Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

sunteti praf cu totii.

 

deci in cazul 996 ambreiajul tipului este total stock. tzacaneala si metaliceala aia se aude din pricina faptului ca placile de ambreiaj sunt disengaged..

cand cuplezi ambreiajul tacaneala aia se estompeaza, dar nu dispare.

 

in cazul doi, pentru necunoscatori, este acelasi MOTOR pe acel monster. tipul insa a schimbat acolo placa de presiune de la ambreiaj cu una aftermarket, suruburile + capetele de piulitza si deasupra a mai adaugat inca o piesa aftermarket care tine totul un pic mia tight. de acolo sunetul schimbat, dar este ACELASI LUCRU.

 

exemplu practic.

 

eu iti f*t una in cua^e si tu urli grav.

 

apoi iau o carpa ti-o indes in gura

 

eu iti f*t una in cua^e si tu urli la fel de grav - dar de data asta suentul este atenuat.

 

case closed.

 

www.ducatiblog.ro -pentur marii ducatisti apropos..

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunteti praf cu totii.

 

deci in cazul 996 ambreiajul tipului este total stock. tzacaneala si metaliceala aia se aude din pricina faptului ca placile de ambreiaj sunt disengaged..

cand cuplezi ambreiajul tacaneala aia se estompeaza, dar nu dispare.

 

in cazul doi, pentru necunoscatori, este acelasi MOTOR pe acel monster. tipul insa a schimbat acolo placa de presiune de la ambreiaj cu una aftermarket, suruburile + capetele de piulitza si deasupra a mai adaugat inca o piesa aftermarket care tine totul un pic mia tight. de acolo sunetul schimbat, dar este ACELASI LUCRU.

 

exemplu practic.

 

eu iti f*t una in cua^e si tu urli grav.

 

apoi iau o carpa ti-o indes in gura

 

eu iti f*t una in cua^e si tu urli la fel de grav - dar de data asta suentul este atenuat.

 

case closed.

 

www.ducatiblog.ro -pentur marii ducatisti apropos..

in primul filmulet, zgomotul pronuntat este din cauza uzurii excesive a discurilor sau oalei. in al 2-lea zgomotul este normal. placa, seibile arcurile etc nu schimba sunetul, poate lipsa capacului! tare exemplul tau practic! :laugh:

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zare facem pariu pe un exemplu 'practic'?:D:D:D:D

pariu ca daca pun rahaturile alea aftermarket imi atenueaza zgomotul chit ca am placile uzate :D.

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zare facem pariu pe un exemplu 'practic'?:D:D:D:D

pariu ca daca pun rahaturile alea aftermarket imi atenueaza zgomotul chit ca am placile uzate :D.

aoleu veine, cum se face ca de fiecare data cand interactionam o facem numai pe motive de ambreiaj? :laugh: ultima data am avut eu dreptate, nu exclud faptul ca de data asta dreptatea sa fie de partea ta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea careva o piesa de colectie? Piccolo cucciolo for sale!

http://www.ducati.ms...gine-850-a.html

 

 

In al doilea rand, am si eu o problema....tre sa vopsesc rezervorul, si tre adus la tabla pt ca are deja niste puncte in care rugina a umflat vopseaua (chiar langa buson). Partea naspa e ca dungile albe (model S4R) nu pot fi refacute cu orice colant, pt ca daca nu este impermeabil (si nu stiu daca exista alt fel...poate stiti voi), umfla lacul si se exfoliaza.

 

Alta varianta ar fi sa le fac cu airbrush, dar si acolo inteleg ca distanta minima intre dungi ar fi de 5mm (fata de 3 cat este acum), si ies prea cracanate.

HELP...!

Editat de dimateodor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut monsteristilor.sezonul acesta imi voi cumpara o motocicleta care va fi clar naked.cu banii pe care ii am acum m ash incadra la un monster s2r 800,monster s2r 1000(cu ceva sacrificii),z750 si hornet 600 la japoneze ma refer la modele dupa 2007.am vazut 2 s2r 1000 unul negru din 2005 si unul rosu din 2008.pe multi ii aud ca nu ducati ca se strica si costa mult la reparat.in cazul unui s2r fie el de 800 sau 1000,riscul de rupere a curelelor implica costuri de 1500-2000 de euro.dar cat de mare e acest risc.eu daca aleg ducati si gasesc un exemplar bun,sa i cer sfatul unui baiat de pe forum de aici care spuneti voi ca se pricepe la motoarele astea(imi scapa acum numele,parca andu).o sa i pun curele noi daca este necesar si ulei plus filtre poate kiar si kit de lant.problema e ca eu abia am bani sa cumpar un s2r dar ca apoi sa patesc belea kiar ar fi nasol.cam asta ma da inapoi de la ideea de monster.imi plce la nebunie linia designului,sunetul si cuplul de jos.intre s2r 800 si s2r 1000 e diferenta mare?nu vreau sa o alerg dar sa se si infiga putin mai mult la nevoie.ash putea veni la bucuresti unde va strangeti voi sa aflu mai multe dar pe frigul asta cred ca nu prea sunt sanse.va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe multi ii aud ca nu ducati ca se strica si costa mult la reparat.

