Sari la conținut

Accident 24 Aprilie.padurea Bogatii....brasov


soso-bum
 Share

Postări Recomandate

p.s. dpdv legal era peste viteza legala, daca in curba avea viteza mica nu se intampla asta.

dar sunt doar un bautor de apa sarata si am sa-mi vad de treaba ca doar nu-s inapt mental sa ma bat cu morile de vant.

 

ai perfecta dreptate, n-are rost sa ne pierdem vremea cu inaptii din categoria carne de tun.

adica eu cu masina de teren in care numa tiru ma poate face zacusca si tot n-am tupeu sa merg cu mai mult de 60-70 intr-o curba ca aia si ei marii pizderi din clubu carne de tun ii dau peste suta ca deh au litera aia magica din alfabetu lu garcea pe bucata aia de plastic si mai au si mia de cmc sub bilute.

asta le da lor dreptu sa fie zmei in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 605
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

[...]

p.s. dpdv legal era peste viteza legala, daca in curba avea viteza mica nu se intampla asta.

[...]

Prietene, tu chiar nu citesti nimic din ceea ce se scrie aici? Mai citeste si altceva decat semnaturile oamenilor!

 

 

Uite un post PE CARE, CALDUROS, TE SFATUIESC SA-L CITESTI!

 

OOOOoooofff.... deci!

 

@Blade_of_Soul si catre toti ceilalti incepatori sau soferi in devenire (fie ei categ. A1, A sau :kali: -- excludem scuteristii ei nu sunt soferi -- : IN NICI UN ACCIDENT NU SE IA IN CONSIDERARE CE VITEZA A AVUT VRE-UNUL DIN PARTICIPANTII LA EVENIMENT. Nu exista radare, nu ai cum sa determini viteza. Poti sa gasesti urme de franare de 100m si sa calculezi ca a avut intre 100 si 110 km/h cf. celebrului tabel, DAR daca avea probleme la sist. de franare si urma aceea de frana de fapt era tarare?? Viteza este singurul factor care NU se ia in considerare in cazul a 2 mobile implicate in accident. Viteza se ia in considerare in cazul in care este vb de autoaccidentare. ATAT!

 

Jesus!

 

 

:rolleyes: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai perfecta dreptate, n-are rost sa ne pierdem vremea cu inaptii din categoria carne de tun.

 

exact ... deci, dacă tot te plictiseÂşti aÂşa de tare, pe forumul de carne de tun, de ce nu-ți vezi de drum ? ... n-o să-ți simt lipsa ...

 

... din ce-mi amintesc, majoritatea postărilor tale erau fie mitocănii, fie răutăți, fie aberații ... (pentru cine crede că exagerez, să citească topicul cu echipamentul de protecție)

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"IN NICI UN ACCIDENT NU SE IA IN CONSIDERARE CE VITEZA A AVUT VRE-UNUL DIN PARTICIPANTII LA EVENIMENT"

 

asta e cea mai tare chestie din istoria auto: viteza nu se ia in considerare in caz de accident. adica nu se ia in considerare VITEZA, tocmai factorul care conduce detasat in clasamentul cauzelor ce provoaca accidente rutiere!!!!

ba frate asta chiar e cea mai hilara productie neurala debitata de un biped pe care o veti putea citi vreodata. propun sa ne-o notam undeva spre amuzament perpetuu. tre platit ceva copyright pt perla asta?

Editat de charlie_root
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai perfecta dreptate, n-are rost sa ne pierdem vremea cu inaptii din categoria carne de tun.

adica eu cu masina de teren in care numa tiru ma poate face zacusca si tot n-am tupeu sa merg cu mai mult de 60-70 intr-o curba ca aia si ei marii pizderi din clubu carne de tun ii dau peste suta ca deh au litera aia magica din alfabetu lu garcea pe bucata aia de plastic si mai au si mia de cmc sub bilute.

asta le da lor dreptu sa fie zmei in trafic.

 

:rolleyes: Tu de unde ai mai aparut frate ?

