Sari la conținut

Motociclistu' Biciclist


gn77b
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta a mea a fost adusa din italia acum vreo 6 7 ani.

I-am schimbat eu jantele,lantul si cauciucurile de vreo 3 ori.

In rest cam atat.

Cum ajung acasa,pun cateva poze


» Post actualizat in 22 Dec 2014 21:59
Bicicleta Mtb in stare buna.
Are jante duble fata-spate,cauciuc nou spate si lant nou.
Dotari:schimbatoare shimano(lang,foaie si comenzile).
Marime jante 26".
Pret 200 ron

post-66993-0-30455400-1419285572_thumb.jpg

post-66993-0-77568500-1419285579_thumb.jpg

post-66993-0-97352900-1419285587_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Depinde cat vrei sa bagi cu ea. Eu bag f mult oras (sosea) cam 1000+ km/an, plus ca vreau anul asta sa fac tura aia Cu Bicicleta La Mare si sa termin un un triathlon, deci ma voi folosi :)

 

Parere o sa-mi fac dupa primele sute de km. Ideea e ca se va schimba stilul de pedalat de la mtb la asta. Insa o sa revin ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Thomas.

Vezi ca rotile Alexrims nu sunt prea stralucite.Acum nu stiu cate kg mai ai dar pe mine la 90kg nu ma tineau.Cam la 2 iesiri rupeam o spita.Orienteaza-te spre Mavic daca mai ai buget.Poate ne vedem cand da soarele la o tura.

Editat de fra'su
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

fra'su, Alexrims are frate-miu (ce coincidenta) si are peste 100kg, inca nu a rupt nici o spita. A rupt pe alte roti,dar pe astea inca nu. Rotile probabil nici nu sunt Alexrims, ci doar jantele, butucii si spitele sunt probabil facuti de altcineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de km, avand in vedere ca au fost facuti cu un mtb, e ok :)

Cat despre Merida, avand in vedere ca e un entry-level, este ok. Daca ma impac asa bine, trec la "next level"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai în luna decembrie am pedalat pe un MTB aproape 800 de kilometri, dar asta s-a întîmplat pentru că sînt curier pe bicicletă. Nu mi-a plăcut prea mult să alerg pe MTB, fiind un pasionat de șosea, deși în lunile de iarnă este mai rezonabil pe MTB, dar cum ieșim nițel din perioada cu zăpadă/gheață voi reveni pe bicicletă de șosea. Nu e nici o plăcere să pedalezi pe un MTB pe asfalt. Lucrurile se schimbă dacă asfaltul e praf, dacă e zăpadă, gheață sau macadam.

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mtb-ul poate fi foarte OK in oras, mai ales daca vrei sa mergi agresiv dar conditia e sa-i pui niste slick-uri si eventual sa-i ingustezi ghidonul daca mergi prin trafic aglomerat.

Eu personal pentru oras prefer bicicleta cu roti tip cursiera si neaparat cu aparatori ca sa pot merge pe orice vreme. E foarte util si un portbagaj.

Chiar si cu zapezile astea pana acum m-am deplasat zilnic cu o astfel de bicicleta si n-am simtit nevoia sa scot mtb-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi de proba o perioada pe sosea si apoi iar pe trotuar . Asa ai sa faci diferenta .

Am mers si mi-au deschis usa in fata de vreo 3 or.Nu am patit nimic,dar nu ma mai risc

» Post actualizat in 10 Jan 2015 08:11

De un an de zile e interzis cu bicicleta pe trotuar.

Sa fie.Crezi ca se ia vreun gabor dupa mine sa ma alerge? :crack:

Debia il astept :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu bicicleta prin trafic???

Eu merg numai si numai pe trotuar.

Nu sti cum te iar vreunu din mers pe capota,mai ales ca n-ai oglinzi(nu ca nu se pot pune).

Am de mers 40 si-un pic de km dus/intors la munca. Ce zici, pe trotuare in cat timp i-as face ? :)

Ca pe sosea scot cam asa

p1YciwH.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@G B V, înțeleg că ești mai tînăr - estimez 23-24 de ani. Hai să-ți explic, și nu doar ție, cam cum merge treaba cu pedalatul prin oraș. Sînt mai multe moduri de a pedala. Le iau pe rînd, fără pretenția că voi acoperi tot...