 

Se strica ca sunt prosti si le repara ei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut monsteristilor.sezonul acesta imi voi cumpara o motocicleta care va fi clar naked.cu banii pe care ii am acum m ash incadra la un monster s2r 800,monster s2r 1000(cu ceva sacrificii),z750 si hornet 600 la japoneze ma refer la modele dupa 2007.am vazut 2 s2r 1000 unul negru din 2005 si unul rosu din 2008.pe multi ii aud ca nu ducati ca se strica si costa mult la reparat.in cazul unui s2r fie el de 800 sau 1000,riscul de rupere a curelelor implica costuri de 1500-2000 de euro.dar cat de mare e acest risc.eu daca aleg ducati si gasesc un exemplar bun,sa i cer sfatul unui baiat de pe forum de aici care spuneti voi ca se pricepe la motoarele astea(imi scapa acum numele,parca andu).o sa i pun curele noi daca este necesar si ulei plus filtre poate kiar si kit de lant.problema e ca eu abia am bani sa cumpar un s2r dar ca apoi sa patesc belea kiar ar fi nasol.cam asta ma da inapoi de la ideea de monster.imi plce la nebunie linia designului,sunetul si cuplul de jos.intre s2r 800 si s2r 1000 e diferenta mare?nu vreau sa o alerg dar sa se si infiga putin mai mult la nevoie.ash putea veni la bucuresti unde va strangeti voi sa aflu mai multe dar pe frigul asta cred ca nu prea sunt sanse.va multumesc anticipat

curelele daca le schimbi la timp si in service dar sa fie curele originale si de fabricatie recenta.... nu vei avea probleme cu motoreta. restu "stricaciunilor" sunt de natura normala la orice motor. eu is patit cu curelele in vara. am cumparat de pe Ebay noi, dar nimeni nu stie de cat timp stateau si nu erau originalale(ca originalele nu mai veneau la Ducati Romania) dar daca le cumperi din timp nu ai probleme. (cei de la Ducati au zis ca nu is multe motoare 748/916/996 si au dat ce au avut. curelele au fost schimbate de mine dupa un tutorial. dar vechimea lor si neintinderea corespunzatoare, a dus la forfecarea uneia.

 

in resc consumabile cer ca orice motor, iar de service e si Andu, e si Cristi(la care mi-am facut eu service-ul) si sunt si cei de la Ducati Romania.

 

in rest.... placerea nu se discuta.

 

este rezervorul original!

doar carenele is de pe 748

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspuns.vad ca ai ducati 916.frumos.si eu eram in cap dupa 748 sau kiar 998 dar astea carenate te lasa sa mergi tare de tot(aici ma refer ca nu te supara vantu) si nu ash vrea sa raman fara permis sau mai rau,sa nu mai ramana nimik din mine.acum vreau naked.clar.kiar daca prietenii imi spun sa nu iau ducati eu tot ash fortza criza ca sa spun asha cu un s2r 800 sau 1000(se mai regleaza supapele la modelel astea?) doar ca am vazut 2 modele de s2r 1000 si poate ash avea banii sa l iau pe unul dintre ele dar tare mi e frica sa nu pateasca ceva si sa stau pe bara mult timp pana fac iar bani de reparat.apropo,daca stiti vreun monster s2r bun de vanzare va rog sa ma anuntati.ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi exact asta vreau.sa nu ma lase sa merg tare.adik din cauza lipsei aerodinamicii sa nu pot sa merg constant cu 200.ceva de genu.doar la nevoie si pentru sprinturi scurte sa urce la 200+.asha ca nemergand mereu foarte tare si riscul de a pati ceva scade.plus ca pozitia e clar mult mai buna pe naked pentru touring.

stie cineva vreun s2r 800 sau 1000 bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva vreun s2r 800 sau 1000 bun?

Momentan ia-l pe al lui Coco.. Intreab-o pe Mada daca stie de unul din Craiova.

 

Altfel cauta unu' cu carte din Italia Germania sau Elvetia

 

Bafta!

