danalarm Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Daca intereseaza pe cineva: /index.php?/topic/716004-ducati-monster-620-dark-2006/?fromsearch=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 salut sergione treaba cu innecatul si mersul sacadat(smucitul) si mie imi face la fel dar am inteles ca este de la lant trebuie schimbat si ai rezolvat prima parte a problemei rateurile alea si mie imi dadea inainte sa schimb rezervorul eu am avut niste probleme la rezervor si banuiesc ca rateurile sunt de la filtru de benzina infundat sau ceva pe instalatie care ii taie gazul dar culmea de cand am schimbat rezervorul nu mi-a mai dat nici un rateu in conditiile in care si eu am scoase sitele de la tobe si ma gandeam ca si asta ar putea fi un factor acum tu citesti ce am scris si iei si tu ce crezi ca e mai bun din ce am scris eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergione90 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Mersi mult, jolinar89, pentru solutii bun..i'am schimbat filtrul de benzina din rezervor, i'am luat bujii noi (cele vechi mi se parea ca nu dadeau scanteia buna) si cu putin Starting Spray in gurile de admisie de sub cutia filtrului de aer, am reusit sa o pornesc..20 de km a mers perfect, apoi iar au inceput rateurile si o usoara senzatie ca nu mai trage...bujiile sunt din nou negre negre si miros de benzina la relanti..sa fie vorba de supraalimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 si eu am aceasi problema cu mirosu de benzina la relanti si cu consumul foarte mare tot ce e posibil sa mearga cu prea multa benzina ......aici nici eu nu i=-am dat de cap inca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danjva Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Salut! Am si eu un Ducati Monster M600 din 1997 si nu am scarite pentru pasager. As vrea sa imi montez si eu unele, nu imi trebuie decat partea pe care sa pui piciorul propriu zis. Pot gasi pe undeva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergione90 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 jolinar89, cred ca service scrie pe noi trebuie sa ne punem mobrele pe Mathesis si reglate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) Site! Salutare tuturor..sunt posesorul unui monster 620 i.e. Dark din 2003 si cred ca e bolnavior..simptome: in mers linistit, constant (3-4 mii de ture) da semne de innecare continua (parca smuceste), cand accelerez mai agresiv, in schimb, merge bine, trage normal; de asemenea, in mers, da relativ multe rateuri, dar nu si la relanti (relanti'ul e undeva pe la 1500 de ture); m'am uitat la bujii si sunt cam negre...cam acestea ar fi simptomele si mai trebuie sa precizez faptul ca are montata o toba sport (spun doar una pentru ca toba stanga e data jos si e inchisa evacuarea pe acolo)..va cer niste idei cam de la ce ar putea pleca problema asta si ce e de facut in acest sens... Salut, verifica sa nu fie de la aer, si mie imi facea urat ca nu avea prizele de aer de la capacul filtrului, si tot la fel smucea aurea, sau ma punea in nas cand aveam lantul foarte uzat (avea burta pe o parte, iar pe cealalta era intins). Mie si acum imi mai face urat cand bate foarte tare vantul si nu imi pot explica de ce, tot la aer cred ca e o problema. Bafta Editat August 19, 2014 de addrianii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Auzi adriene....da pe ce parte aveai burta la lant.....sus ,jos stanga sau dreapta...... pe interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Si senzatia serii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 super unde v-ati strans? as fi interesat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danjva Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Sau sa organizam o intalnire intr-o joi cumva ne plimbam prin împrejurimi mai vb una alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Intalnirea saptamanala are loc in fiecare miercuri de la ora 19:00 la Academie, in masura in care ne permite vremea. Uneori mai si fortam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Nu mai este loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Are cineva geamul de la una din semnalizari( cel galben, nu stiu daca se numeste in vreun fel ) ? Este vorba de semnalizarile de pe monsterul vechi, cele clasice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Nu mai ie loc pe scari....?..... )))))....... Nu, nu! Gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 (editat) Aveti idee unde gasesc si eu siguranta aceasta? Este siguranta de la pinionul fata ,la un ducati st2 . Multumesc. Editat August 25, 2014 de dynoviorel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Sunt din Constanta. o sa incerc pe aici pe la cateva magazine . multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Salutari tuturor! Numele meu este Marian (stiu ca m-a dat de gol username-ul ) ) si am 24 de ani. Am avut 4 ani o mobra de 125 (carenaj sport) si am vandut-o asta-primavara cu speranta sa trec la ceva mai mare. Va spun sincer ca m-ar tenta rau o Honda CBR 600RR, dar vad ca posesorii de asa ceva le dau la un pret excesiv. O alta problema ar fi faptul ca diferenta de la 125 (10CP) la 600 (aprox 120CP) ar putea fi prea brusca, mai ales ca eu am cam 1,73 si sub 60 de kg )))) Totusi de cateva zile am vazut niste anunturi cu Ducati Monster 620 si parca m-am indragostit Pare sa fie mai docila si mai construita pentru traficul din Bucuresti. Eu am nevoie sa merg zilnic la munca cu ea (atunci cand vremea imi permite), sa nu consume prea mult pt ca remuneratia e mica si ea, sa fie capabila sa ma duca oriunde fara frica de a ceda la prima groapa (am vrut sa ma duc pe Transfagarasan cu asta de 125 dar noroc ca mi-am bagat singur mintile in cap)... Problema e ca nu stiu mai nimic despre Monster inafara de specificatiile constructorului. As vrea si eu niste date de la utilizatori reali, nu de la PR-ul Ducati. -Cam cum e la consum? -Cat costa o revizie/schimb de consumabile? -Se supraincalzeste rapid daca e racita pe aer si nu cu radiator pe apa (avand in vedere ca o voi folosi mai mult la ore de varf prin Bucuresti)? -Pozitia de condus este comoda? -Top speed ceva? si cat de grav este curentul la peste 100km/h fiind naked? Sper sa primesc niste raspunsuri decente. Voi mai pune si alte inrebari probabil dupa ce voi primi raspunsurile la acestea, asa ca sper sa nu va stresez prea tare, desi stiu ca un motociclist adora sa vorbeasca despre pasiunea lui cu ceilalti pasionati. