Aleko Postat Noiembrie 26, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2007 /index.php?showtopic=155735 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Alecule ar trebui sa torni cum a fost drumul in Bulgaria, astepti invitatie scrisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 exact Alekule..suntem mai multi care doresc informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 cine zicea ca nu se poate face wheelie cu atasul? ia uite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Alecule ar trebui sa torni cum a fost drumul in Bulgaria, astepti invitatie scrisa? asa, asa sper ca ai ajuns cu bine, m-am gandit cu groaza la tine facand drumul ala aseara!!! si ce cancer era in buc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 27, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2007 Pai fratilor am scris, am dat acolo link. Grex, dupa ce ne-am despartit m-am mai oprit o data, am mai tras un pic de fisa, am mai suflat in ea. Cand s-a intamplat din nou, am pus isolierband ca sa nu mai intre apa si aia a fost. Cam pe la 100 km de Bucuresti mi-am dat seama ca apa a inceput sa intre in costum, si m-a luat frigul. Am oprit pe la 2 spatii de servicii (defapt doar WC-uri unde am stat calare pe calorifere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 e ok asa! acum cateva observatii de ale mele cu ocazia mersului pe ploaie, noaptea, eu in masina, aleko pe motor vesta reflectorizanta uda si probabil murdara de la drum - nu se vede in faruri decat ff putin, nu asa cum ne-am fi asteptat stopurile alea vechi si frumoase nu se vad decat ff aproape asa ca pt siguranta noastra cred ca pe timp de noapte trebuie sa ne facem cat mai vazuti, sa nu patim alte necazuri. aleko am remarcat reglajele motorului, ff bune, nu trepida aiurea, la accelerare nu pleca un cil inaintea celuilalt. la faza cu fisa cred ca ar fi bune niste pipe NKG la 90gr luate de pe louis si fisele cu sarma.pipele au un guler de cauciuc care nu lasa ca apa sa intre. eu am folosit la nipru si enduro de astea si pot intra in apa ca nu se opreste. crezi ca merge data o gaura in janta exact intre spite pt montarea unei pene asemanatoare ca la jantele de cross, pt cauciucul cramponat sa nu se mai invarta pe janta?eu as incerca asta la nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Ma intereseaza si pe mine un Velorex vreau sa-l adaptez la SF ul meu ,daca stiti care vreunul dati un mesaj.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 28, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2007 Grex, in practica la celelalte fiare am remarcat ca pipa ruseasca imitatie de bachelita, copie dupa cea nemteasca (cu diferenta ca scrie "Zdelano i CCCP" ) si binenteles fisele de curpu sunt cele mai bune. Le am acasa trebuie sa le montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 MAMA RUSIE TRAIASCA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 MAMA RUSIE TRAIASCA! Faine poze,astept in continuare pe masura ce avansezi.succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Salut. Cred ca sint mai faine pozitiile. Mai Mendi te-am mai rugat o data, umfla gumele alea. O sa vii la mine dupa gume si sa vezi ce te electrocutez!!!!!!! Numai cu bere. Spor la treaba. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 Buna treaba, la vara il iei pe domnul Rocknroll si veniti sa ne dam cu atasele pe munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Buna treaba, la vara il iei pe domnul Rocknroll si veniti sa ne dam cu atasele pe munte. DE ABIA ASTEPTAM SA NE CUNOASTEM ! Tre sa-l mai bat la cap pe TATAIA VIKTOR(ROCK'N'ROLL) sa se reapuce iar de lucru ca a cam dat rusoaicele uitarii(e frig in garaj,deh!)! p.s. Dai Narcotiki Vodka Ias Tiblea Sayuz Mototziklieta ! --- Mesaj completat în 04 Dec 2007 01:53 ------------- Faine poze,astept in continuare pe masura ce avansezi.succes. merci lupule. RESPECT! Poate ne vedem la vara. am fost de curand de 3 ori in sibiu,dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 DE ABIA ASTEPTAM SA NE CUNOASTEM ! Tre sa-l mai bat la cap pe TATAIA VIKTOR(ROCK'N'ROLL) sa se reapuce iar de lucru ca a cam dat rusoaicele uitarii(e frig in garaj,deh!)