Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

mmm nu prea.nu am explicat eu bine cred.eu nu merg tare de fel,tocmai de aceea vreau naked.dar cand mai mergem cu grupu si au baietii kef de speed sa pot merge si eu cu ei sau am eu kef de putina adrenalina sa fie acolo puterea.nu ma intelegete gresit.am 28 de ani si nu sunt cum crezi tu vreun bididiu care vrea 300km/h.vreau ducati monster s2r pentru cum arata,pentru sound si probabil pentru cuplu doar ca nu am avut ocazia sa ma dau cu nici un v2 ci doar din auzite.daca va fi monster o sa ma obisnuiesc si cu cuplu de jos.vreau sa ma informez si sa stiu sa ma feresc de posibile defectiuni.vreau sa tin moto multi ani de acum inainte,deci vreau sa fie fara belele.ms anticipat.

e ok ma si S2 si S4 Eu pe 916 am inceput(dar nu ca prim motor) am mai mers, dar nu sa zic ca as fi avut experienta cine stie ce. totu va depinde de tine, dar daca zici ca ai 28ani, ai trecut oarecum de perioada pubertatii motociclistice. (de obicei lumea se arunca la ier uan sau seis ca prim motor) cat de curele. nu te speria ma asa. le schimbi odata si peste 2 ani sau 20.000km (poti trece dar pe barba ta) acu na nu ca gata la fix 20 sa le schimbi dar sa nu te trezesti pe la 35000

 

in rest.... nu o sa iti para rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Coco stie ca ii vindeti motoreta? Zaire ne facem livada cu banii de pe ea.... :):)

 

:D Coco nu si vinde niciodata motoreta, tine la ea.. mai mult ca la mana lui dreapta!! (cu care bea..) :friends:

 

Piticuleee, daaaa facem livada !!! ABSOLUT !!! abia astept prima productie de tuica, palinca sau ce pipi de balena alba se va extrage. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri si pentru sfaturi.acum vreti sa cred ca nimeni nu merge mai tare de 150 cand e drum liber gen dn1,a1,a2.eu nu vreau moto pt fala si 200+ sau cum credeti voi.vreau sa mi placa mie(si monsteru s2,s4 kiar imi place) si sa l folosesc pentru drumuri la munte,mare,singur sau cu grupu,cand merg la bucuresti sau orase apropiate de fetesti.am categoria a de 2 ani si tot astept si acum am ocazia sa imi iau ceva dragutz.am si eu discernamant si stiu cand merge si cand nu merge cu viteza.apropo de asta doar o singura data am sarit de 200 cu cbr rr si nu ma impresioneaza top speedu.

deci stie cineva unde pot sa vad un s2r 800 sau 1000 in stare buna?ms anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri si pentru sfaturi.acum vreti sa cred ca nimeni nu merge mai tare de 150 cand e drum liber gen dn1,a1,a2.eu nu vreau moto pt fala si 200+ sau cum credeti voi.vreau sa mi placa mie(si monsteru s2,s4 kiar imi place) si sa l folosesc pentru drumuri la munte,mare,singur sau cu grupu,cand merg la bucuresti sau orase apropiate de fetesti.am categoria a de 2 ani si tot astept si acum am ocazia sa imi iau ceva dragutz.am si eu discernamant si stiu cand merge si cand nu merge cu viteza.apropo de asta doar o singura data am sarit de 200 cu cbr rr si nu ma impresioneaza top speedu.

deci stie cineva unde pot sa vad un s2r 800 sau 1000 in stare buna?ms anticipat.

Eu pe monster de 600 cmc la 170km/h(pe ceas) aveam impresia ca sunt la un metru deasupra asfaltului. Am mers asa o data de curios si m-am linistit definitiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci stie cineva unde pot sa vad un s2r 800 sau 1000 in stare buna?ms anticipat.

