Sari la conținut

Care Montezi Turbo Si Nos Pentru Moto?


Postări Recomandate

salut,m-am tot gandit si vreau sa scot ce pot mai mult din motoretele pe care le detin.la hayabusa imi voi comanda kit turbo,pe care de altfel l-am gasit.acum vreau sa ma interesez cine ar putea sa-l monteze?

si 2 .. vreau sa pun turbo si nos pe r6..e cineva care are asa ceva si care monteaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,m-am tot gandit si vreau sa scot ce pot mai mult din motoretele pe care le detin.la hayabusa imi voi comanda kit turbo,pe care de altfel l-am gasit.acum vreau sa ma interesez cine ar putea sa-l monteze?

si 2 .. vreau sa pun turbo si nos pe r6..e cineva care are asa ceva si care monteaza?

nu stiu daca ai sa gasesti pe cineva sa iti monteze alea .... nu in romania, doar poate pe la timisoara pe acolo, desi ma indoiesc de asta ...

Succes in gasirea mecanicului :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
salut,m-am tot gandit si vreau sa scot ce pot mai mult din motoretele pe care le detin.la hayabusa imi voi comanda kit turbo,pe care de altfel l-am gasit.acum vreau sa ma interesez cine ar putea sa-l monteze?

si 2 .. vreau sa pun turbo si nos pe r6..e cineva care are asa ceva si care monteaza?

 

Daca vrei sa scoti untul din motoarele alea, atunci foloseste-le la pt ce au fost facute, Busa pt drumuri lungi pe autostrazi iar R6-le pe circuite, nu labharii de genul Turbo sau Nos, mai ales in Romania, hehehe!! Cred ca e o gluma totusi, insa daca nu e o gluma atunci clar nu prea esti cu capul....

 

Papuc a avut R1 cu Nos, poate stie el, intereseaza-te la el ! Oricum la 5-6 butelii folosite va treb sa repari motorul, la fel si cu turbina iti uzeaza motorul de nu crezi !

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa scoti untul din motoarele alea, atunci foloseste-le la pt ce au fost facute, Busa pt drumuri lungi pe autostrazi iar R6-le pe circuite, nu labharii de genul Turbo sau Nos, mai ales in Romania, hehehe!! Cred ca e o gluma totusi, insa daca nu e o gluma atunci clar nu prea esti cu capul....

 

Papuc a avut R1 cu Nos, poate stie el, intereseaza-te la el ! Oricum la 5-6 butelii folosite va treb sa repari motorul, la fel si cu turbina iti uzeaza motorul de nu crezi !

 

:cheers:

 

 

ti-a spus tie cineva, asa, ca nos-ul si turbina uzeaza motorul, nu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca kitu turbo e complet cu tot ce trebe , atunci poti sa ti-l montezi singur . In schimb daca nu ai toate accesoriile pana la ultimu surub atunci recomanbil cineva priceput !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,m-am tot gandit si vreau sa scot ce pot mai mult din motoretele pe care le detin.la hayabusa imi voi comanda kit turbo,pe care de altfel l-am gasit.acum vreau sa ma interesez cine ar putea sa-l monteze?

si 2 .. vreau sa pun turbo si nos pe r6..e cineva care are asa ceva si care monteaza?

 

Poate sa-l pui la misto ...sau pentru fitze ... ca altfel nu merita ...

Concret : am si o hayabusa model nelimitat '99 cu motor calibrat in germania si cu noss .NICIODATA nu am apucat sa-i dau noss ,pentru ca pur si simplu nu am avut unde in Romania .Asa ca l-am dat jos .Sa-l tin de fitze ,sa arat ce motor am cu noss ,sa ma dau cocos ? NU .NU MERITA ! Sant bolnav daca nu imi iau cel putin la 2 zile doza de adrenalina ,de viteza .Cine ma cunoaste in Bucuresti dintre motoristi si militieni stiu ce vorbesc ! Scuza-mi te rog sinceritatea !

 

P.S. Pentru detalii de montaj noss sau turbo vorbim ..dar mai bine nu !

