Sari la conținut

Accident 24 Aprilie.padurea Bogatii....brasov


soso-bum
 Share

Postări Recomandate

Fa-te bine repede, Soso! :rolleyes:

 

 

Cat despre comentariile aiurea..lasati-o mai moale. Toti neavenitii cu mari valente de motociclisti isi dau cu parerea. Nu suntem toti o apa si-un pamant asa cum credeti voi, "bai ninja"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 605
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

a zis ca nici nu sa uitat in fat ci sa asigurat in spate daca nu-l depasea celalalt motociclist.....

iar apoi sa uitat in parcare unde sa parkeze conserva.....si cu coada okiului mia vazut xenoanele.....de sa oprit

recunoaste si regreta fapta.......48 ani.....sofer profi...cica....fara lumina de drum aprinsa...

 

 

pt pakardbell, cel cu R6le

 

te rog să o laÂşi mai moale cu înjurăturile de mamă ...

 

ce ți-am urat era o ironie fiindcă tu susțineai că e regulamentară manevra ... dacă nu poți accepta un pamflet, nici eu n-am de ce să ma simt frustrat de înjurăturile anonime de pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neacordarea aia de prioritate nu prea reiese din filmulet, se vede ca duba a intrat un pic, dar a oprit. Nu se vede drumul din stanga, daca este sau nu vizibilitate, daca mobra se putea vedea din timp sau nu etc. Nu exista impact intre cele doua autovehicule, deci nu se pune problema de vinovatia celui cu duba.

 

Atunci fii amabil si comenteaza pentru mine urmatoarele articole de lege din deja celebrele OUG 195/2002 + OUG 63/2006:

 

Art.75.Accidentul de circulație este evenimentul care întruneÂşte cumulativ următoarele condiții:

 

a) s-a produs pe un drum deschis circulației publice ori Âşi-a avut originea într-un asemenea loc;

:rolleyes: a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau mai multor persoane ori avarierea a cel puțin unui vehicul sau alte pagube materiale;

c) în eveniment a fost implicat cel puțin un vehicul în miÂşcare;

d) s-a produs ca urmare a încălcării unei reguli de circulație

 

 

Art.6. - În sensul prezentei ordonanțe de urgență, expresiile Âşi termenii de mai jos au următorul înțeles:

 

1. acordare a priorității ? obligația oricărui participant la trafic de a nu-Âşi continua deplasarea sau de a nu efectua orice altă manevră, dacă prin acestea îi obligă pe ceilalți participanți la trafic care au prioritate de trecere să-Âşi modifice brusc direcția sau viteza de deplasare ori să oprească;

 

Art.101. - (1) Constituie contravenții Âşi se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni următoarele fapte săvârÂşite de persoane fizice:

 

............

 

(3) Constituie contravenție Âşi se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni Âşi cu aplicarea sancțiunii contravenționale complementare a suspendării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile săvârÂşirea de către conducătorul de autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte:

 

a) nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depăÂşirea sau trecerea la culoarea roÂşie a semaforului, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulație din care a rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale

 

P.S.Si cu injuraturile alea...esti cam taran. Nu este asa ca este cam frustrant sa stii ca am parerea asta despre tine ?.....

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot sintem la aventura cunoasterii sau logica pt to(n)ti tre sa lamuresc o chestie pt cetateanul panzerseba.

calculatiile de mai sus desi corecte (daca presupunem ca deceleratia de franare e constanta, in practica asta nu se prea intampla) nu se leaga nicidecum de ceea ce am spus eu referitor la pozitia punctului de inflexiune a traiectoriei in raport cu punctul in care se afla duba.

stiu panzere ca e greu sa urmaresti un rationament dar fa un efort si incearca sa pricepi ca cele spuse de adydum nu au nici un punct de intersectie cu ceea ce am zis eu.

el incearca aici sa demostreze ca soso ar fi putut fi vizibil dpdv al ecuatiilor de miscare. calculele sint corecte doar dpdv teoretic caci in practica deceleratia nu este uniforma si ca atare ecuatiile miscarii uniform decelerate din manualu de fizica de a IX-a nu se pot aplica decat cu aproximare. in fine relevant din punctu de vedere a vizibilitatii e comparatia vitezei lui soso prin dreptul camerei cu cea a motoristului din spatele dubei in raport cu aceeasi camera. e evident ca daca soso venea cel putin la fel de linistit ca motoristul din spate ar fi putut sa scape si mai usor, posibil sa nu fi cazut deloc.