 

 

Cel mai mult ma amuza astia cu vitezane care blameaza viteza si incepatorii care nu au nici un kilometru in trafic nici macar cu B-ul si iti refac dinamica evenimentului.

Lasati-o jos ca macane cu viteza & stuff , aia este curba care se ia lejer cu suta si cu un motor mai modest,oricum omul chiar daca o fripsese inainte in momentul x nu avea mai mult de 70-80 km/h .

Daca nu facea omul cu duba manevra aia nu se intampla nimic.Ala a generat accidentul.In rest totul este poveste.Daca avea viteza mai mica sau punea frana iesea mult mai nasol.

Este bine ca a iesit doar atat.

 

Sanatate de la un mitic care merge mai mult pe liniile de tramvai.... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica eu cu masina de teren in care numa tiru ma poate face zacusca si tot n-am tupeu sa merg cu mai mult de 60-70 intr-o curba ca aia si ei marii pizderi din clubu carne de tun ii dau peste suta ca deh au litera aia magica din alfabetu lu garcea pe bucata aia de plastic si mai au si mia de cmc sub bilute.

asta le da lor dreptu sa fie zmei in trafic.

 

q.e.d.

 

 

Ai uitat să pui eu cu majuscule Âşi, eventual, bold. Fiecare îÂşi trăieÂşte frustrările cum poate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, mai opriti-va

omul a cerut niste sfaturi medicale si legale

a si primit ceva sfaturi (prea putine fata de cate posturi au fost)

va injurati degeaba, desi toti sunteti de acord cu doua lucruri: daca mergea mai incet si daca cel cu duba se asigura nu se intampla nimic

am revazut filmul de 20 de ori - prima data am zis "soso e vinovat 100%, avea viteza mare" si m-am abtinut sa fac comentarii; totusi nu venea atat de tare si nu era la o distanta asa de mare de duba cand soferul ei a inceput sa traga de volan (si sa intre pe contrasens) incat sa poti spune ca a venit dupa curba racheta si nu putea sa il vada. daca dubarul se uita macar 1 sec in directia lui il vedea (dar se uita spre parcare sau in oglinda retrovizoare).

singura greseala (prima de fapt) pe care cred ca a facut-o soso e ca s-a bazat ca dubarul o sa il vada si o sa ii lase drumul liber (si e o regula care spune sa nu iti lasi viata in mainile altora); viteza a fost a doua greseala

ii doresc sanatate si sa isi revina cat mai repede (din pacate are de tras la greu). si ca o consolare (cinvea spunea ca e posibil sa mai poata calari decat chooper) - soso, sa stii ca si chooperul e bun, totusi poate tragi de tine, ai oase bune si reusesti

 

PS: sa ma clarific: sunt primul care ii injura pe posesorii de vitezane necopti la minte care o fura; soso nu imi pare in categoria asta

PS2: pentru cei fara permis, fara motor, etc.: nu ar fi mai elegant sa va abtineti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta mai fratilor!!!! vad ca se trage la foc automat cu bombe logice p'acilea. am putea intitula topicul asta "ploaia de perle".

 

Da mah charlie ,motor "nu inca".....cam asa este la motoare ...frana....lasi frana...eschiva ...si te-ai dus....Dar hai...gata cu lectiile ca-ti rup factura dupa aia.:rolleyes:

 

Ia incearca si tu cu jepu' ,vezi daca iti iese. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(@charlie_root si nu numai pt el...)

ai perfecta dreptate, n-are rost sa ne pierdem vremea cu inaptii din categoria carne de tun.

adica eu cu masina de teren in care numa tiru ma poate face zacusca si tot n-am tupeu sa merg cu mai mult de 60-70 intr-o curba ca aia si ei marii pizderi din clubu carne de tun ii dau peste suta ca deh au litera aia magica din alfabetu lu garcea pe bucata aia de plastic si mai au si mia de cmc sub bilute.

asta le da lor dreptu sa fie zmei in trafic.

fratilor, am incercat sa citesc cam tot ce s-a scris si s-a debitat cu privire la accident si am vazut ca cei mai tari la teorie sunt unii care nici n-au vazut cum arata soseaua de pe motor

hai sa lasam pe cei cu mai multa experienta sa-si exprime parerile, poate, cine stie, or sti mai multe...

