SharaK Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 -Stiu ca nu e vorba de offroad pe transfagarasan..acum nu mai am dhs, cred ca am o bicicleta ceva mai buna(cel putin, asa zic eu), vezi pagina 166, este o poza acolo..momentan am schimbat pedalele spd cu unele plate cu pini demontabili(pe imbus)..in curand as vrea sa fac si revizia, sper sa se mai incalzeasca si sa pot merge la servici pe bicicleta.. -am 70kg, 176cm si bicicleta asta imi vine ca o manusa.. -nu stiu ce inseamna furca blocabila(am vazut ca sunt doua setari pe furca, dar nu stiu la ce folosesc exact, dar banuiesc ca are legatura cu ce ziceai tu) -franele am vazut ca tin foarte bine, am ramas placut surprins de frane.. o sa citesc mai multe pe forumul dedicat bicicletelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Eu bag un Buc-Giurgiu-Buc sambata,daca e cineva amator,pls let me know În filmulețul ăla sînt cîțiva prieteni buni! Băieții ăștia au cîteva mii bune de kilometri pe an! Nu te arunca din prima la Transfăgărășan. Nu e la îndemîna oricui, oricît de atletic ar fi el. Pentru un astfel de drum trebuie mai întîi să înveți să pedalezi, nu glumesc! Nu-mi spune că știi să mergi pe bicicletă, că nu asta am spus! Ci că trebuie să înveți să pedalezi în așa fel încît efortul depus să nu fie în zadar, ci ca să-ți deplaseze bicicleta de la Curtea de Argeș la Sibiu într-o zi! Eu am făcut asta, ca mine mulți alții, inclusiv cei din filmulețul postat de tine. Cel mai bine ar fi să începi să mergi cu cineva care ar putea să te învețe. Există astfel de persoane, intră pe ciclism și citește sfaturile date pe acolo, vezi că există și oameni care fac ture cu începători și de la care ai ce învăța. Dacă vrei mai multe sfaturi, dă-mi add pe messenger, ID-ul e același ca nick-ul de pe forum, dar prezintă-te, că nu dau accept celor care n-o fac. Toate bune! P.S. Nu e dracul chiar atît de negru! Am făcut multe drumuri de peste 200 de km solitar, fără suport tehnic, doar eu cu bicicleta și cu căștile pe urechi! Și cîteva scule la purtător, cît să nu se rupă buzunarul tricoului! Bine zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_eugen Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 cicloburu - daca pentru tine 200 km solitar sunt ok , pentru altii pot reprezenta foarte mult . Eu am un MTB , iar distanta la care ma gandesc se invarte in jurul a 50 - 60 km , iar daca tu crezi ca pe unul cu un MTB cu anvelope de off-road sau chiar mixte il iei ca prima tura la o distanta de peste 100 km si omul o sa fie ok ... parerea mea este sa te mai gandesti . Pentru o cursiera 100 km nu inseamna nimic , ca voi mergeti cu 40-50 km/h lejer , dar unul cu un MTB abia poate mentine un 30 km/h cativa zeci de km . Pe viitor poate si mentionati ce bicla aveti si la ce distante va ganditi ... Si eu abia astept sa se incalzeasca sa incep cu ea , dar nici gand pe frigul asta sa ies , ar fi boala curata . Abia incerc sa-mi completez echipamentul de moto pentru vara , daca ma apuc sa iau si pt bicla de iarna ... vand masina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 eu am inceput pe MTB,dar cum off-roadul nu ma atrage (intotdeauna m-a atras soseaua),trecerea catre cursiera s-a facut ft lejer .Actualmente am o cursiera pe baieuri,Cilo Ovomaltine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) @Marius Eugen, am așa o vagă impresie că nu prea ai înțeles ce vreau să zic, deci mai zic încă o dată, apoi nu-mi mai stric degetele ! Primul lucru pe care l-am afirmat a fost să nu iasă la tură de Transfăgărășean din prima. Ci, mai întîi, să învețe să pedaleze, adică o grămadă de chestii ce presupun acest lucru! Pentru asta i-am recomandat omului să ia legătura cu persoane care l-ar putea învăța, m-am oferit să fac și eu asta, am specificat doar că pentru Transfăgărășean e necesar ca să poți face față efortului, care nu e de neglijat. Mai