 

1. Modul „plimbare”. Mergi numai pe vreme bună! Modul ăsta presupune să mergi încet, să nu depășești cu mult viteza pietonilor, să aștepți culoarea verde la semafor, să traversezi pe lîngă bicicletă acolo unde nu e bandă dedicată, adică REGULAMENTAR. Cel mai bun mod de a merge prin oraș dacă nu ai nimic de rezolvat, doar pentru plăcerea de a da din pedale. Dar pentru asta poți folosi parcurile. Trotuarele sînt pentru pietoni, nu pentru bicicliști. Pietonii sînt mult mai imprevizibili față de șoferi. Se opresc cînd vor, schimbă direcția fără să se uite, se întorc cînd vor, merg fără să se uite, fără să-i intereseze c-ai merge tu cu bicicleta p-acolo. Merg cu cărucioare, cu copii - EXTREM DE IMPREVIZIBILI ȘI NEVINOVAȚI, cu cîini (care au lesă retractabilă sau fixă) , cu căștile pe urechi - deci poți să zdrăngăni tu soneria de la bicicletă (dacă o ai) absolut degeaba.

 

2. Modul „sportiv”. Mergi pe carosabil, nu pe trotuar. Mergi mai repede, dar nu urmărești vreo medie orară, nici nu ai oră de ajuns undeva. Ai ieșit să te antrenezi. Cel mai adesea, te îndrepți spre ieșirea din oraș pentru a pedala „la șosea”. Încerci, pe cît posibil, să respecți toate regulile de circulație! Pericolele sînt multe, șoferi neatenți, șoferi atenți, dar care-i ignoră (cu sau fără intenție !!!) pe bicicliști, pietoni care merg pe carosabil (din varii motive), cîini (cu sau fără stăpîni), copii care îți pot ieși brusc în față după vreo jucărie, portiere deschise de șoferii sau pasagerii autoturismelor care nu se asigură - DEȘI SÎNT OBLIGAȚI ȘI VINOVAȚI DE PRODUCEREA VREUNUI ACCIDENT - ETC. Cum eviți toate acestea? În primul rînd cu multă atenție, anticipație, cu „marja de siguranță” pe care ți-o iei. De exemplu, nu te strecori printre mașini, nu depășești fără să te asiguri și nu depășești dacă nu oferi loc să se deschidă portierele (ori prin stînga, ori prin dreapta), claxonezi (sau strigi, în lipsa unui claxon), TE FACI VIZIBIL! Asta e o regulă vitală! Dacă te prinde noaptea fără lumini, ești condamnat! Luminile trebuie să existe și în față și în spate, benzile reflectorizante sînt extrem de utile! De asemenea, recomand să te echipezi măcar cu o cască și cu mănuși.

 

3. Modul „curier”. Din start, nu mă refer doar la curieri, ci la toți care adoptă acest mod. Au de ajuns undeva, rapid! Dar poți „eluda” cîteva reguli de circulație - NU E CORECT; DAR E INEVITABIl! Treci pe roșu dacă nu deranjezi, te strecori printre benzi, printre coloane în mișcare, depășești tot ce poți, mergi pe carosabil, dar folosești și trotuarul acolo unde se poate, mergi TARE! Cum faci asta? În primul rînd, pentru a ajunge aici, ai nevoie de experiență. Ai nevoie să fi trecut deja de etapa a doua pe care am prezentat-o mai sus. De asemenea, ai nevoie de o „doză de nebunie”, dar nu „inconștiență”! Trebuie să fii foarte atent, să ai o vedere periferică foarte bună, să ai un simț al anticipației foarte bine antrenat, viteză de reacție foarte bună, capacitatea de a nu te enerva atunci cînd greșește altul - MAI ALES CĂ ȘI TU GREȘEȘTI ÎM MOD INTENȚIONAT; NERESPECTÎND REGULILE DE CIRCULAȚIE!!! Ce este important, de asemenea? Să mulțumești cînd ți se face loc (în mers ori la semafor), cînd se pliază cîte o oglindă, cînd rămîne pe loc pietonul de pe traversare ca să treci tu, cînd închide ochii polițistul... Nu mai spun că A TE FACE VĂZUT este o primul lucru de care trebuie să te ocupi! Prin echipament, lumini, claxon (vocal sau altfel), prin semnalizare - e foarte util să-ți arăți intențiile! Dar, în primul rînd, trebuie să fii conștient că CINEVA TE AȘTEAPTĂ ACASĂ ÎNTREG ȘI NEVĂTĂMAT! Deci, nu „sări calul”! Fă totul în limita propriei competențe!