Cand ne vedem cu busele ? :cheers:

Editat de kawasaki_axx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a spus tie cineva, asa, ca nos-ul si turbina uzeaza motorul, nu? :P

 

Nu nu uzeaza chiar deloc, asa ca recomand tuturor sa isi puna prostii din astea, mai ales pt Buc merita.... :cheers:

 

Stii ceva da-ti fesul jos pe ochi si revino la realitate... e frumos cand auzi fasaitul si simti explozia turbinei pe moto, dar si cand cedeaza fierul e si mai frumos...

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-l pui la misto ...sau pentru fitze ... ca altfel nu merita ...

Concret : am si o hayabusa model nelimitat '99 cu motor calibrat in germania si cu noss .NICIODATA nu am apucat sa-i dau noss ,pentru ca pur si simplu nu am avut unde in Romania .Asa ca l-am dat jos .Sa-l tin de fitze ,sa arat ce motor am cu noss ,sa ma dau cocos ? NU .NU MERITA ! Sant bolnav daca nu imi iau cel putin la 2 zile doza de adrenalina ,de viteza .Cine ma cunoaste in Bucuresti dintre motoristi si militieni stiu ce vorbesc ! Scuza-mi te rog sinceritatea !

 

P.S. Pentru detalii de montaj noss sau turbo vorbim ..dar mai bine nu !

Cand ne vedem cu busele ? :cheers:

vinzi sistemul complet de nos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer pe r6 mi-as pune nos si pe busa mi-as pune turbo...nu de alta dar vreau sa am o busa UNICA :cheers:

unica in cartier?

pune-i cd player si aer conditionat..sigur nicaieri in lume nu va exista o busa ca a ta.

scuza-mi ironia, dar nu pot sa iau in serios un topic facut in gluma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Daca nu ma insel, pentru a instala o turbina, trebuie intai scazuta putin compresia.....altfel risti sa iti bubui motorul. Nu cred ca merita, daca nu vrei sa te dai pe o roata dion gaz la 300km/h. Daca o vrei unica, fa-ti street fighter din ea....sau bobber:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e foarte logic de ce turbina uzeaza motorul. Turbina introduce aer fortat ajutand la arderea unei cantitati mult mai mari de combustibil decat in mod normal. De aici rezulta o explozie mult mai puternica si implicit mai multa putere. Dezavantajule ca motoarele sunt calculate pentru puterea pe care o au in momentul in care ies din fabrica. Exploziile mai puternice forteaza componentele mecanice (cuzineti, arbore cotit, segmenti, pistoane, bolturi, supape, etc.), de aici rezultand uzura prematura si uneori chiar distrugerea motorului. De asemenea, arzand o cantitate mult mai mare de combustibil, temperatura motorului creste, iar sistemul de racire nu il poate mentine la temperaturile la care a fost gandit sa functioneze. Turbina e o solutie de marire a puterii si performantelor, dar in detrimentul fiabilitatii si al costurilor de intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e foarte logic de ce turbina uzeaza motorul. Turbina introduce aer fortat ajutand la arderea unei cantitati mult mai mari de combustibil decat in mod normal. De aici rezulta o explozie mult mai puternica si implicit mai multa putere. Dezavantajule ca motoarele sunt calculate pentru puterea pe care o au in momentul in care ies din fabrica. Exploziile mai puternice forteaza componentele mecanice (cuzineti, arbore cotit, segmenti, pistoane, bolturi, supape, etc.), de aici rezultand uzura prematura si uneori chiar distrugerea motorului. De asemenea, arzand o cantitate mult mai mare de combustibil, temperatura motorului creste, iar sistemul de racire nu il poate mentine la temperaturile la care a fost gandit sa functioneze. Turbina e o solutie de marire a puterii si performantelor, dar in detrimentul fiabilitatii si al costurilor de intretinere.

corect cea ce spui

dar daca in mod normal la o masina trebuie decomprimat motorul

la hayabusa nu trebuie

si daca faci ca turbina sa intre dupa 7000rpm cred ca se poate folosii si in bucuresti

sa-mi zica cineva cine merge cu busa peste 7000 de ture in bucuresti zilnic

oricum sper sa-ti reuseasca transplantul

si nu baga in seama INDIVIDIOSII

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e foarte logic de ce turbina uzeaza motorul. Turbina introduce aer fortat ajutand la arderea unei cantitati mult mai mari de combustibil decat in mod normal. De aici rezulta o explozie mult mai puternica si implicit mai multa putere. Dezavantajule ca motoarele sunt calculate pentru puterea pe care o au in momentul in care ies din fabrica. Exploziile mai puternice forteaza componentele mecanice (cuzineti, arbore cotit, segmenti, pistoane, bolturi, supape, etc.), de aici rezultand uzura prematura si uneori chiar distrugerea motorului. De asemenea, arzand o cantitate mult mai mare de combustibil, temperatura motorului creste, iar sistemul de racire nu il poate mentine la temperaturile la care a fost gandit sa functioneze. Turbina e o solutie de marire a puterii si performantelor, dar in detrimentul fiabilitatii si al costurilor de intretinere.

