adidas Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Te-a vazut Radu, pe undeva pe Sos. Nordului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Te-a vazut Radu, pe undeva pe Sos. Nordului m-a vazut si Zair....si doar atat....cica nici nu l-am salutat:))))) vai ce urat din partea mea...mi-am facut mea culpa intensiv 3 secunde:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Incep sa ma gandesc la prostii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Aveti idee daca ma duc la RAR pentru Autentificare si am pe motocicleta alta instalatie de frana ma respinge sau imi da certificatul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladimirOctavian Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 La autentificare iti verifica numai seriile, respectiv cea de pe sasiu si cea de pe motor. Nu o sa ai nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Fanii lui Rossi isi vand bunurile si trec inapoi pe Yamaha ) Editat Martie 25, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) La autentificare iti verifica numai seriile, respectiv cea de pe sasiu si cea de pe motor. Nu o sa ai nici o problema. Asta e in teorie. In practica depinde peste cine dai. Daca au chef, pot sa te refuze si pentru ca nu ai lumina la numar. Fanii lui Rossi isi vand bunurile si trec inapoi pe Yamaha ) Ce cocalar trist. Editat Martie 25, 2013 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Paul Smart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 poate sa imi spuna si mie careva un lucru? la ducati monster 696 un se monteaza crash padurile , si unde se gasesc de cumparat? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 La fel ca restu. La motor(neindicat sa faci asta) sau cel mai bun e la furca faţă, bascula si capete de ghidon. Le gasesti pe net, sau ti le faci tu la meseriasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 poate sa imi spuna si mie careva un lucru? la ducati monster 696 un se monteaza crash padurile , si unde se gasesc de cumparat? merci Eu mi-am luat de pe Louis crash pad-uri, de la LSL: http://www.louis.eu/_30040c24c1538eb2134b2fb4f18d30dca5/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021970 Iti trebuie si kitul de montare urmator: http://www.louis.eu/_30040c24c1538eb2134b2fb4f18d30dca5/index.php?topic=search&searchterm=10021705&cmd.x=10&cmd.y=5 Din pacate, asa cum zice si Crazy, se monteaza la motor. Trebuie sa scoti bara aia de sustinere si sa o inlocuiesti cu cea din kitul de montare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 merci de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Salutare Ducatisti, Se pare ca vremea nu tine cu noi. Chiar daca sambata se anunta 16 grade propun sa mutam deplasarea la Veliko pentru un alt weekend. Trebuie sa avem cel putin 2 zile de soare, ca sa avem cat de cat o siguranta... si din ce am vazut va ploua pana vineri. Vom anunta iesirea cu cel putin o saptamana inainte - eventual weekend-ul viitor sau peste 2 saptamani, astfel incat sa avem cat mai multi participanti. Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Total de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 merci de informatii eu iti recomand sa nu-ti pui grashpad-uri la motor. cum ti-am scris si mai sus, iti recomand sa pui la furca, bascula, si niste capede de ghidon mai lungi. in schimbul crashpad-urilor, pune niste scarite race. s-a mai discutat problema acu cateva pagini in urma. te va costa ceva mai mult, dar daca e sa cazi, riscurile sunt mult mai mici. cel putin elimini riscul de a indoi cadrul din cauza la crashpad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 eu iti recomand sa nu-ti pui grashpad-uri la motor. cum ti-am scris si mai sus, iti recomand sa pui la furca, bascula, si niste capede de ghidon mai lungi. in schimbul crashpad-urilor, pune niste scarite race. s-a mai discutat problema acu cateva pagini in urma. te va costa ceva mai mult, dar daca e sa cazi, riscurile sunt mult mai mici. cel putin elimini riscul de a indoi cadrul din cauza la crashpad. poate o sa ajungem sa le punem niste bullbar-uri, niste roti ajutatoare si o sa le si tinem in vitrina sa nu se strice......vai stiu unii ar zice ca sunt rea......)))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 poate o sa ajungem sa le punem niste bullbar-uri, niste roti ajutatoare si o sa le si tinem in vitrina sa nu se strice......vai stiu unii ar zice ca sunt rea...... )))))))))) da ce rea esti gagica. ceea ce am spus mai sus, cred ca poate fi cea mai buna varianta. a nu se uita ca vorbeste o legenda. tu stii despre ce e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) da ce rea esti gagica. ceea ce am spus mai sus, cred ca poate fi cea mai buna varianta. a nu se uita ca vorbeste o legenda. tu stii despre ce e vorba EU???eu nu sunt rea:)))) (- "I'm not bad, I'm just drawn this way!!!" ) , mai exista varianta de crashpad pe casca sau pe slide-uri:))))).......nu era vb de tine si de sfaturile date de tine......stiu ca esti o legenda, cum as putea sa uit????...sa zic ca se aplica doar categoriei de bikeri care nu stiu sa plece de pe loc sau sa opreasca motorul in siguranta, dar in schimb sunt experti in a da sfaturi...in toate domeniile moto:)))) Editat Martie 26, 2013 de mada_ykyS4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 I feel me better, "maci beter" crashpad-uri pe slidere nu mai au rost. pe casca sunt O.K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 I feel me better, "maci beter" crashpad-uri pe slidere nu mai au rost. pe casca sunt O.K. pai vezi ca nu ma iubesti degeaba?????esti de acord cu mine, stii ca am idei bune....by the way la slidere nu mai ai nevoie tu ca stii sa pui genunchiul jos.....la cap mai ai de lucrat:* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 pai vezi ca nu ma iubesti degeaba?????esti de acord cu mine, stii ca am idei bune....by the way la slidere nu mai ai nevoie tu ca stii sa pui genunchiul jos.....la cap mai ai de lucrat:* aia era.... dragostea asta total deacord cu tine..... doctorul mi-a zis la fel, cica sunt baiat bun, capul e problema oare ce sa fac. Blastfemie frate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 am pe stoc niste rimstripesuri. alb reflectorizant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobalt Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ducati 848 Evo - Termignoni Flamethrower Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ala nu e un motor de Sv/TL 1000? e de pe TL 1000 penibil in orice caz. Ducati 848 Evo - Termignoni Flamethrower am vazut mai de mult filmuletul. s-a ridicat parul pe mine cand mi-am pus castile si m-am excitat cu un Play.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Penibil de ce? E un motor v2 la 90, foarte puternic, fiabil nu incape vorba....penibil ca nu scrie Ducati pe el? Mie mi se pare reusita combinatia. Nu e penibil. Blasfemic, poate. Daca e vorba de un cadru de 916, inteleg leitmotiv-ul modificatiei: mai multa putere. Dar nu cred ca pentru +/- 10 cai in plus merita sa pierzi sunetul motorului si ambreiajului Ducati. Mai ales la cata bataie de cap trebuie sa fi fost necesara pentru modificare si omologare. Parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.