 

4. Modul „nesimțit”. Nu respecți nici o regulă, nici un participant la trafic, strada toată e a ta, de trotuar nu mai vorbim. Ce-i aia asigurare? Să se uită ăia la mine! Ce, nu mă văd ce șmecher îs? Nu mai continui, că știi despre ce vorbesc...

 

 

Cum merg eu? Păi, depinde de ce urmăresc. La „muncă”, evident, în modul „curier”. Sînt atent 110%, anticipez - pe cît posibil - tot ce se poate, nu forțez dacă nu merge, evit proștii și discuțiile cu ei, îmi cer iertare dacă incomodez, semnalizez foarte mult. În primul rînd, mă asigur la toate manevrele. Am oglindă pe cască, dar întorc capul, nu mă bazez numai pe ea. Caut să observ că ceilalți mi-au înțeles intențiile, sînt atent la mașinile oprite aiurea, care au roțile bracate, care au vreun semnalizator pornit sau farurile aprinse, mă uit după pietoni, după „pițipoance” :D ... Recunosc, nu-s„ușă de biserică”! Dar țin la viața mea și fac tot ce pot pentru a rămîne „ÎNTREG ȘI NEVĂTĂMAT” și pentru a mă întoarce după fiecare drum la familia mea!

 

În peste 35 de ani de pedalat prin oraș - la 7 ani am mers prima dată din Tineretului pînă în Berceni de unul singur (pentru cei care nu-s din București, e un traseu de cca 6 kilometri, dar atunci nu era traficul de acum) - am avut doar două accidente, unul din vina mea, minor, altul din vina unui șofer, minor! Ambele s-au soldat cu roata spate îndoită, fără urmări fizice. Nu iau în calcul ca fiind accidente căzăturile pe care le-am luat din cauză de carosabil umed, șine de tramvai sau viteză. Am avut cîteva, de asemenea fără urmări.

 

Cît merg pe an? Cel mai mult am mers peste 10.000 de km. Acum fac măcar 3000, dar de cînd cu munca de curier, sînt șanse să-mi bat recordul

 

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Sa fie.Crezi ca se ia vreun gabor dupa mine sa ma alerge? :crack:

Debia il astept :love:

Nu, nu o sa se ia nici un politist dupa tine, dar daca lovesti un pieton ai sanse sa iti largesti gaura din spate. Sau in cazul fericit doar sa ramai cu cazier. Iar pietonul are voie sa iti sara in fata pe trotuar sau chiar sa sara pe tine, ca e trotuar si are voie sa faca ce vrea iar tu nu ai nici un drept acolo. Mai gandeste-te.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 21:17

Am luat bicicleta sa merg strict 3 statii de autobuz.Drum de acasa pana la sala.Atat:)

In rest am mobra pentru drumuri mai lungi

3 statii inseamna un kilometru. Cand aveam varsta ta alergam distanta asta in mai putin de 4 minute si ajungeam la destinatie gata incalzit.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 21:18

Am de mers 40 si-un pic de km dus/intors la munca. Ce zici, pe trotuare in cat timp i-as face ? :)

Ca pe sosea scot cam asa

p1YciwH.jpg

Unde scoti 65.2? Eu scot media tot 21.5-22.5, in functie de cum nimeresc semafoarele si traficul in ziua respectiva, dar maxima e abia vreo 40-45 la vale pe Podul Grant ca sunt cu MTB-ul, nu cu cursiera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu o sa se ia nici un politist dupa tine, dar daca lovesti un pieton ai sanse sa iti largesti gaura din spate. Sau in cazul fericit doar sa ramai cu cazier. Iar pietonul are voie sa iti sara in fata pe trotuar sau chiar sa sara pe tine, ca e trotuar si are voie sa faca ce vrea iar tu nu ai nici un drept acolo. Mai gandeste-te.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 21:17

3 statii inseamna un kilometru. Cand aveam varsta ta alergam distanta asta in mai putin de 4 minute si ajungeam la destinatie gata incalzit.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 21:18

Unde scoti 65.2? Eu scot media tot 21.5-22.5, in functie de cum nimeresc semafoarele si traficul in ziua respectiva, dar maxima e abia vreo 40-45 la vale pe Podul Grant ca sunt cu MTB-ul, nu cu cursiera.

