mihai_prd Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 1. Felicitari pentru achizitie, sa te poarte multi km fara probleme(le specifice Niprului). 2. Da jos tiganiile alea de pe ea. 3. Nu, nu ai intrat. Tu nu esti atasist, nu iti place atasul, lasi altora placerea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 O să fie multe care cad. O să fie multe schimbate. O să fie corcită.... o să... Am uitat să spun că are cutie cu marche-arriere şi ambreiaj semi-automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 17, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2013 pai doar e Nipru... Bravo e o buna afacere, sea gasesti lejer una terfelita si o retapitezi. Motorul suna bine, se pare ca fostul proprietar a lucrat ingrijit- doar n-o mai tura asa mult in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Foarte conştient, a fost doar puţin "aşea pentru show" Cît despre şa, sper să pot folosi tabla ei. Că de buretat şi tapiţat o fac singur, ştiu deja şi cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 cauta buret in stare buna si tapitezi pe ala, ca daca pui tu un buret taiat, cioplit o sa-ti iasa un cozonacofleasca si vai si de poneatza ta cand o sa faci un drum de 100km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Cunoaştem. Vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Ma bucur pentru tine, s-o stapanesti sanatos si sa ne vedm cu bine pe sosea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 (editat) Poate le facem xunoştinţă Niprelor... că japoneza, cunoaştem! ...ia zi, cine mai e un puşti acu? Şaua a fost "trunchietă" de om pentru că e mititel, e cam cît o mătură la fel şi scăriţele pentru nevastă, care e cam tot atît. O să dispară bidoanele, scăriţele alea, alternatorul, faţa (furcă + roată) vine schimbată cu totul (cea de pe IJ), şaua va fi refăcută, depinde cît de bună o fi tabla, instalaţia electrică o să intre în gheruţele mele că nu ştiu cam cîte şi ce fel de relee de putere are pe demaror, proiectoare şi fază lungă, la fel cînd oi pune alternatorul de Tico să văz ce modificări şi adăugiri să-i fac... şi dat fiind că ataşul e relativ foarte uşor să îi pun grup de fugă ... etţeteraa... şi multe altele, primăvara să vină! Editat Ianuarie 20, 2013 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 ...Mulţumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Frumos pe la aeroport la Comana.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 (editat) Aia e delta Neajlovului, nu are nici o treaba cu aerodromu. Editat Ianuarie 20, 2013 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Tovarasi atasisti Va cer parerea intr-o problema care ma framinta.Atasul,cu frina,sau fara frina?Aceasta-i intrebarea.Uni zic ca da,altii ca nu,ca de n-ai si frinezi motoru pleaca atasul in fata-te intoarce si invers,daca ai si frinezi te pui de-a curmezisul atasului.Cum e tovarasi?Ca am reusit sa-mi iau un Ural cu atas si vreau sa-l fac saharian.Si daca e ceva de sudat pe cadrul atasulu,i s-o fac inainte de sablare,grunduire. Asterpt cu interes parerile Dvs.Eu am condus o singura data un Nipru cu atas-cu pasager proprietarul in atas-dar va povestesc alta data ce-a iesit Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 salut pu nei frina daca ai posibilitatea la atas si nu vei regreta la ce inertie are uralu frana pe atas este chiar binevenita ,si eu ma zbat ca in noul sezon sa ma prinda cu frana pe atas asta cu ajutoru lui dany, daca nu m o fi uitat .ete sahara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 21, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2013 @cisu Uralele incepand cu M66 au avut frana de atas cu tije (nu cred ca toate). Ca sa montezi pe un cadru vechi cu bara de torsiune trebuie sa sudezi probabil urechi, sa cumperi cele 2 tije profilate si platoul de atas daca ai loc sa le bagi ca prinderea aripii fata la tine-i in 3 suruburi nu 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 salut ,da trebuie sa sudez ceva pe acolo dar actionarea as vrea sa o fac prin cablu asa pot sa fac mai fin reglaju,am vazut la chinezi pe chang jangurile au un astfel de chit de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Va multumesc Uralul meu e M63,din 74.Cadrul atasului nu vad sa aiba vreo bara de torsiune(daca la atas ar trebui sa fie)ci doar doua tampoane tzapene de cauciuc-pt amortizare cred.Cu cablu bowden e mai simplu,dar original inteleg ca Uralul are frina atas pe tija.La bowden apare comprimarea bowdenului la frinare.Doar daca nu se foloseste camasa bowden de cablu de amreiaj auto/Ala da,e rigid si nu se comprima,e ca o teava Inca o data va multumesc si deci sa ma apuc de treaba Cele bune tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Poti folosi cablu frana de mt11/16 e special pentru frana pe roata atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 23, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2013 Bara de torsiune e pana la M62 inclusiv. Simplu si pare direct aplicabil sistemul de la Chang Jiang la cadrele de atas cu bara de torsiune. Tija de franare la roata spate o ia pe sus si pe jos o ia cablul, pe cand original o ia pe jos tija, asa ca poate trebuie sa cumperi tot ce inseamna sistemul de parghii de la tambur pana la pedala de frana apoi cablu si platou.