eu insa am aratat ca dpdv stiintific nu dibacia lu sos l-a scos din rip ci fericita pozitionare a punctului de inflexiune.

iar dpdv mistic e clar ca nici pozitia punctului de inflexiune a traiectoriei, nici ecuatiile miscarii decelerate, nici legile opticii, nici dibacia lui l-au salvat pe soso de rip ci relatia lui cu "the big guy from the sky" mediata de ingeru pazitor. fie ca aceasta relatie e una cultivata constient fie ca e doar lasata sa evolueze pe setarile ei default. :rolleyes:

de fapt o tona de ecuati si dibacii de ale noastre nu fac cat infinitezimala interventie divina.

 

nu vad ce e aberant in afirmatia mea de mai sus. fratele meu m-a invatat sa ma dau pe motor cand aveam 15 ani.

el e cu 4 ani mai mare ca mine si e f pasionat de motoare. pe mine nu m-a prins asa flama. mai mult mi-a placut bicla.

bicla fata de motor e ca sexu fara prezervativ fata de cel cu prezervativ. o parere strict personala. acuma din pacate instalatia fizica

ce propulseaza bicla nu mai face fatza solicitarilor ca urmare unor probleme de sanatate si de aia m-am gandit ca e momentu sa ma lenevesc pe motor.

ma dau de mult pe motor dar la fara frecventa ca sa zicem asa doar cand merg acasa la tara.

motor am la dispozitie in garaj dar e pe numele fratelui meu (care e plecat de ani buni din tara) ca atare nu mi l-am trecut la profil.

de aia nu accept lectii de mers pe motor de la ciokoflenderii clubului carne de tun care inafara sa-si doneze organele de-a lungul tarii nu se prea pot lauda cu mare lucru.

pt functionarul de la ghiseu charlie:

vad ca discutiile au degenerat si nu am de gand sa intru in polemica cu tine si nici sa imi umflu muschii cu privire la cunostintele teoretice dobandite de-a lungul anilor de scoala

pot sa iti spun doar ca ceea ce faci tu se cheama fuga de idei sau, in limbajul clubului carne de tun, a sari de la chftele la izmene

daca ai ceva concret de spius, in afara de a jigni pe cine intalnesti in cale, te rog exprima-te

daca nu... te rog, lasa-ne si gaseste-ti un forum in care frustrarile tale sa fie apreciate la adevarata lor "valoare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

1. acordare a priorității ? obligația oricărui participant la trafic de a nu-Âşi continua deplasarea sau de a nu efectua orice altă manevră, dacă prin acestea îi obligă pe ceilalți participanți la trafic care au prioritate de trecere să-Âşi modifice brusc direcția sau viteza de deplasare ori să oprească;

[...]

 

Poate unii au crezut ca Soso avea chef de o sesiune enduro, spre cross, chiar prin sant. Iar soferul dubei chiar nu l-a obligat sa faca nimic. :rolleyes:

 

 

 

P.S.Si cu injuraturile alea...esti cam taran. Nu este asa ca este cam frustrant sa stii ca am parerea asta despre tine ?.....

 

Cred ca si mai frustrant este faptul ca nu esti singurul care are parerea aceasta despre el.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai intampla si din astea cand esti zmeu . . . oricum bine ca ai scapat, ar fi aratat naspa sa mori in santul ala plin de noroi.

 

P.S. Esti experimentat pana in momentul in care ai pierdut controlul, restul e soarta, mai exact poti sa ai noroc sau nu.

 

My two cents.

 

 

 

cine e zmeul????? se pare ca esti pe langa subiect amice!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e prea tare.

PUNCT

nu este vina lui de circulatie. Partea de IMPUNERE si PECUNIARA nu are nici o legatura cu ce de FAPT. Da.

L-a doborat cel cu busul Renault.

Si habar nam ce faine pot fi curbele de acolo :rolleyes:

dar le incerc.... promit.

