B299JOY Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Ca tot romanu` cand mi-am luat bicicleta evident ca am cautat MTB. In vreo 2 ani am mers cu el numai prin Bucuresti si vreo 2 drumuri spre Targoviste. Evident mi-am dat seama ca nu e bun pentru drumuri lungi si la vanzare cu el. Am reusit sa-l dau si acum caut o semicursiera/cursiera mai ieftina pe care sa o pot lasa mai usor legata pe afara sau chiar in fata cladirii unde lucrez. Nu vreau ceva scump de care sa-mi para rau ca o fura cineva. Ca si marime am tot cautat pe net si la 1.88m inaltimea si 90 cm picioarele am gasit ca cea mai buna marime este de 60cm. Aveti idee daca este corect aceasta marime ? De asemenea pe unde as putea sa gasesc niste second handuri aduse de prin Vest la preturi acceptabile ? Am gasit pe OLX cateva cursiere interesante pe la 300-400 ron (hercules, giant, puch), dar sunt din provincie si nu as vrea sa cumpar ceva fara sa probez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 @cosmin tudor 60 e putin cam mare... mai repede vezi in zona 58. Mergi duminica in targ in Vitan, e acolo un nenea care vine cu duba de bicle de pe la Craiova (parca)... preturi rezonabile si cat de cat ok jucariile. La Foisor de asemenea am vazut in fata unui atelier ceva bicle puse la vanzare... gasesti si in Bucuresti bicle la preturi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 @ alex.burlacu ms de sfat. O sa incerc sa dau o fuga Duminica asta prin targ desi nu cred ca mai e cineva inainte de sarbatori. Crezi ca are nenea asta biciclete mai vechi pe la 350-400 ron ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 @cosmin tudor in teorie ar trebui sa gasesti in bugetul asta... chiar si in perioada asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 (editat) @ alex.burlacu ms de sfat. O sa incerc sa dau o fuga Duminica asta prin targ desi nu cred ca mai e cineva inainte de sarbatori. Crezi ca are nenea asta biciclete mai vechi pe la 350-400 ron ? Daca te intereseaza bicicleta,am un mountain bike cu echipare shimano la 250 ron.Are jante duble Editat Decembrie 19, 2014 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tomytza Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Daca te intereseaza bicicleta,am un mountain bike cu echipare shimano la 250 ron.Are jante duble salut, ai niste poze. ma intereseaza ceva cu cadru de 21 sau 28. roti de 28 ( am 1,87-104 kg) si buget mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 salut, ai niste poze. ma intereseaza ceva cu cadru de 21 sau 28. roti de 28 ( am 1,87-104 kg) si buget mic? Are cred ca jante pe 26". Sambata ajung acasa si o sa pun poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tomytza Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Are cred ca jante pe 26". Sambata ajung acasa si o sa pun poze. Multam', caut si un Tohan, in caz ca stii pe cineva. Am copilarit cu o asemenea bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Asta a mea a fost adusa din italia acum vreo 6 7 ani. I-am schimbat eu jantele,lantul si cauciucurile de vreo 3 ori. In rest cam atat. Cum ajung acasa,pun cateva poze » Post actualizat in 22 Dec 2014 21:59Bicicleta Mtb in stare buna. Are jante duble fata-spate,cauciuc nou spate si lant nou. Dotari:schimbatoare shimano(lang,foaie si comenzile). Marime jante 26". Pret 200 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Depinde cat vrei sa bagi cu ea. Eu bag f mult oras (sosea) cam 1000+ km/an, plus ca vreau anul asta sa fac tura aia Cu Bicicleta La Mare