adidas Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Care e cel mai lung drum facut de voi cu un Monster? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Dintr-o bucata (o singura zi), a fost Bucuresti-Cluj, pe Transalpina si alte mici ocolisuri. Cam 600km.A fost bine pentru ca am prins vreme buna si am putut sa merg in ritmul meu, fiind singur. Se poate, dar e foarte, foarte obositor. Mai ales daca te si "dai" putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Care e cel mai lung drum facut de voi cu un Monster? Dintr-o bucata; Bucuresti - Kavala pe ruta ocolitoare Sofia - Serres.. cam 800km cu tot cu ocolul dat pe insula pana la cazare. Rasaritul in Bucuresti, asfintitul pe insula; deloc neplacut In opinia mea, ture de 2~300km pe zi merg facute fara sa te resimti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Care e cel mai lung drum facut de voi cu un Monster? Dintr-o bucata Germania/Nurnber -> Arad (cu pasager) dormit cateva ore si Arad -> Ploiesti ... la toate astea, daca nu iau in calcul lipsa parbrizului, ploaia si mers pe noapte, eu nu ma plang, vorba lu` buggi "sacrificiu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 eu am ajuns la concluzia ca, decat sa adormi pe motor mai bine tragi pe dreapta la hotel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 cel mai lung traseu undeva la 410 km vara asta intr-o Duminica pe o vreme superba am bagat Arad - Resita -apoi trecut Semenicul la Slatina de Timis ( un drum nou superb in zona un fel de Transalpina dar mai light si mai scurt) dupa care intros pe Lugoj - Faget - Lipova - Arad , mai mergea sa ma mai dau dupa pofta si starea mea, lejer inca 100-150 de km. Depinde de fiecare cum se mai spunea da` cred ca orice monserist poate sa bage ture/plimbari de 250 - 300 de km fara prea mare oboseala sau chin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 radule, poti sa mergi cu motorul cat te tin balamalele... de ex. cel mai lung drum al meu intr-o zi pe monster: Salonic, Igumenita, Patra, Atena 900km. (alaturi de un 749, st2 si un vfr). Cand am ajuns la destinatie toti eram ...varza varza, nu a fost fun...plus ca dupa tura am facut o displazie cervicala din cauza pozitiei (mi s-au unflat 2 vertebre in zona gatului...) Monsterul e facut sa mergi 300- 400 km, sa ajungi la destinatie sa poti bea o bere linistit, nu sa cazi lat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Eram curios de calitatile touring ale Monsterului si se pare ca se tine bine. Mult mai bine decat alte motociclete. Eu am facut 650km intr-un zi (Buc - Satu Mare) cu SC-ul, e si cel mai lung de pana acum si cel mai obositor, ca l-am facut in 6 ore, din care o ora opriri pentru benzina si mancare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 (editat) Eu am facut 500km într-o noapte cu 998. Da, într-o noapte (Andu ştie). Voi va plangeti de monster? ) Editat Decembrie 18, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Cam pe acol' si eu pe un 750 fara oprire,decat pauza de o tigara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Eu am facut 500km într-o noapte cu 998. Da, într-o noapte (Andu ştie). Voi va plangeti de monster? ) Nu am mers pe 748/916/996/998 ca sa imi dau seama cum e cu pozitia pe ele, dar la drum lung 1098 mi se pare mult mai OK decat S4R-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Nu am mers pe 748/916/996/998 ca sa imi dau seama cum e cu pozitia pe ele, dar la drum lung 1098 mi se pare mult mai OK decat S4R-ul. Am inteles ca 1098 e mai docil la pozitie. Spre ex, pe 916 nu puteam sa fac acelasi numar de km cum il fac pe 998. ce-i drept, si saua la 916 e tare, dar era mai rigida. un drum de bucale (400km) cu 916 imi rupea curu'. in schimb, cu 998 nu ma pot plange dupa 400Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Ah, credeam ca 916 e fix la fel la pozitie ca 996 sau 998. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Eu am facut 500km într-o noapte cu 998. Da, într-o noapte (Andu ştie). Voi va plangeti de monster? ) ba, suna cam a lauda » Post actualizat in 18 Dec 2014 18:53 Eram curios de calitatile touring ale Monsterului si se pare ca se tine bine. Mult mai bine decat alte motociclete. Eu am facut 650km intr-un zi (Buc - Satu Mare) cu SC-ul, e si cel mai lung de pana acum si cel mai obositor, ca l-am facut in 6 ore, din care o ora opriri pentru benzina si mancare. din experienta mea pe monster si pot sa spun ca am destul de multe drumuri lungi la activ pot sa spun ca fara parbriz este "cel mai prost touring". cu parbriz se schimba situatia. depinde foarte mult si de ghidon. cand aveam semighidoanele de la rizoma+parbriz, viteza maxima la limita confortului meu era de 150-160. cu semighidoanele stock+parbriz 140. fara parbriz maxim 130. o geanta de rezervor plina cu haine iarasi, ajuta foarte mult la pozitie si confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Frateee sunteti varza ....eu am reusit 24 ore ploiesti bucuresti.....mam oprit la ciolpani m am imbatat m am culcat si apoi mai departe... deci monsterul cel mai bun la drum lung e multistrada...ca sa nu mai zic de desmo elefantu...delicatess:))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Frateee sunteti varza ....eu am reusit 24 ore ploiesti bucuresti.....mam oprit la ciolpani m am imbatat m am culcat si apoi mai departe... deci monsterul cel mai bun la drum lung e multistrada...ca sa nu mai zic de desmo elefantu...delicatess:))))) Dar precizeaza ca erai si cu CBR-u...sa stie si baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Cu cbr u am facut 3 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 (...) deci monsterul cel mai bun la drum lung e multistrada...ca sa nu mai zic de desmo elefantu...delicatess:))))) Deci ST-u' nu stie tournig, sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Monster S4, cel mai lung drum aprox 630km, asta vara cand am mers de la Sebes-Caransebes-Sebes-Sibiu-Bucuresti. Am ajuns dupamasa in capitala, si nu pot sa zic ca am fost rupt. Opriri pe drum doar de tigare si bagat benzina+30min o cafea la SIbiu la mandra. Dupa ce am ajuns la capitala m-am revazut cu gasca de ducatisti, am cunoscut un hater si am baut pana la 4 dimineata...deci se poate touring si pe monster si ai timp si de o bauta...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 (editat) Deci ST-u' nu stie tournig, sa inteleg.Stie doar sport touring...o reteta buna dealtfel...)) Luci hater u e ala mic si hater si al dreq nu ?.... Editat Decembrie 19, 2014 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 (editat) Ah, credeam ca 916 e fix la fel la pozitie ca 996 sau 998. Din ce stiu is la fel. doar ca 916 stii ca a fost strutocamila. ba, suna cam a lauda Ete na si tu acuma Frateee sunteti varza ....eu am reusit 24 ore ploiesti bucuresti.....mam oprit la ciolpani m am imbatat m am culcat si apoi mai departe... Tu si in Italia avea sa faci cateva saptamani pana la Misano Luci hater u e ala mic si hater si al dreq nu ?.... Al meu? nu e ma al meu. doar pare. Editat Decembrie 19, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Din ce stiu is la fel. doar ca 916 stii ca a fost strutocamila. Da, dar cadrul si carenajul de 748 sunt la fel ca cele de 916. Ca doar de-asta a putut fi facuta strutocamila. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 (editat) Da, dar cadrul si carenajul de 748 sunt la fel ca cele de 916. Ca doar de-asta a putut fi facuta strutocamila. Nu? Nu. cadrul si carenajul is la fel la toate. doar la 998 nu se potriveste aparatoarea radiatorului de ulei. din cauza chiuloasei, are un decupaj mai mare. cadrul, difera doar la diametrul suruburilor de prindere. 748 venea cu 10mm dupa care au trecut la 12mm. mai era prinderea amortizorului de ghidon care la 916 si 998 veneau cu doua unghiuri ce puteau fi folosite ca setari (hard/soft) 998 e diferit de restul 3, dar la motorizare si electronica, motor testastretta cu ECU P8 fata de desmoquttro si ECU 1.6M care e pe celalalte. in rest, piesele sunt compatibile. strutocamila e un 748 la baza(care am inteles ca e tot cadru de 916) iar motorul era facut la interior cu componente de 916) acum are motor original de 916 Editat Decembrie 19, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 OK, atunci revin la intrebarea initiala: de ce ti se pare diferit la drum lung 998 fata de 916? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 (editat) Pentru ca 998 are şaua mai moale si suspensia e stoc(nesetată). 916 e mai ridicată. Spre ex, la 916 ajung cu varfurile jos, ia pe curbe ajung mai greu cu genunchiul jos, dar când eşti, deja ai un unghi mare de inclinare. Cu 998 ajung cu toata talpa si nici nu mi-am dat seama ca sunt "la pământ", doar am simţit asfaltul sub genunchi. Diferenta e mică, dar în calitate e posesor al celor doua am văzut asta. Totuşi, asta e strict legat de ale mele. Stoc cred ca vin la fel. Editat Decembrie 19, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.