Unde e prima linie discontinua (cu vizibilitate) fate de locul ala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se putea sa nu fie cearta la Accidente? :rolleyes:

 

O sugestie: incercati sa obtineti filmarea integrala si/sau sa vedeti conformatia soselei, curba de dinainte cum era, apoi discutati cat de "vizibil" era motociclistul. De asemenea, cei care trec pe-acolo se pot opri in parcare si gandi daca ei ar fi vazut din timp dupa colt :banana:

 

P.S. Drumul Targu Mures - Budapesta e o aruncatura de bat. 4 oameni si o remorca = ieftin ca (,) costuri. Se fac track-days destul de des -> http://www.hungaroring.hu/en/services/2whe...motorcycle_days , chiar si cu engleza te descurci(daca nu cunosti maghiara). Si iese o treaba misto sa dai tot ce poti tu (ca nu dai tot ce stie mobra). Dar intradevar, unde mai e thrill-ul traficului, injuratul soferilor care nu se dau din drum (!?), barfa de dinainte sau dupa accidente (ca asta a fost doar unul mediatizat, restul se povestesc in cadru restrans ca deh) s.a.m.d. ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine mai gata cu galceava! daca tot m-au pus astia functionar la ghiseul de inscrieri in clubu carne de tun e de datoria mea sa va cer sa nu creati haos la ghiseu. am multe cereri de inscriere insa locurile fiind limitate (de numaru de lovele disponibile pt hayabuse) ma vad nevoit sa fac o preselectie.

ca atare va rog sa clicaitzi pe linku de mai jos de cate ori considerati necesar(in functie de cilindreea creierelor voastre) si sa bagati la cap morala acestui superb filmuletz. asta e proba teoretica, iar la practica sa incercati sa mergeti cum merge riderul din film in viata reala.

 

 

cine nu reuseste sa treaca de cele doua probe va fi declarat automat ca fiind uber calificat pt a deveni membru permanent in clubul carne de tun. celor care reusesc sa treaca preselectia le urez bun venit pe teritoriul normalitatii.

bafta multa ca va trebe!

Editat de charlie_root
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce vroia omul era ca masina sa astepte ca el sa treaca(cum era si normal) si dupa aia sa faca intre in parcare..nu stiu la ce distanta era moto dar soferul dubei trebuia sa astepte sa treaca deci el e vinovat de acest accident ca soso nu a mai putut lua curba e din cauza spatiului foarte redus si a drumului cu nisip si clar a vitezei(asta e.. nu a mai putut reduce dar nu incepeti sa bantuiti)Am observat ca daca unul zice ca ai avut viteza prea mare dupa aia se fac 50 de pagini cu 15 mii de membri care ii spun ca vai ai avut viteza prea mare ca nu ai experienta ca plm toti ii dau in gura dar numai ca nu spun aici pe forum..aici prefera sa faca pe lupu moralist..Numai nesimtiti!Personal iti doresc recuperare rapida,sa iti rezolvi problemele legate de acest accident,motor nou si din nou in Sa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sugestie: incercati sa obtineti filmarea integrala si/sau sa vedeti conformatia soselei, curba de dinainte cum era, apoi discutati cat de "vizibil" era motociclistul. De asemenea, cei care trec pe-acolo se pot opri in parcare si gandi daca ei ar fi vazut din timp dupa colt :rolleyes:

 

Pagina 14 (la mine) a acestui topic contine poze capturate din filmuletz.Pe primul rand ,primele doua din stanga,arata curba la stanga (de unde a venit Soso) si la dreapta (de unde a venit duba) .Amandoua pozele capturate de pe film, sunt realizate clar din acelasi punct .Curba este una FOARTE larga.Nu trebuie sa fii la fata locului sa-ti dai seama de asta. Se poate observa asta cu ajutorul pozelor foarte usor.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci fii amabil si comenteaza pentru mine urmatoarele articole de lege din deja celebrele OUG 195/2002 + OUG 63/2006:

 

Art.75.Accidentul de circulație este evenimentul care întruneÂşte cumulativ următoarele condiții:

 

a) s-a produs pe un drum deschis circulației publice ori Âşi-a avut originea într-un asemenea loc;

:rolleyes: a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau mai multor persoane ori avarierea a cel puțin unui vehicul sau alte pagube materiale;

c) în eveniment a fost implicat cel puțin un vehicul în miÂşcare;

d) s-a produs ca urmare a încălcării unei reguli de circulație

 

 

Art.6. - În sensul prezentei ordonanțe de urgență, expresiile Âşi termenii de mai jos au următorul înțeles:

 

1. acordare a priorității ? obligația oricărui participant la trafic de a nu-Âşi continua deplasarea sau de a nu efectua orice altă manevră, dacă prin acestea îi obligă pe ceilalți participanți la trafic care au prioritate de trecere să-Âşi modifice brusc direcția sau viteza de deplasare ori să oprească;

 

Art.101. - (1) Constituie contravenții Âşi se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni următoarele fapte săvârÂşite de persoane fizice:

 

............