cat priveste strict topicul de fata, chiar daca nici eu nu am cine stie ce experienta, zic ca putea omu' sa aiba si 50, ca tot nu putea evita accidentul produs de imbecilul care nu vede la 2 metri in fata parbrizului

multa sanatate soso

Editat de panzerseba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinde o lumanare Soso! Ma bucur ca esti bine! :rolleyes:

 

LE. Daca avea viteza ceva mai mica si soferul nu l-ar fi vazut si ar fi apucat sa intoarca duba inca 1m?

Editat de adidas00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unii dintre voi chiar nu ii inteleg. Se vede de la o posta ca a procedat cat de bine se putea, se vede ca are experienta. Avea viteza, poate asta ii putem imputa, insa trebuie sa gandim ca in acest caz vina este 100% a celui din duba. Motociclistul nu rula cu 300 pe bulevard in oras, ci mergea cu peste 100 afara. Sincer nu va doresc sa fiti pusi in fata faptului implinit si sa incercati sa procedati mai bine, pentru ca este posibil sa nu reusiti.

 

Soso numai bine si te asteptam pe 2 roti din nou !!!

 

Charlie... majoritatea dintre noi n-am fi trecut linia continua fara asigurari temeinice. Vina este a soferului... punct

 

si ca sa fiu cat se poate de la obiect... uitati-va la manevra inainte sa mai criticati motociclistul... nu vedeti ma baieti ca intra direct... si discontinua incepe la 2 m dupa ce el a incalcat deja linia continua. Pana mea, nici o culpa comuna...

 

 

 

 

si ca sa citez din manual, aia e intersectie nesemnalizata deci functioneaza prioritatea de dreapta, si aminteste-ti te rog reclamele care ii fac pe soferi atenti la motociclisti. Corect ar fi fost sa mai mearga 5-6 m inainte sa inceapa virarea efectiva, apoi sa opreasca, sa se asigure temeinic si dupa trecerea vehiculelor din sens opus, atunci sa efectueze manevra. DECI DIN NOU, ca si soferul, gresesti flagrant: culpa soferului !

 

ce tare esti.. intrarea intr-o parcare o consideri intersectie.. destept tare. fugi si fa un curs de legislatie..

 

poate iti spune cu ce viteza trebuie sa circulam pe drumuri..

 

 

mai mult, ma uit cum oamenii cu multi kilometri vorbesc despre circularea cat mai incet si cum cativa tineri, ieri aparuti pe aici fac apologia vitezei..

 

trist ! noroc sa aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez dupa cateva minute dupa ce am citit ce ai scris pentru ca nu vreau sa pornesc un flame.

 

Soso putea sa vina si cu 200 km/h (nu cred ca are rost sa transform in m/s). Cel cu duba daca nu trecea linia continua nu il obliga pe soso sa isi schimbe trasa deci implicit sa ia curba prin sant. Din cauza celor ca tine, mentalitatea imbecila ca intentia nu se pedepseste, trebuie sa intram in masini sa ne reparam mobrele. Vezi tu, pe alte meleaguri indepartate, daca tu tragi de volan spre mine intentionat iar eu ies pe contrasens ca deh, imi e mila de masina/motor, si ma fac putin praf, se numeste tentativa de omor. La noi se numeste caterinca de cioban. Deci las-o balta ca soso e vinovat. In loc sa il judeci atat eu iti propun sa te mai uiti de vreo 10-20 de ori la filmuletul ala de pe youtube si sa te gandesti tu, ca si motociclist, ce ai fi facut in situatia respectiva? Nimereai Dacia sau duba?

 

In concluzie, daca vedem ca vine unu cu viteza, ne facem ca ii taiem fata?

 

ledit: linia acolo nu e intrerupta, e doar stearsa de la alti imbecili. In aia cateva sute de mii de km ( vreo 7 ) ai avut vreun accident? daca da, cate din vina ta?

