Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

+1! Noi suntem 4 monstri ( 620, 696, 900 si s4r) care ne-am strans. Optimistul grupului nostru zicea ca din romania se strang "cam 30"...eu i-am zis ca ii platesc benzina pana in italia daca se intampla asta biggrinbandit.gif.

 

Multam pt info, ZaiR!

cred ca asta ar fi un record national! 30 buc ducati la un loc :D poate cine stie? poate ii batem pe belgieni si intram in guinnes book cu 405+1monstere :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Optimistul grupului nostru zicea ca din romania se strang "cam 30"...eu i-am zis ca ii platesc benzina pana in italia daca se intampla asta.

 

Care esti mah optimistul grupului?!?!

Daca sunt 20 de pers, cu banii de cort.. putem inchiria si un conac..

 

 

cred ca asta ar fi un record national! 30 buc ducati la un loc poate cine stie? poate ii batem pe belgieni si intram in guinnes book cu 405+1monstere

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Editat de mada_ykyS4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi e prematur....se pare ca GP12 ne da ceva sperante: http://www.crash.net...uesday_1pm.html

Ar fi timpul.. mai ales ca sezonul trecut a fost un dezastru total.

 

Rezervor de ST4 pe monster S4. 419523_357413284286737_209991095695624_1345955_23711846_n.jpg

 

Screamer sau Big-bang?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de fapt asta nu este un s4, este un st4 fara carene

 

E un monstru cu motor si rezervor din generatia st4. St-ul are cadrul apropiat de 748/916

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un monstru cu motor si rezervor din generatia st4. St-ul are cadrul apropiat de 748/916

neah, cadrul de s4 deriva din st4, difera daca nu ma insel unghiul furcii dar nu sunt sigur. daca te uiti atent, observi aripa sparte care nu este din carbon, radiatorul care nu are protectii, vasul de expansiune care este pozitionat ca la st4, rotile cu trei raze ca la modelul vechi de st4, pompa de frana spate etc. ce mai tura vura, uite un link!

http://it.paperblog.com/lefatteincasa-ducati-ducati-st4-by-marte-688631/ :cheers:

 

ca tot suntem la capitolul poze

 

si un ducati cu peste 100k de km

post-47906-0-25406900-1328045053_thumb.jpg

post-47906-0-78755900-1328051903_thumb.jpg

post-47906-0-42249400-1328051922_thumb.jpg

post-47906-0-72798800-1328051940_thumb.jpg

post-47906-0-31640800-1328051955_thumb.jpg

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, m-am uitat mai atent si intr-adevar ai dreptate. Nu am mai vazut de mult un st desfacut si stiam ca are cadrul asemanator cu cel de pe 748/916, doar cu un alt unghi la furca.

 

:cheers:

 

Care o stiai pe asta : :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A aparut modelul cu tractiune pe fata.

418179_350569354966605_238510002839208_1181207_1882030610_n.jpg

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TreMoto Monstrosity – Ducati Monster Leaning Reverse Trike

 

- Si-au batut joc de bietu' monster :)

 

http://thekneeslider.com/archives/2010/11/24/tremoto-monstrosity-ducati-monster-leaning-reverse-trike/

Chiar ca da.. oricum nu inteleg ideea standerului :what:

 

Se vinde un Monster 620 Racebike

This bike is probably the fastest Monster out there, and very rarely do I get beat coming into Turn 3 at BIR.

Suspension is very solid and set up for about a 190# rider.

Bike has been rock solid the past few years once I exercised all the demons out of her….

Tech support provided for first weekend

 

Here are the particulars:

 

Engine: 2001 Monster 620 Motor, bored 2 mil over to 650cc

Carillo Rods

Custom Ross Hi-comp pistons (have 2 more new ones if you ever need to rebuild the motor)

Balanced crankshaft

Ported head with oversize intake/exhaust valves from a 900ss, done by Silverback Performance

(Fred is now at Ducati of Mpls and is familiar with the motor)

900ss cams

Lightened flywheel

Oversize oil cooler

Sil Motors high mount mufflers

Valves consistently checked and adjusted every third race weekend

 

Suspension:

998s Forks with gold-nitride finish

Ohlins 20mm shim kit done by Ken at Superbike Italia, along with a fork rebuild August 2011

Penske rear shock

ST2 Aluminum Swingarm

 

Bodywork/Misc:

1098 Style bodywork from Hotbodies

Metal gas tank (does have a dent but paint is still fine)

Custom seat with quick release pin

Ducati Performance rearsets and footpegs

Woodcraft clip-ons

CRG front brake lever

Mychron 3 Computer/Laptimer

748 complete wiring harness and ECU – allows for easier tuning – keyless ignition

Various spare bars and levers

Receipts for just about everything done to the bike

Complete Ducati factory service manual in binder

Complete Ducati parts catalog in binder

 

Bike is located in Minneapolis and I am willing to ship (you pay shipping costs, I’ll crate)

Feel free to shoot me any questions at snelsonm5@gmail.com

 

More pics here : http://www.flickr.com/photos/27318169@N00/sets/72157629189509559

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...