 

(3) Constituie contravenție Âşi se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni Âşi cu aplicarea sancțiunii contravenționale complementare a suspendării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile săvârÂşirea de către conducătorul de autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte:

 

a) nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depăÂşirea sau trecerea la culoarea roÂşie a semaforului, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulație din care a rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale

 

P.S.Si cu injuraturile alea...esti cam taran. Nu este asa ca este cam frustrant sa stii ca am parerea asta despre tine ?.....

 

Bine ...cand o sa se destepte prostu' cu duba si-si ia un avocat si declara ca motociclistul a venit in flacari de nu l-a observat si ca datorita vitezei excesive cu care rula nu a putut decat sa puna frana la constatarea aparitiei lu' Soso ...sa vezi ce se duce si neacordarea de prioritate. Vezi tu, legea e cam complicata, ca tu tre sa faci dovada ca el te-a vazut. Apai Doamne fereste sa fi in conserva, sa te asiguri, sa dai semnal, sa incepi manevra, sa te uiti o fractiune de secunda in oglinda retrovizoare sau in cea din dreapta (sau de ce nu stanga) si sa-ti apara un Soso in flacari din neant, cu 270km/h ...tu sa pui frana si el sa se duca val vartej in sant. Pe urma imi povestesti de vina cui...

 

Nu am zis ca ala cu duba a facut bine, dar hai sa nu-l luam nici pe Soso in brate si sa-l dam ca model pentru cei mici.

 

Copii, ASA NU SE FACE!!!

 

Daca cumva filmarea va fi aprobata in instanta (ceea ce ma indoiesc), soferul va spune ca NU S-A EFECTUAT NICI O MANEVRA BRUSCA, CA NU S-A REDUS VITEZA etc (pentru ca din film nu prea se vede vreo reducere de viteza...cel putin nu pana in dreptul dubei) ...si el va continua sa spuna ca el s-a asigurat, insa nu a vazut motociclistul care a aparut absolut brusc in fata datorita vitezei excesive, viteza care se vede clar ca nu i-a permis lui Soso sa ia curba in conditii de siguranta.

 

Atentie Soso, filmul il poate scapa pe el foarte usor. Se vede clar ca era in apropierea zonei cu linie discontinua, ca a dat semnal, ca a inceput manevra de schimbare a directiei de mers spre stanga si mai ales, ca a oprit la observarea motociclistului.

 

Din nou, nu tin cu ursu' ...dar hai sa nu-l ridicam pe Soso pe un piedestal. Hai sa ne para rau de cei care cu viteze de sub 50km/h au avut accident, celor care mergeau absolut legal si li s-a taiat de tot calea, care n-au mai avut culoare de trecere pentru ca acei conservari nu au oprit ...etc.

 

Nu uita ca nu eu am inceput cu jignirile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. acordare a priorității ? obligația oricărui participant la trafic de a nu-Âşi continua deplasarea sau de a nu efectua orice altă manevră, dacă prin acestea îi obligă pe ceilalți participanți la trafic care au prioritate de trecere să-Âşi MODIFICE BRUSC DIRECTIA sau viteza de deplasare ori să oprească;

Amice, tu mai citesti cate ceva?

 

Bine ...cand o sa se destepte prostu' cu duba si-si ia un avocat si declara ca motociclistul a venit in flacari de nu l-a observat si ca datorita vitezei excesive cu care rula nu a putut decat sa puna frana la constatarea aparitiei lu' Soso ...

Ce intelegi prin viteza excesiva? Viteza maxima admisa pe portiunea respectiva de drum este de 100 km/h. A avut peste 100 km/h? Ti-a spus tie mouse-ul optic asta?

 

Vezi tu, legea e cam complicata, ca tu tre sa faci dovada ca el te-a vazut.

