vrajitorul din oz Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Hai ma ca Armstrong e meserias. Sa ai cancer la oua (inaintat, cu evolutia grabita de hormonii de crestere) si sa cistigi in continuare ca el si sa birui si cancerul e mare chestie. Toata lumea care a vazut cancerul de aproape stie ce efect devastator are chemoterapia.. majoritatea oamenilor abia se tiriie, asta cistiga competitii. A, ca s-a dopat. Ca toti ceilalti, probabil el ceva mai mult si mai eficient. Daca ciclismul era un sport corect, nimeni sa nu se fi dopat, Armstrong ar fi cistigat fara nici o problema. Dupa parerea mea era un supraom fara dopaj, iar asa un supraom dopat. Editat Decembrie 2, 2013 de vrajitorul din oz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 eu zic sa-i compui repede o scrisoare de apreciere. probabil va insemna mult pt. el, are multa nevoie. PS: eu macar i-am citit si rahatul de carte, pe care din pacate n-o mai am, s-o trimit drept hirtie ignienica la tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 N-am "apreciere" pentru el ca nu ma intereseaza caracterul lui. Dar ce a facut el e foarte foarte tare, inuman. Fizic/pshic vorbind, nu moral. Evident l-a terminat ambitia nemasurata. Dar fara ea nu ar fi cistigat atitea titluri. Indraznesc sa cred ca daca LA nu ar fi existat, ar fi fost exact acelasi lucru daca cineva avea un asemenea lant de victorii. Singura metoda prin care nu s-ar fi ajuns la investigatie si acuzatii ar fi fost sa fie diversitate de cistigatori, nu unul singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 si felul cum a atacat Froome anul asta pe Mont Ventoux e inuman, nici la LA n-am vazut asa ceva. adica, na. probabil felul cum au accelerat dopurile din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 4, 2013 Admin Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Aseara mi-a venit o idee..nu am folosit casca pt. bicicleta, dar ma gandeam mai ales acum iarna s-o folosesc pe cea de moto! As impusca doi iepuri, protectia termica si fizica..ce parere aveti, s-a dat cineva pe bicicleta cu casca moto sau o sa arat ca fugit de-acasa? PS: Mi-am luat un far cu acumulator Cree SolarStorm, da o lumina infioratoare.. Editat Decembrie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Salut! Zi-mi te rog cum ti se pare Elixir 3, (eu avand Juicy 3) vreau sa-i fac nevesti-mii o bicla si trebuie frane si bineanteles de unde si cat faru'? Nimai bine! Editat Decembrie 4, 2013 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 4, 2013 Admin Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Despre frane.. mi-am luat bicicleta acum doua luni si nu am mers pe altceva cu frane hidraulice sa pot face o comparatie. La nivelul meu de mers pe strada la modul amator franele ei sunt perfecte. Asa arata utilaju' ziua si noaptea Editat Decembrie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 btw Cupa "Steroidul": http://www.gsp.ro/sporturi/ciclism/lance-armstrong-iese-din-hibernare-a-aranjat-duelul-anului-2014-contra-unuia-dintre-cei-mai-mari-atleti-din-triathlon-414827.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Aseara mi-a venit o idee..nu am folosit casca pt. bicicleta, dar ma gandeam mai ales acum iarna s-o folosesc pe cea de moto! As impusca doi iepuri, protectia termica si fizica..ce parere aveti, s-a dat cineva pe bicicleta cu casca moto sau o sa arat ca fugit de-acasa? Dacă nu îți pui și colanți d-aia strâmți și mulați n-ai făcut nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Multam! Eu vreau sam-fac un upgrade la bicla mea dar franele sunt scumpe, Elixir 3 fiind o optiune ok pret calitate, niscai discuri mai mari si merge bine la coborare. Va salut! Editat Decembrie 4, 2013 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Asa arata utilaju' ziua cum e cu foile alea? nu simti nevoia de o foaie mai mare la "drum intins"? setul de foi imi pare cam mic (in comparatie cu pinioanele mari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Aseara mi-a venit o idee..nu am folosit casca pt. bicicleta, dar ma gandeam mai ales acum iarna s-o folosesc pe cea de moto! Am folosit eu odata pe distanta scurta (s-a nimerit sa trebuiasca sa ma deplasez si cu bicla si cu casca simultan si mi s-a parut cea mai buna solutie) dar e aiurea, nu poti sa respiri cum trebuie. Iarna cred ca e si mai naspa ca se abureste daca mergi cu viziera lasata. Poate cu o casca de enduro sa fie mai ok, dar tot aiurea mi se pare ca oricum e mult mai grea decat o casca de bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 @l.u.v. - felul în care o să arăți nu va mai conta.... vei fi mult mai curios să afli cine ți-a furat aeru' din plămâni... dacă ții viziera închisă... Poți încerca cu o cască de enduro, însă o să înțelegi relativ repede de ce sunt mulți biciclari