Ideea e ca am avut chiar si unul mortal dar nu a fost din vina mea. In virful unui deal de pe sosea un tolomac cu LOGNAUL depasea un tir, pe la 150 km/h, s-a infipt in frine ca boul si a venit sanie spre mine.eu eram pe pod nimic de facut decit sa urc pe bordura podului si sa incerc sa il evit.....m-a lovit in aripa fata stinga si m-a intors cu fata spre sensul de unde veneam eu....spitalizare alea alea.....asta e.....l-am dat in judecata si o sa si-o fure......dar daca aveam super viteza nu reuseam sa il evit.......cu motorul nu am avut nici un accident si am 17 000 de anul trecut din aprilie....nu sunt ei foarte multi, dar sunt facuti si in austria si in ungaria si pe soselele noastre......si pe pista chiar unii din ei......ideea e ca nimeni nu punea in balanta abilitatile lui SOSO ci doar faptul ca e inconstient sa circule cu taraboanta la viteze din astea in preajma parcarilor.....daca sarea un copil din parcare .....erau de vina parintii ca nu l-au tinut.....daca sarea un caine erau vinovate autoritatile ca nu au stirpit cainii.....si uite asa SOSO E UN ZEU........din pacate eu ma dau cu moto el e in spital si din ce posturi am vazut acolo se prea poate sa mai fiti si altii colegi de suferinta cu el.......asta e. INSANATOSIRE GRABNICA......lui SOSO unde ii lipseste sanatatea iar celorlalti care sustineti ca e ok sa mergi tare doar pentru ca ceilalti trebuie sa aiba grija de voi SANATATE LA MINTE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma vazand poza din sens invers pe care a postat-o bibi reiese si mai clar ca vizibilitatea lui soso la viteza aia era infinitesimala. prin comparatie priviti cu ce viteza a trecut motoristul din spatele dubei prin dreptul camerei.

as mai adauga faptu ca bafta lui soso de a evita ciocnirea cu duba se datoreaza in mare parte nu abilitatilor sale cat pozitiei punctului de inflexiune al traiectoriei lui soso in raport cu punctul in care duba a incercat virajul.

pt cei care nu mai stiu ce e aia punct de inflexiune(analiza matematica clasa a XI-a) e punctu in care derivata a doua a traiectoriei trece prin zero. pe limba clubului carne de tun asta e punctu in care motoristu isi schimba inclinatia dintr-o parte in alta trecand prin pozitia verticala exact in punctu de inflexiune al traiectoriei.

Editat de charlie_root
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE SA FAC DACA NU MI-AM CAUTAT BELEAUA PE LA VREO TERASA PRIN BUCURESTI...........

DACA NU STII CE STIU.....NU VB.....CA MESERIA E PE CURBE ..NU PE LINIA DE TRAMVAI....SAU IN ROMANA LA TERASA

SI DACA VREI SA VEZI GP STRADAL....HAI LA MURES SI INSOTESTE EKIPAJU SPRE BRASOV........CAT TE TINE....

CINE ISI IA MOTOR DE VITEZA STIE DE CE........

 

 

adevarat esti meserias , dar cu oasele tale cum ramane ? , crezi ca peste 10 ani o sa-i pese vreunu-i motociclist ca nu mai poti de spate? pana la urma ce ai demonstrat cu ''moto gp-ul '' , ti-ai lasat viata in mainile altuia pentru un videoclip ,adevarat esti bun , dar daca era mai rau , mai conta ca aveai 5 ani de experienta ?

 

 

de ce trebuie sa regreti ca esti motociclist ?

