bogdan86 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 poate sa imi spuna si mie careva un lucru? la ducati monster 696 un se monteaza crash padurile , si unde se gasesc de cumparat? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 La fel ca restu. La motor(neindicat sa faci asta) sau cel mai bun e la furca faţă, bascula si capete de ghidon. Le gasesti pe net, sau ti le faci tu la meseriasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 poate sa imi spuna si mie careva un lucru? la ducati monster 696 un se monteaza crash padurile , si unde se gasesc de cumparat? merci Eu mi-am luat de pe Louis crash pad-uri, de la LSL: http://www.louis.eu/_30040c24c1538eb2134b2fb4f18d30dca5/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021970 Iti trebuie si kitul de montare urmator: http://www.louis.eu/_30040c24c1538eb2134b2fb4f18d30dca5/index.php?topic=search&searchterm=10021705&cmd.x=10&cmd.y=5 Din pacate, asa cum zice si Crazy, se monteaza la motor. Trebuie sa scoti bara aia de sustinere si sa o inlocuiesti cu cea din kitul de montare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 merci de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Salutare Ducatisti, Se pare ca vremea nu tine cu noi. Chiar daca sambata se anunta 16 grade propun sa mutam deplasarea la Veliko pentru un alt weekend. Trebuie sa avem cel putin 2 zile de soare, ca sa avem cat de cat o siguranta... si din ce am vazut va ploua pana vineri. Vom anunta iesirea cu cel putin o saptamana inainte - eventual weekend-ul viitor sau peste 2 saptamani, astfel incat sa avem cat mai multi participanti. Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Total de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 merci de informatii eu iti recomand sa nu-ti pui grashpad-uri la motor. cum ti-am scris si mai sus, iti recomand sa pui la furca, bascula, si niste capede de ghidon mai lungi. in schimbul crashpad-urilor, pune niste scarite race. s-a mai discutat problema acu cateva pagini in urma. te va costa ceva mai mult, dar daca e sa cazi, riscurile sunt mult mai mici. cel putin elimini riscul de a indoi cadrul din cauza la crashpad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Salutare Ducatisti, Se pare ca vremea nu tine cu noi. Chiar daca sambata se anunta 16 grade propun sa mutam deplasarea la Veliko pentru un alt weekend. Trebuie sa avem cel putin 2 zile de soare, ca sa avem cat de cat o siguranta... si din ce am vazut va ploua pana vineri. Vom anunta iesirea cu cel putin o saptamana inainte - eventual weekend-ul viitor sau peste 2 saptamani, astfel incat sa avem cat mai multi participanti. Va salut dap si eu is de acord hehe...separe ca vremea buna ma asteapta pe mine sa imi aduc moto asa ca injurati ma pe mine ptr vremea asta:)))))))....ne vedem la soare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 eu iti recomand sa nu-ti pui grashpad-uri la motor. cum ti-am scris si mai sus, iti recomand sa pui la furca, bascula, si niste capede de ghidon mai lungi. in schimbul crashpad-urilor, pune niste scarite race. s-a mai discutat problema acu cateva pagini in urma. te va costa ceva mai mult, dar daca e sa cazi, riscurile sunt mult mai mici. cel putin elimini riscul de a indoi cadrul din cauza la crashpad. poate o sa ajungem sa le punem niste bullbar-uri, niste roti ajutatoare si o sa le si tinem in vitrina sa nu se strice......vai stiu unii ar zice ca sunt rea......)))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 poate o sa ajungem sa le punem niste bullbar-uri, niste roti ajutatoare si o sa le si tinem in vitrina sa nu se strice......vai stiu unii ar zice ca sunt rea...... )))))))))) da ce rea esti gagica. ceea ce am spus mai sus, cred ca poate fi cea mai buna varianta. a nu se uita ca vorbeste o legenda. tu stii despre ce e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) da ce rea esti gagica. ceea ce am spus mai sus, cred ca poate fi cea mai buna varianta. a nu se uita ca vorbeste o legenda. tu stii despre ce e vorba EU???eu nu sunt rea:)))) (- "I'm not bad, I'm just drawn this way!!!" ) , mai exista varianta de crashpad pe casca sau pe slide-uri:))))).......nu era vb de tine si de sfaturile date de tine......stiu ca esti o legenda, cum as putea sa uit????...sa zic ca se aplica doar categoriei de bikeri care nu stiu sa plece de pe loc sau sa opreasca