gramofobi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 5, 2013 Autor Share Postat Decembrie 5, 2013 http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-16133098-romanii-bicicletele-cateva-cifre-interesante-comparatie-alte-state.htm?cfnl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 @gn77b - ce nu ia în calcul studiul ăstora e că la noi mai mult de jumate' din bicle's vândute fără acte (și nu în ultimul rând sunt parte din alea cumpărate de nemțielezi, olandezi, italienezi etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 7, 2013 Admin Share Postat Decembrie 7, 2013 (editat) Dacă nu îți pui și colanți d-aia strâmți și mulați n-ai făcut nimic Da, ce aratare ar fi cum e cu foile alea? nu simti nevoia de o foaie mai mare la "drum intins"? setul de foi imi pare cam mic (in comparatie cu pinioanele mari) Sa stii ca de multe ori imi doresc sa pedalez mai tare si sa iau viteza, dar nu am stiut ca exista si foi mai mari..am recunoscut ca sunt habarnist, dar acum ca mi-ai deschis capu' chiar o sa caut alt set de foi mai mari (ceva ponturi preturi sau magazine?) Mersi pentru idee Da, ma gandeam ca nu prea ai aer, asta am observat-o si cind mi-am pus cagula intr-o seara friguroasa..respiram cu greu.. Ce vreau eu sa mai intreb..acum am gume de strada, pentru la iarna presupun ca este recomandat sa trec la cele cramponate, ma refer atunci cind strazile sunt cit de cit curatate..ce cauciucuri recomandati pt.iarna? Am cumparat-o cu Schwalbe Rapid Rob..sunt bune sau sa iau altele? Editat Decembrie 7, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Foaia de 44 e arhisuficienta pentru MTB. Prin oras incearca sa tii cadenta ridicata, undeva peste 80 rpm. Te asigur ca n-o sa mergi niciodata in combinatia foaie mare-pinion mic cu peste 100 rpm. Ai avea undeva la 45 la ora sau mai bine (mi-e lene sa calculez). Daca mergi in forta iti vei buli genunchii. Multi biciclisti habar n-au sa pedaleze. Zic ei ca asa e bine, sa faca muschi sau alte prostii. Iarna am mers si pe gheata cu gume de trekking dar cu presiune scazuta, sub 1 bar. Nu creg ca te ajuta daca-s cramponate si sunt din seriile ieftine. Cauciucul are o compozitie neaderenta de obicei la aceste modele. Cele mai bune raman cele dedicate cu tinte. Au si compozitie mai moale a cauciucului. http://www.peterwhitecycles.com/studdedtires.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 7, 2013 Autor Share Postat Decembrie 7, 2013 Multi biciclisti habar n-au sa pedaleze.nu c-as fi expert, din contra, dar am observat la destui inca o greseala: saua mult prea jos. din ce stiu eu, saua trebuie sa fie doar putin sub inaltime de la care pedalatul incepe sa fie incomod. asta atit timp cit nu esti vreun stunter wanna-be si o folosesti pentru mers pe distante serioase. daca gresesc, corectati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Sa zicem ca astia de care zici tu au frica de inaltime. Le e frica sa ridice saua sus pentru ca le e teama sa nu cada cand se opresc. De obicei pedaleaza tinand genunchii departati si calcaiele pe pedale. Saua trebuie ridicata cat sa ai piciorul perfect intins tinand calcaiul pe pedala. El se flexeaza usor cand pedalezi corect, cu pernita piciorului pe pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 eu unul abia astept sa ninga , derapajeeeeeeee !! si poate un concediu medical ! saua se tine sus doar la mers in linie dreapta , cand intri pe off-road o sa vrei sa ai centrul de greutate mai jos , in plus nu ai vrea sa-ti prinzi pantalonii in ea cand faci vreo saritura ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Cine poarta pantaloni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 7, 2013 Admin Share Postat Decembrie 7, 2013 (editat) Foaia de 44 e arhisuficienta pentru MTB. Prin oras incearca sa tii cadenta ridicata, undeva peste 80 rpm. 1.De unde imi dau seama ce foaie am pe ea, scrie undeva? 2.Cum imi dau seama cu cate rot/min merg? Trebe sa-mi au computer sau mai este si alta metoda babeasca? Editat Decembrie 7, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 da, trebuie un ciclocomputer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 7, 2013 Autor Share Postat Decembrie 7, 2013 in plus nu ai vrea sa-ti prinzi pantalonii in ea cand faci vreo saritura ...... Cine poarta pantaloni? eu. si anul trecut chiar mi i-am prins in sa, dindu-ma stunter ) beleaua e ca nu mi-am dat seama ca i-am si rupt si a doua zi am iesit cu ditai borta in ei fara sa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Acum comparam mere cu pere. Ciclismul montan cu cel citadin. La pedalatul prin oras lucrurile sunt mai simplificate. Trebuie doar sa stii sa te strecori in trafic. La munte sunt multe chestii care se-nvata si se deprind in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.