vrajitorul din oz Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Tu iti dai seama ca vorbim de 20 de ani mai devreme da? adica pe vremea cind nici nu stiu daca ala a folosit cauciucuri pline cind a facut recordul. Asta chiar as fi curios sa aflu, cauciucul pneumatic abia se inventase si nu mi se pare floare la ureche sa faci un cauciuc foarte subtire de presiune foarte mare. Dovada ca recordul ala era remarcabil e ca a tinut 40 de ani, timp in care tehnologia s-a schimbat enorm. Apoi sa compari virful tehnologiei militare din 1927 cu vreun ultra/microlight din zilele noastre e cel putin ridicol. De asemenea sugerez sa-l compari cu un motodeltaplan sau o paratpanta d-aia cu motor. Scopul la ultralight e exact sa fie cel mai usor si ieftin si incet, cam pe dos decit scopul unui avion militar. Cea mai mare parte a fortei utilizate pentru a misca o bicicleta cu 40 km/h e pentru aerodinamica, Forta aerodinamica depinde de tehnologia pusa in biciccleta. De la roti la cit de gros e cadrul. Si ca sa faci forta aerodininamca dominanta si in acelasi timp suficient de mica pe vremea aia e remarcabil. Aproape nu mai conteaza daca ala a luat cocaina inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Apoi sa compari virful tehnologiei militare din 1927 cu vreun ultra/microlight din zilele noastre e cel putin ridicol. De asemenea sugerez sa-l compari cu un motodeltaplan sau o paratpanta d-aia cu motor. Scopul la ultralight e exact sa fie cel mai usor si ieftin si incet, cam pe dos decit scopul unui avion militar. Compar varful tehnologiei din 1917 (nu 1927) cu un avion de greutate si motorizare similare cu aproape 100 de ani mai noi. Nu compar cu avioane ultrausoare pe carbon gen Pipistrel Virus SW pentru ca raportul putere/greutate difera prea mult. Iar cauciucuri cu camera pe bicicleta sunt de prin 1891 (Michelin). Nu erau foarte subtiri, dar mergeau cu 40 km/h » Post actualizat in 25 Sep 2014 16:39 Forta aerodinamica depinde de tehnologia pusa in biciccleta. De la roti la cit de gros e cadrul. Si ca sa faci forta aerodininamca dominanta si in acelasi timp suficient de mica pe vremea aia e remarcabil. Aproape nu mai conteaza daca ala a luat cocaina inainte. Aerodinamica bicicletei conteaza 10% din total, 90% e ciclistul (un tip foarte mare si lat fata de cadrul si rotile bicicletei). In acest domeniu progresul e invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Am scris gresit anul dar diferenta de 20 de ani intre avionul tau si bicicleta aia ramine. Ikarus C42 e un "microlight". Adica cam la baza ierarhiei zburatoare. Cam cum ai compara un scuter fata de o motocicleta de curse de acum 100 de ani. Iar cauciucuri cu camera pe bicicleta sunt de prin 1891 (Michelin). Nu erau foarte subtiri, dar mergeau cu 40 km/h Recodrul a fost in 1895. Deci macar cauciucuri cu camera a avut? Tu ai mers cu cauciucuri late de presiune mica vreodata pe strada? Diferenta e enorma (e drept ca parte vine si de "crampoane"). Alta intrebare e cu ce era pavat pe pista. Prespun scinduri de lemn. Oricum dovada ca insul a fost un mare meserias este ca recordul lui a rezistat 40 de ani. Diferenta de tehnologie in astia 40 de ani e mare. Aerodinamica bicicletei conteaza 10% din total, 90% e ciclistul (un tip foarte mare si lat fata de cadrul si rotile bicicletei). In acest domeniu progresul e invers. Ciclistii sint mici in general. Enough said, doua bicle de record. Cu aia de sus si cu toate antrenamentele si cunostintele moderne s-a obtinut doar cu vreo 20% in plus fata de meseriasul de la omieoptsute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Da-le si acum posibilitatea sa ia mixuri cu cocaina si mai stiu eu ce si sa vezi ce se duc la 70 / ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 vrajitorul din oz, on 26 Sept 2014 - 00:45, said: Ciclistii sint mici in general. Nu chiar.Indurain 1,88 Eddy Merckx 1,85 LA 1,77 Jan Ullrich 1,83 Mario Cippolini 1,89 Richard Virenque 1,79 Bjarne Riis 1,86 Chris Froome 1,85 Bradley Wiggins 1,90 Peste medie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Indurain had a physiology superior to fellow athletes, according to the Ferrara institute. His blood took seven litres of oxygen around his body per minute,[26] compared to 3–4 litres for an ordinary person and 5–6 litres for fellow riders. His cardiac output is 50 litres a minute; a fit amateur cyclist's is about 25 litres. Indurain's lung capacity was 7.8 litres,[2] compared to an average of 6 litres. His resting pulse was as low as 28 BPM,[2] compared to an average 60–72 bpm, which meant his heart would be less strained in the tough mountain stages.[15] His VO2 max was 88 ml/kg/min; in comparison, Lance Armstrong's was 83.8 ml/kg/min and Greg LeMond's was more than 92 ml/kg/min.[27] He consulted the Italian professor, Francesco Conconi (famous for pioneering EPO use in sport), from 1987 and his weight dropped from 85 to 78 kg under his guidance,[6][7] "changing himself into an all-round rider", said Philippe Brunel in L'Équipe.