parte ai actionatorul de clapeta; poti sa ajungi la el fara se desfaci nimic (nu-i usor, dar cu rabdare si o surubelnita, o sa reusesti).

- Pe cealalta parte ai melcul din maneta de acceleratie. Acolo trebuie sa desfaci, n-ai cum altfel. Dar nu e asa greu. Vezi doar sa fii atent sa pui cablul in melc cum trebuie si sa-l gresezi.

ca o completare la ceea ce ai spus tu!scule necesare: surubelnita stea si cheie de 8.operatia este cat se poate de simpla insa: mare grija la traseul cablului. ca sa nu gresesti baga-l exact pe traseul celui vechi. cablul trebuie sa fie liber, nu prins cu coliere, sotch etc. nu uita de jocul la maneta de acceleratie de 4-5mm atunci cand reglezi cablul. repet, mare grija la traseul cablului! :cheers:

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noh, dragii babei, mai vin o data si confirm: monsterul si stie, si vrea si poate.

M-am intors dupa o saptamana de umblat brambura prin tara, dupa traseul sucit astfel: Bucuresti-Ploiesti-Slanic Prahova-Valenii de Munte-Nehoiu-Brasov-Sighisoara-Sibiu-Sebes-Alba Iulia-Aiud-Cluj Napoca-Oradea-Arad-Timisoara-Lugoj-Timisoara-Deta-Stamora Germana-Deta-Resita-Anina-Oravita-Moldova Noua-Berzeasca-Orsova-Drobeta Turnu Severin-Craiova-Pitesti-Bucuresti.

 

In afara unei curbe unde m-am panicat grav, imediat dupa Slanic Prahova, un ac de par si ingust si foarte ascendent, totul a fost perfect. Plus atatea de drumuri virajate, de nu ma mai saturam. :D

Bucata Resita-Anina, prin Semenic, este de-men-ti-a-la! Si continuarea, spre Oravita - Moldova Noua este superba, mai putin niste zone din dale de beton.

Voi pe unde stati ascunsi?! N-am intalnit decat un monster, tot drumul: lunea trecuta, pe Siriu pe undeva.

Bagam si poze, sa ma laaaaaaaaaaaaauuuuud..

post-1575-0-42712400-1314014769_thumb.jpg

post-1575-0-41463100-1314014794_thumb.jpg

post-1575-0-44587700-1314014849_thumb.jpg

post-1575-0-97402100-1314014866_thumb.jpg

post-1575-0-59845200-1314014935_thumb.jpg

post-1575-0-54841900-1314014958_thumb.jpg

post-1575-0-73697400-1314014982_thumb.jpg

post-1575-0-42442900-1314014994_thumb.jpg

post-1575-0-96134900-1314015028_thumb.jpg

post-1575-0-03173000-1314015083_thumb.jpg

post-1575-0-89521400-1314015128_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...