yamaha yzf Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Cifra octanica se refera la rezistenta la detonare. Un motor cu compresie mare are nevoie de o cifra octanica mai mare. De aia mobrele de curse cu motoare modificate care au compresie mare, folosesc benzina de 102, 104 samd. Un motor obisnuit nu merge mai bine cu benzina de 100, comparativ cu una de 95. In manual ai sa vezi ca 91-95 e recomandata. In manual am 95-98.Benzina sa fie nu conteaza de care si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Mtz Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 un site sau un magazin care livreaza si in tara piese pt monstere,ma intereseaza curelele de distributie in special imi poate zice si mie cineva?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Dacă vrei originale, fă comandă de la reprezentanță/importator/dealer oficial: Metrotehnica.Dacă nu, caută pe afară via internet (inclusiv ebay), probabil găsești mai ieftine. Să ai grijă doar la tip/model (chiar dacă arată la fel, pot fi diferite) și la vechime.PS: Weselowski, bre, ți-am făcut reclamă mă, vezi? Să-ți stea-n gât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) @...dynoviorel..........daca vrei sa faci o treaba parerea mea este sa le scoti si sa le duci undeva unde se ocupa cu curatarea injectoarelor cu ultrasunete....eu am facut asta de 2 orimsi a fost ok.. Parerea mea este ca aditivi aia sunt niste mizerii pline de marketing.....bafta... deocamdata nu am nici o problema ca injectoarele. Intrebam de aditivi ca fiind ceva preventiv. Editat Februarie 16, 2015 de dynoviorel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Baga benzina de la pompe cu renume din orase, nu din sate si nu vei avea probleme. Omv, rompetrol, petrom si cam atat din pt meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Dacă vrei originale, fă comandă de la reprezentanță/importator/dealer oficial: Metrotehnica. Dacă nu, caută pe afară via internet (inclusiv ebay), probabil găsești mai ieftine. Să ai grijă doar la tip/model (chiar dacă arată la fel, pot fi diferite) și la vechime. PS: Weselowski, bre, ți-am făcut reclamă mă, vezi? Să-ți stea-n gât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Dacă vrei originale, fă comandă de la reprezentanță/importator/dealer oficial: Metrotehnica. Dacă nu, caută pe afară via internet (inclusiv ebay), probabil găsești mai ieftine. Să ai grijă doar la tip/model (chiar dacă arată la fel, pot fi diferite) și la vechime. PS: Weselowski, bre, ți-am făcut reclamă mă, vezi? Să-ți stea-n gât. Cel mai bun post din ultimii 3 4 ani.))))),,,,, » Post actualizat in 16 Feb 2015 21:39 Dacă vrei originale, fă comandă de la reprezentanță/importator/dealer oficial: Metrotehnica. Dacă nu, caută pe afară via internet (inclusiv ebay), probabil găsești mai ieftine. Să ai grijă doar la tip/model (chiar dacă arată la fel, pot fi diferite) și la vechime. PS: Weselowski, bre, ți-am făcut reclamă mă, vezi? Să-ți stea-n gât. Cel mai bun post din ultimii 3 4 ani.))))),,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Diagnoza pt un 620 i e face cineva? Exclus Daf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 (editat) Andu! Îl găsești aici. Editat Februarie 17, 2015 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Aveti idee, exista vreun format de numar de inmatriculare "legal" mai mic un pic decat celebrul Tip C pt. moto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Există doar 3 formate oficiale: A (auto, mare): 52x11cm B (auto, mic): 34x20cm C (moto): 24X13cm Cel de moto © este deja cel mai mic, deci de la Poliție n-ai să vezi altceva. Acum, având în vedere că dimensiunile numărului de înmatriculare nu sunt specificate în codul rutier (a.k.a. "lege"), teoretic poți să faci o cerere la Poliție pentru a-ți face un număr personalizat, atât ca dimensiuni cât și ca font. Numărul trebuie bineînțeles să respecte prevederile legale (fundalul să fie reflectorizant, etc.), dar aprobarea finală e la latitudinea polițiștilor. Pe scurt, e vorba de bani și timp iar rezultatul nu e garantat. Ce drac îți veni cu număr mai mic acum? Nu-ți mai place ăl' normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Uite aici, poate reusesti sa gasesti ceva pe plac! http://www.numerepersonalizate.ro/placi-americane/1/#.VOTo5OasWo1 Am vazut pe multe auto/moto numere facute aici si e foarte greu sa le deosebesti de cele omologate...asa ca poti incerca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Uite aici, poate reusesti sa gasesti ceva pe plac! http://www.numerepersonalizate.ro/placi-americane/1/#.VOTo5OasWo1 Am vazut pe multe auto/moto numere facute aici si e foarte greu sa le deosebesti de cele omologate...asa ca poti incerca! Da, am auzit si eu de baietii astia, par a fi