[2] He was 10 kg lighter than when he was a junior.[28] http://en.wikipedia.org/wiki/Miguel_Indurain ca fapt divers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 De pasaportul bilogic al lui Indurain stiu dar mai stiu si ca corelatia dintre parametrii astia (pulsul la repaus, capacitatea pulmonara etc) si performante e slaba. Evident ca n-au colesterolul de 5 ori cit cel normal dar probabil e ca la bani vs fericire, odata ce esti la un nivel decent incep sa intre altele in calcul. » Post actualizat in 18 Oct 2014 18:49 Iaca am gasit si eu un magazin care are un cauciuc de 28x622 pe stoc si am luat un Kenda pe ideea ca inainte am avut un CST la care n-am avut ce sa comentez. L-am montat si vad ca are o "bataie" de citiva milimetri cind e umflat. Buy cheap, buy twice. Ce ieftineli mai recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 De asta vara/toamna » Post actualizat in 22 Oct 2014 07:31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Salut! Îmi poate explica cineva din ce an e bicicleta asta și cât valorează? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Probabil e asta: http://www.specialized.com/us/en/bikes/archive/2005/roubaix/05roubaixcompdouble#specs E destul de mult carbon, dar e imbatranit. Cateva sute de euro... nustiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 De unde iti dai seama ca e imbatranit carbonul de pe ea doar dintr-o poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Carbonul are o durata de viata limitata, 3-5 ani, dupa care fibrele incep sa cedeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Vă mulțumesc! Ma interesa din ce an este! Vânzătorul jura ca e din 2012! Si cerea 700 de euro pe ea! Acum m-am lămurit! Mulțumesc! O seară bună! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Te uiți la echipare. Manetele alea sunt vechiuțe, din astea noi nu mai ies cabluri la vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Vand: /index.php?/topic/720223-pantofi-mtb-sidi-scarpe-mtb-eagle-5-pro-noi/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Ma alatur si eu topic-ului asta cu o jucarie de la Kilimanjaro.Model Big Ben 29" pro. Ce parere aveti despre asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 nu-mi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 nu-mi place. .Buna parere ce sa zic...Ceva mai complex ai putea sa imi zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Berik Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 http://olx.ro/oferta/vand-rocky-mountain-altitude-2x10-fox-150mm-avid-x0-ID2DXYb.html Schimb bicicleta all mountain/enduro Rocky Mountain Altitude 750 model 2013 cu motocicleta enduro. Ofer diferenta !!! Detalii la nr de tel 0724388725. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 .Buna parere ce sa zic...Ceva mai complex ai putea sa imi zici? Am inteles ca urci mai usor dealuri si chestii cu roti de 29. E o bicla, da-i capat si gata. » Post actualizat in 15 Dec 2014 21:59 ps. Daca ai bicla prea tare si nu stii sa mergi => esti hipster.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Am inteles ca urci mai usor dealuri si chestii cu roti de 29. E o bicla, da-i capat si gata. » Post actualizat in 15 Dec 2014 21:59 ps. Daca ai bicla prea tare si nu stii sa mergi => esti hipster.. Mi-am luat-o ca sa merg fix 2 statii de ratb cu ea.Drumul de acasa pana la sala:)). Deobicei il faceam cu mobra asta vara,dar am zis sa fiu un pic bio.Macar pe distante dastea mici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 @G B V , merge sa te dai cu ea si mai mult de 2 statii. Angrenajele sunt entry-level, dar merge de tras cu ea si prin munti. O sui in tren si ai unde sa te dai. De curiozitate, cu ce bani ai luat-o la lichidarea de stoc de la Hervi's sau de pe olx/tocmai ? On-topic, cu ocazia BF am zis sa-mi fac un cadou mai p0rn. Meet my second mistress:\ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Neah...O tin pentru asfalt doar. Am 105 kg si 1,92.TInd sa cred ca nu rezista la un urs ca mine . Am dat 1500 pe ea.Un pret acceptabil zic eu.Mi-a dat si 2 ani garantie la ea. In trecut am mai avut vre 3 biciclete simple,carora le-am rupt cadru si ovalizat jantele.Asta doar mergand pe strada(sarind borduri,scari,etc).Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla in padure... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Am un prieten bun la 2,05 si 140 kg si tot merge cu un 29"-er fara greturi Dar da, cadrul trebuie sa fie de baza, cele din Hervi's sunt branduri proprii entry-level. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Salut, vand si eu un Kellys Viper 6.0, aproape noua (sub 200km facuti cu ea)...mi-am luat motor imediat dupa ce am cumparat-o si nu am mai folosit-o...aduna praf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.