 

Omu e deja setat. Atentie, nu va intoarceti cu spatele.. ca va da in cap si fura monstrul :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ati prins.asha este,sunt setat pe monster s24,dar nu si s4r.daca nu voi gasi unul bun si sa ma incadrez si in banii pe care ii am o sa fac ce face toata lumea care nu poate(pret mai maricel sau frica de reparatii costisitoare)sa si ia ducati,si anume o sa iau un z750 sau hornet 600 ambele cu abs.e un model s2r 1000 rosu/alb in bucuresti din 2008,si unul din 2005(fabricat)2007(inmatriculat)negru/alb din buzau.stie cineva ceva "rau" despre ele?sau poate sunt alte s2r care asteapta sa fie vandute.dar poate si s2r 800 ca din ce am vazut pe net nu ar fi diferenta uriasa,unii kiar laudand 800-le in fata 1000-lui.care a avut placerea sa le testeze pe ambele il rog sa mi impartaseasca din impresii.ms anticipat

 

setat pe monster s2r.scuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul monstrului meu da semne maaari de exfoliere....si ma gandesc sa-l revopsesc. Inteleg ca sunt mai multe variante, una dintre cele mai indicate fiind vopsirea in camp electrostatic.

 

However, e un task care necesita ceva mai mult decat pasiune si bune intentii :))....si as vrea sa va intreb daca stiti pe cineva care a facut deja asta, si daca da....unde? Il voi suna azi pe Andu sa il intreb, dar in caz ca el nu poate as vrea si sfatul vostru.

 

Cu rezervorul am rezolvat-o :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Plec din tara in cateva luni, in Verona mai exact si o sa vand Monster-ul 600 din 2001. O sa iau altul acolo :D

Am dat pe el 2100e adus din italia, este inscris in iunie 2011 ITP facut atunci, au costat 200e actele. Am cazut usor de 2 ori cu el. Am schimbat la el de cand l-am luat: bujile NGK, uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer. Cauciucurile mai au carne pe ele dar trebuiesc schimbate deoarece are DOT 2004, Tobele si rezervorul (de plastic dur, doar s-a zgariat la cazaturi) sunt zgariate putin, s-au dus placutele de frana pe spate, claxonul si semnalizatorul merg cam greu dar functioneaza, vopseaua de pe motor e putin exfoliata, lantul trebuie schimbat si el, bateria e pe gel si e in stare buna, toate becurile si electronica functioneaza, are 2 chei, una pt pornire si una pt rezervor si sha. O sa o revopsesc cat de curand primavara la un prieten care are cabina de vopsit profesionala. Daca e cineva interesat de Monster o pot vopsii cum doreste viitorul propietar neagra sa fie. Are monopost, nu are aripa spate, am dat jos scaritele spate si le-am pierdut. Trebuie verificata distributia si ambreiajul cred. Eu am mers doar 3000km cu ea (2 luni permis suspendat) iar in bord are undeva la 23-24000km, nu am ramas niciodata in drum, nu are nici o problema de functionare, cine e pasionat o poate face cum doreste daca nu are toti banii. De aici si pretul scazut zic eu 1600e, investitia necesara motorului nedepasind 500e. Actele sunt facute pe Bucuresti pe numele fratelui care nu are nici A nici B. Asigurarea este expirata iar motorul este langa Oltenita, Calarasi ~60km de Bucuresti. Pt info 0722 306 118 intre 10-20. Pret 1600e

Poze de cand am luat-o:

post-64892-0-89475800-1326795273_thumb.jpg

post-64892-0-80151800-1326795280_thumb.jpg

post-64892-0-31332700-1326795285_thumb.jpg

post-64892-0-07862800-1326795290_thumb.jpg

post-64892-0-37898100-1326795294_thumb.jpg

post-64892-0-47081800-1326795299_thumb.jpg

post-64892-0-81620100-1326795306_thumb.jpg

post-64892-0-35071000-1326795313_thumb.jpg

Editat de icsu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoreta e ok, am facut si eu burnout cu ea, am dat-o pe-o roata, se tine bine (glumesc :D)

O recomand :D

Icsule sa-mi aduci si mie un glob d'ala cu zapada de acolo ... sau nu ninge in Verona ? :D

snowball-egl067-44.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Plec din tara in cateva luni, in Verona mai exact si o sa vand Monster-ul 600 din 2001. O sa iau altul acolo :D

