ZYB Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ca tot veni vorba de radiatoare, modelele I.E nu ar trebuii sa aiba si radiator la ulei ? Ori nu il vad eu ori acest model nu are .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Am vazut un SV650 semi carenat ...dar nu ma tenteaza forma si nu ma impac cu semi-ghidoane in oras . Si ceva frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 S4R e ceva cu muschi, jucarie de bad boys Diavelul mie nu imi place deloc, as prefera V-Max-ul. si fara "R" e jucarie de bad girls:)))) ....nu-mi place Diavelul, in schimb SF 848 ar fi singurul cu care poate in viitor as schimba baiatul asta e si mai frumoasa:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mocanupetre Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Da, ai dreptate. Eu stiam doar de existenta unu M900 S (carburatie) si M900 i.e. (injectie electronica) - se pare ca a existat si un M900 i.e. S(pecial - nu "Sport") cu Öhlins full reglabil pe spate. Totutsi, ceva nu se pupa: acel "900 i.e. Special" nu avea tipul ala de radiator de ulei. Motocicleta din poza are radiator de ulei model mai vechi, care a fost folosit pe M900 si M750 carburatie. Diferenta: Model vechi Model nou In fine, nu vreau sa fac reclama negativa nimanui. Dar e frumos sa fii onest si precis in anunturi, si sa nu incerci sa infloresti cand nu e cazul, bazandu-te pe lipsa de cunostinte a cumparatorului. Am cautat pe moto.it si toate Monsterele 900 i.e. special, au radiator model vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ucide Quru pitzipoancelor dornice de senzatii tari(fierbinti defapt) da tu chiar vrei sa iei pasager/a pe asa ceva? adica eu as face asta, dar intai sa dau o tura de juma de ora, dar sa nu o tin sub 7000RPM dupa aia daca se poate urca, e bine primita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ca tot veni vorba de radiatoare, modelele I.E nu ar trebuii sa aiba si radiator la ulei ? Ori nu il vad eu ori acest model nu are .... Doar motoarele de la 750cc in sus au radiator de ulei. si fara "R" e jucarie de bad girls:)))) ....nu-mi place Diavelul, in schimb SF 848 ar fi singurul cu care poate in viitor as schimba baiatul Ii lipseste lui SF 848, si cred ca-mi dai dreptate. Am cautat pe moto.it si toate Monsterele 900 i.e. special, au radiator model vechi. Din cate vad, sunt de ambele feluri (ex: aici, aici, aici sau aici sunt cu model nou). Cred ca le ramasesera niste piese vechi de care trebuiau sa scape. Deci... da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Tot stau si ma uit la un SF848, incercand sa inteleg ce-i "lipseste" si nu prea am gasit nimic. E parca prea perfect construita As fi curios daca in loc de farul ala, ar merge un far LSL Clubman Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Pai farul ala de la SF848 este miezul, sa ii pui un far rotund "oldschool" pe un streetfighter generatie noua o sa arate ca nuca in perete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Pai da, de asta ziceam ca SF e construit perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Uite ceva-ul la care ma refeream Farul e intr-adevar in linia intregii motociclete, dar eu totusi cred ca se poate face un pas spre un look clasic prin schimbarea ansamblului far-rezervor-codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Doar motoarele de la 750cc in sus au radiator de ulei. Ii lipseste lui SF 848, si cred ca-mi dai dreptate. . Ambreiajul se poate schimba. coAsta, dar.... se poate. asta e un inconvenient in decizia de a trece la 848 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Depinde... eu am supravietuit si cu amreaiaj ud pe Ducati Chit ca mi-a placut la nebunie cum un 749 cu arculetele la vedere a oprit la stop la cismigiu si a intors