 

Se poate ca, nici sa nu se ajunga la uzura si sa se rupa transmisia dintr-odata.

Sa nu uitam ca, Cuplul rupe transmisiile, iar dimensiunile pieselor din transmisie sunt calculate in functie de cuplul maxim.

Prin activarea turbinei la ture mici sub turatia de cuplu maxim, face ca, cuplul maxim sa creasca poate chiar intratat in cat sa rupa transmisia (de obicei in cel mai fericit caz patineaza ambreaju)

Ca o exemplificare: De ce "ii dai NOS-u" numai de la o anumita turatie in sus :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum nu inteleg de ce ar vrea cineva mai multa putere decat are busa. Dar, fiecare e liber sa faca ce vrea cu fierul lui. Doar subliniam niste neajunsuri si niste aspecte care ar trebui cunoscute inainte sa faci pasul. Oricum kit-ul trebuie montat de cineva specializat. Sunt de facut o tona de reglaje ca totul sa mearga asa cum trebuie. Cred ca mai repede ai da o tura pana in germania/italia/franta si ai pune pe cineva care cu asta se ocupa sa iti faca modificarile. Oricum nu e ceva ce poti face in garaj fara scule si fara un dyno pe care sa verifici rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum nu inteleg de ce ar vrea cineva mai multa putere decat are busa. Dar, fiecare e liber sa faca ce vrea cu fierul lui. Doar subliniam niste neajunsuri si niste aspecte care ar trebui cunoscute inainte sa faci pasul. Oricum kit-ul trebuie montat de cineva specializat. Sunt de facut o tona de reglaje ca totul sa mearga asa cum trebuie. Cred ca mai repede ai da o tura pana in germania/italia/franta si ai pune pe cineva care cu asta se ocupa sa iti faca modificarile. Oricum nu e ceva ce poti face in garaj fara scule si fara un dyno pe care sa verifici rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca ai uneori nevoie de mai mult-cine are stie despre ce este vorba.La instalarea unei turbine se fac multe modificari.Eu nu cred ca exista cineva in tara care sa monteze asa ceva cum trebuie.Kitul contine multe-pistoane forjate,sigurante supape titan,supape forjate,segmenti si cuzineti modificat si multe altele.Si exista o busa turbo deja in tara pe la Brasov si 2 cu NOS.Un prieten a comandat una model 2008 cu turbo in State,dar atentie -este incepator.Eu unul nu-l inteleg.Primul lui motor a fost tot o busa modificata.Cat despre turbo-motorul se va uza mult mai repede.riscuri mari sa bubuie sau sa se rupa disributia in mers,iar sansele sa zbori sunt mult mai mari.Nu e insa o problema ca busa ta a mai zburat odata si nu e o gluma!Una din tobele mele de pe fireblade-HURRIC provenea de la ce a ramas dupa cadere din cele 2 tobe.Busa era in treapta a-3-a si de aceea nu mai ai pinionul original in cutie la aceasta treapta.Zborul nu ar fii o noutate!Daca vrei doar pt fitze ia un instinctor mai mic si picteza-l si un buton gen sigurantat si un furtun insertie metalica si iesi mai ieftin!NO OFENCE! :rolleyes:

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Montarea de turbina pe o Busa se poate face pe trei nivele si anume:

stage 1: aprox 300 hp se poate face in Timisoara la noi fara nici un fel de probleme se ofera garantie pe lucrare.

stage 2 : aprox 500 hp putem s-o facem dar fara garantie.

stage3: +650 hp putem trimite motorul la preparat in germania,te tine o cursa dupa care trebuie reconstruit.

pt. mai multe detalii suna la tel. de mai jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...