:rolleyes: Ce dovada sa faca?! Soso?! Amice, dubaru` l-a facut pe Soso sa iasa de pe drum, nu invers. Daca nu esti in stare sa virezi stanga si sa intri in parcare inainte ca cineva sa vina si sa intre in tine, NU VIRA STANGA, chiar daca marcajul iti permite asta. Du-te pana unde vezi 3 km in fata, n-ai nicio curba, intoarce si intra in parcarea in care vroiai sa stai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala cu duba s-a bazat ca e mare si gata=VINOVAT

Prietenul soso sa zica merci ca e in viatza,sa te dai asa pe un drum circulat si fara experientza (se vede pe felul cum nu evita deloc) este sinucidere=VINOVAT

P.S.

Sper sa te refaci si sa fie bine si mobra,incearca un circuit.Acolo iei grade mai greu dar raman!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegi prin viteza excesiva? Viteza maxima admisa pe portiunea respectiva de drum este de 100 km/h. A avut peste 100 km/h? Ti-a spus tie mouse-ul optic asta?

Amice, daca iti inchipui ca Cioaca e prost si-l faci tu din cuvinte ...n-ai decat sa continui sa sustii neacordare de prioritate pentru dubar si mers absolut regulamentar pentru Soso.

 

Vezi tu ...Soso nu a schitat in filmulet absolut nici o schimbare de directie de mers, nici o franare brusca etc. ZIC DIN FILMULET, probabil ca inainte de aparitia in cadru, el a mai redus din viteza initiala ...dar filmuletul te asigur ca n-o sa-l incrimineze prea tare pe dubar. Ok, dubarul s-a bagat 1.5,2m pe banda lu' Soso, insa sunt portite prin care dubarul poate scapa si asta din cauza lui Soso, ca a permis sa existe spatii de scapare...ca motociclistul avea viteza si a aparut brusc, ca motociclistul avea viteza si ca nu putut intra in curba ...etc. Din nou, nu tin partea dubarului, insa nu vreau sa-l iau in brate nici pe Soso care nu a facut diferenta intre drum public si pista de pe Amkart.

 

:rolleyes: Ce dovada sa faca?! Soso?! Amice, dubaru` l-a facut pe Soso sa iasa de pe drum, nu invers. Daca nu esti in stare sa virezi stanga si sa intri in parcare inainte ca cineva sa vina si sa intre in tine, NU VIRA STANGA, chiar daca marcajul iti permite asta. Du-te pana unde vezi 3 km in fata, n-ai nicio curba, intoarce si intra in parcarea in care vroiai sa stai.

 

Nu l-a facut deloc pe Soso sa iasa de pe drum, Soso era pe strada cand a trecut prin fata dubei. AAAAA ...ca a avut o viteza destul de mare cat sa nu mai poata continua virajul? Da, sunt de acord, dar nu am vazut "scoaterea" de pe drum a lui Soso.

 

Nu e vorba ca nu a fost in stare sa vireze stanga ...in momentul in care a inceput manevra de schimbare a directiei de mers, SOSO poate nu se vedea. Terminati-va cu luarea asta in brate, ba zmeul din Harlau, ba Soso care mergea cu 100km/h de n-a mai avut timp sa faca nimic, glontz s-a dus in sant. Pacat de el, ca e totusi tanar.

 

Hai sa nu mai incepem cu de unde stiu yo ca mergea tare, e destul ca Cioaca sa inceapa cercetarile, se intreaba lumea pe acolo ce si cum etc...sunt convins ca lumea de pe acolo o sa aibe totusi alta parere despre viteaza lu' Soso decat aia de 100km/h sau asa ceva.

 

Deci, incercati sa nu mai luati partea motociclistilor atunci cand au la randul lor o parte din vina, asteptati constatarea lu' Cioaca, si pe urma discutam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti cam prost, nu imi dau seama din poze ca este o parcare, pare un drum , nu stiam unde e parcarea. Se respecta in cazul de fata prioritatea de dreapta, berbece ! Cauri nod in papura in loc sa citesti ca lumea tot ce am scris.

 

de ce ma faci prost?

 

scrie pe post de la inceput ca omul cu duba intra intr-o parcare.

 

poate nu stii sa citesti. sau te bagi sa postezi fara sa citesti ce s-a intamplat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

....... si sa-ti apara un Soso in flacari din neant, cu 270km/h ... Pe urma imi povestesti de vina cui...

 

Asta cu 270/h si flacarile merge ca figura de stil, nu are nici o legatura cu evenimentul in cauza, nici nu se pune problema de astfel de viteze.

O sa vad atunci daca o sa fiu implicat intr-un accident cu un motociclist in calitate de conservar ce o sa fac, pana atunci nu pot sa-ti spun nimic.