 

 

 

 

insanatosire grabnica si din partea mea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti doresc si tie o.....kulpa DE FELUL ASTA....BAFTA

 

 

roagate sa-ti dea d-zeu si tie un procesor asa bun ca al meu.....sa stii k nu aveam mai mult de 70 km/h in dreptul dubei.......iar manevra a fost ......brusca

 

cat despre viteza....nici rossi nu ia curba aia cu peste .....100km/h...dutte si incearca si tu si mai vb

 

nu as avea nici o problema cu tine daca nu te-ai contrazice putin.....in primele posturi ziceai ca ai frinat de ti s-a ridicat spatele si apoi ai lasat si ai evitat busul alegind santul......asta zici tu ca s-a intimplat pe la 100 si apoi in dreptul dubei nu mai aveai decit 70 ???????? :rolleyes: ciudat ce prost frineaza R1 tau.......daca la asa o frina brutala de care povestesti tu ai redus doar 30 de km/h...................mai bine ca l-ai facut praf......poate asa o sa il repari si iti faci si frinele :banana:

 

 

ce copii sunteti........FITI ZORO MAI DEPARTE.........sa ne ajute D-zeu sa nu dam cu RIP-ul dupa voi peste citeva luni in plin sezon.......

insanatosire grabnica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........FITI ZORO MAI DEPARTE.........

 

O intrebare inofensiva: Tu postezi de dragul de a posta, iti place sa fii lupul moralist? Pentru ca citesc cuvintele astea de mai sus si ma uit apoi la semnatura ta. Ceva nu se leaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma vazand poza din sens invers pe care a postat-o bibi reiese si mai clar ca vizibilitatea lui soso la viteza aia era infinitesimala. prin comparatie priviti cu ce viteza a trecut motoristul din spatele dubei prin dreptul camerei.

as mai adauga faptu ca bafta lui soso de a evita ciocnirea cu duba se datoreaza in mare parte nu abilitatilor sale cat pozitiei punctului de inflexiune al traiectoriei lui soso in raport cu punctul in care duba a incercat virajul.

pt cei care nu mai stiu ce e aia punct de inflexiune(analiza matematica clasa a XI-a) e punctu in care derivata a doua a traiectoriei trece prin zero. pe limba clubului carne de tun asta e punctu in care motoristu isi schimba inclinatia dintr-o parte in alta trecand prin pozitia verticala exact in punctu de inflexiune al traiectoriei.

 

:rolleyes: :banana: :kali: Jur ca nu am mai ras atat de mult . ;)

 

...deci SOSO...dupa ce te faci bine la vertebre si te sui iar pe motor du-te la locul faptei si mai exerseaza-ti punctul de inflexiune.....vezi sa nu iasa cu zecimale ca-i nasol. ;) :) :lol: :lol:

 

Bah charlie...esti crimimal sa mor io.... :P :clap:

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai perfecta dreptate, n-are rost sa ne pierdem vremea cu inaptii din categoria carne de tun.

adica eu cu masina de teren in care numa tiru ma poate face zacusca si tot n-am tupeu sa merg cu mai mult de 60-70 intr-o curba ca aia si ei marii pizderi din clubu carne de tun ii dau peste suta ca deh au litera aia magica din alfabetu lu garcea pe bucata aia de plastic si mai au si mia de cmc sub bilute.

asta le da lor dreptu sa fie zmei in trafic.

Nenea-nenea, nu va suparati: Dvs. al citelea Mare Profesor De Motociclism Viteza fara motocicleta si cu experienta zero, care alearga pe sub pat cu miinile ridicate fara sa se loveasca sinteti? Ia sari, ba, in sus, sa vezi daca ajungi la stinghie. Nu? Nu ajungi? Nu, nu e patu' prea inalt, da' cica "stupid men can't jump"

Voi chiar v-ati pierdut simtul realitatii si pe cel al ridicolului, ma copiii tatii.

Ia mereti voi sa dati niste sfaturi pertinente pe eva.ro sau ceva de genu', ca poate are lumea nevoie de voi pe-acolo si va risipiti talentu' p'aici.

Dismissed!

