vervega_eusebio Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 (editat) A fost lasata cu ulei in motor, in buna stare de functionare. M-am uitat pe hublou cu motocicleta pusa pe cricul central. Statea perfect dreapta. Apoi am tras de ea, am clatinat-o cu putere in speranta ca se va vedea ceva pe hublou. Editat Mai 12, 2017 de vervega_eusebio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 De obicei pe hublou apar doar ultimii 100-200ml de ulei. S-ar putea deci să fie ulei în motor, dar nu destul. Oricum, nu o porni așa. Bagă-i ulei - de preferat aceeași marcă și tip cu cel precedent (dacă-și mai amintește proprietarul). Indicativul SAE nu este atât de important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 https://www.amazon.com/Complete-Book-Ducati-Motorcycles-Every/dp/0760350221 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 (editat) Pentru cei care aveti Monster 620 IE, cam care este turatia la relanti, la mine cand e rece scade putin sub 1000 ( cam 900 ) si cand se incalzeste la peste 60 grade sta pe undeva la 1400-1500. Exista vreun reglaj pe undeva manual sau se face din injectia electronica, sa nu merg cu socul tras ? Editat Mai 30, 2017 de ZYB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 La modelele IE reglajul relantiului se face electronic, prin Mathesis. Este normal ca turația să varieze în funcție de temperatură, dar la tine este cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 (editat) A fost lasata cu ulei in motor, in buna stare de functionare. M-am uitat pe hublou cu motocicleta pusa pe cricul central. Statea perfect dreapta. Apoi am tras de ea, am clatinat-o cu putere in speranta ca se va vedea ceva pe hublou. Desfaci ,, bușonul,, vezi daca curge și rezolvi enigma . Nu de alta , dar ne-ai făcut și pe noi curioși. Editat Mai 30, 2017 de popicadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Vreun Monsterist de pe aici, negru, astazi 4 iunie, pe centura Romanului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hantu12 Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Salutare, Cine imi poate recomanda un mecanic bun in Bucuresti pentru un Monster 600 '99? Nu trebuie neaparat sa fie expert ducati dar sa fie profesionist, nu hobbyist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Salut, ți-am dat PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hantu12 Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Multumesc frumos. Mai incerc o data cum spuneam in mesaj dar inca sunt deschis la sugestii. Din pacate din experienta mea de pana acum, ai nevoie de 3-4 mecanici pentru a obtine un progres de 30-50% in rezolvarea unei probleme. Asta fara mentionarea celor vor sa-ti schimbe ghidonul, comenzile si furca pentru un cablu de aceleratie prea strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Nu ne-ai spus ce vrei sa rezolvi la motocicletă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hantu12 Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Strica bujiile. NGK iridium, doua drumuri pornit - oprit, 5 10 km si a doua zi gata. De cele standard nu mai spun. E un fenomen, am schimbat si carburatoarele si nu am rezolvat nimic cu exceptia faptului ca am constatat ca nu acolo era problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Strica bujiile. Cum adică "le strică"? Le udă? Le arde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Halogenn1 Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Are cineva un manual de reparatii pentru monster 600 din 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Ce anume te interesează? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Halogenn1 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Tot manualul...reglaje motor , distributia , reglaj rulmenti , ambreaj , cupluri de strangere. O sa ma apuc sa readuc la viata un m600 care zace de vreo 2 ani...si in viata de zi cu zi lucrez numai dupa manual. Nu si atunci cand schimbi un bec ( sa nu exageram ) Am reusit sa gasesc manualul operatorului foarte interesant. » Post actualizat in 30 Jun 2017 18:46 Despre el este vb. Sa fie primit ! » Post actualizat in 02 Jul 2017 05:56 Sa inteleg ca nu are nimeni manualul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimateodor Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Salutare ducatisti Va dau buna ziua, va doresc toate cele bune, si va anunt ca o vand: http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=634695#foto O fi mult, o fi putin...nush, dar pt mine atat face. Sa fiti iubiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Sa inteleg ca nu are nimeni manualul ? Am eu. Dă-mi o locație unde să ți-l urc, e prea mare să-l pun aici. Salutare ducatisti Va dau buna ziua, va doresc toate cele bune, si va anunt ca o vand: http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=634695#foto O fi mult, o fi putin...nush, dar pt mine atat face. Sa fiti iubiti! Heh... fosta motoretă a lui Titi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Halogenn1 Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Duminica am facut un drum pana la munca si am spalat fierul , si efectuat constatare: - furtun aer crapat cel care pleaca din filtru catre spate - furtune benzina - lipsa clema de prindere a filtrului de benzina si in felul acesta se gatuie furtunul de benzina si in timp se taie - montat oglinzi - plastic lateral stanga rupt inexistent - urechi prindere airpa fata dreapta rupte ( stranse prea tari suruburile si au pleznit alea..) - ulei ambreaj este - ulei frana fata este - lichid frana spate in borcanel sub minim - baterie decedata 2V tinuto 3 zile pe redresor si tot 2 scade masurat electrolit sub 1 - am ramas impresionat cat de comoda este fiind prima oara cand ma sui pe o motocicleta in viata mea. - anvelopa spate noua doar ca e dot 2014... - anvelopa fata in balarii veche si tocita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 furtunul ce pleacă din airbox este crăpat și la mine, nu cred ca e belea, mecanicul zice ca nu e; dacă lichidul este sub minim verifica plăcuțele înainte sa te apuci sa completezi; clema pentru filtru cred ca o poți confectiona ușor din ceva tabla; Sa o stăpânești sănătos și fără incidente! Sa pui anvelope noi sa vezi diferență! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 - furtun aer crapat cel care pleaca din filtru catre spate Este de scurgere ulei/apă. Nu-i bai. - ulei ambreaj este - ulei frana fata este ...cât? N-ar strica o înlocuire. Lichidul de frână este ieftin. - baterie decedata 2V tinuto 3 zile pe redresor si tot 2 scade masurat electrolit sub 1 E moartă. Cu vreo 200 lei iei o baterie nouă. - am ramas impresionat cat de comoda este fiind prima oara cand ma sui pe o motocicleta in viata mea. Zici bine că e prima motoretă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Halogenn1 Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Sunt destul de tipicar de fel si nu imi sta in caracter sa stiu ca nu e totul cum trebuie. E imbatranit, uzat ,deteriorat se schimba. Primordial eate sa finalizez procesul de inmatriculare , inscriere la scoala moto si obtinerea permisuluisl ( sunt constient ca anul acesta nu o sa ma plimb deci nu ma grabesc), punerea mobrei la punct din toate punctele astfel incat la vara sa ma pot bucura . PZKF ai un pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Ți-am răspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hantu12 Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Cum adică "le strică"? Le udă? Le arde? Le scot mereu negre și puțin umede. Nu îmi dau seama in schimb dacă este ulei sau benzina. Pare benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Puțin probabil să fie ulei. Dacă e benzină, reglat și sincronizat carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.