 

 

Daca cumva filmarea va fi aprobata in instanta (ceea ce ma indoiesc), soferul va spune ca NU S-A EFECTUAT NICI O MANEVRA BRUSCA, CA NU S-A REDUS VITEZA etc (pentru ca din film nu prea se vede vreo reducere de viteza...cel putin nu pana in dreptul dubei) ...si el va continua sa spuna ca el s-a asigurat, insa nu a vazut motociclistul care a aparut absolut brusc in fata datorita vitezei excesive, viteza care se vede clar ca nu i-a permis lui Soso sa ia curba in conditii de siguranta.

Atentie Soso, filmul il poate scapa pe el foarte usor. Se vede clar ca era in apropierea zonei cu linie discontinua, ca a dat semnal, ca a inceput manevra de schimbare a directiei de mers spre stanga si mai ales, ca a oprit la observarea motociclistului.

 

Marturia celui care a filmat (presupun prieten a lui Soso) + invocare articolelor de lege mentionate de mine, impreuna cu filmare ca proba complementare se pot folosi in instanta FOARTE BINE.Este FOARTE BINE ca exista acesta filmare in caz ca soferul dubei se nesimteste .

 

...dar hai sa nu-l ridicam pe Soso pe un piedestal........ Nu am zis ca ala cu duba a facut bine, dar hai sa nu-l luam nici pe Soso in brate si sa-l dam ca model pentru cei mici.

 

Nu i-a ridicat nimeni statuie lui Soso, nici macar prietenii lui din Mures.O urare de bine si aprecierea ca ala cu duba a gresit nu inseamna piedestal, de dat model nu a fost vorba nici o secunda in posturile nimanui.

 

Nu uita ca nu eu am inceput cu jignirile.

 

M-ai facut sa pierd timpul crezand ca nu am citit eu bine topicul, nu te-a jignit nimeni anterior postului tau cu "sa moara mata"....

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah nene... voi sunteti plecati?? Pai d`asta frate exista numa` "shoferi" in tara asta .... ce mama naibii nu intelegeti faptul ca acolo e vb de incalcarea art. 59 alin. 2 care se pedepseste cu 60 de zile de suspendare IAR in cazul de accident cu 90 de zile?!?! ATAT!!! Stam si despicam firul in 14mii de bucati aiurea. Duba nu a dat prioritate => Soso direct in shantz.

 

SI TENTATIVA SE PEDEPSETE!! PESTE TOT!!! Chiar daca nu a fost impact!! Soso poate fii acuzat CEL MULT de neadaptarea vitezei la conditiile de deplasare adik art. 48, pentru ca el acolo EXECUTA MANEVRA de efectuarea virajului usor stanga prin depasirea axei sale de deplasare si aliniament la punct fix, lucru ce se sanctioneaza cu amenda. O dau cu voi in expertize tehnice pt un fapt mai mult decat evident.... mai zicea careva mai devreme ca poti sa calculezi viteza dupa filmulet din distanta parcursa in timpul respectiv ... bai nene .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah nene... voi sunteti plecati?? Pai d`asta frate exista numa` "shoferi" in tara asta .... ce mama naibii nu intelegeti faptul ca acolo e vb de incalcarea art. 59 alin. 2 care se pedepseste cu 60 de zile de suspendare IAR in cazul de accident cu 90 de zile?!?! ATAT!!! Stam si despicam firul in 14mii de bucati aiurea. Duba nu a dat prioritate => Soso direct in shantz.

 

SI TENTATIVA SE PEDEPSETE!! PESTE TOT!!! Chiar daca nu a fost impact!! Soso poate fii acuzat CEL MULT de neadaptarea vitezei la conditiile de deplasare adik art. 48, pentru ca el acolo EXECUTA MANEVRA de efectuarea virajului usor stanga prin depasirea axei sale de deplasare si aliniament la punct fix, lucru ce se sanctioneaza cu amenda. O dau cu voi in expertize tehnice pt un fapt mai mult decat evident.... mai zicea careva mai devreme ca poti sa calculezi viteza dupa filmulet din distanta parcursa in timpul respectiv ... bai nene .....

 

Aia nu este o intersectie .Omul cu duba vroia sa intre intr-o parcare printr-o manevra ca presupunea schimbarea directiei de mers.Citez :intersecție = orice încruciÂşare, joncțiune sau bifurcare de drumuri la nivel, inclusiv spațiile formate de acestea;

 

Deci relevant ar fi articolul 54 ,nu 59, zic eu.