! p.s. Dai Narcotiki Vodka Ias Tiblea Sayuz Mototziklieta ! <small>--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 01:53 -------------</small><br/> merci lupule. RESPECT! Poate ne vedem la vara. am fost de curand de 3 ori in sibiu,dar... pai 0745262471 e nr meu ,daca mai treci pe-aci da un fir ,poate ne-ntilnim sa mai schimbam experienta.respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Omul care vrea sa adapteze atas la SF -il si inmatriculezi cu atas Eu sunt interesat de a pune atas la CX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Omul care vrea sa adapteze atas la SF -il si inmatriculezi cu atas Eu sunt interesat de a pune atas la CX Eu nu vreau sa-l fac Gespann definitiv ci vreau un atas care sa-l pun iarna sau cand am eu chef si in rest sa merg solo .Cum sunt de ex Sidewinger ele. sau Jawa 350 - in 15 min max l-ai montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 meserie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 meserie da super .stie tipul!dar filmarea e facuta recent.adica filmarea nu e de pe vremea lu hitler.se vad masini noi de generetia noastra in decor se vede clar la sfarsitul filmuletului dar e super . --- Mesaj completat în 11 Dec 2007 13:23 -------------salutare vreau si eu atas. vreau un STOYE,sa o pun pe IFA BK350 a mea.initial am cautat in zona clujului.dar incerc in toata tara. vreu sa fie cat mai eftina asa.si mai vreau un portbagaj de M72,acel grilaj,ce se prinde pe aripa spate.arata retro.daca stie cineva ceva sa imi dea un PM.sper ca nu e o problema ca am scris in acest topic.asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 am primit de la kanvulf prinderile pentru atas de MT11, multe multumiri, mare domn! imi da cineva dimensiunile suruburilor care strang cele doua jumatati pe nucile de la atasul de MT11? am nevoie de lungime, grosime, si dimensiunile hexagonului. de asemenea dimensiunile saibelor plate care vin acolo imi sunt utile (grosime si diametru exterior). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Salut. Lungime totala 75mm, scazi 10mm hexagon ramin 65mm lungime filetata. Filetul este M12 si este pe toata lungimea surubului. Hexagonul este 17mm dar se poate folosi si 19 fara probleme ( nu deranjeaza cu nimic, loc este si ptr. hexagon22. Gasesti mai usor hexagon de 19 pe surub M12) Saiba plata si grover normala ptr. surub M12. Asa este la atasul meu (MT11). Daca exista diferente, modificari, adaptezi filetul functie de piulita de stringere din gheare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Salutare fratilor Vreau sa va intreb daca voshodul meu model 3M poate duce un atas ... sau nu . Eu cred ca nu dar, am vrut sa cer si parerea celor cu experienta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Salut. Lungime totala 75mm, scazi 10mm hexagon ramin 65mm lungime filetata. Filetul este M12 si este pe toata lungimea surubului. Hexagonul este 17mm dar se poate folosi si 19 fara probleme ( nu deranjeaza cu nimic, loc este si ptr. hexagon22. Gasesti mai usor hexagon de 19 pe surub M12) Saiba plata si grover normala ptr. surub M12. Asa este la atasul meu (MT11). Daca exista diferente, modificari, adaptezi filetul functie de piulita de stringere din gheare. multumesc Rocknroll, in WE o sa prind atasul pe Dnepr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Salutare fratilor Vreau sa va intreb daca voshodul meu model 3M poate duce un atas ... sau nu . Eu cred ca nu dar, am vrut sa cer si parerea celor cu experienta . Teoretic duce, erau niste voshoduri cu atas prin poze.Dar practic ar trage f greu, iar daca nu are prinderi de atas sunt destul de greu pus astfel incat sa nu traga deloc(chestie de calcule si masuratori).Iar daca totusi reusesti urmeaza partea cea mai grea si anume omologarea RAR. Teoretic daca e lucrat bine si ii faci un proiect ok iti dau omologarea dar destul de multa alergatura. Daca faci un calcul ai vreo 250 de lei omologarea, plus schimbat talon, plus proiect(in cazul in care n-ai pe cineva care sa ti-l faca) plus costul atasului, plus costurile lucrarii(piese ,alergatura, bere, tigari) eu zic ca iesi mai ieftin cu un ij sau un nipru cu atas care chiar trage si de care poti trage linistit. Dar daca totusi te incumeti la o lucrare de genul asta iti doresc succes.In plus o sa ai si o mare multumire daca o faci sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Ei, azi mi-am vandut Nipru, si stiind ca m sa supar pe unii, pot sa spun ca ma bucur, nu am simtit acea "ruptura" cand mi-au luat-o . De ea nu m-am bucurat numai cand am luat-o. Am pierdut niste bani, mi-a deamagit asteptarile, dar asta e o poveste din trecut. Acum cu Pannonia sunt foarte multumit, si sper sa pot veni la intalnirea motocicletelor cu atas, de data aceasta . Cat priveste visul de a avea un Gear-Up, sunt si acum interesat, asa ca daca stie cineva unul de vanzare si nu foarte scump.....sa ma anunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.