motorul in siguranta, dar in schimb sunt experti in a da sfaturi...in toate domeniile moto:)))) Editat Martie 26, 2013 de mada_ykyS4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 I feel me better, "maci beter" crashpad-uri pe slidere nu mai au rost. pe casca sunt O.K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 I feel me better, "maci beter" crashpad-uri pe slidere nu mai au rost. pe casca sunt O.K. pai vezi ca nu ma iubesti degeaba?????esti de acord cu mine, stii ca am idei bune....by the way la slidere nu mai ai nevoie tu ca stii sa pui genunchiul jos.....la cap mai ai de lucrat:* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 pai vezi ca nu ma iubesti degeaba?????esti de acord cu mine, stii ca am idei bune....by the way la slidere nu mai ai nevoie tu ca stii sa pui genunchiul jos.....la cap mai ai de lucrat:* aia era.... dragostea asta total deacord cu tine..... doctorul mi-a zis la fel, cica sunt baiat bun, capul e problema oare ce sa fac. Blastfemie frate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 am pe stoc niste rimstripesuri. alb reflectorizant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobalt Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ducati 848 Evo - Termignoni Flamethrower Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ala nu e un motor de Sv/TL 1000? e de pe TL 1000 penibil in orice caz. Ducati 848 Evo - Termignoni Flamethrower am vazut mai de mult filmuletul. s-a ridicat parul pe mine cand mi-am pus castile si m-am excitat cu un Play.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Penibil de ce? E un motor v2 la 90, foarte puternic, fiabil nu incape vorba....penibil ca nu scrie Ducati pe el? Mie mi se pare reusita combinatia. Nu e penibil. Blasfemic, poate. Daca e vorba de un cadru de 916, inteleg leitmotiv-ul modificatiei: mai multa putere. Dar nu cred ca pentru +/- 10 cai in plus merita sa pierzi sunetul motorului si ambreiajului Ducati. Mai ales la cata bataie de cap trebuie sa fi fost necesara pentru modificare si omologare. Parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 eu o asimilez operatiunea cu cea de schimbare de sex. deci nu-i vad rostul. e doar ori un "proiect", ori e un nebun care nu are ce vace cu banii. se putea pune bine mersi un motor de 998 sau 1098/1198 am vazut modificari pe un forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (...) In afara e mai usor sa faci hibrizi si sa.i omologhezi. Pai poate se justifica pentru proprietar. Cadrul trellis cu un motor mai performant. (...) Fara indoiala. Totusi, nu e vorba doar de hartogaraie. Fixarea unui motor gandit pentru un tip de cadru (perimetral) in altul (trellis) in care e si "stressed member" e treaba de inalta calificare inginereasca. Asta daca vrei s-o faci si bine, nu doar pentru "show" - asa cum cred ca a fost facuta asta. eu o asimilez operatiunea cu cea de schimbare de sex. deci nu-i vad rostul. e doar ori un "proiect", ori e un nebun care nu are ce vace cu banii. se putea pune bine mersi un motor de 998 sau 1098/1198 am vazut modificari pe un forum. Poate a facut modificarea inainte sa apara 998. Sau pur si simplu a vrut un motor mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ducati Monster 750 1999 de vanzare /index.php?/topic/692815-ducati-monster-750-1999/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Poate a facut modificarea inainte sa apara 998. Sau pur si simplu a vrut un motor mai ieftin. eee nu cred eu ca s-au gandit ei acu 12 ani la asta. poza pare recenta. pe carena scrie 748 S Nu sunt sigur dar cred ca si motorul in cadrul la TL este stressed member. Eu sunt pe telefon, nu vad poza bine, dar ala nu a fost un 749? este un 748. nu e 749. are bascula monobrat, carene, tobe, furca... singurul lucru care il vad schimbat e pompa de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Pardon, 748. Daca a fost 748 se justifica schimbarea cu motorul de 1000. Poate a avut motorul stricat si a avut unul de TL 1000 sau l-a gasit ieftin. Cine stie. Oricum, destul de reusit transplantul. reusit, dar.... e a si cum ai pune inima de porc unui om. sunt la fel in mare parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 frumos nu???? frumos nu???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 frumos, exemplar. pacat ca nu-i al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.