Am dat pe el 2100e adus din italia, este inscris in iunie 2011 ITP facut atunci, au costat 200e actele. Am cazut usor de 2 ori cu el. Am schimbat la el de cand l-am luat: bujile NGK, uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer. Cauciucurile mai au carne pe ele dar trebuiesc schimbate deoarece are DOT 2004, Tobele si rezervorul (de plastic dur, doar s-a zgariat la cazaturi) sunt zgariate putin, s-au dus placutele de frana pe spate, claxonul si semnalizatorul merg cam greu dar functioneaza, vopseaua de pe motor e putin exfoliata, lantul trebuie schimbat si el, bateria e pe gel si e in stare buna, toate becurile si electronica functioneaza, are 2 chei, una pt pornire si una pt rezervor si sha. O sa o revopsesc cat de curand primavara la un prieten care are cabina de vopsit profesionala. Daca e cineva interesat de Monster o pot vopsii cum doreste viitorul propietar neagra sa fie. Are monopost, nu are aripa spate, am dat jos scaritele spate si le-am pierdut. Trebuie verificata distributia si ambreiajul cred. Eu am mers doar 3000km cu ea (2 luni permis suspendat) iar in bord are undeva la 23-24000km, nu am ramas niciodata in drum, nu are nici o problema de functionare, cine e pasionat o poate face cum doreste daca nu are toti banii. De aici si pretul scazut zic eu 1600e, investitia necesara motorului nedepasind 500e. Actele sunt facute pe Bucuresti pe numele fratelui care nu are nici A nici B. Asigurarea este expirata iar motorul este langa Oltenita, Calarasi ~60km de Bucuresti. Pt info 0722 306 118 intre 10-20. Pret 1600e

Poze de cand am luat-o:

 

ai dat un anunt de parca nu prea ai vrea sa-l vinzi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dat un anunt de parca nu prea ai vrea sa-l vinzi :P

omu a fost sincer ma, ce vroiai sa zica. cum era unu pe aici care zicea: motoru merge brici, am cazut cu ea la 20 la ora dar e doar zgariata. are schimbata janta fata si furca. :crack:

 

bafta la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ popicadi - In tot ce am vandut pe forum-ul de IT am fost corect si nu vad de ce nu as fi pe asta.. poate pt unii par multe defecte la motorul. Nu cred ca am uitat vreun defect dar repet functioneaza totul la ea. E ideala pt incepatori de aceea imi voi cumpara alta de acolo, daca nu o vand pe asta o sa ii fac aici revizia completa sa vad cum sunt curelele de distributie care costa cma 80e am inteles si o sa o iau acolo. Nu uita ca o dau vopsita in banii astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ popicadi - In tot ce am vandut pe forum-ul de IT am fost corect si nu vad de ce nu as fi pe asta.. poate pt unii par multe defecte la motorul. Nu cred ca am uitat vreun defect dar repet functioneaza totul la ea. E ideala pt incepatori de aceea imi voi cumpara alta de acolo, daca nu o vand pe asta o sa ii fac aici revizia completa sa vad cum sunt curelele de distributie care costa cma 80e am inteles si o sa o iau acolo. Nu uita ca o dau vopsita in banii astia.

 

si eu am avunt monster de 600 si stiu cum e. L-am vandut in ideea sa-mi cumpar de 900 dar m-am bagat in bani si acum ma plimb cu scuterul. Cand am citit toate detalile mi-am adus aminte de mine cand l-am vandut. Cand am vazut ca scoate omul banii parca imi venea sa dau inapoi. Sa nu-l mai vand. De aceea am scirs ce am scris:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ popicadi - In tot ce am vandut pe forum-ul de IT am fost corect si nu vad de ce nu as fi pe asta.. poate pt unii par multe defecte la motorul. Nu cred ca am uitat vreun defect dar repet functioneaza totul la ea. E ideala pt incepatori de aceea imi voi cumpara alta de acolo, daca nu o vand pe asta o sa ii fac aici revizia completa sa vad cum sunt curelele de distributie care costa cma 80e am inteles si o sa o iau acolo. Nu uita ca o dau vopsita in banii astia.