 

Extraordinar, frate...:rolleyes:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma vazand poza din sens invers pe care a postat-o bibi reiese si mai clar ca vizibilitatea lui soso la viteza aia era infinitesimala. prin comparatie priviti cu ce viteza a trecut motoristul din spatele dubei prin dreptul camerei.

as mai adauga faptu ca bafta lui soso de a evita ciocnirea cu duba se datoreaza in mare parte nu abilitatilor sale cat pozitiei punctului de inflexiune al traiectoriei lui soso in raport cu punctul in care duba a incercat virajul.

pt cei care nu mai stiu ce e aia punct de inflexiune(analiza matematica clasa a XI-a) e punctu in care derivata a doua a traiectoriei trece prin zero. pe limba clubului carne de tun asta e punctu in care motoristu isi schimba inclinatia dintr-o parte in alta trecand prin pozitia verticala exact in punctu de inflexiune al traiectoriei.

fratilor, pe cat punem pariu ca charlie al nostru este mare motociclist pe play station?

ca bine le mai zice baiatu' cu teoria cuantica si cu analizele matematice :rolleyes:

PS: mai domn' profesor, vezi ca printre membrii clubului carne de tun s-ar puitea sa fie si niscai baieti de facura mai multi ani de matematici speciale si o sa te ia vreo unul la bani marunti, sa vad atunci cat de tare mai esti mata cu teoria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutiile deja degenereaza...............Btw:Daca cineva vrea sa invete din acest eveniment ceva, sa invete, daca nu,gaz la maxim,genunchiul jos,counter,si vezi sectiunea de D-zeu sa-i ierte!

 

Pacat ca din aceste cumpene ale vietii nu invatam nimic.Citesc anumite posturi si nu-mi vine sa cred.In loc sa analizam si sa gasim solutii de evitare a acestor probleme, NOI suntem nervosi pe diverse gusturi: choppere,naked, din astea vai de ele............Trist, dar adevarat.

Soso, taicutza, nu pot sa-ti spun decat multa sanatate, si crede-ma ca ar fi cazul sa treci pe la biserici sa mai aprinzi o lumanare, sa mai lasi ceva in cutia milei.

 

Ai avut deasupra ta pe cineva care te iubeste foarte,foarte mult.

 

 

BURN THE RUBBER,NOT YOUR SOUL!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat ce prost frineaza R1 tau.......daca la asa o frina brutala de care povestesti tu ai redus doar 30 de km/h...................mai bine ca l-ai facut praf......poate asa o sa il repari si iti faci si frinele :rolleyes:

Ca tot o dam in matematici... De la 100 la 0 moto franeaza cam in 35 m de la 70 la 0 franeaza fix in jumatea distantei (e proportionala cu patratul vitezei). Adica 18 metrii. Adica in 18 metrii de franare scazi doar cu 30 la ora. Luati , masurati , calculati si verificati, nu contraziceti dupa ureche (chiar versata fiind). Acea o secunda si un pic de cand a intrat duba in banda pana cand a ajuns motorul in dreptul dubei reprezinta o parte (sa zicem 0.3 ) timp de reactie iar restul (0.7) frana. La 110 acel 0.7 inseamna cam 20 m ... Cam pe acolo se invarteau vitezele (100-110) in momentul in care a intrat duba in banda si 70-80 cand a luat santul. Marja de eroare nu cred ca e mai mare de 30%. Chiar daca initial avea viteza mai mare si a dat in frane inainte de intra in banda tot ar fi putut fi vizibil. Simplu, cand a intrat in banda motocicleta era la 1-1.5 sec de el, si chiar la 250 la ora asta inseamna 70-100m distanta, adica perfect vizibil .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: mai domn' profesor, vezi ca printre membrii clubului carne de tun s-ar puitea sa fie si niscai baieti de facura mai multi ani de matematici speciale si o sa te ia vreo unul la bani marunti, sa vad atunci cat de tare mai esti mata cu teoria

 

pai asta astept si io sa vad pe vreunu care macar pricepe ce am zis ca de luat la bani marunti nu prea cred.

mai zic odat pentru toti simple minded de pe aici ca ma stiu da pe motor de la 15 ani. faptu ca nu am pe carnet decat B de 17 ani inseamna doar ca am iubit mai mult bicla decat motoarele fratelui meu. dar acu penca de atata pedalat extrem am facut ceva hernie nu mai pot merge cu bicla am decis sa-mi pun si litera A pe plastic ca sa pot folosi choperul fratelui meu in mod legal pt naveta la servici. deci va rog nu-mi dati mie lectii de mers pe motor ca nu e cazu.

Editat de charlie_root
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...