departe, pentru ca să vezi ce repede te-ai aruncat, spune-mi dacă recunoști locul acesta! Apoi o să-ți zic așa: bicicleta de damă e cea cu care am mers eu. Cea „de munte” e a prietenului cu care am fost în acea tură. Tura a fost așa, pe zile: 1. București - Brașov, 2.Brașov - Cîmpulung - Berevoiești, 3. Berevoiești - Domnești - Curtea de Argeș - Baraj Vidraru - Valea cu Pești, 4. Valea cu Pești - Lacul Bîlea - Cîrțișoara - Sibiu, 5. Sibiu - Rîmnicu Vîlcea - Pitești, 6. Pitești - Găiești - București. Cazarea doar la cort, păpica doar din rucsac, berea la circa 30 - 50 de km, mai rar pe Trans. Viteza medie de deplasare, circa 24 - 25 de km/h. Viteza de rulare (nu, nu-i tot aia cu viteza medie!): 32 de km/h pe plat, evident, mult mai puțin pe urcări și mult mai mult pe coborîri. Viteză maximă atinsă, circa 65 de km/h. Care a fost cea mai lungă etapă? Nu știu, n-am GPS, nu m-a interesat, e una dintre ele ... Antrenament înainte de asta: mii de km! Cu numai o săptămînă înainte de acest drum am făcut București - Brașov și retur în două zile, solitar, dus pe Valea Prahovei, întors pe Cheia, dar pe cursieră. La o lună după tura asta am făcut alta: 1. București - Brașov, 2. Brașov - Făgăraș - Cîrțișoara - Cascada Bîlea, 3 Cascada Bîlea - Curtea de Argeș - Domnești, 4. Domnești - Cîmpulung - Pitești - București. Astea două ture mai lungi au fost cele mai lungi din acel an, le-am făcut cu același prieten, eu aveam 29 și el 34 de ani; dar am făcut peste 10.000 de km în acel an, cei mai mulți de unul singur, între care multe drumuri la Brașov (pe Valea Prahovei, pe Tîrgoviște - Păduchiosu, prin Cheia), Giurgiu (fără număr, fără număr), Urziceni... etc. Tot în acel an am făcut cel mai lung drum al meu, tot solitar, București - Cheia și retur, din Vălenii de Munte am trecut Dealurile Vinului spre Plopeni, de acolo la București. Distanța: 285 de km în 13 ore de pedalat. De ce zic toate astea, pentru a sublinia faptul că e necesar un antrenament foarte serios, dar nimic nu e imposibil. Am folosit în acel an două biciclete, cea de damă și o cursieră. Diferența între ele este considerabilă, de la poziție de drum, cauciucuri, rapoarte de transmisie, pînă la posibilitatea de încărcare a uneia sau a celeilalte. Pe cea de damă am avut 25 de kg la tura pe Transfăgărășean! Acum nu mai merg atît de mult, din păcate, dar nu pentru că nu aș face față, ci pentru că nu mai am tot atît de mult timp liber (am o fetiță de 4 ani jumate și un copil „pe vine”), dar mersul pe bicicletă este și va rămîne un lucru extrem de important pentru mine. Pe lîngă bicicletă mai fac efort în felurile următoare: schi, alpinism, alergare, înot (ultimele două le-am cuplat cu ciclismul și am început să particip la triatloane în ultimii doi ani), ceva baschet, tenis de masă și orice alt sport mi se propune. Am făcut facultatea de kinetoterapie din cadrul ANEFS, deci cred că pot să-mi permit să dau sfaturi referitoare la încălzire, antrenamente, recuperare, nutriție, efort în general. Nu afirm că doar ce spun eu e corect, ci dau sfaturile, mai ales, prin puterea propriului exemplu. Toate bune! Editat Februarie 24, 2012 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Io cred ca cel mai avizat sa dea sfaturi este Dan Popescu, el a coborat de la Balea, acum foarte multi ani, cu o semicursiera rusesca, cu 130 la ora. Sorry, nu m-am putut abtine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pGmDC_QNjLw si utilajul .... In curand vom pune in vanzare si un kit care se monteaza pe bicicleta si o transforma intr-o bicicleta de zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Unde s-a facut coborarea aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Unde s-a facut coborarea aia? Sinaia de la cota 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Sinaia de la cota 2000 Drumul de vară! Trebuie să recunosc că nu m-aș vedea cu schi-bița pe