si sa termin un un triathlon, deci ma voi folosi Parere o sa-mi fac dupa primele sute de km. Ideea e ca se va schimba stilul de pedalat de la mtb la asta. Insa o sa revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 (editat) Felicitari Thomas. Vezi ca rotile Alexrims nu sunt prea stralucite.Acum nu stiu cate kg mai ai dar pe mine la 90kg nu ma tineau.Cam la 2 iesiri rupeam o spita.Orienteaza-te spre Mavic daca mai ai buget.Poate ne vedem cand da soarele la o tura. Editat Ianuarie 7, 2015 de fra'su Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 fra'su, Alexrims are frate-miu (ce coincidenta) si are peste 100kg, inca nu a rupt nici o spita. A rupt pe alte roti,dar pe astea inca nu. Rotile probabil nici nu sunt Alexrims, ci doar jantele, butucii si spitele sunt probabil facuti de altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Poate am nimerit eu unele mai proaste. Baiatul unde duc bicla la reparat mi-a sugerat ca nu sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Legat de km, avand in vedere ca au fost facuti cu un mtb, e ok Cat despre Merida, avand in vedere ca e un entry-level, este ok. Daca ma impac asa bine, trec la "next level" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 (editat) Numai în luna decembrie am pedalat pe un MTB aproape 800 de kilometri, dar asta s-a întîmplat pentru că sînt curier pe bicicletă. Nu mi-a plăcut prea mult să alerg pe MTB, fiind un pasionat de șosea, deși în lunile de iarnă este mai rezonabil pe MTB, dar cum ieșim nițel din perioada cu zăpadă/gheață voi reveni pe bicicletă de șosea. Nu e nici o plăcere să pedalezi pe un MTB pe asfalt. Lucrurile se schimbă dacă asfaltul e praf, dacă e zăpadă, gheață sau macadam. Editat Ianuarie 8, 2015 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Ba chiar și iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Si mtb-ul poate fi foarte OK in oras, mai ales daca vrei sa mergi agresiv dar conditia e sa-i pui niste slick-uri si eventual sa-i ingustezi ghidonul daca mergi prin trafic aglomerat. Eu personal pentru oras prefer bicicleta cu roti tip cursiera si neaparat cu aparatori ca sa pot merge pe orice vreme. E foarte util si un portbagaj. Chiar si cu zapezile astea pana acum m-am deplasat zilnic cu o astfel de bicicleta si n-am simtit nevoia sa scot mtb-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Cu bicicleta prin trafic??? Eu merg numai si numai pe trotuar. Nu sti cum te iar vreunu din mers pe capota,mai ales ca n-ai oglinzi(nu ca nu se pot pune). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Mergi de proba o perioada pe sosea si apoi iar pe trotuar . Asa ai sa faci diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Cu bicicleta prin trafic??? Eu merg numai si numai pe trotuar. De un an de zile e interzis cu bicicleta pe trotuar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Mergi de proba o perioada pe sosea si apoi iar pe trotuar . Asa ai sa faci diferenta . Am mers si mi-au deschis usa in fata de vreo 3 or.Nu am patit nimic,dar nu ma mai risc » Post actualizat in 10 Jan 2015 08:11 De un an de zile e interzis cu bicicleta pe trotuar. Sa fie.Crezi ca se ia vreun gabor dupa mine sa ma alerge? Debia il astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Cu bicicleta prin trafic??? Eu merg numai si numai pe trotuar. Nu sti cum te iar vreunu din mers pe capota,mai ales ca n-ai oglinzi(nu ca nu se pot pune). Am de mers 40 si-un pic de km dus/intors la munca. Ce zici, pe trotuare in cat timp i-as face ? Ca pe sosea scot cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 @G B V, înțeleg că ești mai tînăr - estimez 23-24 de ani. Hai să-ți explic, și nu doar ție, cam cum merge treaba cu pedalatul prin oraș. Sînt mai multe moduri de a pedala. Le iau pe rînd, fără pretenția că voi acoperi tot... 1. Modul „plimbare”. Mergi numai pe vreme bună! Modul ăsta presupune să mergi încet, să nu depășești cu mult viteza pietonilor, să aștepți culoarea verde la semafor, să traversezi pe lîngă bicicletă acolo unde nu e bandă dedicată, adică REGULAMENTAR. Cel mai bun mod de a merge prin oraș dacă nu ai nimic de rezolvat, doar pentru plăcerea de a da din pedale. Dar pentru asta poți folosi parcurile. Trotuarele sînt pentru pietoni, nu pentru bicicliști. Pietonii sînt mult mai imprevizibili față de șoferi. Se opresc cînd vor, schimbă direcția fără să se uite, se întorc cînd vor, merg fără să se uite, fără să-i intereseze c-ai merge tu cu bicicleta p-acolo. Merg cu cărucioare, cu copii - EXTREM DE IMPREVIZIBILI ȘI NEVINOVAȚI, cu cîini (care au lesă retractabilă sau fixă) , cu căștile pe urechi - deci poți să zdrăngăni tu soneria de la bicicletă (dacă o ai) absolut degeaba. 2. Modul „sportiv”. Mergi pe carosabil, nu pe trotuar. Mergi mai repede, dar nu urmărești vreo medie orară, nici nu ai oră de ajuns undeva. Ai ieșit să te antrenezi. Cel mai adesea, te îndrepți spre ieșirea din oraș pentru a pedala „la șosea”. Încerci, pe cît posibil, să respecți toate regulile de circulație! Pericolele sînt multe, șoferi neatenți, șoferi atenți, dar care-i ignoră (cu sau fără intenție !!!) pe bicicliști, pietoni care merg pe carosabil (din varii motive), cîini (cu sau fără stăpîni), copii care îți pot ieși brusc în față după vreo jucărie, portiere deschise de șoferii sau pasagerii autoturismelor care nu se asigură - DEȘI SÎNT OBLIGAȚI ȘI VINOVAȚI DE PRODUCEREA VREUNUI ACCIDENT - ETC. Cum eviți toate acestea? În primul rînd cu multă atenție, anticipație, cu „marja de siguranță” pe care ți-o iei. De exemplu, nu te strecori printre mașini, nu depășești fără să te asiguri și nu depășești dacă nu oferi loc să se deschidă portierele (ori prin stînga, ori prin dreapta), claxonezi (sau strigi, în lipsa unui claxon), TE FACI VIZIBIL! Asta e o regulă vitală! Dacă te prinde noaptea fără lumini, ești condamnat! Luminile trebuie să existe și în față și în spate, benzile reflectorizante sînt extrem de utile! De asemenea, recomand să te echipezi măcar cu o cască și cu mănuși. 3. Modul „curier”. Din start, nu mă refer doar la curieri, ci la toți care adoptă acest mod. Au de ajuns undeva, rapid! Dar poți „eluda” cîteva reguli de circulație - NU E CORECT; DAR E INEVITABIl! Treci pe roșu dacă nu deranjezi, te strecori printre benzi, printre coloane în mișcare, depășești tot ce poți, mergi pe carosabil, dar folosești și trotuarul acolo unde se poate, mergi TARE! Cum faci asta? În primul rînd, pentru a ajunge aici, ai nevoie de experiență. Ai nevoie să fi trecut deja de etapa a doua pe care am prezentat-o mai sus. De asemenea, ai nevoie de o „doză de nebunie”, dar nu „inconștiență”! Trebuie să fii foarte atent, să ai o vedere periferică foarte bună, să ai un simț al anticipației foarte bine antrenat, viteză de reacție foarte bună, capacitatea de a nu te enerva atunci cînd greșește altul - MAI ALES CĂ ȘI TU GREȘEȘTI ÎM MOD INTENȚIONAT; NERESPECTÎND REGULILE DE CIRCULAȚIE!!! Ce este important, de asemenea? Să mulțumești cînd ți se face loc (în mers ori la semafor), cînd se pliază cîte o oglindă, cînd rămîne pe loc pietonul de pe traversare ca să treci tu, cînd închide ochii polițistul... Nu mai spun că A TE FACE VĂZUT este o primul lucru de care trebuie să te ocupi! Prin echipament, lumini, claxon (vocal sau altfel), prin semnalizare - e foarte util să-ți arăți intențiile! Dar, în primul rînd, trebuie să fii conștient că CINEVA TE AȘTEAPTĂ ACASĂ ÎNTREG ȘI NEVĂTĂMAT! Deci, nu „sări calul”! Fă totul în limita propriei competențe! 