in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Uite aici, poate reusesti sa gasesti ceva pe plac! http://www.numerepersonalizate.ro/placi-americane/1/#.VOTo5OasWo1 Am vazut pe multe auto/moto numere facute aici si e foarte greu sa le deosebesti de cele omologate...asa ca poti incerca! Da, am auzit si eu de baietii astia, par a fi in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Poti sa-i contactezi telefonic si sa le soliciti dimensiunea dorita, cred ca ar putea rezolva orice solicitare contra unei sume modice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Ce drac îți veni cu număr mai mic acum? Nu-ți mai place ăl' normal? urmeaza o modificare de pozitie si nu incape intre tobe asta normal, doar daca il tai si nu stiu cat de legal e lucru asta, mai ales in afara tarii. Uite aici, poate reusesti sa gasesti ceva pe plac! http://www.numerepersonalizate.ro/placi-americane/1/#.VOTo5OasWo1 Am vazut pe multe auto/moto numere facute aici si e foarte greu sa le deosebesti de cele omologate...asa ca poti incerca! am vazut si varianta asta, doar ca nu vreau sa am probleme daca ies din tara cu asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Milițienii din afară nu au la ei șabloane cu care să-ți măsoare ție numărul. Dacă e la vedere și e curat, nu prea au ce să-ți zică, nu e treaba lor. S-ar putea eventual uita după banda albastră de UE, dar nici aia nu e specificată în legislație așa că nu-i mare bai.În schimb, cu ăștia de la noi ai să ai de furcă dacă-ți faci ceva personalizat care nu este validat de Poliție în mod direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Nu e panica de banda albastra cu ue...panica ar fi si in romania si in afara daca nu ar fi un standard...asa ca adriene sus pe monopost cu el... Harley style... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Am si eu o mica problema la motor,dupa o hibernare de 3 luni am prins putina vreme calduta asa ca am iesit cu ea vreo 10km si am observat ca pe undeva in zona rolei pe care sta cureaua de distributie la cilindrul vertical rola de sus curge ulei nu curge tare dar ma gandesc ca la un drum mai lung va curge mai mult + ca daca va ajunge si pe curea ulei e nasoala treaba,rola e prinsa pe un ax ce e in motor,cred,stie cineva daca intre ax si motor exista un semering sau ceva si e uzat,sau care ar fi problema la ce sa ma uit sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Pai cel mai bine te duci la service sa se faca o inspectie de un profesionist...din ce zici tu cam asta ar fi simeringul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 In zona mea nu este service Ducati,service este dar ma gandeam ca fac eu "lucrarea",daca se schimba greu acel semering atunci o duc la service,alta cale nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Asta este optiunea ta nu s ce sa zic...intai asigurate ca stii exact cauza apoi mai vezi tu ce faci...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Am si eu o mica problema la motor,dupa o hibernare de 3 luni am prins putina vreme calduta asa ca am iesit cu ea vreo 10km si am observat ca pe undeva in zona rolei pe care sta cureaua de distributie la cilindrul vertical rola de sus curge ulei nu curge tare dar ma gandesc ca la un drum mai lung va curge mai mult + ca daca va ajunge si pe curea ulei e nasoala treaba,rola e prinsa pe un ax ce e in motor,cred,stie cineva daca intre ax si motor exista un semering sau ceva si e uzat,sau care ar fi problema la ce sa ma uit sa verific? C u r ăță bine cu un spray degresant+cârpă și mai dă o tură. Eu am schimbat la service la un moment dat o-ringurile de la axele din capete. După 2 săptămâni a început să curgă și pe la cel din centru așa că îți recomand ca, dacă tot umbli la distribuție, să îl schimbi și pe ăla. Nu știu ce presupune dpdv mecanic că nu am făcut eu operațiile. OFF topic: cenzură și pentru poponeataățenie...? Editat Februarie 27, 2015 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 OFF topic: cenzură și pentru poponeataățenie...? ...Și nu numai. Am făcut și topic în acest sens, și p u l a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 C u r ăță bine cu un spray degresant+cârpă și mai dă o tură. Eu am schimbat la service la un moment dat o-ringurile de la axele din capete. După 2 săptămâni a început să curgă și pe la cel din centru așa că îți recomand ca, dacă tot umbli la distribuție, să îl schimbi și pe ăla. Nu știu ce presupune dpdv mecanic că nu am făcut eu operațiile. OFF topic: cenzură și pentru poponeataățenie...? Deci sunt o-ringuri nu semeringuri,mersi. Curelele le-am schimbat anul trecut,eu,problema este ca imi e cam frica sa ma bag la o-ringurile alea nu stiu de unde sa incep,oricum am sa caut pe net rezolvarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.