@saharian La M63 e un cadru cu amortizor dar in continuare foi de arc. Iar in 74 nu se mai fabrica M63 ci M66 sau M67. In taloane se intampla des astfel de erori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Bara de torsiune e pana la M62 inclusiv. Simplu si pare direct aplicabil sistemul de la Chang Jiang la cadrele de atas cu bara de torsiune. Tija de franare la roata spate o ia pe sus si pe jos o ia cablul, pe cand original o ia pe jos tija, asa ca poate trebuie sa cumperi tot ce inseamna sistemul de parghii de la tambur pana la pedala de frana apoi cablu si platou. @saharian La M63 e un cadru cu amortizor dar in continuare foi de arc. Iar in 74 nu se mai fabrica M63 ci M66 sau M67. In taloane se intampla des astfel de erori. Multumesc pt lamuriri. Ai dreptate,este M66!si nu 63 cum credeam.Am luat tablita de pe gitul cadrului(pe unde trece furca fata,daca ma fac inteles)ca sa n-o distrug la sablare.Ruginita ea,dar se distinge seia,anul,capacitatea.si M66.Mama lor de rusi debili,n-o puteau prinde cu nituri de aluminiu?Erau de fier domnule,le-am punctat si dau gaura,intai cu 1,5-se rupe burghiul.Dau cu 2,se rupe in nit,asa de scurt ca nu l-am mai putut scoate.Ce chinuiala,dar pina la urma le-am scos. Infunctie de ce platou gasesc va fi cu tija sau cablu.Dar bare de torsiune,arc foaie nu am vazut la atas.Doar 2 tampoane zdravene sub barca in partea din spate. Duminica placuta tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Nici nu ai foaie de arc, cu foaie s-au fabricat pana la M63. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Nici nu ai foaie de arc, cu foaie s-au fabricat pana la M63. Nu am.Nu am nimic,nimic.Vai de capul meu.Numai doua tampoane de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Nu am.Nu am nimic,nimic.Vai de capul meu.Numai doua tampoane de cauciuc. Tampoanele sint pt.barca, ( care nui pe foi de arc, au tampoane sub atas sa amorsese socurile barci)telescopul de pe bascula e toata suspensia practic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Aleko, te rog frumos sa restabilesti si topicul meu despre I-ul Planeta5 cu atas. il gasesti comasat in "topicul atasistilor", aici: de la pag. 53 - postul #1053 pana la pag. 77 - postul #1523 unele posturi, poate 20%, nu fac parte din acest topic; cred ca trebuie reasezate apoi la locul lor, in topicul atasistilor. te rog, imagineaza tu un nou titlu al topicului... multumesc frumos! noua interfata a forumului vad ca e identica cu o varianta mai veche aprobike. credeam ca sunt aceleasi parghii de moderare. daca suntaceleasi parghii ca la probike, ar trebui sa folosesti functia "split" -parca asa-i zice posibilitatii de mutare a posturilor intr-un noutopic... ma rog, nu-i bai mare daca nu se poate. pentru ca exista solutii. ca sa evit pe viitor faze de acest gen, am sa recuperez o parte a postarilor pe blogul meu - insa as fi preferat sa ramana pe forum.oricum, o sa public si aici link-uri, in caz ca nu se poate recupera"povestea" aici, asa cum este normal; pentru ca aici a plecat si aici elocul ei. dar repet: in caz ca nu se poate, am s-o sintetizez intr-unarticol pe blogul meu, la adapost de interferentele unor moderatoribicisnici, precum dobitocul care a ascuns topicul IJ. in viitor, or sa apara informatii noi, interesante, sper - chiar daca nu vor fi de tipul uzual, talcioc, etc. altele nedifuzate public, doar sushotite... si unele da, inedite! multumesc oricum, toate cele bune! Editat Februarie 10, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Intrebare de noob: Care-i "senzatia" cu motoretele cu atas? Vad ca multi sunt foarte prinsi de treaba asta. Eu simt ca-mi scapa ceva.... A, si partea a doua, care-i "fiorul" cu motoretele cu atas si remorca? Nu inteleg nici in ruptul capului de ce preferati atasul. Nu rapeste din placerea curbelor? De cat bagaj este nevoie cand pleci pentru 2 zile de acasa? As intelege daca pleci un an sau doi de acasa. P.S. Si eu vreau sa-mi pun un atas la Simson dar dintr-un singur considerent: stabilitatea la plimbarile de iarna/ primavara devreme/ Bikes on Ice. Dar as pastra doar sasiul de la atas peste care as pune o cutie usoara, de plastic de maxim 50 de litri. Asta-i filozofia mea: minimal, ultralight, keep it simple... Editat Februarie 15, 2013 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.