4. Modul „nesimțit”. Nu respecți nici o regulă, nici un participant la trafic, strada toată e a ta, de trotuar nu mai vorbim. Ce-i aia asigurare? Să se uită ăia la mine! Ce, nu mă văd ce șmecher îs? Nu mai continui, că știi despre ce vorbesc... Cum merg eu? Păi, depinde de ce urmăresc. La „muncă”, evident, în modul „curier”. Sînt atent 110%, anticipez - pe cît posibil - tot ce se poate, nu forțez dacă nu merge, evit proștii și discuțiile cu ei, îmi cer iertare dacă incomodez, semnalizez foarte mult. În primul rînd, mă asigur la toate manevrele. Am oglindă pe cască, dar întorc capul, nu mă bazez numai pe ea. Caut să observ că ceilalți mi-au înțeles intențiile, sînt atent la mașinile oprite aiurea, care au roțile bracate, care au vreun semnalizator pornit sau farurile aprinse, mă uit după pietoni, după „pițipoance” ... Recunosc, nu-s„ușă de biserică”! Dar țin la viața mea și fac tot ce pot pentru a rămîne „ÎNTREG ȘI NEVĂTĂMAT” și pentru a mă întoarce după fiecare drum la familia mea! În peste 35 de ani de pedalat prin oraș - la 7 ani am mers prima dată din Tineretului pînă în Berceni de unul singur (pentru cei care nu-s din București, e un traseu de cca 6 kilometri, dar atunci nu era traficul de acum) - am avut doar două accidente, unul din vina mea, minor, altul din vina unui șofer, minor! Ambele s-au soldat cu roata spate îndoită, fără urmări fizice. Nu iau în calcul ca fiind accidente căzăturile pe care le-am luat din cauză de carosabil umed, șine de tramvai sau viteză. Am avut cîteva, de asemenea fără urmări. Cît merg pe an? Cel mai mult am mers peste 10.000 de km. Acum fac măcar 3000, dar de cînd cu munca de curier, sînt șanse să-mi bat recordul Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Am luat bicicleta sa merg strict 3 statii de autobuz.Drum de acasa pana la sala.Atat:) In rest am mobra pentru drumuri mai lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Sa fie.Crezi ca se ia vreun gabor dupa mine sa ma alerge? Debia il astept Nu, nu o sa se ia nici un politist dupa tine, dar daca lovesti un pieton ai sanse sa iti largesti gaura din spate. Sau in cazul fericit doar sa ramai cu cazier. Iar pietonul are voie sa iti sara in fata pe trotuar sau chiar sa sara pe tine, ca e trotuar si are voie sa faca ce vrea iar tu nu ai nici un drept acolo. Mai gandeste-te. » Post actualizat in 10 Jan 2015 21:17 Am luat bicicleta sa merg strict 3 statii de autobuz.Drum de acasa pana la sala.Atat:) In rest am mobra pentru drumuri mai lungi 3 statii inseamna un kilometru. Cand aveam varsta ta alergam distanta asta in mai putin de 4 minute si ajungeam la destinatie gata incalzit. » Post actualizat in 10 Jan 2015 21:18 Am de mers 40 si-un pic de km dus/intors la munca. Ce zici, pe trotuare in cat timp i-as face ? Ca pe sosea scot cam asa Unde scoti 65.2? Eu scot media tot 21.5-22.5, in functie de cum nimeresc semafoarele si traficul in ziua respectiva, dar maxima e abia vreo 40-45 la vale pe Podul Grant ca sunt cu MTB-ul, nu cu cursiera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.