Te-ai uitat la prea multe filme sf,sincer:).

Ms pentru sfaturi,dar tine-le pentru altcineva :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 10 Jan 2015 21:18

 

Unde scoti 65.2? Eu scot media tot 21.5-22.5, in functie de cum nimeresc semafoarele si traficul in ziua respectiva, dar maxima e abia vreo 40-45 la vale pe Podul Grant ca sunt cu MTB-ul, nu cu cursiera.

Alerg si la plasa cu MTB-ul :) Mai o mana pe masini, etc.

V7MYlMi.jpg

 

Cand incepe treaba cu cursiera o sa vad comparativ. Oricum nu o sa am mobilitatea "agresiva" a MTB-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Aia e luata de pe comp. Probabil a fost pret de cateva secunde si daca ai o cursiera decenta , ai ceva experienta , ''motor'' bun si nu ai vant din fata/lateral poti sa ''prinzi' 65km/h in mod sigur...

Poti sa prinzi si cu MTB-ul 65 si sa ramana in ciclocomputer, dar credeam ca e in oras. Maximul pe ciclocomputerul meu e 68 si ceva pe coborarea pe Transalpina spre Obarsia Lotrului, pe MTB, dar in oras nu am trecut de 45 vreodata. Si am mai prins 58 km/h cu cauciucuri cu crampoane, tot la vale, am dat la pedale cat am putut pentru ca daca nu dadeam scadea viteza la 50-52. Mountain King pe ambele roti de 26".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AdrianB1, sînt cîteva văi în București unde poți lua lejer 60. Îți trebuie ceva atenție, drum liber (oarecum, nu e liber aproape niciodată) și e util să vii lansat. Evident, trebuie să dai bine din picioare, că nu e de ajuns să te folosești numai de gravitație, asta o știi. Exemple: Cotroceni, Academia Militară, Calea Rahovei (pe lîngă Palatul Bragadiru), coborîrile de pe pasaje... Poți să ajungi și la 70 dacă ai „sînge”, dar trebuie să ai unde să oprești, să poți să oprești și să nu te-ncurce nimeni pe drum.

 

Eu vă-ntreb altă chestie! Cu ce viteză maximă ați URCAT dealuri prin oraș? Eu am verificat pe patru pante:

1. Bd. Elisabeta, pe porțiunea de la Brezoianu spre Calea Victorie, trecut lansat de semafor, n-am lăsat sub 42,5km/h.

2. Vitan-Bîrzești, de la Autovit pînă la Șoseaua Olteniței, n-am coborît sub 42,5km/h.

3. Urcarea pe lîngă Academia Militară, n-am scăzut viteza sub 38,5km/h.

4. Cotroceni, de la „Dobrescu” pînă la Leu, n-am scăzut sub 35km/h.

Toate urcările astea le-am făcut pe cursieră atunci cînd am cronometrat. Am avut condiții bune, drum liber, fără vînt. Am încercat și cu Mtb, dar scad viteza cu peste 5km/h.