Carp! Pentru Carp îmi sînt numai bune schiurile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Drumul de vară! Trebuie să recunosc că nu m-aș vedea cu schi-bița pe Carp! Pentru Carp îmi sînt numai bune schiurile! Am incercat si Carp-ul, singura problema a fost zapada afanata, o sa postez un filmulet cu experienta pe Carp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) Abia aștept! ...Tura a fost așa, pe zile: 1. București - Brașov, 2.Brașov - Cîmpulung - Berevoiești, 3. Berevoiești - Domnești - Curtea de Argeș - Baraj Vidraru - Valea cu Pești, 4. Valea cu Pești - Lacul Bîlea - Cîrțișoara - Sibiu, 5. Sibiu - Rîmnicu Vîlcea - Pitești, 6. Pitești - Găiești - București. Cazarea doar la cort, păpica doar din rucsac, berea la circa 30 - 50 de km, mai rar pe Trans. Viteza medie de deplasare, circa 24 - 25 de km/h. Viteza de rulare (nu, nu-i tot aia cu viteza medie!): 32 de km/h pe plat, evident, mult mai puțin pe urcări și mult mai mult pe coborîri. Viteză maximă atinsă, circa 65 de km/h. Care a fost cea mai lungă etapă? Nu știu, n-am GPS, nu m-a interesat, e una dintre ele ... Editat Februarie 25, 2012 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Azi am facut prima plimbare pe felt-ul meu roata spate e putin infranata, sau cel putin asa simt eu..acum bicla este la revizie, luni imi vor spune si ce trebuie schimbat, etc.. am mers putin si pe trotuar si mai era zapada, nu este o experienta prea placuta, cam aluneca spatele..poate si din cauza ca am cauciucul spate, mai mult de strada.. -ma gandeam ca pe viitor, sa-mi cumpar inca o pereche de jante, sa am unele u cauciuc de munte si unele de strada..cred ca e o investitie buna.. sper sa se topeasca zapada de tot, abia astept sa ma plimb cu bicla..motocicleta va astepta pana de 1 mai, atunci ii voi face si ei schimburile de consumabile si itp/asigurare, etc pana atunci, bicla va fi inlocuitoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_eugen Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Vad ca tocmai ii faceai up-date-ul de firmware la bicla . E draguta , simpla , eficace . Te impaci bine cu aparatoare fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) de ce sa nu ma impac bine cu aparatoarea ? avand in vedere ca pe toate strazile sunt balti, nu m-am stropit deloc, deci e ok.. cand va fi uscat pe jos, voi demonta aparatorile, dar pana atunci, sunt tocmai bune.. imi plac la nebunie pedalele care le-am luat, nu aluneca deloc piciorul.. ps. abia acum m-am prins, ca ziceai de update..poza e facuta de fostul proprietar, eu nu am apucat sa-i fac poze Editat Februarie 25, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 @lokkoboy cum a fost drumul de Giurgiu ? Cand se usuca bine drumurile ma bag si eu . Iar mai la vara poate facem ture mai lungi prin Bulgaria . Ce zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) @lokkoboy cum a fost drumul de Giurgiu ? Cand se usuca bine drumurile ma bag si eu . Iar mai la vara poate facem ture mai lungi prin Bulgaria . Ce zici ? Salutare,sigur,facem.Drumul pana la Giurgiu a fost relativ ok,cu ceva portiuni relativ uscate.Partea aiurea a fost ca pana la iesirea din Bucuresti a fost durere cu baltile si noroiul,m-am murdarit in ultimul hal,la intoarcere a trebui sa bag urgent echipamentul la spalat.Dar ,per total,a fost o tura placuta. Editat Februarie 27, 2012 de lokko_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grattiela Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Buna, in cateva saptamani trebuie sa-mi schimb bicicleta cu una noua. Pe cea veche am luat-o acum un an si am ales-o cum nu se poate mai prost : fara sa cer sfaturi mai intai. Ma gandeam ca o voi folosi numai seara , max 10-15km, ptr miscarea zilnica, asa ca mi-am luat un dhs mountec fullsuspension. Ce lovitura in orgoliu am primit cand ,mandra de noua achizitie , am fost sa o arat unor amici si mi-au spus