absolut toate capetele, credeau ca explodeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 cand spui Ducati. prima data trebuie sa te duca gandul al un ambreiaj uscat si un sunet de V2 turbat. restu.... e cancan aaaaa, si design-ul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 cand zici ducati eu unu ma gandesc la desmodromic si cuplu...apoi la restul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Uite ceva-ul la care ma refeream Farul e intr-adevar in linia intregii motociclete, dar eu totusi cred ca se poate face un pas spre un look clasic prin schimbarea ansamblului far-rezervor-codita. Uite acel ceva: http://store.proitalia.com/ducati-848-dry-slipper-clutch-conversion-kit-p-4126.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) cand zici ducati eu unu ma gandesc la desmodromic si cuplu...apoi la restul ) Cand zici "Ducati", muncitorii in dube la stop sau taximetristii se gandesc la "diesel", "tacheti uzati" sau "ambielaj dus". Uite acel ceva: http://store.proitalia.com/ducati-848-dry-slipper-clutch-conversion-kit-p-4126.html 1.600 de coco... Au intrat baieti aici pe forum care isi doreau o motocicleta intreaga la banii astia. Asa ca nu mai bine iesi cu un SF 1098 de la inceput? Pe ala e gratuit Editat Martie 21, 2013 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Esti prea incapatanata sa accepti ca poate intre timp s-au schimbat sumele platite catre asigurari sau taxele statului roman. Addrianii, te astept cu interes sa mi spui cat ai platit inmatricularea motoretei ca sa nu induc lumea in eroare. RAR - 532.5 RON Asigurare - 176 RON / 6luni Taxa talon - 37 RON Traducere legalizata - 57 RON Declaratie la notar (cum ca motoreta s`a adus in tara cu autovehiculul/platforma XX) - 25 RON Taxa de inmatriculare - 60 RON Taxa urgenta finante - 85 RON (se poate si fara, dar a fost cazul) Timbru fiscal - 2 RON (asta pentru certificatul de la ANAF "cum ca nu as fi platitor de TVA" pe care l`am omis la dosar si pentru care trebuie sa mai astept 4 zile in conditiile in care si taxa de urgenta la finante a fost platita pentru o stampila pe loc si o semnatura...vina mea) Cam astea au fost cheltuielile pe care le`am suportat pentru inmatriculare, suma fiind 1000 RON rotunjita de la 999.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Cand zici "Ducati", muncitorii in dube la stop sau taximetristii se gandesc la "diesel", "tacheti uzati" sau "ambielaj dus". 1.600 de coco... Au intrat baieti aici pe forum care isi doreau o motocicleta intreaga la banii astia. Asa ca nu mai bine iesi cu un SF 1098 de la inceput? Pe ala e gratuit cand zic Ducati.....zic: sound, feelings, pasion, adrenaline, LIFE!!!!, iar in ceea ce priveste ambreajul sunt perfect de acord cu tine, dar cum zice si Radu- Adidas....se poate pune...si ar fi inlocuitorul lui S4 perfect- un SF 848- cu ambreaj uscat + termi........perfect daca lumea vrea ducati intreg si bun la banii astia......vreau si eu un ferrari.....dar am bani doar de un logan:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Asa ca nu mai bine iesi cu un SF 1098 de la inceput? Pe ala e gratuit Woooord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 RAR - 532.5 RON Asigurare - 176 RON / 6luni Taxa talon - 37 RON Traducere legalizata - 57 RON Declaratie la notar (cum ca motoreta s`a adus in tara cu autovehiculul/platforma XX) - 25 RON Taxa de inmatriculare - 60 RON Taxa urgenta finante - 85 RON (se poate si fara, dar a fost cazul) Timbru fiscal - 2 RON (asta pentru certificatul de la ANAF "cum ca nu as fi platitor de TVA" pe care l`am omis la dosar si pentru care trebuie sa mai astept 4 zile in conditiile in care si taxa de urgenta la finante a fost platita pentru o stampila pe loc si o semnatura...vina mea) Cam