Crazy-devil Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 am cateva poze cu tine. cu berea in fata. cu genunchiul pe jos doar lui buggy i-am facut:))) ia sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 2, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2012 prea e trasa de par bucuria aia, ce dracu, doar nu i-a fatat vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 (editat) ))))...... @zar916...deci miai pus camera pe hypermotardul care mi lai lasat la test daca stiam ca asa sta treaba dadeam totul din mine... ))))) @monsteristul...de ce mai lasa omu sa isi expuna parerea si bucuria ...nu multi au prilejul asta:) nuu! poza cu genunchiul pe jos nu e facuta la misano, e facuta pe aerodromul de la forli. uite aici:)) Editat Noiembrie 2, 2012 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 nuu! poza cu genunchiul pe jos nu e facuta la misano, e facuta pe aerodromul de la forli. uite aici:)) deci nu am ce sa mai comentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 2, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2012 buggy, da cu burta aia ce-i. ia, la sala cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 @crazy devil...ce credeai ca numai tu te dai cu genunchiu pe jos.... in alata oridine de idei... ))...cersetor imbracat in mototrist nu ati mai vazut nu?!!... se preteaza bine ptr italia daca iti aduci aminte si eu eram "cu genunchiul pe jos" dar na, aparatul foto a fost la mine:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 2, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2012 nu ma iau frate, dar nici nu am chef sa te aud laudandu-te pe aici ca tu ai slidere pe burta si le mai si folosesti pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 monsteristule, daca il vedeai cat de ofilit era atunci.... P.S. asta-i buna cu sliderele pe burta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 http://www.bikeexif.com/custom-ducati-900ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 baetii au servit o.. afumatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 http://www.bikeexif....om-ducati-900ss ce porcariee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) Salut, Din pacate trebuie sa anunt un accident cu un 999 negru pe soseaua Pipera, vis-a-vis de Porche Bucuresti Nord sau undeva aproape. Numarul de inmatriculare este B-88-STS. Baiatul are piciorul rupt, fractura deschisa dar este constient, un amic a vorbit cu el. Eu nu sunt acolo. Editat Noiembrie 5, 2012 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 salut. de ceva vreme am observat ca nu mai am mini explozile alea in tobe cand lasam acceleratia din ture de varf adica flamele alea pe tobe. dece? s-a dereglat ceva ca am inteles ca tobele fara filtre trebuie sa bubuie in genu..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 salut. de ceva vreme am observat ca nu mai am mini explozile alea in tobe cand lasam acceleratia din ture de varf adica flamele alea pe tobe. dece? s-a dereglat ceva ca am inteles ca tobele fara filtre trebuie sa bubuie in genu..? teoretic inainte aveai un amestec prea bogat, iar acum ceva mai sarac. drept motivul pt care nu mai bubuie. as suspecta filtrul de benzina. simti si vreo diferenta la putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Salut, Din pacate trebuie sa anunt un accident cu un 999 negru pe soseaua Pipera, vis-a-vis de Porche Bucuresti Nord sau undeva aproape. Numarul de inmatriculare este B-88-STS. Baiatul are piciorul rupt, fractura deschisa dar este constient, un amic a vorbit cu el. Eu nu sunt acolo. Am vorbit eu cu, cumnata lui cred, si cristi (cel cu 749 negru) e internat la urgente, acum e la ortopedie. Se pare ca nu e chiar fractura ca e doar carnea sfasiata, noroc ca s-a lovit la piciorul sanatos, la celalalt avea tija din alt accident. Tks colegului din Snatch pt ca a avut grija de moto. RIDE SAFE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) @crazy_devil da in a doua daca trageam de el se cam ridica pe o roata si rupea aderenta acuma cam rar..se poate si de la vremea asta ploioasa tinand cont ca al meu e pe carburator. Editat Noiembrie 5, 2012 de Lucas LS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 @crazy_devil da in a doua daca trageam de el se cam ridica pe o roata si rupea aderenta acuma cam rar..se poate si de la vremea asta ploioasa tinand cont ca al meu e pe carburator. diferenta prea mare din cauza vremii nu se simte. mai ales la un monster. diferentele alea s-ar vedea doar pe testere. daca zici ca inainte puteai sa faci broscute iar acum cam rar, schimba filtrul de benzina. desi la carburatie nu e ca la injectie. totusi e mult mai bine daca tragi o fuga la mecanic, daca crezi ca e grava. cred ca daca ai schimba consumabile si ai sincroniza carburatoarele si amestecul, si-ar reveni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 ce porcariee da asta iti place http://www.bikeexif.com/ducati-749-custom?