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Sunt din Constanta. o sa incerc pe aici pe la cateva magazine . multumesc. mymoto, str. amurgului. Parca ei erau cu ducati in C-ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danjva Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Salut! Eu am un Monster din 97 si e prima motocicleta,deci sunt incepator. Eu am consum de 5%, schimbu de ulei e undeva pe la 350ron parca, nu se incalzeste in mod deosebit in trafic,pozitia e ca pe bicicleta,o pozotie aproape dreapta. E ft manevrabil, usor. Eu sunt ft incantat. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Salutari tuturor! Numele meu este Marian (stiu ca m-a dat de gol username-ul ) ) si am 24 de ani. Am avut 4 ani o mobra de 125 (carenaj sport) si am vandut-o asta-primavara cu speranta sa trec la ceva mai mare. Va spun sincer ca m-ar tenta rau o Honda CBR 600RR, dar vad ca posesorii de asa ceva le dau la un pret excesiv. O alta problema ar fi faptul ca diferenta de la 125 (10CP) la 600 (aprox 120CP) ar putea fi prea brusca, mai ales ca eu am cam 1,73 si sub 60 de kg )))) Totusi de cateva zile am vazut niste anunturi cu Ducati Monster 620 si parca m-am indragostit Pare sa fie mai docila si mai construita pentru traficul din Bucuresti. Eu am nevoie sa merg zilnic la munca cu ea (atunci cand vremea imi permite), sa nu consume prea mult pt ca remuneratia e mica si ea, sa fie capabila sa ma duca oriunde fara frica de a ceda la prima groapa (am vrut sa ma duc pe Transfagarasan cu asta de 125 dar noroc ca mi-am bagat singur mintile in cap)... Problema e ca nu stiu mai nimic despre Monster inafara de specificatiile constructorului. As vrea si eu niste date de la utilizatori reali, nu de la PR-ul Ducati. -Cam cum e la consum? -Cat costa o revizie/schimb de consumabile? -Se supraincalzeste rapid daca e racita pe aer si nu cu radiator pe apa (avand in vedere ca o voi folosi mai mult la ore de varf prin Bucuresti)? -Pozitia de condus este comoda? -Top speed ceva? si cat de grav este curentul la peste 100km/h fiind naked? Sper sa primesc niste raspunsuri decente. Voi mai pune si alte inrebari probabil dupa ce voi primi raspunsurile la acestea, asa ca sper sa nu va stresez prea tare, desi stiu ca un motociclist adora sa vorbeasca despre pasiunea lui cu ceilalti pasionati. Va multumesc! S-a raspuns de mai multe ori la toate intrebarile astea pe topic. Dar ma simt binevoitor azi. - Consum: M620, intre 5 si 7%. - Consumabile: la fel ca la orice alta mobra. - Revizii: in afara de cele comune la toate motoretele (ulei, filtre, furca, etc), ai curelele de distributie (20.000km sau 2 ani) si supape (pastile si eventual culbutori, o data la cativa ani in fct. de nr. de km efectuati). Curelele sunt cam 100€ + manopera, pastilele sunt cam 200€, culbutorii 3-400€. Din experienta, culbutorii se inlocuiesc foarte rar. - Nu se supraincalzeste, racirea pe aer/ulei face doar ca motorul sa aiba o temperatura de functionare mai inalta. Nu e atat de deranjant, dar se simte. - Pozitia este super pentru oras, drumuri scurte in afara (nu e touring) si pentru dat pe curbe. La drumuri lungi te doare spatele si ce e sub el. - Viteza de varf e in jur de 190 km/h (stock), dar nu o sa poti sa mergi constant cu mai mult de 140-150km/h nici cu parbriz. Editat August 26, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Tu de fapt Mircea vrei sa spui ca S2R-ul e mai smecher decat CBR... Si mi se pare foarte logic si normal, deoarece al fost al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 - Revizii: in afara de cele comune la toate motoretele (ulei, filtre, furca, etc), ai curelele de distributie (20.000km sau 2 ani) si supape (pastile si eventual culbutori, o data la cativa ani in fct. de nr. de km efectuati). Curelele sunt cam 100€ + manopera, pastilele sunt cam 200€, culbutorii 3-400€. Din experienta, culbutorii se inlocuiesc foarte rar. Deci daca iau una la vreo 2000, tre sa mai bag vreo 700euro lejer ca sa o stiu eu ca merge bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Deci daca iau una la vreo 2000, tre sa mai bag vreo 700euro lejer ca sa o stiu eu ca merge bine... Nu. Daca iti arata factura cu schimbul de curele sau daca tu ai cum sa verifici personal la service-ul respectiv momentul in care au fost schimbate, nu ai de ce sa te bagi daca nu au trecut mai mult de 2 ani sau 20k km de atunci. Daca nu iti poate demonstra nimic in acest sens, le schimbi pentru linistea ta sufleteasca si ii scazi 100 si ceva de coco din pret. Cu supapele nu ar trebui sa ai probleme daca motocicleta are sub 20-30.000 km. Chiar isi asa, la motoarele desmodue se pot verifica destul de usor: desfaci capacele din capul cilindrilor si ai acces la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Care ai mah p'aici Ducati'n sange ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.