astea au fost cheltuielile pe care le`am suportat pentru inmatriculare, suma fiind 1000 RON rotunjita de la 999.5 nu vad in cheltuielile tale urmatoarele: -ziua pierduta (50-150 lei in functie de pregatirea fiecaruia, in cazul tau ai 2 zile una la rar una la politie -mijlocul de deplasare, combustibil 100 si 200 lei -mancarea si bautura ta plus cafelel etc. eu am ajuns la 400e si tu lafel numai ca nu ai constientizat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 nu vad in cheltuielile tale urmatoarele: -ziua pierduta (50-150 lei in functie de pregatirea fiecaruia, in cazul tau ai 2 zile una la rar una la politie -mijlocul de deplasare, combustibil 100 si 200 lei -mancarea si bautura ta plus cafelel etc. eu am ajuns la 400e si tu lafel numai ca nu ai constientizat ) nu contrazic asta, desi e subiectiva treaba cu asa numitele cheltuieli suplimentare de mancat si de baut oricum trebuie indiferent de activitate transportul m`a costat 30 de lei cand am fost la RAR, iar in rest 0 deoarece Ploiestiul este un oras mic si este lejer la pas, ori cu bicicleta ...acesta fiind iar un aspect ce devine subiectiv eu spun maxim 300e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladimirOctavian Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Vorbiti despre inmatricularea unui motor luat din tara sau din afara? Nu m-am prins, sunt cam incetisor la capau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Declaratie la notar (cum ca motoreta s`a adus in tara cu autovehiculul/platforma XX) - 25 RON Cred ca asta e un indiciu foarte bun, in orice caz una din romania te duce pe la 70% din suma aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Taxa pentru inmatriculare e 60 ron nu 30 pt motorete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Iar incepem? ) RAR - 532.5 RON Asigurare - 176 RON / 6luni Taxa talon - 37 RON Traducere legalizata - 57 RON Declaratie la notar (cum ca motoreta s`a adus in tara cu autovehiculul/platforma XX) - 25 RON Taxa de inmatriculare - 60 RON Taxa urgenta finante - 85 RON (se poate si fara, dar a fost cazul) Timbru fiscal - 2 RON (asta pentru certificatul de la ANAF "cum ca nu as fi platitor de TVA" pe care l`am omis la dosar si pentru care trebuie sa mai astept 4 zile in conditiile in care si taxa de urgenta la finante a fost platita pentru o stampila pe loc si o semnatura...vina mea) Cam astea au fost cheltuielile pe care le`am suportat pentru inmatriculare, suma fiind 1000 RON rotunjita de la 999.5 Din cate vad, la RAR variaza suma data, nu mi-e prea clar in functie de ce... Ai uitat taxa de placa numar (17 RON + 45 RON preferential). Asigurarea puteai sa o faci si pentru o luna. Am inteles ca e mai scumpa atunci cand o faci in vederea inmatricularii. Ai cheltuit 110 RON degeaba. Cu taxa de urgentare si declaratia la notar. Ar fi trebuit ca cei care ti-au livrat motorul sa iti dea o dovada a intrarii in tara. O foloseai pe aia si mai scriai tu o declaratie ca motorul a venit pe platforma si fara placute de inmatriculare, nu-ti trebuia notar pentru asta. Pe mine m-a pus tipa de la ghiseul DRPCIV sa scriu declaratia pe copia de buletin. nu vad in cheltuielile tale urmatoarele: -ziua pierduta (50-150 lei in functie de pregatirea fiecaruia, in cazul tau ai 2 zile una la rar una la politie -mijlocul de deplasare, combustibil 100 si 200 lei -mancarea si bautura ta plus cafelel etc. eu am ajuns la 400e si tu lafel numai ca nu ai constientizat Omul vorbea strict despre taxele date (ca asta era in discutie), nu diurne si alte cheltuieli de-astea. Dar mi-ai placut cu calculele astea! In primul rand, nu pierzi chiar 2 zile... doar cateva ore. Dar zi-mi si mie cum ai ajuns la intervalul ala de 50-150! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.