ca n-o sa pot face fata la plimbari lungi din cauza "caloriferului"...m-am convins de faptul ca greutatea suplimentara ma defavoriza cand eram in grup, dar nu puteam sa concep ca am aruncat pe geam cateva sute de euro, asa ca m-am ambitionat si am folosit-o tot sezonul, din martie pana asta toamna.N-am avut prbleme mari cu ea, ajunsesem sa urc din sinaia pana la cota 2000 fara sa simt ca lesin(asa cum se intampla la primele incercari).La coborare era mai greu, cand ajungeam jos intotdeauna trebuiau stranse suruburi, saua, unsa, era un chin dpadv. Lovitura de gratie a venit la ultima plimbare lunga facuta cu ea. Am plecat intr-o dimineata cu un amic la Azuga cu biclele pe tren , am urcat cu telegondola pe Sorica si de acolo am venit prin m-tii Baiului pana la Secaria-Paltinu-Campina. Plimbare superba, am prins si vreme frumoasa, dar nu de putine ori a trebuit sa ma opresc la coborari ptr ca mi-era frica ca va ceda furca; saua facea in ultimul hal, surubul care tinea cricul se slabea continuu, la fel si aparatoarea spate..Pana la urma "accesorile" le-am dat jos de tot ,dar cu furca n-aveam ce face, asa ca am pierdut cea mai frumoasa parte : coborarea "extrema' .Tipul avea un focus si n-avea nicio grija .Cand am ajuns acasa a avut nevoie de o revizie totala si n-am mai folosit-o decat la plimbarile de seara. Acum ca vine vremea frumoasa, vreau neaparat sa-mi iau una pe care sa ma pot baza si sa fie hardtail. As vrea s-o iau de la marosbike ptr ca am colaborat foarte bine cu ei si in trecut si am gasit asa ceva Focus . Poate voi aveti alte sugestii, limita max de credit e de 400eur. Nu ma deranjeaza nici sh-urile, numai ca gasesti destul de greu oameni care sa aiba grija de lucrurile lor... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 ca idee 400 de euro pt ceva nou... nu va fi extra... cube un second de pe dirtbike sau anunturi diferite de pe net (bine găsite) e o soluție mai bună... ăla de sus e doar un exemplu. mărimea cadrului de ex... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Cum a spus si @jerry...poti incerca pe dirtbike (gasesti la preturi ok) sau noi P.S: daca te intereseaza,avea un prieten de vanzare un UMF Hardy (nu mai stiu cat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Cum a spus si @jerry...poti incerca pe dirtbike (gasesti la preturi ok) sau noi P.S: daca te intereseaza,avea un prieten de vanzare un UMF Hardy (nu mai stiu cat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grattiela Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 (editat) ca idee 400 de euro pt ceva nou... nu va fi extra... stiu, dar din pacate/din fericire mai am si alte pasiuni pe langa ciclism care necesita suport financiar si doar un singur job .momentan asta-i suma de care dispun, daca vreau sa ramana si bani de benzina si altele ptr motoreta.. cube un second de pe dirtbike sau anunturi diferite de pe net (bine găsite) e o soluție mai bună... Ms ptr idee(nu stiam site-ul) si link, deja i-am trimis msg ca-i prea tarziu de tel. ăla de sus e doar un exemplu. mărimea cadrului de ex... aici nu prea am inteles ce ai vrut sa zici , daca esti dragut sa detaliezi... Cum a spus si @jerry...poti incerca pe dirtbike (gasesti la preturi ok) sau noi P.S: daca te intereseaza,avea un prieten de vanzare un UMF Hardy (nu mai stiu cat ) daca imi dai un nr de telefon, aflu singura mersi amandurora Editat Martie 3, 2012 de Grattiela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 dimensiunile cadrelor variaza..pot fi mai scurte/lungi,etc eu la bmx prefer un cadru mai lung da-mi un pm cu id-ul tau si vorbim acolo in legatura cu UMF-u' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 dimensiunile cadrelor variaza..pot fi mai scurte/lungi,etc eu la bmx prefer un cadru mai lung da-mi un pm cu id-ul tau si vorbim acolo in legatura cu UMF-u' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.