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Bikeexif+%28Bike+EXIF%29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Laik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 daca e pe carburator e clar, s-au desincronizat. din vina cui a fost accidentul cu 749? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) Multumesc tuturor pentru gandurile bune! Moto: www.wattbitmotors.ro Nu conteaza cati ani ai in viata asta, ci viata din anii tai… Toata lumea moare, dar nu toata lumea traieste… De fiecare data m-am ridicat pe picioarele mele, cei drepte rupte s-au sfasiate. De fiecare data am revenit in lumea moto si pe motocicleta, culmea m-ai cu drag, o sa incerc si mai prudent. Am depasit masini, dupa podul de la pipera, pe stanga si un baiat a iesit printe masini si m-a izbit din lateral, am zburat cu motor cu tot 3m, singura problema e ca s-au umflat muschi de la gamba dreapta si au iesit prin piele, (se vede ca am fost la sala), cu doua operatii sunt ca nou, una am facut-o deja! Oricum am fost mai puternic i-am rupt si numarul si radiatorul. Ma intreba cineva ce imi aduce motorul, ca e un risc permanent. Asa este dar imi aduce bucuria de a trai, de a ma simti viu, nu e singura dar e printre ele. PS: Sunt niste doctorite tare dragute, din toate punctele de vedere, aici la Floreasca, urgente, chirurgie plastica. Sa ne vedem sanatosi pe drum cu motoarele si multumesc inca odata! Masina iesea din parcare de la PBN, si a vrut sa faca stanga spre Bucuresti. Editat Noiembrie 6, 2012 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) teoretic inainte aveai un amestec prea bogat, iar acum ceva mai sarac. drept motivul pt care nu mai bubuie. as suspecta filtrul de benzina. simti si vreo diferenta la putere? rateurile pe decelerare nu sunt cauzate de amestec bogat! am zis-o si o mai zic in continuare! este sarac sau esapamentul nu este etans de la galerii pana la finala! daca stii legea lui Bernoulli ai si explicatia! 1- pe scurt zis pe decelerare motorul este 'gatuit', adimisia fiind inchisa! carburatorul cu admisia inchisa ofera raportul ideal setat pentru ralanti, dar motorul avand turatia peste ralanti nu poate arde, amestecul fiind sarac in benzina! 2-'intre cei 4 timpi ai motorului' exista un moment cand supapele de admisie si cele de evacuare se suprapun, adica in momentul cand se termina evacuarea gazeler si admisia celor proaspete! pe decelerare motorul tinde sa traga aer prospat din evacuare, saracind astfel amestecul! de aceea la esapamentele sport, mai ales cele scurte popping-ul pe decelerare se intampla mai des! ultima chestie este: motocicletele si nu numai pe carburatie sunt influentate de vreme.de altitudine sau umiditate! cand ai amestec bogat, vara sau cand temperaturile sunt mai ridicate, aerul este mai rarefiat iar amestecul va fi si mai bogat! toamna, aerul este mai dens, si amestecul devine mai sarac, etc! toate lucrurile astea le-am probat si verificat pe propria piele! Editat Noiembrie 6, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 sa stii ca ai dreptate. desi aveam o alta impresie despre rateurile astea, acum mi-am adus aminte ca aceiasi problema o aveam si eu cand filtru era infundat (benzina prea putina) ca pe decelerare imi bubuia de numa numa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 rateurile pe decelerare nu sunt cauzate de amestec bogat! am zis-o si o mai zic in continuare! este sarac sau esapamentul nu este etans de la galerii pana la finala! daca stii legea lui Bernoulli ai si explicatia! 1- pe scurt zis pe decelerare motorul este 'gatuit', adimisia fiind inchisa! carburatorul cu admisia inchisa ofera raportul ideal setat pentru ralanti, dar motorul avand turatia peste ralanti nu poate arde, amestecul fiind sarac in benzina! 2-'intre cei 4 timpi ai motorului' exista un moment cand supapele de admisie si cele de evacuare se suprapun, adica in momentul cand se termina evacuarea gazeler si admisia celor proaspete! pe decelerare motorul tinde sa traga aer prospat din evacuare, saracind astfel amestecul! de aceea la esapamentele sport, mai ales cele scurte popping-ul pe decelerare se intampla mai des! ultima chestie este: motocicletele si nu numai pe carburatie sunt influentate de vreme.de altitudine sau umiditate! cand ai amestec bogat, vara sau cand temperaturile sunt mai ridicate, aerul este mai rarefiat iar amestecul va fi si mai bogat! toamna, aerul este mai dens, si amestecul devine mai sarac, etc! toate lucrurile astea le-am probat si verificat pe propria piele! Exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.