motorul arata super bine.

o afacere buna pentru cine are banii astia!

spor la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ popicadi - In tot ce am vandut pe forum-ul de IT am fost corect si nu vad de ce nu as fi pe asta.. poate pt unii par multe defecte la motorul. Nu cred ca am uitat vreun defect dar repet functioneaza totul la ea. E ideala pt incepatori de aceea imi voi cumpara alta de acolo, daca nu o vand pe asta o sa ii fac aici revizia completa sa vad cum sunt curelele de distributie care costa cma 80e am inteles si o sa o iau acolo. Nu uita ca o dau vopsita in banii astia.

 

Parerea mea e ca pentru inceput iti va fi greu sa-ti iei altul, fa-i revizia completa in romania (pentru ca-i mai eftin) si plimba te cu el in "patria mama", cel putin vei acumula experienta si iti vei da seama ce-ti doresti in viitor.

 

Pretul cerut este mic, la acelasi pret il vei da si peste 1 an in Italia. Cu asigurare si revizie poti merge cu el cel putin 1 an. Gandeste te inainte sa ti arunci banii pe geam ;)

 

Chiar daca e frig in jurul meu, tot am gasit sa ma incalzesc cu ceva.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Mai am de capatat experienta dar nu o pot capata pe acest motor acolo deoarece acolo este o limita de 32kw pt incepatori (moto cat si auto, limita de kw difera)parca in primii 2 ani si Monster-ul o depaseste cu putin. Deci am abia 1 an si 2 luni de permis, mai trebuie sa astept sau trebuie sa iau unul si sa-l limitez/"castrez". Am o astra h diesel si o sa plec cu ea, ma costa ceva sa duc motorul pana acolo, nu are rost deranjul am constat eu. O sa-mi iau tot Monster, ce model si cat de mare inca nu stiu, o sa fie in functie de necesitatea de acolo.

O seara buna

Editat de icsu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The FIM has announced the provisional entry list for the 2012 MotoGP World Championship, which gets underway on April 8th with the opening round in Qatar.

The provisional list is as follows:

 

1 CASEY STONER AUS - HONDA TEAM, HONDA

4 ANDREA DOVIZIOSO ITA - YAMAHA TECH 3, YAMAHA

5 COLIN EDWARDS USA - FORWARD RACING, SUTER*

6 STEFAN BRADL GER - LCR HONDA MotoGP, HONDA

8 HECTOR BARBERA SPA - PRAMAC RACING TEAM, DUCATI

9 DANILO PETRUCCI ITA - IODA RACING PROJECT, IODA*

11 BEN SPIES USA - YAMAHA FACTORY RACING, YAMAHA

13 ANTHONY WEST AUS - SPEED MASTER, ART*

14 RANDY DE PUNIET FRA - ASPAR TEAM MotoGP, ART*

17 KAREL ABRAHAM CZE - CARDION AB MOTORACING, DUCATI

19 ALVARO BAUTISTA SPA - HONDA GRESINI, HONDA

20 ALEIX ESPARGARO SPA - ASPAR TEAM MotoGP, ART*

22 IVAN SILVA SPA - BQR, BQR-FTR*

26 DANI PEDROSA SPA - HONDA TEAM, HONDA

35 CAL CRUTCHLOW GBR - YAMAHA TECH 3, YAMAHA

46 VALENTINO ROSSI ITA - DUCATI TEAM, DUCATI

51 MICHELE PIRRO ITA - HONDA GRESINI, FTR*

68 YONNY HERNANDEZ COL - BQR, BQR-FTR*

69 NICKY HAYDEN USA - DUCATI TEAM, DUCATI

77 JAMES ELLISON GBR - PAUL BIRD RACING, ART*

99 JORGE LORENZO SPA - YAMAHA FACTORY RACING, YAMAHA

 

*CRT

 

 

http://www.motogp.com/en/news/2011/provisional%20entry%20list%20motogp%202012%200

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...