 

Art.54. - (1) Conducătorul de vehicul care execută o manevră de schimbare a direcției de mers, de ieÂşire dintr-un rând de vehicule staționate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o altă bandă de circulație sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmează să efectueze o întoarcere ori să meargă cu spatele este obligat să semnalizeze din timp Âşi să se asigure că o poate face fără să perturbe circulația sau să pună în pericol siguranța celorlalți participanți la trafic.

 

Pentru cine vrea sa retina : daca Doamne fereste veti fi implicati intr-un accident de circulatie prin neacordarea de prioritatii in care nu s-a produs contactul fizic intre motor si autovehicolul implicat in neacordarea de prioritate nu semnati procesul verbal de constatare in care sunteti scosi vinovati (de vatamare corporala sau altele) sau semnati-l cu mentiuni facand referire la cele patru articole de lege (6,54,75,101).Sunt bune in cazul unui proces depoziitiile martorilor ,numere inmatriculare,filmari, poze ,filmari daca este cazul.

 

Am observat, cel putin din ce se posteaza pe aici, ca a devenit o moda ca politistii de la accidente usoare sa-l scoata in astel de cazuri pe motocislist vinovat, in felul asta sa scape mai usor cu munca de cercetare.

 

Si cu asta basta, din punctul meu de vedere am cam spus tot, ma retrag.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeerrr... fff corect ce spui tu numai ca eu mi-am motivat faptul de ce as considera acel loc o intersectie. Oricum, ambele articole fac referire la acelasi lucru: viraj stanga.

 

Degeaba faci referire TU in PV la acele articole ... tot in instanta ajungi si acolo trebuie sa te justifici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai zicea careva mai devreme ca poti sa calculezi viteza dupa filmulet din distanta parcursa in timpul respectiv ... bai nene .....

 

Stiu ca sunt off-topic dar am o curiozitate: de ce consideri ca nu poti calcula viteza dupa filmulet? E o practica destul de uzual chiar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul e simplu: filmul nu este atestat metrologic :rolleyes: Arata-mi tu uzualitatea asta ca eu o mananc :banana: Asta daca prin "destul de uzual" nu intelegi vorbele dintre noi. Asa da, putem sa ne dam noi cu presupusul oricat. Dar nu va fii niciodata considerata o proba in proces. Si nici chiar filmul nu poate fii considerat proba in proces. Va avea rol de ... nush cum naiba ii zice poate se uita cats pe acilea si ne lumineaza ... proba orientativa or smth ... nu stiu exact termenul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, asta e altceva, ca nu poate fi proba in proces, doar in fata procurorului aparatele de filmat dau imagini veridice, asta e legea noastra. Depinde ce a constatat politia, si acolo putea ajuta filmuletul, cu toate masuratorile aferente care oricum deja au fost facute. Totusi filmul sper sa aiba macar rol de intimidare, pentru ca fara el si fara declaratia soferului (care oricum se poate schimba) dubarul putea pleca bine-mersi el nefiind atins, deci greu de probat ca a este implicat in accidentare.

Cat despre mancatul uzualitatii, lasa.., alege totusi o ciorbita de vacutza sau ceva similar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un film este compus dintr-o serie de fotograme, respectiv imaginile care una dupa alta formeaza filmul. filmul este compus dintr-un numar fix de fotograme captate, iar in gandirea mea de junior pot spune ca acea camera de filmat nu prinde toate fotogramele, respectiv fiecare milisecunda. filmul original iti poate da o idee, poate, de viteza cu care circula. iar filmuletul de pe youtube este varianta comprimata: mai putine fotograme si la o rezolutie infinit mai mica. plus ca este un singur unghi de filmare. per ansamblu nu este suficient de accurate incat sa poti spune cu certitudine ce viteza avea. poti estima, dar asa au estimat multi de-a lungul timpurilor, ca ba avea 100 ba 70 ba 180 ba 200 ba 270. de-aia cred eu ca nu e "atestat metrologic" - nu cunosc termenul da-l lipesc un picut de explicatia mea, daca ma insel spuneti-mi. ideea care sta la baza e aceeasi oricum: nu poti decat sa speculezi prin intermediul filmarii, insa nu poti spune nimic cu precizie decat daca i-ai filmat si bordul motocicletei :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...