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspuns.vad ca ai ducati 916.frumos.si eu eram in cap dupa 748 sau kiar 998 dar astea carenate te lasa sa mergi tare de tot(aici ma refer ca nu te supara vantu) si nu ash vrea sa raman fara permis sau mai rau,sa nu mai ramana nimik din mine.acum vreau naked.clar.kiar daca prietenii imi spun sa nu iau ducati eu tot ash fortza criza ca sa spun asha cu un s2r 800 sau 1000(se mai regleaza supapele la modelel astea?) doar ca am vazut 2 modele de s2r 1000 si poate ash avea banii sa l iau pe unul dintre ele dar tare mi e frica sa nu pateasca ceva si sa stau pe bara mult timp pana fac iar bani de reparat.apropo,daca stiti vreun monster s2r bun de vanzare va rog sa ma anuntati.ms anticipat

mda al meu e un 748 cu motor de 916. 998 e cu totu altceva, are motorul care e si pe 999(testastreta) cat de vant, intradevar aerodinamica e alta, dar totu tine de tine,cum zicea si GoodKat. poti sa mergi tare cu orice motor de peste 400cc. supapele trebue si ele reglate la ele. ca nah asta tine de intretinere.

 

cat de prieteni...pfff asta e ceva normal sa iti zica: Nu Ducati. dar totu tine de tine si de cat iti doresti. de patit nu vei pati daca esti atent. daca nu.... ne intalnim si povestim fiecare peripetia lui. iar daca vrei S2R dute si fa un topic la bursa la cumparari si poate vei primi oferta. (incearca si un S4 care e cu motor de pe 916. nu o sa iti para rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coco stie ca ii vindeti motoreta? Zaire ne facem livada cu banii de pe ea.... :):)

Coco-i rupt in freza dupa alcoolul de aseara. Nu ! nu am baut cu el insa........seara fara alcool la Coco nu este decat atunci cand , cand, cand...chiar, cand? :crack: :crack:

Salutari domnilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri.asha este,va fi primul meu motor.insa ramande vazut intre z750,hornet 600 sau monster(s2r).mai dau ture din cand in cand cu un cbr 600 rr si cu un gsx r 750 k4 deci daca va fi vorba kiar si de s4 nu stiu cat de negru poate sa fie dracu asta.si cand ma refer la sprinturi de 200+ va fi atunci cand mergem in grup cu vitezane si se mai iau baietii la "grabeala".

am vazut ca deja imi faceti o oferta.mai mult de 4300 nu crd ca o sa am si cred ca trebuie sa ma gandesc si la curele daca o sa iau monster deci de aia vreau sa stiu de la voi care e treaba cu ducati ca vorba aia:"se strica des si costa mult reparatiile".o seara buna.multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri.asha este,va fi primul meu motor.insa ramande vazut intre z750,hornet 600 sau monster(s2r).mai dau ture din cand in cand cu un cbr 600 rr si cu un gsx r 750 k4 deci daca va fi vorba kiar si de s4 nu stiu cat de negru poate sa fie dracu asta.si cand ma refer la sprinturi de 200+ va fi atunci cand mergem in grup cu vitezane si se mai iau baietii la "grabeala".

am vazut ca deja imi faceti o oferta.mai mult de 4300 nu crd ca o sa am si cred ca trebuie sa ma gandesc si la curele daca o sa iau monster deci de aia vreau sa stiu de la voi care e treaba cu ducati ca vorba aia:"se strica des si costa mult reparatiile".o seara buna.multumesc anticipat.

tu nu vrei doar 100cp pe prima motocicleta, ii vrei disponibili toti si imediat! nu spune nimeni ca nu se poate avea 100cp pe prima motocicleta. eu pe s4 am inceput. diferenta dintre noi este ca tu o vrei ptr "baieteala", "grabeala", "200+km/h"... eu te sfatuiesc sa stai in banca ta. nu o lua ca pe o ofensa, ia-o ca pe un sfat prietenesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm nu prea.nu am explicat eu bine cred.eu nu merg tare de fel,tocmai de aceea vreau naked.dar cand mai mergem cu grupu si au baietii kef de speed sa pot merge si eu cu ei sau am eu kef de putina adrenalina sa fie acolo puterea.nu ma intelegete gresit.am 28 de ani si nu sunt cum crezi tu vreun bididiu care vrea 300km/h.vreau ducati monster s2r pentru cum arata,pentru sound si probabil pentru cuplu doar ca nu am avut ocazia sa ma dau cu nici un v2 ci doar din auzite.daca va fi monster o sa ma obisnuiesc si cu cuplu de jos.vreau sa ma informez si sa stiu sa ma feresc de posibile defectiuni.vreau sa tin moto multi ani de acum inainte,deci vreau sa fie fara belele.ms anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...