 

Referitor la mersul „la plasă”, am avut parte de cîteva experiențe. Îmi aduc aminte cîteva. Mergeam spre Mihăilești (spre Alexandria) cu un vînt de față atît de rău încît nu puteam să mențin nici măcar 20km/h. Am văzut că vine din spate un camion și am intrat în plasa lui. Mergea cu 50km/h. Am urcat barajul în spatele lui fără să simt și fără să schimb angrenajele și eram în 52/11! Imediat după urcare, respectivul a coborît în stînga către Argeș. Cînd am ieșit din plasă parcă m-am lovit de un zid! N-am mai putut să ating nici măcar 18km/h, așa de puternic era vîntul pe baraj. Altă dată am mers de la Bănești pînă la Ploiești cu o medie de 70 în spatele altui camion. I-am făcut semn șoferului că „intru” și s-a prins, a mers curat, m-a atenționat la fiecare schimbare de bandă, la pericole de pe drum (am avut de evitat doi cîini morți și un bolovan, plus trecerea de cale ferată). Cel mai tare a fost cînd a depășit o mașină cu vreo 80 la oră și am văzut cu coada ochiului figura șoferului depășit! :eek: Aș fi mers după el pînă la București dacă nu se oprea la Ploiești. Ne-am salutat reciproc la centură... Altă experiență mișto a fost cînd eram obosit și fără chef, dar trebuia să ajung acasă de la Urziceni. Am „luat” un camion care m-a adus foarte bine pînă la Afumați. A doua zi mă întorceam de la Mihăilești, dinspre Alexandria și am prins iarăși plasa unui camion. Cînd mă uit la număr, era exact cel care mă adusese cu o zi înainte :D ...

 

Pfff, decît să mă apuc de povestit amintiri, mai bine scriu o carte! Încă nu v-am spus și lucrurile rele, dar le vine rîndul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu bicicleta prin trafic???

Eu merg numai si numai pe trotuar.

Nu sti cum te iar vreunu din mers pe capota,mai ales ca n-ai oglinzi(nu ca nu se pot pune).

subscriu, e muuuult mai fun pe trotuar, o groapa, un pieton, o bordura.. pe sosea e sec + periculos (acum na, fiecare cu ce-i place, daca va place viteza, clar ii dai pe sosea)

eu vad obstacolele ca pe niste provocari, nu prea ii inteleg pe cei care baga mana in "claxon".

 

» Post actualizat in 12 Jan 2015 11:09

@AdrianB1, sînt cîteva văi în București unde poți lua lejer 60. Îți trebuie ceva atenție, drum liber (oarecum, nu e liber aproape niciodată) și e util să vii lansat. Evident, trebuie să dai bine din picioare, că nu e de ajuns să te folosești numai de gravitație, asta o știi. Exemple: Cotroceni, Academia Militară, Calea Rahovei (pe lîngă Palatul Bragadiru), coborîrile de pe pasaje... Poți să ajungi și la 70 dacă ai „sînge”, dar trebuie să ai unde să oprești, să poți să oprești și să nu te-ncurce nimeni pe drum.

bingo :D

» Post actualizat in 12 Jan 2015 11:09

Eu vă-ntreb altă chestie! Cu ce viteză maximă ați URCAT dealuri prin oraș? Eu am verificat pe patru pante:

1. Bd. Elisabeta, pe porțiunea de la Brezoianu spre Calea Victorie, trecut lansat de semafor, n-am lăsat sub 42,5km/h.

2. Vitan-Bîrzești, de la Autovit pînă la Șoseaua Olteniței, n-am coborît sub 42,5km/h.

3. Urcarea pe lîngă Academia Militară, n-am scăzut viteza sub 38,5km/h.

4. Cotroceni, de la „Dobrescu” pînă la Leu, n-am scăzut sub 35km/h.

Toate urcările astea le-am făcut pe cursieră atunci cînd am cronometrat. Am avut condiții bune, drum liber, fără vînt. Am încercat și cu Mtb, dar scad viteza cu peste 5km/h.

pffff.. pentru urcari s-au inventat vehiculele motorizate ;)

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea, tu ți-ai luat acum ceva vreme un FRIGIDER? Sau un CALORIFER? (aka bicicletă cu teavă GROASĂ și MULTĂ) :P :joke:


» Post actualizat in 12 Jan 2015 18:26

subscriu, e muuuult mai fun pe trotuar, o groapa, un pieton, o bordura.. pe sosea e sec + periculos (acum na, fiecare cu ce-i place, daca va place viteza, clar ii dai pe sosea)

eu vad obstacolele ca pe niste provocari, nu prea ii inteleg pe cei care baga mana in "claxon".

Nu mă face să mă filmez „în acțiune” să vezi obstacole și provocări! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...